Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Ο ΓΟΗΣ



Ο ΓΟΗΣ
 
 
Ένα απογευμα σε γνωστο καφε στην παραλια ο μυστιδης με τον γραβατα πινουνε φραπε και συζητανε,

Μυστιδης,αντε ρε μαλακα επιτελους να σε δω τοσο καιρο σε λεμε να βγεις και ολο παντοφλα τρως,
Γραβατας,εγω ρε μαλακα? Εχουμε και δουλειες ξερεις εμεις οι παντρεμενοι εχουμε υποχρεωσεις,
Μυστιδης,ναι αντρα πανε παρε πατατες από την λαικη της πεμπτης που είναι και ποιο φτηνα χα,
Γραβατας,να σου πω να πιουμε καφε με καλεσες η να με νευριασεις? Αν με ξανα προσβαλεις θα φυγω,
Μυστιδης,ελα ρε μαλακα αμεσος να θυμωσεις κατσε ερχεται και το ταγαρι σημερα,

Γραβατας,α ο βλαχος ε? θα μας τα πριξει παλυ με της γυναικες του,
Τοτε μπαινει μεσα ο ζουνης με τζιν σκισμενο με πουκαμισο λευκο και γαλαζιο μπουφαν,
Ζουνης,ιχα τι λεει καρντασια?
Γραβατας,δεν ελεγα να πιασω το τζοκερ μολυς σε μελετουσαμε από την οννεδ ερχεσαι?
Ζουνης,ναι με υποσχεθηκαν νεα θεση εργασιας γιατι ο μπουταρης σου με εχει γραμμενο κυριε γραβατα ιχα,
Γραβατας,αμεσος το αστειο σου,
Μυστιδης,θα κατσεις σημερα στην πολη μας?
Ζουνης,αν βρω καμια καινουργια κοπελα ναι χμ αυτή εκει απεναντι μου αρεσει θα παω να της μιλησω,

Γραβατας,κατσε ρε βλαχο ακομα δεν ηρθες και δεν την ξερεις τι θα πεις?
Ζουνης,ολο και κατι θα πω κανωνικα ο ζουνης ποτε δε παει για καμακι εκεινες ερχονται αλλα επειδη ειστε και εσεις θα κομπλαρει η κοπελα παω,

Πηγε στο τραπεζι της ηταν μια μελαχρινη με μινι φουστα μαυρη και κοκκινη μπλουζα πολύ ωραια κοπελα,
Ζουνης,καλησπερα κοπελια ιχα ειμαι ο κωστας ζουνης από την λαρισα,
Και την κοιταξε με το γνωστο βλεμα του,
Μελαχρινη,γνωριζομαστε?
Ζουνης,όχι αλλα είναι ευκαιρια να γνωριστουμε τωρα να καθησω?

Μελαχρινη,όχι δεν συνηθιζω να μιλαω με αγνωστους,
Ζουνης,στον ζουνη λες όχι κοπελια?
Μελαχρινη,αν συνεχισεις να με ενοχλεις βλακα  θα φωναξω βοηθεια,
Και τοτε ερχεται εκει διπλα ο φωτης,
Φωτης,γιατι ενοχλεις την κοπελα βλαχο?

Ζουνης,οριστε?
Φωτης,πηγαινε στην παρεα σου και ασε την κοπελα γιατι είναι δικια μου παρεα,
Ο ζουνης τρελλαθηκε και εφυγε ενώ ο φωτης εκατσε στο τραπεζι της,

Φωτης,με λενε φωτη πηρα αυτην την προτοβουλια γιατι καταλαβα ότι σε ενωχλει,
Μελαχρινη,καλα εκανες μην δουνε μια κοπελα μονη αμεσος να της την πεσουν,
Φωτης,λιγουρια τι περιμενεις να κερασω ένα ποτο  η θα θεωριθω και εγω ενοχλητικος ωραια μου κοπελια?
Μελαχρινη,ναντια με λενε και δεν μου φενεσαι καθολου ενοχλητικος αλλα το ποτο θα το κερασω εγω γιατι με υπερασπιστικες,


Φωτης,δε θα τα χαλασουμε σε αυτό όμως να πηγαιναμε καπου πιο ησυχα να τα πουμε εξω εχω την γιαμαχα εχω και δευτερο κρανος ειμαι τελιος οδυγος και θα παμε καπου σχετικα κοντα,

Η ναντια δεχτικε πηγανε να συνεχισουν το ποτο τους στο χρωμα,
Την ιδια στιγμη όμως ο ζουνης δε μπορουσε να συνελθει,

Ζουνης,εφαγα χυλοπιτα? Ο ζουνης εφαγε χυλοπιτα?
Μυστιδης,ελα ρε μην κανεις ετσι ολοι φαγαμε από μια χυλοπιτα,
Ζουνης,εγω ποτε μου ρεεεεεε,
Γραβατας,ελα πιες το φραπε σου και ασε την μυζερια,
Ζουνης,την μυζερια ε?
Το ηπιε με μια γουλια το φραπε πληρωσε και εφυγε αμεσος,
Μυστιδης,που πας ρε?
Ζουνης,θα σας πω το βραδυ,

Πηγε σε μια παλια γνωστη του την ναταλια που εμενε μονη της στην καλαμαρια,
Ναταλια,α ο ζουνης,
Ζουνης,εισαι μονη δε πιστευω να ενωχλω ετσι?
Ναταλια,ναι μονη ειμαι εβλεπα μια ταινια πως και μας θυμηθηκες?

Ζουνης,θα τα πουμε μετα παμε μεσα να το κανουμε αγαπη μου?
Ναταλια,τι σε επιασε καλε?
Ζουνης,ειπα θα τα πουμε μετα δε μπορω τωρα να σου εξυγω,

Πηγαν στην κρεβατοκαμαρα κανανε ερωτα και ολο την εκανε ερωτισεις μετα,

Ζουνης,ημουν καλος?
Ναταλια,ναι τελιος,
Ζουνης,όχι πες μου εκανα κατι λαθος?
Ναταλια,όχι καλε πως σου ηρθε?
Ζουνης,με αγαπας και με θελεις ετσι?
Ναταλια,ναι εισαι ο γκομενος μου εχουμε μια ελευθερη ωραια σχεση,
Ζουνης,και ειμαι ο καλυτερος από ολους ετσι αγαπη μου ε ειμαι?
Ναταλια,ναι εισαι ο καλυτερος,
Ζουνης,σε λατρευω ναι ειμαι ο καλυτερος,

Όταν πηγε να κανει μπανιο εκεινη αυτος πηρε τον γραβατα τηλεφωνο,

Γραβατας,ελα ρε τι εγινε?
Ζουνης,ειμαι ο καλυτερος μολυς εκανα ερωτα με την ναταλια,
Γραβατας,και τι πηρες να με το πεις ρε?
Ζουνης,ναι για να το μαθουν ολοι ότι ειμαι ο καλυτερος και δεν εχω αναγκη καμια πουτανα που δε με θελει εχω της δικες μου γυναικες,


Την ιδια στιγμη στο χρωμα αφου εχουν πει αρκετα εχουν παει αρκετα φωτης και η μελαχρινη πηγαν στο σπιτι του και εχουν κανει ερωτα,
Φωτης,λοιπον πως σου φανικε?

Μελαχρινη,εχω παει με πολλους κατά διαστηματα αντρες αλλα εσυ εισαι το κατι άλλο με το καλημερα δεν με ετυχε ποτε εισαι πραγματικο ηφαιστιο,
Φωτης,ε όχι παιζουμε και εγω ξερεις όταν σε ειδα τρελλαθηκα ειπα τοσο ωραια κοπελα και να μην την ξερω?

Μελαχρινη,ναι περασαμε ωραια χμ πρεπει να φυγω όμως τωρα γιατι αυριο εχω και δουλεια ποτε θα ξανα βγουμε?
Φωτης,αφησε το τηλεφωνο σου και θα σε παρω εγω καποια στιγμη το συντομοτερο δυνατων,

Την άλλη μερα ο μυστιδης ειχε παει μια βολτα στο κεντρο της πολης και εκει συναντησε τον πετρο το φιλαρακι του που ηταν πολύ αγαθος,
Μυστιδης,ελα ρε μαλακα που χαθηκες?
Πετρος,ε ξερεις δουλεια παω να παρω το νέο βιντεοπαιχνιδι του γουορκ,
Μυστιδης,ενταξει παμε μαζι να τα πουμε και λιγο,
Πανε να περασουν τον δρομο σε ένα στενο αλλα ο πετρος την αρπαζει από τα χερια,

Μυστιδης,τι εγινε ρε?
Πετρος,δε βλεπεις το κοκκινο?
Μυστιδης,πλακα με κανεις αφου είναι ερημια και δε περναει κανεις,
Πετρος,δεν εχει σημασια από αυτό θα δειξεις ότι εισαι ευρωπαιος,

Πηγανε στο μαγαζι ψωνισε εκεινος το βιντεοπαιχνιδι και ο μυστιδης πηρε μια κασετινα με ξενα τραγουδια του 80 για να εχει ατομοσφαιρα όταν είναι στο σπιτι με την γκομενα του,

Μυστιδης,μαλακα θα σε γνωρισω τον φωτη αυτος θα σου βρει γκομενα,
Πετρος,δε θελω όμως μια γκομενα μονο για το σεξ αλλα να κανουμε δεσμο,
Μυστιδης,γνωρισετην πρωτα και μετα βλεπεται ρε παπαρα,
Πετρος,σου απαγορευω να με ξαναπεις παπαρα ενταξει?
Μυστιδης,άλλος γραβατας μας βγηκε ενταξει ρε λοιπον στις 11 στο χρωμα,

Πετρος,γιατι σε κλαμπ ρε?
Μυστιδης,και που θα γνωρισεις γκομενα ρε σε ζαχαροπλαστειο?

Ο μυστιδης φορεσε πουκαμισμο πορτοκαλι τζιν και μπλε σακακι ενώ ο πετρος πηγε με  μπλουζα αντιντας,
Μυστιδης,ωραιος λοιπον να βρω τον φωτη α να τος φωτη ελα ρε στην παρεα,
Φωτης,καλος τους σοφια πιασε ένα τζονι για την παρεα,
Πετρος,δεν πινω αλκοολ,
Φωτης,μαγκα οποιος ερχεται στο χρωμα και είναι παρεα δικια μου πινει γκεγκε?

Μυστιδης,θα πιει ένα ποτηρι λοιπον άλλο θελω να σε πω ο τυπος δεν εχει κοπελα κανε κατι ρε φωτη κριμα είναι,
Φωτης,αντε να τον βολεψουμε και αυτόν
Ρε μαγκα ποια από ολες σε αρεσει διαλεξε και τα αλλα αστα επανω μου,
Πετρος,εεεε τι να πω,
Μυστιδης,τα καλανατα ποια σε αρεσει ρε παπαρα μηλα,
Πετρος,με προσβαλεις τελος παντων ε
Χμ αυτή εκει η ξανθια,
Φωτης,ωραια παμε διπλα της και μιλα της πες ότι θελεις,

Πετρος,καλησπερα κοπελια θα μου χαρισεις το ονοματακι σου?

Ξανθια,τετοια λεγανε το 80 ρε βλακα ασε μας από εκει,
Φωτης,πως σε λενε κοπελαρα μου?
Ξανθια,στελλα ενταξει ευχαριστημενοι?
Φωτης,ελα ρε στελλιτσα να πουμε μην μας βαζεις γκολ από θεση οφ σαιτ το παλικαρι διπλα μου από την στιγμη που σε ειδε ελιωσε για εσενα αλλα είναι αβγαλτο δεν ξερει πώς να μιλησει σκεψου ποσες σχεσεις καλες θα γινοντουσαν και δεν εγιναν επειδη κανενας από τους δυο δεν πηρε την προτοβουλια δωσε μια δευτερη ευκαιρια και γνωριστειτε ισως να ταιριαξεται και να τα πατε καλα μια ευκαιρια λεμε μονο,

Ξανθια,χμ δεν εχεις αδικο πως σε λενε ντροπαλε?
Πετρος,πετρο με λενε και μενω ευοσμο να κερασω ένα ποτο να τα πουμε λιγο?

Ξανθια,γιατι όχι εγω πινω μπλαντι μερι,
Φωτης, ωραια φερνω τα ποτα σας στο μεταξυ μιληστε ποσο με αρεσει να γνωριζω ζευγαρια και να τα πηγαινουν καλα ελα λεμε μην ντρεπεσται στο χρωμα ειστε,
Μελαχρινη,και με τι ασχολισαι?
Πετρος,τεχνικος υπολιγιστων,
Μελαχρινη,ναι φενεσαι,
Πετρος,τι φενομαι?


Μελαχρινη,μην το παρεις στραβα αλλα οι περισσοτεροι ε ειστε ετσι λιγο ντροπαλοι σαν ο αληθινος κοσμος σας να είναι ένα κομπιουτερ,

Πετρος,ε όταν περνας 12 ωρες σε μια οθονη ζεις στον εκει κοσμο,
Μελαχρινη,12 ωρες στο κομπιουτερ?
Πετρος,ναι 6 στην δουλεια και άλλες τοσες το βραδυ όταν γυριζω παιζω βιντεοπαιχνιδια βλεπω σειρες ταινιες ακουω μουσικη,
Μελαχρινη,με κοπελα να φανταστω τιποτα ακομα ε?



Πετρος,ε ειμαι λιγο αβγαλτος δεν βρεθηκε ακομα η σωστη που θα αγαπησω και θα με αγαπησει για τον φυσικο μου χαρακτηρα και θα δεχτει να γινει η γυναικα τον ονειρων μου,

Μελαχρινη,μαλιστα ωραια τα λεμε αλλα με συγχωρεις πρεπει να πηγαινω εχω ξεχασει το νερο της βρυσης ανοιχτω και θα με ερθει φουσκομενος ο λογαριασμος,

Φωτης,τι εγινε πως τα παμε?
Μελαχρινη,μωρο μου αν θες να βγουμε μια μερα οι δυο μας ρωτα την σοφια την μπαργουμαν για εμενα αλλα με τον τυπο μην με πεις λεξη,
Φωτης,ε είναι λιγο αβγαλτος εξαλου ένα καλο πηγα να κανω να του γνωρισω μια γκομεναρα όπως εσυ,
Μελαχρινη,ναι αλλα εγω θελω εσενα,
Φωτης,ε ενταξει και εσυ μου αρεσεις λοιπον παρε την καρτα μου και στειλε μου ένα μηνυμα να βγουμε οποια μερα θελεις,
Φιληθηκανε και εφυγε η μελαχρινη,




Μυστιδης,ρε μαλακα ειπαμε να βρεις γκομενα για τον πετρο και εσυ την πηρες για εσενα?
Φωτης,εγω φταιω αν εκεινος τα εκανε μουσκεμα? Εξαλου ειμαι ο καλυτερος,
Μυστιδης,σε αυτό ναι εισαι ο γοης της παρεας  τον εφαγες τον ζουνη,

Φωτης,θεσσαλονικη λαρισα 1 τι να λεμε τωρα λεγε ποια σε αρεσει εσενα να σε κανω και εσενα ένα κονε,
Μυστιδης,όχι δεν θελω εγω ειμαι αρραβωνιασμενος,

Φωτης,τι να σε πω εγω εχω 5 και ψαχνω και άλλες γλεντα την ζωη μυστιδη,
Πετρος,συγγνωμη η κοπελα που τα λεγαμε ειπε ότι ξεχασε την βρυση της ανοικτη αυτό ειπε και σε εσενα?
Φωτης,ναι και ότι παει να παρακαλεσει τον οργανισμο υδρευσης
Πες μου κατι εισαι τοσο μαλακας?


Πετρος,ακου να σου πω σου απαγορευω να με ξανα βρισεις φευγω μυστιδη να χερεσαι την παρεα σου,

Μυστιδης,κατσε ρε βλακα,
Πετρος,φευγω αρκετο καιρο εχασα μαζι σας θα βρω μονος μου κοπελα,
Τοτε χτυπαει το κινητο του μυστιδη ηταν μουσικη τον χελοκροτς αρα επαιρνε ο ζουνης,

Μυστιδης,ελα ρε τι λεει?
Ζουνης,σε ειπε ο γραβατας τα νεα?
Μυστιδης,όχι δεν ειπε τιποτα,
Ζουνης,τον βλαμενο λοιπον ακου  πηγα στην ναταλια χτες το καναμε και ειπε ότι ειμαι ο καλυτερος,

Μυστιδης,ενταξει ειπαμε καλος εισαι,
Ζουνης,όχι καλος να ουμ ο καλυτερος ιχα,
Μυστιδης,δε θελω να σε στεναχωρεσω αλλα ο φωτης τωρα είναι ο καλυτερος,

Ζουνης,μην το ξανα πεις αυτό γιατι σε κοβο την καλημερα,
Μυστιδης,τοτε πρεπει να αναμετριθητε αν νομιζεις πως εισαι εσυ ακομα ο καλυτερος,
Ζουνης,ενταξει ραντεβου αυριο στο γνωστο καφε στην παραλια,

Ειχαν παει για καφε ο μυστιδης ο ζουνης ο φωτης ο γραβατας και ο ζεγλιδης για να μιλησουνε,
Ζουνης,λοιπον σας μαζεψα για να σας πω ότι εγω ειμαι ο καλυτερος δον ζουαν της παρεας,
Ζεγλιδης,και εγω νομιζα ότι μαζευτικαμε για καφε για να παμε μετα ελια λεμονι,

Γραβατας,το μυαλο σου στο φαι,
Φωτης,ποιος μιλαει για φαι χα,
Γραβατας,φωτη λιγα τα αστεια σου με εμενα εγω δεν ειμαι σαν αυτους που τα δεχονται ενταξει?

Ζουνης,ΣΚΑΣΤΕ ηρθα να μιλησουμε για κατι σοβαρο όχι να μαλακιζομαστε
Φωτη λες ότι εισαι ποιο καλος στο καμακι από εμενα ετσι? Σε προκαλω σε μονομαχια,
Φωτης,δεχομαι οποιος βρει περισσοτερες κερδιζει 100 ευρω και τον σεβασμο της παρεας αλλα η παρεα θα διαλεγει της κοπελες για να γινει το καμακι,
Μυστιδης,συμφωνω εγω εσεις?
Γραβατας,ενταξει συμφωνοι,
Ζεγλιδης,ότι πειτε λεω ναι αμαν κοιταξτε 2 γκομενες που μολυς μπικαν αυτές είναι γυναικες,

Μυστιδης,ωραια ζουνη παρε τον ζεγλιδη και πατε μαζι για καμακι είναι 2 αρα θελουν 2 αντρες,
Πηγανε να της μιλησουνε οσο οι αλλοι κοιτουσανε με αγωνια,

Ζουνης,καλησπερα κοπελιες θα μου προσφερετε την φωτια σας?
Κοπελα1,ευχαριστως,
Ζουνης,ευχαριστω πουρα αβανας καπνιζω μονο δεν σας εχω ξαναδει μενετε κοντα?
Κοπελα1,όχι τυχαια βρεθηκαμε σε αυτό το καφε και ειπαμε να ξεκουραστουμε λιγο,

Ζουνης,και πολύ καλα κανατε και ετσι σας ειδαμε και εμεις και πηγε πολύ καλα η μερα μας ιχα,

Κοπελα2,εχεις χιουμορ και μιλας ωραια αλλα ο άλλος είναι ντροπαλος ε?
Ζεγλιδης,όχι και ντροπαλος απλα περιμενω να συστηθω με λενε ζεγλιδη,
Ζουνης,και εμενα κωστα ζουνη,

Κοπελα1,σοφια,
Κοπελα2,κατερινα,
Ζουνης,θα μας επιτρεψεται μιας και ηρθατε για πρωτη φορα τον καφε να τον κερασουμε εμεις?
Κοπελα1,εισαι πολύ καλος και πολύ γλυκος ξερεις να μιλας σε κοπελες,
Κοπελα2,ευχαριστουμε ζουνη,

Ζελιδης,από τον καφε ξεκινανε όλα κοπελιες αλλα αμα γουσταρετε κανουμε και παρτουζα,
Κοπελα1,ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΑΛΗΤΗ
ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥ,
Κοπελα2,ντροπη σας,

Μυστιδης,τι εγινε ρε και φωναζανε ετσι?
Ζουνης,μα είναι και πολύ μαλακας,
Ζεγλιδης,ελα ρε ειπα αν θελουν να κανουμε παρτουζα κακο ητανε? δεν εχουνε κανει ποτε παρτουζα και θιχτικανε?
Φωτης,χα χα χα χα χα,

Ζουνης,γελα αλλα αν δεν ηταν αυτος ο μαλακας θα της καταφερνα και της 2,
Μυστιδης,α η δοκιμασια είναι να κανεις ότι  θα σε πουμε εμεις,
Ζουνης,ωραια βαλε τον ζεγλιδη με τον φωτη και αν ο φωτης βρει γκομενα εγω να ψηφιζω και κκε,

Φωτης,ωραια παμε χρωμα το βραδυ,
Ειχαν παει ολοι πινανε από ένα ποτο και τοτε ειδε μια μελαχρινη αλβανιδα,
Φωτης,ζεγλιδη μαζι μου
Χορευεις κοπελια?
Αλβανιδα,όχι και περιμενω παρεα,
Φωτης,τωρα λες ψεματα μια τοσο ωραια κοπελια δε θα ερχοταν ποτε μονη αν ειχε παρεα
Της ωραιες κοπελες δεν της αφηνουμε μονες ποτε φωτης,


Αλβανιδα,γουστο εχεις θα σου ελεγα να καθησεις αλλα εισαι με παρεα,
Φωτης,όχι είναι ο λογιστης μου ξερεις τον κερασα ένα ποτο γιατι μου εκανε πολλες δουλειες τελευταια,
Ζεγλιδης,ζεγλιδης χαρικα,
Αλβανιδα,και εγω τι πινουμε?
Φωτης,αυτό αστο επανω μου θα παραγγειλω ένα σπεσιαλ κοκτειλ για μια σπεσιαλ κοπελια,

Αφου ηπιανε αρκετα αφησαν τον ζεγλιδη στο χρωμα μιας και δεν του δινανε και σημασια σε ότι ελεγαν και πηγανε στο σπιτι της κοπελας περασανε ένα τελειο βραδυ μαζι και το πρωι στις 11 ο φωτης πηρε τηλεφωνο τον μυστιδη,

Φωτης,ελα αρχηγε
Φωτης-ζουνης 1-0,
Μυστιδης,συγχαριτιρια κερδισες την πρωτη νικη θελεις μια ακομα,
Τα νεα εφτασαν και στον ζουνη,

Ζουνης,αν χασω από τον φωτη θα γινω ρομπα θα γελανε μαζι μου κατι γραβατες και μπουλιδες
Χμ εχω μια ιδεα για την ισοφαριση,

Είναι καλοκαιρι αρχες ιουνιου και δινουνε συναντηση στο ματζικ παρκ,
Ζουνης,λοιπον σας καλεσα σε αυτό το μερος γιατι σκεφτομαι την επομενη κινηση μου,
Μυστιδης,η οποια θα είναι?
Ζουνης,θα βρω μια κοπελα και θα ανεβω στο τρενακι αν την καταφερω και τα φτιαξουμε κερδισα μετα κανε το ιδιο εσυ φωτη,
Φωτης,εισαι τρελλος που θα ανεβω εκει ψηλα,
ζουνης,αρα αρνησαι κοτα ε?
μυστιδης, ναι μπορεις να κανεις την κινηση αυτή αν τα καταφερεις κερδιζεις,

εκανε μια βολτα και βρηκε μια πολύ ωραια κοπελα που ηταν μονη της,
Ζουνης,κοπελια μηπως μπορω να σε ρωτησω κατι?
Κοπελα3,ρωτησε,

Ζουνης,δεν εχω ανεβει ποτε στο τρενακι γιατι φοβομουν ειχα υποσχεσθει όμως ότι όταν θα δω την γυναικα της ζωης μου θα ανεβω για το χατηρι της
Μου αρεσεις πολύ αν πιστευεις ότι δεν σου παιρναω απαρατηρητος δωσε μου αυτην την ευκαιρια να κανω αυτην την τρελλα για εσενα να λεω ότι θα ανεβω για το χατηρι μιας γυναικας,

Κοπελα3,τα λογια σου είναι γλυκα φενεσαι ρομαντικος θα ηθελες να ανεβουμε μαζι?
Ζουνης,αμεσος με λενε ζουνη,
Κοπελα3,εμενα λιτσα,
Ανεβηκαν στο τρενακι και όταν ηταν ψηλα και ολοι ουρλιαζανε εκεινος φωναζε,
Ζουνης,ο ζουνης αγαπαει την λιτσα και την θελει για γυναικα της ζωης τουυυυυ,
Κοπελα3,εγω ειμαι η λιτσα και θελω τον ζουνη μου αρεσειιιιιιιιιι,
Αφου κανανε αυτην την τρελα όταν τελειωσανε ζαλισμενοι όπως ηταν αγκαλιαστικαν και δωσανε ένα φιλι,
Ζουνης,τωρα που ειμαστε καλα δεν φοβαμαι να στο πω ότι σε αγαπαω,
Κοπελα3,και εγω σε αγαπαω εκανες αυτην την τρελλα για εμενα και δε με ηξερες μεχρι πριν εισαι πολύ ρομαντικος ζουνη μου,

Λιγο πριν φυγουνε μαζι ο ζουνης ειπε τον μυστιδη,

Ζουνης,ζουνης φωτης 1-1,
Φωτης,ε ενταξει αν είναι να κινδινεψουμε για να εχουμε γκομενες χαλαλι του εγω την ζωη μου την θελω δεν την βαζω σε κινδυνους,
Μυστιδης,ναι αλλα σε ισοφαρισε και τωρα αρχιζει ο τελικος οποιος νικησει παιρνει τα λεφτα και τον τιτλο του γοη,

Η επομενη δοκιμασια θα ητανε να καταφερουν καποια κοπελα σε καποιο κυριλε ρεστοραν οπου ειχαν παει μονοι οι δυο τους σε ξεχωριστα τραπεζια και σε ένα άλλο ηταν ο μυστιδης με τον ζεγλιδη,

Σερβιτορος,παρακαλω τι θα παρετε?
Ζουνης,ένα κοκκινο κρασι σε ποτηρι αργοτερα θα παραγγειλω περιμενω μαλλον παρεα,
Βλεπανε μια πολύ ωραια κοπελα που όμως συνοδευοτανε από έναν εμφανισιμο αντρα ο στοχος ηταν να καταφερει καποιος απ τους 2 να την φερει στο τραπεζι του η να κανωνισουν να βγουνε γενικα,

Μυστιδης,δυσκολη αυτή η δοκιμασια φοβαμαι μην φαμε ξυλο,
Ζεγλιδης,εσυ θα το φας όχι οποτε τι σκας θα γελασουμε παρα πολύ,
Μυστιδης,όλα ποια αστεια σε φενονται?
Ζεγλιδης,η ζωη είναι μια πλακα,

Ξεκινησε ο ζουνης να κανει την πρωτη κινηση να μιλησει στην κοπελα,
Ζουνης,καλησπερα σας λεγομαι κωστας ζουνης εμπορος γαλακτοκομικων σας ενδιαφερει μια επαγγελματικη προταση για την κοπελα?
Κοπελα4,τι προταση δηλαδη?
Ζουνης,να κανετε μια διαφιμηση τα ειδη μας σε μερικους καταλογους που θα βγαλουμε,
Ο αντρας οσο τα ελεγε τον κοιτουσε αγρια,

Αντρας,τι ακριβος εταιρια είναι αυτή και που εχετε εδρα?
Ζουνης,στην ωραια λαρισα θα ερθει μεχρι εκει η κοπελα θα ποζαρει με τα προιοντα μας και θα παρει 100 ευρω για δουλεια μισης ωρας το πολύ,

Κοπελα4,ενδιαφερων ιδεα,
Αντρας,ελενη δε θα μιλας αν δε με ρωτησεις
Όχι κυριε δεν ενδιαφερομαστε ευχαριστουμε,
Ζουνης,ναι αλλα η ιδια φενεται να την αρεσε η ιδεα να γινει διασημη στην πολη μας και αργοτερα σε ολη την χωρα,
Αντρας,ειπαμε δεν μας ενδιαφερει κυριε πηγαινεται ελληνικα μιλαμε,

Του το ειπε πολύ αποτομα και τρομαξε ο ζουνης τοτε εκανε την κινηση του ο φωτης που μολυς πηγε στο τραπεζι,

Φωτης,ελενη?τι κανεις βρε?
Αντρας,γνωριζοσαστε?
Κοπελα4,δε ξερω ισως,
Φωτης,ο φωτης ρε ελα τωρα θυμησου προχτες στο σουπερ μαρκετ ειχα μεινει από λεφτα και μου δανεισες 20 ευρω
Αυτό δε το κανει κανεις σημερα επ ευκαιρια να σας συγχαρω κυριε εχετε την ποιο σωστη γυναικα της γειτονιας,

Αντρας,ευχαριστω,
Φωτης,επ ευκαιριας να σου δωσω τα δανεικα ο φωτης δεν ξεχναει ποτε οριστε,
Μαζι με το 20 ευρω ειχε και ένα χαρτακι με το τηλεφωνο του και εγραφε παρε αμεσος τωρα τηλ
Εκεινη πηγε στην τουαλετα τον πηρε τηλεφωνο,
Κοπελα4,ελα ποιος ειστε?
Φωτης,περιμενε ερχομαι,
Και εμφανιστικε μπροστα της εξω από της τουαλετες,

Φωτης,καλησπερα με το που σε ειδα ειπα μεσα μου μπηκε η ανοιξη σε αυτό το ρεστοραν ετσι σκεφτικα αυτό το κολπο για να σου μιλησω
Μου αρεσεις πολύ θελεις να συνεχισουμε μονοι μας καπου αλλου το ποτο μας?

Κοπελα4,ξερεις εισαι ωραιος και εμενα μου αρεσες αλλα συνοδευομαι όπως βλεπεις,
Φωτης,πες ότι αδιαθετισες και θελεις να γυρισεις σπιτι όταν σε παει ξανα βγες θα σε περιμενω στην καλαμαρια εξω από τα γκουντης και θα παμε σε καποιο κυριλε μαγαζι οι δυο μας σκεψου η τυχη δε μας χτυπα την πορτα 2 φορες
Εσυ εισαι για εμενα όχι για αυτόν τον συντηριτικο μαλακα δεν σου αξιζει κοπελια ακου που σε λεω,
Εκανε ακριβος ότι του ειπε οι της παρεας περιμενανε και τοτε την ειδανε μαζι του στην καλαμαρια την φιλησε και την πηγε με το αμαξι του στο χρωμα αφου τα ειχαν φτιαξει τους εστειλε σμς,
Φωτης,τα εφτιαξα με την γκομενα ελατε αυριο με το κυπελο και τα 100 ευρω,
Μυστιδης,μεγαλε ότι και να πω είναι λιγο καταφερες μια εντελος αγνωστη που την συνοδευε και ολας ενας μαλακας όχι μονο να βγειτε αλλα και να τα φτιαξετε το ιδιο βραδυ,

Φωτης,ενταξει ηταν μια δυσκολη φαση αλλα εχω καταφερει πολλες τετοιες γενικα δεν μπορει καμια να πει όχι σε εμενα,
Ζεγγλιδης,ψωνιο εγινες ρε ετσι?
Φωτης,λεω αληθειες αλλα γιατι καποιος από την παρεα δεν μιλαει τωρα?
Ζουνης,ενταξει να πουμε ειχαμε μια ηττα,

Μυστιδης,και η στιγμη που ολοι περιμεναμε ο τελικος ελειξε φωτης ζουνης 2-1 το κυπελο στον φωτη,
Ζουνης,ειμαι αποτυχημενος εχασα λοιπον,

Μυστιδης,δε πειραζει κανεις δεν είναι αηττητος,
Ζουνης,ενταξει είναι ο γοης της θεσσαλονικης αλλα σε ολο τον καμπο ο καλυτερος αντρας ειμαι εγω,
Φωτης,ωραια πανε τοτε στον καμπο γιατι οι γκομενες της θεσσαλονικης θελουνε φωτη
Λοιπον χαρικα που σας ειδα αλλα εχω ραντεβου με την χτεσινη τα λεμε,

Ζεγλιδης,να μας δωσεις και εμας καμια όταν της βαρεθεις ενταξει?


Φωτης,οι γκομενες δεν είναι αντικοιμενα να τα δινει ο ενας στον αλλων ρε αντε τα λεμε,

Μυστιδης,γεια σου ρε φωτη αλανι
Ενταξει ζουνη θα βρεις πολλες άλλες λαρισαιες,
Ζουνης,ενταξει να κανει καζουρα ο φωτης οκ αλλα και εσεις ρε που ειστε μονο με μια γυναικα?
Μυστιδης,εμεις εχουμε αρχες ετσι γραβατα?
Γραβατας,ναι μια γυναικα σταθερη,
Ζουνης,εσεις της αποψεις σας εγω της δικες μου τελος,
Ο φωτης λοιπον είναι ο νεος γοης οπου οι περισσοτερες θεσσαλονικες τον θελουνε,

3 σχόλια:

  1. σε ευχαριστω αδελφε λαστρε για τα καλα σου λογια ερχεται συντομα ο αρχοντας της θεσσαλιας 2 με λιγο διαφωρετικο σεναριο και με πολλες ανατροπες
    σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή