Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ



Ο τζακ είναι στο σπιτι του και εχει καλεσει 2 επαγγελματιες στριπτιζερ τον εχουν δεσει στην καρεκλα και βγαζουνε τα ρουχα τους

Κοπελα1,εισαι αποφασισμενος για τρελλες σημερα αγορι?
Τζακ,ασφαλος,
Κοπελα2,και εμεις το ιδιο,
Αφου ανταλαξανε ένα καυτο φιλι μεταξυ τους αρχισαν να γελανε και να τον κοιτανε,

Κοπελα1,εισαι πολύ ατυχος επεσες πανω σε 2 επαγγελματιες κλεφτρες λεμε ότι παμε σε σπιτια για στριπτ τιζ και κανωνικο σοου αλλα όταν μπουμε μεσα βρισκουμε την ευκαιρια και κλεβουμε τον ιδιοκτητη,

Κοπελα2,και από αυτην την θεση δε μπορει να κανει κανεις τιποτα
Λοιπον η μου λες που εχεις τα λεφτα η με το μαιχαρι σου κοβο το λαιμο,

Τζακ,με ληστευουνε κλεφτρες λοιπον ε πρεπει τωρα να βαλω τα κλαματα και να παρακαλαω να με λυπηθουνε?
Χα χα χα χα χα χα χα χα,


Κοπελα1,γιατι γελας?
Και τοτε μπαινουν από το άλλο δωματιο αστυνομικοι και της σημαδευουνε με οπλα,

Τζακ,νομιζατε πως δεν εχω παρει τα μετρα μου? Ηξερα πολύ καλα για κατι σαν εσας βρισκεται αφελης πελατες και τους κλεβεται θα φανω λοιπον σαν ένα θυμα με διαριξατε κανατε ζημιες στο σπιτι μου και ετσι η ασφαλεια θα με αποζημιωση και τωρα αντιο σας καλα να περασετε για αρκετα χρονια στον κοριδαλο,


Παπαγαλιδης,μονο εσυ μπορουσες να σκεφτεις κατι τετοιο,
Τζακ,εγω εχω μυαλο όταν θα παρω τα λεφτα από την ασφαλεια θα πιω και στην υγεια σου ένα τσαι,
Παπαγαλιδης,τοσα λεφτα εχεις τι θα τα κανεις μακαρι να ηξερα,
Τζακ,με φαγατε ολοι με το ματι τι εχω βρε τιποτα δεν εχω,


Περασαν μερικες μερες και ενας κοινος γνωστος της παρεας τους ο μυστιδης ηθελε να τους δει να τους κανει μια προταση ειχε παει πρωτα από το σπιτι του παπαγαλιδη,

Μυστιδης,θελω να σου μιλησω για κατι σοβαρο αλλα δε θελω να με βαρεσεις,

Παπαγαλιδης,γιατι να σε βαρεσω βρε?
Μυστιδης,η προταση θα σου φανει λιγο περιεργη και μπορει να χρειαστω πανοπλια για να μην φαω ξυλο,

Παπαγαλιδης,σε ακουω μιλα χαλαρα,
Μυστιδης,υπαρχει ένα νέο ριαλιτι η επιτροπη τους εβαλε εμενα υπευθινο αν πανε 2 αντρες να μεινουν στο ιδιο σπιτι για ένα μηνα και βλεπει ο κοσμος πως παιρνανε εκει μεσα την μερα τους αν τα καταφερουνε σε ολες της δοκιμασιες θα κερδισουν 200 χιλλιαδες ευρω εγω τους ειπα για εσενα θα σε ενδιαφερε να πας και να κερδισεις ετσι?

Παπαγαλιδης,χμ πολύ ενδιαφερων γιατι δεν μου φτανουν τα λεφτα που παιρνω θα ηταν ωραιο να παιξω και εγω σε ένα ριαλιτι να γινω και γνωστος ναι δεχομαι,
Μυστιδης,πολύ ωραια ο άλλος τωρα που θα μενεται μαζι είναι ο τζακ,


Παπαγαλιδης,ειχες δικαιο επρεπε να παρεις πανοπλια
ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΡΕ,

Αρχισε να χτυπαει τον μυστιδη ο οποιος ετρεχε και φωναζε πως την άλλη βδομαδα πρεπει να παει στο μερος που τον ειπανε
Μετα από λιγο εχει πει τα νεα και στον τζακ στο γραφειο του και όταν το ακουσε λυποθημησε,



Υπαλληλος,κυριε τζακ ειστε καλα πιετε λιγο χημο πορτοκαλι,
Τζακ,που βρισκομαι? Α στο γραφειο 2 λεπτα να συνελθω ο χημος μου ωραια οι λιρες μου ωραια ειδα έναν εφιαλτη ειδα καποιον να μου λεει

ΑΜΑΝ ΝΑ ΤΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΜΕΣΟΣ,


Μυστιδης,κυριε τζακ σας παρακαλω σκεφτειτε λιγο λογικα 100 χιλλιαδες ευρω μπορει να κερδισεται,


Τζακ,ναι αλλα καταλαβαινεις τι μου ζητας?
Πες μου να φαω λιγμενα τροφιμα πες μου να παω τουμπα με φανελα αρης πες μου να σπασω στο ξυλο αναρχικους αλλα να μεινω στο ιδιο σπιτι και να συνεργαστω με τον παπαγαλιδη φτου είναι κατι το τρελο


Να ξυπναω κάθε πρωι και να τον βλεπω με το ζοβρακο η το μεσημερι να βλεπω τι τρωει θα μου κοπει η ορεξη,

Μυστιδης,όλα θα πανε καλα ηρεμιστε θα σας αφησω τους ορους να τους διαβασεται και ερχομαι αυριο και υπογραφεται το συμβολαιο την άλλη βδομαδα ξεκιναμε,

Τελικα τους επεισε και τους 2 και υπογραψανε να μεινουνε για ένα μηνα σε ένα μακρινο σπιτι μονοι τους,


Μυστιδης,καλος ηρθατε αυτό θα είναι το νέο σας σπιτι για έναν μηνα από σημερα δεν εχετε να κανετε κατι συγκεκριμενο θα ζειτε όπως ζουσατε στο σπιτι σας θα κανετε της δουλειες σας θα μαγειρευεται θα βλεπεται τηλεοραση
 φυσικα μονο dvd γιατι απαγορευεται να εχετε επαφες με τον κοσμο γυρο σας και ανα διαστηματα θα σας ζηταμε να κανετε διαφωρες δοκιμασιες οποιος εχει της περισσοτερες νικες θα κερδισει ολοκληρο το ποσο μονος του αν αποτυχει καποιος όμως χωρις να το παλεψει ιδιαιτερα θα αποκλειστειτε και οι δυο θα ειμαστε σε ενοιμεροση μαζι σας από αυτην την στιγμη ολες οι καμερες σας παρακολουθουν αν θελησετε κατι απλα μας μιλατε καποια άλλη απορια σας?


Παπαγαλιδης,καμια ξεκιναμε,
Τζακ,ναι να τελειωνουμε,

Μπηκανε στο σπιτι και ξεκινησε η πρωτη τους μερα σε αυτό το ριαλιτι,

Τζακ,εγω θα παρω αυτό το δωματιο,
Παπαγαλιδης,δε καταλαβες στο ιδιο δωματιο πρεπει να κοιμωμαστε,

Τζακ,πως? Θα με βλεπεις με της μπιτζαμες και θα ανεχομαι να σε βλεπω με το σοβρακο???????

Παπαγαλιδης,ετσι λεει ο κανωνισμος σε ξεχωριστα κρεβατια όπως βλεπεις μας εχουνε αλλα πρεπει να ειμαστε στο ιδιο δωματιο
Παμε να δουμε και τους αλλους χωρους,


Ειχανε μια κουζινα τεραστια ένα σαλονι επισης μεγαλο ένα μπανιο και έναν κηπο πολύ μεγαλο,

Παπαγαλιδης,λοιπον ας βγαλουμε ένα προγραμμα θα πηγαινω πρωτος στο μπανιο εγω  θα μαγειρευω εγω εσυ θα πλενεις τα πιατα και θα σφουγγαριζεις,

Τζακ,καλο πολύ καλο το άλλο με τον τουρκο και τον ελληνα το ξερεις?
Εγω ξερω να μαγειρευω πολύ ποιο καλυτερα το νοικοκοιριο είναι για εσενα,
Παπαγαλιδης,καλα εστω αντε να δουμε αλλα στο μπανιο θα πηγαινω πρωτος εγω,

Τζακ,ενταξει εγω ειμαι γενικα καθαρος πλενομαι συνεχεια και μου αρκει λιγη ωρα εσυ εισαι αξιος μια ωρα να κανεις ακομα και εκει αργεις,

Αφου φαγανε το πρωτο βραδυ κατι ετοιμα που τους ειχανε πηγαν να ξαπλωσουνε,

Τζακ,σβησε το φως να κοιμηθουμε,
Παπαγαλιδης,αν δεν διαβασω ένα μυθιστορημα δε μπορει να με παρει ο υπνος,

Τζακ,και εμενα τι με νοιαζει εγω θελω να κοιμηθω και όταν κοιμαμαι δεν θελω τον παραμικρο θοριβο και τα φωτα με ενωχλουνε,

Παπαγαλιδης,πρεπει να κανουμε έναν συμβιβασμο θα σβηνω τα φωτα αλλα μετα από εστω ένα μισαωρο μεχρι να θελω να κοιμηθω αφου εχω αυπνιες,

Τζακ,αν εχεις αυπνιες να μετρας προβατα και να μην τρως αργα πουλι εγω θελω να κοιμαμαι νωρις,
κοιμηθηκαν καπως ηρεμα και το πρωι στις 7 τους ξυπνησαν με τραγουδια της φαραντουρη,
Παπαγαλιδης,κλειστε τα κομμουνια να ηρεμισω ρεεεεεεεεε,

Τζακ,και μετα σου λεει μπατσος χα
Εγω ξυπναω παντα νωρις ενας μεγαλος σοφος ειπε καποτε
Δεν υπαρχει ποιο χειροτερο πραγμα από το 1 λεπτο που το ξοδευεις χωρις να υπαρχει λογος,


Παπαγαλιδης,ο γερολαδας ο ηρωας σου το ειπε αυτό?
Τζακ,ναι κυριε διαδοχε του θεοχαρη χα θα μας πεις ότι εισαι και σταλονε,


Τοτε βγηκε μια ανακοινοση από τα μεγαφωνα του σπιτιου,

Καλημερα σας η πρωτη σας αποστολη ξεκιναει πρεπει αρχικα να συνεργαστειτε,
Τζακ,ενταξει αυτό το αποφασισαμε πειτε μας τι πρεπει να κανουμε,

Υπαρχει διπλα σας ένα παζλ πρεπει ενας από τους 2 να το τελειωσει μεσα σε 10 λεπτα ο άλλος θα πρεπει να τερματισει σε 10 λεπτα παλυ ένα σταυρολεξο που είναι εκει διπλα οποιος από τους 2 τα καταφερει θα παρει την πρωτη νικη αν χασετε και οι δυο τοτε θα πρεπει να περασετε ολο το βραδυ σας εκτος σπιτιου στον κηπο ο χρονος αρχιζει από τωρα καλη επιτιχια,

Τζακ,στα σταυρολεξα ειμαι ασσος ξεκιναω εγω,
Παπαγαλιδης,γιατι να διαλεξεις εσυ?
Τζακ,γιατι ειμαι ποιο εξυπνος πουλι,

Ξεκινησανε ο τζακ τελειωσε αμεσος το σταυρολεξο ενώ ο παπαγαλιδης δε μπορεσε ουτε το μισο παζλ να τελειωσει,

Ο χρονος ελειξε νικητης της πρωτης αποστολης ο τζακ ο οποιος θα εχει για σημερα τον κυριο λογο του σπιτιου,

Τζακ,ΝΑΙ νικησα παπαγαλιδη φαε τα μουτρα σου,
Παπαγαλιδης,ενταξει αλλα εχουμε και συνεχεια,

Συγχατιρια κυριε τζακ πηρες την πρωτη νικη η επομενη αποστολη τωρα είναι να αναψετε μια φωτια στον κηπο και να ψησετε διαφωρα κρεατικα που σας εχουμε οποιος τελειωσει ποιο γρηγορα θα φαει περισσοτερα,

Τζακ,ευκολη αποστολη,
Παπαγαλιδης,απαραδεκτο μπατσος ειμαι όχι νεοσυλεκτος φανταρος να με βαζεται τετοιες αποστολες,

Τζακ,φαε τα μουτρα σου πουλι χα,
Ο τζακ τελειωσε ποιο νωρις εψησε τα σουβλακια και τα λουκανικα και εφαγε περισσοτερο από τον παπαγαλιδη που πηρε την δευτερη ηττα του,

Μετα την πρωτη μερα εφτασε το βραδυ ο τζακ εφαγε ένα γιαουρτι ηπιε ένα γαλα και εβλεπε στην τηλεοραση τον επιθεοριτη καλαχαν,

Τζακ,αυτος είναι κανωνικος μπατσος όχι εσυ πουλι,
Παπαγαλιδης,αρχαιοι μπατσοι ηταν αυτοι εγω ειμαι διαδοχος του θεοχαρη,

Πηγαν να κοιμηθουνε,
Τζακ,ποσο ακομα θα αντεχω να βλεπω αυτόν με λευκο φανελακι και μπλε μποξερακι ποσο?
Παπαγαλιδης,γιατι εσυ που κοιμασαι με μπιτζαμες πρασινες εισαι καλυτερο θεαμα ρε γερολαδα?

Τζακ,οι μπιτζαμες μου είναι από την αγγλια πουλι ενώ εσυ τα εσορουχα τα παιρνεις από τους γυφτους και μετα λετε εμενα λαδα χα,


Το άλλο πρωι τους ξυπνησαν με στρατιοτικα εμβατηρια,
Τζακ,ενταξει ξυπνησαμε κλειστο,
Παπαγαλιδης,δεν σου αρεσει αυτή η μουσικη λαδα?μας ξυπναει το πατριωτικο μας καθηκον όταν τα ακουμε,

Τζακ,συγα μπουμπουλινα μου,


Καλημερα σας αποστολη σας σημερα είναι οι στρατιωτικες ασκησεις θα πρεπει να τερματησετε τα εμποδια που θα βρειτε στον κηπο ο νικητης κερδιζει και ένα πλουσιο γευμα ο ηττημενος θα αρκεστει με ζημαρικα,

Παπαγαλιδης,επιτελους να αθληθουμε λιγο,
Τζακ,εμενα δε μου αρεσει αυτή η αποστολη καθολου,

Παπαγαλιδης,παμε γερολαδα παμε,
Ξεκινησανε της ασκησεις ο παπαγαλιδης σαν ποιο γυμνασμενος τα καταφερε και κερδισε πολύ ευκολα αυτην την νικη,

Παπαγαλιδης,ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟΝ ΤΖΑΚ,

Τζακ,τι να σε κανω που εισαι γυμνασμενος και τα καταφερες παντος οι ασκησεις αυτές δεν είναι ελληνικες δεν της καναμε εμεις,

Παπαγαλιδης,είναι καταδρομεων και της κανουνε ολοι οι σωστοι στρατιωτες,
Τζακ,οι αμερικανοι δηλαδη,
Παπαγαλιδης,ασφαλος οι αμερικανοι είναι αδελφια μας,

Τζακ,πουλι εγω ειμαι με τους αγγλους,
Παπαγαλιδης,ναι ηταν παντα υπηρετες της αμερικης οι αγγλοι και τους λατρευεις γιατι εχουν μαζι τους αληθινα πατριωτες σου τους σκοτσεζους,

Τζακ,ετσι ε αν δεν υπηρχαν οι αγγλοι ακομα γερμανικα θα μιλουσατε φευγω αποχωρω θυμωσα
Λιβερπουλ λιβερπουλ καποτε θα ανεβεις και θα τους νικας,

Ο παπαγαλιδης ετρωγε μπιφτεκι με πατατες ενώ ο τζακ μακαρονια με σαλτσα περασε και αυτό το βραδυ και το άλλο πρωι τους ξυπνησαν με καλομοιρα,


Παπαγαλιδης,που εισαι αβονιδη να ακουσεις την λατρεια σου,
Τζακ,κλειστο ρε βαλε κανενα τραγουδι της εποχης μας,

Καλημερα σας η σημερινη αποστολη είναι διαγωνισμος τραγουδιου θα πρεπει να τραγουδησετε από ένα τραγουδι να το πειτε σωστα και καθαρα
Θα το ακουσουνε κριτες που είναι καθηγητες μουσικης και θα αποφασισουν αν το ειπατε σωστα,


Τζακ,ωχ θεε μου
Ε εγω θα πω το ε και να χα φραγκα

Πες γιατι βρε κοσμε ατιμε πες γιατι ψευτρα ζωη το κοριτσι μου δε γνωρισε ασπρη μερα τι θα πει
Ε ρε να χα φραγκα να εκανα τον μαγκα στα χρυσαφια να σε ντυσω και από τα πατησια ισια στα παρισια ποσα θες να σε γλεντισω,

Παπαγαλιδης,μυζερος μια ζωη,
Τζακ,όταν ζητησουνε την γνωμη σου σαν κριτη τοτε να απαντησεις πουλι,


Παπαγαλιδης,όχι παιζουμε
Λοιπον εγω σαν θεσσαλονικιος θα πω ένα τραγουδι ενώς αλλου θεσσαλονικιου
θα πω  το εχω μια αγαπη αφειερομενο σε καποια ωραια γυναικα παμε
Εχω μια αγαπη φλεβα στο λαιμο μου τραγουδαει έναν παλιο καημο και οσο πλαγιαζω τοσο ξυπνια αντεχει εχω μια αγαπη κοφτερο γυαλι χιλλια κομματια κοβει το φιλι και ας με ματωνει ξερω με προσεχει
Εχω μια αγαπη μια πληγη που μενει χρονια ανοιχτη και όταν αλλαζει λιγο ο καιρος τοτε ποναω σαν τρελλος και σε θυμαμαι ψεματα να πω παναθεμαμε σ’αγαπω,

Ο παπαγαλιδης το ειπε πολύ ποιο καλα εχει ταλεντο στο τραγουδι και κερδισε την τεταρτη δοκιμασια 2-2,

Παπαγαλιδης,ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΚΕΡΔΙΣΑ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΤΖΑΚ,

Τζακ,ουτε να εκανες σεξ με μια μοντελα δε θα εκανες τοση μεγαλη χαρα
Αλλα τι λεω τωρα υπαρχει περιπτοση να κανεις εσυ σεξ με μοντελα χα,

Παπαγαλιδης,λιγα τα λογια σου για τον αντρισμο μου γιατι θα σε πλακοσω στο ξυλο,

Τζακ,και θα πεις ότι εγω εφταιγα μονο που ξεχασες πως τωρα εχουμε καμερες και δεν είναι τα φιλαρακια σου οι μπατσοι να με βαρεσουνε εισαι μονος,

Παπαγαλιδης,δεν χρειαζομαι κανεναν για να σε πλακοσω στο ξυλο,
Και οσο πλακονονται βγαινει ανακοινοση,

Ησιχια κυριοι θυμηθειτε πως εισαστε σε ριαλιτι σοου,

Τζακ,αντε γαμησου ρε μαλακα και εσυ θα χασω την ευκαιρια να δειρω τον παπαγαλιδη,
Παπαγαλιδης,ναι ακυρωνεται η συμφωνια δεν αντεχω άλλη μερα να τον βλεπω τον σπαω στο ξυλο και φευγω,

Κυριοι κανατε ένα συμβολαιο ξεχνατε τα 100 χιλλιαδες ευρω,

Τζακ,δεν τα εχω αναγκη θα τα βγαλω από την δουλεια μου αυτά τα λεφτα,
Παπαγαλιδης,και εγω καλυτερα φτωχος παρα να δεχομαι ταπεινωση από αυτό το πουλι,

Και τοτε μπαινουν μεσα ο σκηνοθετης του ριαλιτι και αρκετοι αλλοι σταματανε να πλακονονται και τους κοιταζουνε με απορια,

Σκηνοθετης,συγχαριτιρια κυριοι το ριαλιτι τελειωσε,
Μυστιδης,ακριβος,

Παπαγαλιδης,κατσε γιατι τωρα θα πρεπει να ρωταω εγω καποια πραματα ειχατε πει για βδομαδα και  είναι η τριτη μερα οπου ακομα δε τελειωσε,

Τζακ,ακριβος εξυγηστε μας να ξερουμε γιατι μπερδευτικα,


Μυστιδης,είναι πολύ απλα σπασαμε πολλα ρεκορ εστω και για τοσο λιγο διαστημα
Οι κυριοι που βλεπεται είναι οι χορηγοι τον προιοντων που διαφημιζατε χωρις να το ξερετε α επισης και μια λεπτομερια όλα αυτά που ζησατε τα εδειχνε η τηλεοραση γινατε γνωστοι σταρ,

Παπαγαλιδης,μας εδειχνε η τηλεοραση? Αυτό δεν μου το ειπατε,
Τζακ,ουτε και σε εμενα,
Μυστιδης,αν το λεγαμε θα δεχωσασταν?
Παπαγαλιδης,όχι,
Τζακ,όχι,

Μυστιδης,για αυτό δε το ειπαμε
Κυριοι γινατε γνωστοι θα σας αναγνωριζουν στον δρομο να ειστε σιγουροι,

Παπαγαλιδης,τελος παντων θα κανει καλο στην καριερα μου να δουνε ποσο κοινωνικος μπορει να είναι ενας αστυνομικος,

Τζακ,εγω δε ξερω μονο αν αυξιθουν οι δουλειες μου θα πω ότι εγινα διασημος,

Σκινοθετης,και τωρα κυριοι μας μενει μονο μια τελευταια δοκιμασια
Οποιος νικησει θα κερδισει το βραβειο,

Τζακ,κατσε γιατι ο βοηθος σας ειπε για λεφτα,
Σκινοθετης,στην ελλαδα της κρισης μπορει πιστευεται ένα ριαλιτι να δινει τοσα λεφτα? Ένα ακομα ψεμα ηταν να δεχτειτε παντος αν συνεχισεται θα παρετε καποιο ποσοστο από τους χορηγους μας
Η δοκιμασια θα είναι απλη πρεπει για μια μερα να εισαστε αγαπημενοι να φερεσται σωστα μπροστα στις καμερες και να διαφημιζεται τα προιοντα που εχετε αν τα καταφερετε κερδιζεται,

Τζακ,με αναγκαζατε να μεινω στο ιδιο μερος με τον παπαγαλιδη και μου λετε να τον αγαπησω και ολας
Ποσες θυσιες πρεπει να κανω για τα λεφτα ποσες?

Παπαγαλιδης,γιατι εμενα μου είναι ευχαριστω να με κοιταζει καθημερινα αυτος ο μυζερος τσιγγουνης?

Σκινοθετης,όχι αυτή θα είναι η τελευταια πρεπει μεσα σε 24 ωρες να δειχνεται ότι τα βρηκατε γινατε κολλητοι και να διαφημιζεται σωστα τα προιοντα μας,

Τζακ,ενταξει δεχομαι θελω 5 λεπτα να μιλησω με τον παπαγαλιδη μετα ανοιξτε της καμερες και αρχιστε να γραφεται το σεναριο σας,
Παπαγαλιδης,τι θες λαδα τι σκεφτεσαι να κανουμε?

Τζακ,αυτό που ειπανε μονο με μια διαφωρα πουλι χα,

Ανοιξαν οι καμερες και εμφανιστικε ο μυστιδης,

Μυστιδης,κυριες και κυριοι μετα από έναν καυγα οι καλοι ανθρωποι τα βρισκουν παραδεχονται τα λαθη τους και προσπαθουνε να συνεχισουνε τους καθημερινους ρυθμους τους τζακ παπαγαλιδη ελατε,


Τζακ,θα θελα να ζητησω ταπεινα συγγνωμη στον αδελφο μου παπαγαλιδη για την απαραδεκτη συμπεριφορα μου,

Παπαγαλιδης,όχι εγω να ζητησω ταπεινα συγγνωμη στον αδελφο τζακ που του φερθικα ασχημα,

Μυστιδης,και ποια ηταν η ετοια που σας εκανε να αναθεωρισεται φανταζομαι όταν φαγατε γιαουρτια μπαγε?

Τζακ,ΟΧΙ και μιας και αναφερατε αυτό το ονομα θα θελα να ενοιμεροσω τον ελληνικο λαο πως τα γιαουρτια μπαγε είναι τα χειροτερα που υπαρχουνε μια φορα εφαγα και η γλωσσα μου εβγαλε σπυρακια και από γευση αηδια,
Μυστιδης,μα τι λετε για τα γιαουρτια κυριε ε μαλλον πρεπει να πιειτε από τον χημο κοσιον να συνελθετε,

Παπαγαλιδης,μακρια από αυτην την αηδια ειμαι σιγουρος πως είναι κολονια με αρομα φρουτων στην αφρικη να εισαι και να σκας στην διψα δε θα το πιεις,

Χορηγοι,τι είναι όλα αυτά κυριε σκινοθετη ρεζιλευουνε τα προιοντα μας,

Παπαγαλιδης,παμε για ντου τζακ?
Τζακ,παμε για ντου παπαγαλε,
Αρχισαν να ορμανε στον σκινοθετη στην παραγογη μεχρι που ηρθε η αστυνομια και τους χωρισε
Τιμωρηθηκαν ολοι της παραγογης για αυτό το παιχνιδι που φτιαξανε ενώ παπαγαλιδης και τζακ πηραν αποζημιωση 1000 ευρω επειδη τους ειχαν στησει παγιδα
Ο παπαγαλιδης συνεχιζει στο γραφειο του ενώ ο τζακ στην δουλεια του,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου