Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΝΟΥΜΕΡΟ1



Ένα απογευμα καπου στον πειραια ο εφοπλιστης τζακ απολαμβαινει το βασιλειο του καθετα αραχτος στο γραφειο του καπνιζει πουρα και περιμενει να του ερθει καποια ιδεα για να βγαλει και αλλα κερδη

Τζακ,να καπνιζεις πουρα αβανας να πινεις σαμπανια από παρισι και να εχεις διπλα σου της λιριτσες σου της χρυσες ποιος μπορει να είναι ποιο ευτυχισμενος από εμενα?αλλα δε πρεπει να τα λεμε αυτά στους αλλους γιατι και θα μας ματιασουνε και η εφορια τρεχει συνεχεια να γραφει ολους εμας τους τιμιους εφοπλιστες,


Την ιδια στιγμη μερικες γειτονιες ποιο κατω ο λαμπρος κολλημενιδης πρωην δευτερος καπετανιος ψαχνει για δουλεια εχει αρραβωνιστει με την αγαπημενη του τζινα και θελει να βρει μια σταθερη και μονιμη εργασια για να μπορεσει να εξασφαλιστει και να παντρευτουνε
Μαζι του στο ψαξιμο ο κολλητος του κωστας ζουνης ναυτικος,
Ζουνης ,σερβιτορος ειπαμε δεν θελεις να εργαστεις ετσι?
Κολλημενιδης,με δουλευεις ρε μαλακα?
Ζουνης,ε στην εφημεριδα δεν εχει ξερεις πολλες επιλογες γκαρσονια σε ταβερνες ζητανε και γυναικες σε μπαρ,


Κολλημενιδης,πρεπει μια πιο καλη δουλεια να βρω αν γινεται να ανοιξω μονος μου μια επειχηριση καπου
Εχω ένα μικρο κεφαλαιο αλλα δεν φτανει σκεφτομουν να ανοιγα μαγαζι με ειδη θαλλασης για το επαγγελμα σου δηλαδη αλλα όχι στον πειραια καπου ποιο μακρια,
Ζουνης,καλη ιδεα αλλα θα πιασει?
Κολλημενιδης,οι καπεταναιοι και οι ναυτικοι γενικα παντα θα ψωνιζουν ειδη για την δουλεια τους τοσο καιρο ναυτικος ρε και δεν ξερεις?,

Ζουνης,τι να σου πω εγω από σποντα εγινα ναυτικος επειδη δεν ειχα δουλεια δεν αγαπαω την θαλλασα και δεν θα κατσω καιρο στα καραβια 1 χρονο το πολύ και μετα πισω στην πατριδα την ωραια μας λαρισα,

Κολλημενιδης,εμενα με αρεσει αλλα εδωσα υποσχεση στην κοπελα μου  ότι δε θα ξανα μπαρκαρω
Αυτή η αγωνια της γυναικας που περιμενει ένα μηνυμα από τον αντρα της και αυτή η ταραχη η δικια μου κάθε φορα που θα λειπω τι μπορει να κανει η γυναικα με εχει βαλει να θελω να εγκαταλιψω οριστικα την θαλλασα,
Συνεχισαν να σκεφτονται στο μεταξυ ειχε ερθει η τζινα να τους βρει στο καφε που καθοντουσαν,
Τζινα,καλημερα ακομα διαβαζεις αγγελιες? Ειπαμε ρε αγαπη μου να βρεις δουλεια αλλα όχι να σκασεις,
Κολλημενιδης,δυστυχως σημερα δεν υπαρχουν σωστες δουλειες
Να σας συστισω ο κωστας η τζινα,

Ζουνης,γνωριζομαστε όταν γιορταζε ο μυστιδης και μας εβγαλε εξω την ειχες παρει μαζι  ε και όταν αρχισες να μαλωνεις με τον γραβατα για τα πολιτικα βρηκα την ευκαιρια και γνωριστικαμε,
Τζινα,μακαρι ολοι η παρεα σου να ηταν σαν τον κωστα κοινωνικο ατομα με αρκετο χιουμορ,
Κολλημενιδης,ναι το ταγαρι με βοηθαει και με δινει συμβουλες ποιος να το ελεγε από την στανη στα καραβια,
Ζουνης,αναθεμα στην κριση και τους πολιτικους που χωρισαν ανθρωπους και αλλαξανε καιρους ζουνης,
Τζινα,υπομονη να εχεις και ελπιδα τζινα,
Ζουνης,αυτή εισαι μπραβο λαμπρο εχεις γυναικα λογικη,
Κολλημενιδης,για αυτό και είναι με εμενα,

Την άλλη μερα τον επισκεφτικε στο σπιτι του ο γραβατας,
Κολλημενιδης,καλησπερα γραβατα πως και από τα μεροι μου?
Γραβατας,επειδη σε εκτιμω ειπα να σου δωσω εσενα το δωρο που εχω
Αλλα εισαι τοσο γαιδαρος που ακομα δεν εβαλες μεσα και δεν με εκανες καφε,
Κολλημενιδης,ελα ρε μαλακα αραξε τζινα φτιαξε έναν γαλλικο γλυκο στον γραβατα,
Γραβατας,τι εγινε βαζουμε μια φωνη και είναι προσοχη η γυναικα? Μπραβο αρχιζεις να μαθαινεις από εμενα που ειμαι ο αντρας του σπιτιου,
Τζινα,γραβατα η γυναικα σου,
Γραβατας,που είναι?
Κολλημενιδης,χα χα αντρα του σπιτιου,
Γραβατας,και εσυ τεκντον βρουτε? Και εσυ αρχισες αυτά τα κρυα αστεια τζινα?
Τζινα,ελα βρε αφου σε εκτιμω οριστε ο καφες σου σε εβαλα και μπισκοτα,

Γραβατας,λοιπον ακουστε εχω να σας κανω μια προταση λοιπον τον τζακ τον γνωριζεις ετσι? Θα στειλει μια παραγγελια στην τυνισια και χρειαζεται δυο εμπιστους καλους καπετανιους δουλεια ευκολη στειλουμε τα πακετα στους ασιατες μας δινουν τα λεφτα και γυριζουμε
Εγω θα ειμαι ο δευτερος καπετανιος μας λειπει ο πρωτος τι λες ερχεσαι?
Κολλημενιδης,κατσε γιατι με τα λες μπερδεμενα εγω με αυτόν μια καλησπερα εχω μονο θα με βαλει καπετανιο στο πλοιο του?

Γραβατας,τον ξερω εγω είναι ενταξει ατομο εχουμε ξανα ταξιδεψει 10 μερες υποθεση είναι το ταξιδι ξεφορτονουμε την παραγγελια του ερχομαστε και μας πληρωνει από 20 χιλιαρικα τον κάθε ένα μας 20 χιλιαδες ευρω για δουλεια μιας βδομαδας,
Κολλημενιδης,20 χιλλιαδες ευρω? Με αυτά τα λεφτα ανοιγω το μαγαζι που θελω,
Γραβατας,ειδες? Εξασφαλιζεις το μελλον σου,
Τζινα,τι παραγγελειες στελνει?
Γραβατας,εισαγογες εξαγογες ουτε που ξερω,
Τζινα,και εισαι σιγουρος ότι είναι νομιμα αυτά που θελει να στειλει?

Γραβατας,ε καλη μου νομιμα τιποτα δεν είναι σε αυτην την κοινωνια σιγουρα θα είναι αφορολογητα η κατι τετοιο για αυτό και εχουμε λιγο το νου μας,
Τζινα,και αν είναι τιποτα χειροτερα?
Γραβατας,όχι σε καμια περιπτοση το παιρνω πανω μου ο τζακ είναι εντιμος ανθρωπος εχουμε ξανα συνεργαστει σας λεω παμε τωρα αν θες να μιλησουμε μαζι του στο γραφειο του είναι,
Κολλημενιδης,ενταξει παμε,
Τζινα,περιμενε λιγο
Μου ειπες ότι δε θα ξανα μπαρκαρεις,


Κολλημενιδης,ναι αλλα υπαρχει άλλη λυση? Η θα πρεπει να δουλεψω σαν γκαρσονι ειτε σαν χαμαλης 20 χρονια να μαζευω οσα παιρνω και στα 50 μου να ανοιξω το μαγαζι
Ενώ τωρα ένα απλο ταξιδι λιγες μερες και θα παρω τα λεφτα που θελω για το μαγαζι ασε ξερω τι κανω,
Τζινα,ενταξει εσυ αποφασιζεις,

Πηγανε αμεσος στο γραφειο του τζακ,
Γραμμετεας,παρακαλω περιμενετε
Κυριε τζακ ο καπετανιος γραβατας και ενας ακομα κυριος σας ζητανε,

Τζακ,καιρος ητανε να περασουν
Καλησπερα γραβατα χερομαι παντα να σε βλεπω,
Γραβατας,τι λεει τζακ όλα καλα?
Τζακ,δυσκολες εποχες αλλα την παλευουμε όπως ολοι μας και εγω,

Γραβατας,τον λαμπρο τον γνωριζεις?
Τζακ,ασφαλος ειχαμε γνωριστει σε καποιον χωρο τον ναυτικων καποτε,
Κολλημενιδης,ναι ετσι είναι αρκετοι λενε πολλα καλα λογια για εσας καλησπερα,
Τζακ,να σας προσφερω ένα ουισκι μια μπιρα έναν χημο κανενα γλυκο?

Γραβατας,όχι δεν ηρθαμε σαν επισκεπτες αλλα σαν συνεργατες θελουμε να μας πεις για την δουλεια που ελεγες χτες,
Τζακ,χερομαι να μιλαω με ατομα εξυπνα
Χωρις πολλα λογια περναμε αμεσος στο θεμα μας
Λοιπον η δουλεια είναι απλη εγω όπως ξερετε ειμαι εφοπλιστης και ενας εφοπλιστης πρεπει παντα να τα εχει καλα με το νομο αλλα ταυτοχρονα να βγαζει περισσοτερο κερδος
Στελνω σε διαφωρα μεροι του κοσμο αρκετες παραγγελιες αλλα αν κάθε φορα πληρωνω τα αναλογα εξοδα μεταφορας θα ειχα τεραστια μειωση στην εταιρια


Η δουλεια σας είναι απλη θα μεταφερετε τα δεματα με τα ρουχα που στελενω
 στην τυνισια θα τα κρυψετε καλα οστε να μην τα ανακαλιψουν αν ερθουν οι αρχες για ελεγχο
Θα τα παραδωσετε εκει που θα σας πω και θα γυρισετε πισω στην πατριδα σας και όλα καλα
Τα χρηματα τωρα που θα παρετε για την αποστολη την πρωτη θα είναι 20 χιλλιαδες ευρω ο κάθε ενας συμφωνοι?
Γραβατας,εγω ειπα ειμαι συμφωνως,
Κολλημενιδης,εγω εχω μια απορια
Αφου είναι τοσο ευκολη δουλεια γιατι να δινεται τοσα λεφτα και μαλιστα σε καποιον που δεν ξερετε καλα,

Τζακ,υπερβολικα εξυπνος χα γιατι θελω να σε βοηθησω μου εχει πει για εσενα ο γραβατας θελεις να ανοιξεις το σπιτικο σου αλλα δεν εχεις λεφτα χωρις λεφτα τι σπιτι θα ανοιξεις?

Οσα ταξιδια και αν κανεις σαν καπετανιος θα παρεις ελαχιστα λεφτα
Ενώ αν δουλεψεις σε εμενα με λιγα ταξιδια θα βγαλεις πολλα χρηματα θα γινεις πλουσιος σκεψου οσο θελεις μεχρι αυριο όμως πρεπει να μου απαντησεις
Απλο εμποριο θα μεταφερεις αφορολογητο όχι τιποτα κακο,
Ο κολλημενιδης το σκεφτοτανε ολο το βραδυ δεν κοιμηθηκε και τελικα το άλλο πρωι πηγε και υπεγραψε τα χαρτια,

Τζακ,δεν θα το μετανιωσεις ποτε καλος ηρθες στην εταιρια μου και τωρα η προκαταβολη 1000 ευρω ετσι για να δεις ποσο ενταξει ειμαι
Οσο για το ταξιδι σε μια βδομαδα θα μπαρκαρεις θα σου πει ο γραβατας όταν ξυπνησει γιατι αυτος υπεγραψε από χτες και σιγουρα θα μεθησε σε καποιο μπαρ,

Ο κολλημενιδης ηταν χαρουμενος ψωνισε λιγα πραματα και πηγε σπιτι μιλησε με την τζινα εκεινη φοβοτανε αλλα αυτος επεμενε ότι όλα θα πανε καλα,
Στο μεταξυ τον επισκεφτικε και ο ζουνης να μιλησουνε όταν εμαθε τα νεα του,

Ζουνης,τι εμαθα ρε θα γινεις καπετανιος του εφοπλιστη τζακ?
Κολλημενιδης,πες μια καλημερα ρε,

Ζουνης,πώς να είναι καλη όταν μαθαινω κατι τετοιο ξερεις ρε τι σημαινει τζακ?
Όλα τα υπολογιζει συμφωνα με το κερδος δεν μετρανε για αυτόν οι ανθρωποι που εργαζονται στα καραβια και στα ναυπηγια του,
Κολλημενιδης,ωραια ερχεται ένα πρωι ενας και σου λεει κυριε αναλαμβανεις να πας σαν καπετανιος μια παραγγελια και θα παρεις 20 χιλλιαδες ευρω εσυ τι του λες όχι κυριε ευχαριστω θα μεινω στο ψαξιμο εργασιας γιατι εσεις ειστε σκληρος καπιταλιστης?

Ζουνης,20 χιλλιαδες ευρω? Τοτε τα πραματα είναι ποιο σοβαρα
Ποιος δινει ρε τοσα πολλα λεφτα σε καπετανιο για ένα και μονο ταξιδι?
Εγω που εχω τοση πειρα παιρνω πολύ ποιο λιγοτερα,

Κολλημενιδης,α πες το ετσι δεν νοιαζεσαι αληθινα για εμενα απλα ζηλεψες
Ναι με ζηλεψες που πηρα μια μεγαλη δουλεια μονος μου και θα εχω μονιμη δουλεια πλεον στην εταιρια του τζακ,

Ζουνης,πιστευεις ότι θα στα ελεγα όλα αυτά επειδη σε ζηλεψα? Αυτό εχεις καταλαβει για εμενα?
Κολλημενιδης,σταματα όχι ρε γαμωτο δεν επρεπε να στο πω αυτό,
Ζουνης,το ειπες όμως και με πυκρανες,


Κολλημενιδης,ενταξει μαλακια μου ζηταω συγγνωμη ξερω ότι με νοιαζεσαι σαν αδελφος αλλα καταλαβεμε ειμαι σε πολύ δυσκολη θεση θελω επιτελους να κοιταξω το μελλον μου με αυτην την δουλεια κανω μια αρχη θα ανοιξω δικο μου μαγαζι αντε το πολύ ένα ακομα ταξιδι να κανω με την εταιρια του τζακ υστερα όταν θα εχω ετοιμο το μαγαζι θα μεινω για παντα στο λιμανι για παντα στην στερια,

Ζουνης,ναι αλλα αν κατι δε παει καλα,
Κολλημενιδης,ο γραβατας εχει ταξιδεψει πολλες φορες με αυτόν ποτε δεν εγινε τιποτα μερικες απλες παραγγελιες θα κανουμε που απλα δεν θα εχουνε τα πραματα αποδιξεις συγα το κακο πιστεψεμε ξερω τι κανω,
Ζουνης,μακαρι ρε αδελφε ευχομαι τοτε όλα να πανε καλα,
Κολλημενιδης,όλα θα πανε καλα ωραια και τωρα ακου κατι ακομα θελω πριν ταξιδεψω να αρραβωνιαστο επισημα με την τζινα και θελω να εισαι κουμπαρος εσυ εισαι ο μοναδικος σωστος κολλητος μου και επισης θελω να την προσεχεις οσο θα απουσιαζω τι λες?

Ζουνης,ενταξει ρε λαμπρο χαλαω ποτε χατηρι σε εσενα?
2 μερες πριν φυγουνε εγινε ο αρραβωνας ο λαμπρος ηταν χαρουμενος απ εξω αλλα μεσα του ειχε μεγαλη αγωνια η τζινα επισης δεν ενιωθε καλα που θα ξανα μπαρκαρει αλλα ο ζουνης προσπαθουσε να την δωσει κουραγιο και να την διασκεδαζη,
Γραβατας,βαλε και άλλο κρασι να πιουμε σημερα επισημα αρραβωνιαζεσαι,
Κολλημενιδης,αφορμη ψαχνεις να πιεις ε στο γαμο να δεις όμως τι κρασια θα σας εχω αντε πιες λιγο ακομα,

Ζουνης,πιες αλλα μετα αν μεθισεις ξαπλωσε στο σαλονι γιατι εισαι ικανος στην σουρα επανω να κανεις ερωτικη εξομολογιση σε εμενα,
Γραβατας,τα λογικα μου δεν τα χανω οσο και αν πιω εγω βλαχο,
Ζουνης,ναι προτευουσιανε
Θα πρεπει μαλλον να συνηθησεις αυτές της αντιπαραθεσεις τζινα η πρεπει να σε λεω κουμπαρα?
Τζινα,όχι τζινα το κουμπαρα με μεγαλωνει όπως και εσενα,
Αφου περασε ωραια αυτή η μερα την επομενη ειχε παρει τηλεφωνο τον τζακ να του πει για το ταξιδι,

Τζακ,καλησπερα λαμπρο και να ζησετε εμαθα για τον αρραβωνα στον γαμο σου ελπιζω να με καλεσεις να ερθω,
Κολλημενιδης,ασφαλος το χτεσινο ηταν απλα ετσι κατι τυπικο μεταξυ ελαχιστων ατομων
Ναι ηθελα να σας πω ότι ειμαι ετοιμος ναι αυριο το βραδυ θα ξεκινησουμε την αποστολη μας εκει που ειπατε εσεις,

Τζακ,πολύ ωραια αλλα γιατι μιλας ετσι σπαστα εχεις αγχος?
Κολλημενιδης,ναι οσο περνανε οι μερες εχω αρκετο,
Τζακ,χαλαροσε ξερω ότι είναι η πρωτη φορα που κανεις τετοια δουλεια και λογικο είναι να φοβασαι αλλα δεν χρειαζεται να εισαι απλα ηρεμος,
Κολλημενιδης,μαλιστα ηρεμος,

Τζακ,αν φυσικα γινει μια στραβη λεμε αν  να ξερεις ότι εγω δεν εχω καμια ευθινη και σε καμια περιπτοση δε πρεπει να αναφερεις το ονομα μου τα διαβασες βεβαια όλα στο συμβολαιο ετσι?
Κολλημενιδης,ναι ετσι,

Τζακ,ακουσε λαμπρο αν μετανιωσες μπορεις ακομα και τωρα να σκισεις το συμβολαιο καπετανιους βρισκω οσους θελω αν φοβασαι ότι δε θα τα καταφερεις ας τελειωσουμε από τωρα την συνεργασια μας οσο για την προκαταβολη μπορεις να την κρατησεις,
Κολλημενιδης,όχι δεν μετανιωσα όπως σας ειπα αυριο βραδυ θα ξεκινησουμε,
Τζακ,χερομαι που μιλαω με αντρες καλο ταξιδι λαμπρο θα μιλησουμε από το καραβι όταν ξεκινησεις,

Εκεινο το βραδυ ο λαμπρος ηταν τρομερα αγχομενος αλλα προσπαθουσε να μην το δειξει αν και καποιες φορες δεν αντεχε,
Τζινα,να σου δωσω και την σπανακοπιτα που εκανα σημερα?
Κολλημενιδης,όχι μονο κονσερβες θα παρω μαζι μου,
Τζινα,χανεις είναι πολύ νοστιμη αν εχεις μαζι σου μπορεις να την τρως συχνα και να ξεχνας λιγο την πεινα σου γιατι,
Κολλημενιδης,δεν θελω λεμε ενταξει?
Τζινα,να σε ευχαριστησω ηθελα,
Κολλημενιδης,ενταξει εχω τα νευρα μου ξερεις ότι δε παω κρουαζιερα αλλα σε μια δυσκολη αποστολη,

Τζινα,αλλα ελεγες όμως στην αρχη
Μια βολτα θα κανεις μια βδομαδα και θα γυρισεις πισω,

Κολλημενιδης,ενταξει δεν ηθελα να σε τρομαξα οσο να ναι παρανομια θα κανω και φοβαμαι να μην με πιασουνε,
Τζινα,τοτε δεν είναι αργα να παρετηθεις πες δε παω και τελος,
Κολλημενιδης,δεν γινεται τωρα ολα είναι ετοιμα
Ενταξει αν ηταν να εκανα κατι κακο  θα ελεγα από την αρχη όχι ακομα και 1 εκατομμηριο να με εδιναν,
Τζινα,ωραια απλα ρουχα ειναι το ξεκαθαρισε από την αρχη ο γραβατας,
Κολλημενιδης,ναι σε αυτόν βασιστικα εχει ταξιδεψει με το πλοιο του τζακ πολλες φορες
Μαλλον αγχωνομαι διχως λογο και να με πιασουνε μια στις χιλιες ένα απλο προστιμο θα με βαλουνε τα λεφτα που θα παρω όμως από τον τζακ θα είναι περισσοτερα οποτε ας μην ανυσυχω,

Μπηκαν στο καραβι και ξεκινησανε στο λιμανι ηταν η τζινα με τον ζουνη που τους χερετουσανε ο κολλημενιδης δακρισε λιγο αλλα μετα συνηλθε,
Γραβατας,εχουμε αρκετες ωρες μπροστα μας τι λες πινουμε καμια κοκα κολα? Το αλκοολ όπως ξερεις απαγορευεται,
Κολλημενιδης,ενταξει καπετανιε,
Όπως πινανε και μιλουσαν ο γραβατας αρχισε να τον βαζει ιδεες,
Γραβατας,τον συμπαθει τον ζουνη η γυναικα σου βλεπω ε?
Κολλημενιδης,ναι ταιριαζουν και στις αποψεις τους,
Γραβατας,όταν λοιπον μια γυναικα εχει τοσο συμπαθεια σε καποιον αντρα πρεπει να είναι αδελφη για να κοιμαται ησυχος και ο αντρας της αλλιως,
Κολλημενιδης,θες να πεις κατι?
Γραβατας,όχι τιποτα αστο,
Κολλημενιδης,όχι αστο ρε μαλακα η θα μιλας στα ισα η να το βουλονεις λεγε τωρα αμεσος τι ηθελες να πεις,
Γραβατας,ε λοιπον δεν με αρεσει που εχει τοσο καλες σχεσεις η γυναικα σου με αυτόν τον δον ζουαν,
Κολλημενιδης,ειδες κατι υποπτευτικες τιποτα ακουσες τιποτα?
Γραβατας,όχι αλλα σου λεω όταν ενας αντρας δεν είναι αδελφη και εχει τοσο καλες σχεσεις με μια γυναικα σιγουρα την θελει ειδικα τωρα που ξερει ότι θα λειψεις αρκετες μερες,

Κολλημενιδης,ο ζουνης είναι αδελφος δε θα πηγαινε με την γυναικα μου ποτε εξαλου και εγω θα τους παρακολουθω,
Γραβατας,από το πλοιο θα τους παρακολουθεις?
Κολλημενιδης,ναι θα παιρνω κάθε μερα τηλεφωνο θα στελνω μηνυματα θα γινω η σκια τους ακομα και από το πλοιο την ωρα που το οδυγαω εμενα με λενε λαμπρο κολλημενιδη και δε με απατησε ποτε καμια γυναικα,

Γραβατας,ο κωστας ενας άλλος καπετανιος που ειχα συνεργαστει μαζι του καποτε αγαπουσε πολύ την γυναικα του την ειχε εμπιστοσινη οσο δε φανταζεσαι αλλα την επαιρνε τηλεφωνο καθημερινα του ελεγε ότι περναει μια χαρα και της λυπει
Ένα μεσημερι ενώ ειχαμε γυρισει από το ταξιδι στην πατρα δεν της το ειπε για εκπληξη πηγε στο σπιτι του και την επιασε στο κρεβατι με τον κολλητο του τον τασσο,
Κολλημενιδης,ηταν μεγαλη πουτανα εκεινη αλλα και ο διθεν κολλητος πολύ μεγαλος πουστης,

Γραβατας,ακριβος αλλα ξερεις ποιο ηταν το αστειο η δικαιωλογια τους
Τον ειπανε στα ισα ότι τα εχουνε πολύ πριν αρχιζει να μπαρκαρει και ότι μολυς εφευγε από το σπιτι εκεινος εμπαινε μεσα ο κολλητος του και το εκανε με την γυναικα του γιατι δε μπορουσε να ζησει ουτε μερα χωρις αντρα εκεινη και εκεινος την αγαπησε από την πρωτη στιγμη που την γνωρισε
Τον ειπανε ότι θελουν να παντρευτουνε και να το παρει αποφαση να  την χωρισει αμεσος,
Κολλημενιδης,καθαρματα αλλα βρισκουν και τα κανουν τελος παντων,
Εφτασαν στο λιμανι που θελανε και ξεφορτονανε τα πραγματα όταν ξαφνικα ηρθε αστυνομια για ελεγχο
Κολλημενιδης,τι εγινε ρε?
Γραβατας,ότι ξερεις ξερω,
Φωναζανε αλλα δε καταλαβαινε κανεις λεξη τελικα ενας αστυνομος που ηξερε αγγλικα μιλησε με τον κολημενιδη αφου τον συμαδευε με το οπλο του,

Αστυνομος1,εσυ εισαι ο καπετανιος?
Κολλημενιδης,μαλιστα παρακαλω αφηστε τα οπλα ειμαστε αοπλοι και ναυτικοι,
Αστυνομος1,σκασμος, φαπ,
Ψαξτε καλα ολο το καραβι,

Βρηκανε πολλα λαθραια ρουχα που φερνανε από άλλες χωρες της ευρωπης στην τηνυσια και ετοιμαζονταν να παρουν από εκει αλλα πραματα να τα φερουν στην ευρωπη,
Αστυνομος1,αφορολογητα μαυρα λεφτα χανει η χωρα μου εκατομμηρια για να πλουτιζουν κατι καθαρματα σαν εσενα φαπ, λεγε ποιος είναι το αφεντικο σας?

Κολλημενιδης,απαιτω να μιλησω με τον ελληνα πρεσβη και έναν δικηγορο,
Αστυνομος1,απαιτεις ε? φαπ, φαπ,
Δεν ειμαστε ευρωπη εμεις  καταλαβες φλωρε? Φαπ φαπ,


Αφου τον βαρεσε αρκετες μαζι με τους αλλους τους πηρανε στο κρατητηριο την άλλη μερα φτασανε τα νεα παντου η τζινα επινε καφε εξω όταν το ακουσε από το ραδιο και φωναξε,
Τζινα,όχι δεν είναι δυνατων ο λαμπρος μου κρατουμενος?

Φτασανε τα νεα παντου και το μεσημερι μετα την ανακριση που αρνιοτανε ο λαμπρος να πει το ονομα του τζακ ειχε ερθει ο ελληνας πρεσβης,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου