Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΜΕΝΙΔΗ



ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΜΕΝΙΔΗ
Αν και χειμωνας θα σας πω μια καλοκαιρινη ιστορια
Η σημερινη ιστορια είναι αληθινη συνεβη πριν μερικα χρονια
Βεβαια για την αναγκη της ιστοριας θα αναφερω και καποια αλλα περιστατικα και τα συμπερασματα αν σας αρεσε η όχι θα είναι και παλυ δικα σας
Καλη αναγνωση,

Ο λαμπρος κολλημενιδης εχει παει διακοπες στο νησι της ιου μαζι με τον κολλητο του σταυρο μυστιδη για να περασουν λιγες ευχαριστες στιγμες και να χαρουνε λιγο της διακοπες που τοσο αναγκη της εχουνε

Κολλημενιδης,ωραιο το δωματιο,
Μυστιδης,ναι και το δικο μου θα παμε να φαμε η θελεις να ξεκουραστεις λιγο?

Κολλημενιδης,θα βγουμε αλλα κατσε να ρωτησω που είναι το πρακτορειο τυπου να παρω καμια εφημεριδα,
Μυστιδης,τι εφημεριδα ρε διακοπες ειμαστε ρεεεεεεε,
Κολλημενιδης,αντε ρε μαλακα που θα χασω εγω τα νεα τι παει να πει διακοπες δε θα μαθουμε τα νεα της αρειαναρας?

Πηγανε πηρε μια σπορ ντει αμεσος στα νεα του αρη ακουγοτανε ότι θα ερθει μεταγραφη ο ντοσαντος

Ο μυστιδης δεν εδειξε ενδιαφερων ηθελε εκεινες της μερες να της περασει χαλαρα με μπανια στην θαλλασα καλο φαγητο και καμακι με της ωραιες τουριστριες του νησιου
Αφου φαγανε τα ψαρια τους και αφου ξεκουραστικαν το βραδυ ετοιμαστικανε για την βολτα τους ειχαν παει σε ένα κλαμπ παραγγειλανε από 2 μοχιτα και καθησανε στο μπαρ ο μυστιδης κοιτουσε μια ωραια μελαχρινη που ηταν παρεα με μια επισης ωραια ξανθια,

Μυστιδης,παμε για καμακι?
Κολλημενιδης,δε ξερω ρε ντρεπομαι,
Μυστιδης,ελα ρε να μαθαινεις τι εστι καμακι,
Κολλημενιδης,γιατι ρε ποτε εκανες?
Μυστιδης,με εκανε ο ζουνης μαθηματα ασε ξερω τι λεω εξαλου φενονται ξενες εγω ξερω αγγλικα μου αρεσει η μελαχρινη αλλα εχει παρεα οποτε θελω και εγω να εχω παρεα να της μιλησω  οποτε σκασε και ακολουθα χωρις αντιριση,

Της πλησιασανε εκεινες εκαναν πως κοιτανε αλλου,
Μυστιδης, hello girls where you are from?
Μελαχρινη,αθηνα you know?
Μυστιδης,ελληνιδες? Ειμαι τοσο ανοητος τελικα είναι δυνατον τοσο ωραιες κοπελες να ειστε από άλλο μερος
Να συστηθουμε λεγομαι σταυρος μυστιδης και ο κολλητος μου λαμπρος κολλημενιδης,

Μελαχρινη,ζητησαμε να μας πειτε πως σας λενε?
Μυστιδης,όχι αλλα σκεφτικα πως θα ηταν αδυνατων να συναντησεις μια τοσο υπεροχη κοπελα και να μην ξερει πως λεγεσαι
Πες μου αληθεια κλεφτης ηταν ο πατερας σου? Εκλεψε όλα τα αστερια του ουρανου και τα εβαλε στα ματια σου,

Μελαχρινη,να σου πω κατι τετοιες μαλακιες ελεγαν το 60  και το 70
Τωρα μετα το 2000 δεν χρειαζεται να κανεις καμακι για να αρεσεις σε μια γυναικα αν εχεις εμφανιση ρουβα και λεφτα κοντομηνα εχεις οποια γκομενα θελεις νατασσα,

Μυστιδης,τουλαχιστων μας ειπατε πως λεγεσται,
Κολλημενιδης,η μια η άλλη παλυ μας εχει στην αναμονη και δε μας λεει ουτε το ονομα της μαλλον βαριεται μαζι μας,

Ξανθια,δεν είναι αυτό απλα μας εχουν πριξει από το πρωι που ηρθαμε όλα τα καμακια δε μπορειτε να φανταστειτε τι μας λενε
Εχει ένα δικαιο η νατασσα παντος την σημερινη εποχη αν θες να εχεις κοπελα πρεπει να εχεις τα προσοντα που ανεφερε επισης αν η κοπελα δε σε θελει ότι και αν κανεις δε θα της αλλαξεις γνωμη κατερινα,


Κολλημενιδης,να που μαθαμε πως λενε και εσενα και τωρα τι λετε να σας κερασουμε ένα ποτο να συνεχισουμε την συζιτηση που παει να γινει μαθημα  για το τι θελουν οι γυναικες από τους αντρες?

Δεχτικαν καθησαν μαζι παραγγειλαν αλλα ποτα και συνεχιζανε την κουβεντα,
Μελαχρινη,εσεις με τι ασχολισται?
Μυστιδης,εγω δουλευω σε μια επειχηριση σαν γενικος συμβουλος,

Κολλημενιδης,και γενικος και συμβουλος,
Μελαχρινη,δηλαδη τι κανεις?

Μυστιδης,ε συναντησεις της εταιριας της ρυθμιζω εγω και αλλα τετοια,
Μελαχρινη,πολύ ωραια,
Ξανθια,και εσυ λαμπρο?
Κολλημενιδης,εγω ειμαι διευθιντης στον οτε στο κεντρο θεσσαλονικης,

Ξανθια,μαλιστα σαν να λεμε εισαστε και οι δυο σε καλη οικονομικη κατασταση,
Μυστιδης,ε βεβαια εχουμε λεφτα να φανε και οι κοτες οι παοκτσουδες,

Μελαχρινη,ποιες κοτες?
Μυστιδης,τιποτα αστο κουκλα μου για ποδοσφαιρο λεγαμε αλλα μαλλον με ποδοσφαιρο δεν ασχολισται ετσι?
Μελαχρινη,α καμια σχεση απορω πως οι αντρες βλεπουνε και παθιαζονται,

Κολλημενιδης,α δεν εχεις δικαιο το ποδοσφαιρο είναι ο βασιλιας τον σπορ,
Ξανθια,μια βραδια μαζι μου θα σε κανει εσενα βασιλια λαμπρο,

Ο λαμπρος ξαφνικα νιωθει μια χαρα επιτελους μετα από πολύ καιρο θα του κατσει γκομενα αλλα ξαφνικα χτυπαει το κινητο του σε ηχο βαμος αρειαναρα
Το ακουνε οι διπλανοι και απορουνε δεν εχουν ξανα ακουσει κατι τετοιο,

Κολλημενιδης,μια στιγμη παρακαλω
Ελα ρε μαλακα τι εγινε?
Γραβατας,λαμπρο εχω νεα ειμαστε κοντα στην αποκτηση του ντοσαντος,

Κολλημενιδης,πες μου ότι μιλας σοβαρα?

Γραβατας,εγω παντα εχω πληροφωριες αληθινες ο παικτης είναι πολύ κοντα στο να ερθει στην αρειαναρα μιλησε χτες ο μπατζανακης του μανατζερ του στον μανατζερ μας,
Κολλημενιδης,ποτε θα ξερουμε την απαντηση του?

Γραβατας,από στιγμη σε στιγμη το παλευουν τωρα οι δημοσιογραφοι ποιος θα εχει την αποκλειστικοτητα αλλα στο λεω πως θα το μαθω εγω και μετα οι εφημεριδες θα σε κραταω ενοιμερο,

Κολλημενιδης,ενωειτα 4-5 ότι ωρα το μαθεις θα με ξυπνησεις να μου το πεις,
Ξανθια,από την δουλεια σου ητανε?
Κολλημενιδης,όχι ηταν ο γραβατας και ειχε αποκλειστικοτητα ότι θα παει ο ντοσαντος στον αρη,

Ξανθια,ντοσαντος είναι κανενας δοριφορος που θα παει στον πλανητη?

Κολλημενιδης,τι λες ρε κουκλα μου ο ντοσαντος είναι ο μεγαλος βραζιλιανος επιθετικος θα ερθει στον μεγαλο ΑΡΗ με αυτων θα βγουμε ευρωπη θα κανουμε πορεια στην ευρωπη θα παμε τελικο θα παρουμε επιτελους το κυπελο,

Ξανθια,και σε εσενα τι θα αλλαξει? Θα αυξιθει ο μισθος σου θα σε βαλουν σε καλυτερη θεση θα παρεις περισσοτερη αδεια θα σου κανουν εκπτοση στο σουπερ μαρκετ? Όχι οποτε γιατι να ασχολισαι και να παθιαζεσαι με το ποδοσφαιρο?

Κολλημενιδης,ασε μας κουκλιτσα μου συνεχισται μονοι σας εγω παω στο δωματιο μονος μου,
Μυστιδης,πλακα με κανεις ρε ειμαστε σε κλαμπ με παρεα και θα φυγεις τοσο νωρις?
Κολλημενιδης,ναι θα παω να ακουσω μεσο αθλητικο ραδιοφωνο να μαθω μηπως πουνε κανεναν νέο η πως φερονται στην ομαδα μας οι αθηναοι δημωσιογραφοι,
Μυστιδης,ε εισαι πολύ κολλημενος ρε,


Μελαχρινη,εσυ όμως δεν εχεις ενδιαφερων για τον ντοσαντος ετσι?

Μυστιδης,αδιαφωρα ηρθαμε για διακοπες,
Μελαχρινη,ετσι μπραβο αγορι μου,
Μυστιδης, αλλωστε εγω ειμαι κυριος μπασκετικος,
Μελαχρινη,δεν με ενδιαφερει παμε στο δωματιο μου να συνεχισουμε το ποτο μας?
Δεν χρειαστικε δευτερη κουβεντα πηγαν μεχρι το ξενοδοχειο της οπου περασανε μαζι μια αξεχαστη νυχτα

Κατά της 5 το πρωι  ξυπνησαν τον κολλημενιδη που κοιμωταν μονος του στο δικο του δωματιο,
Κολλημενιδης,εμπρος,

Γραβατας,ελα ρε λαμπρο εχω αποκλειστικοτητα,
Κολλημενιδης,πες μου αμεσος το θεμα,

Γραβατας, πριν λιγα λεπτα ο μανατζερ του ντοσαντος εφαγε μουσακα σε ελληνικο εστιατοριο στην βραζιλια και ειπε ότι του αρεσε παρα πολύ το ανεφερε στον ντοσαντος και του ειπε πως αν παει στον αρη θα τρωει συχνα τετοια ωραια ελληνικα φαγητα,

Κολλημενιδης,μια χαρα δηλαδη θα ερθει επιτελους ο παικτης στον ΑΡΗ,
Γραβατας,ε ναι αν είναι καλοφαγας που άλλου θα βρει τοσο καλη κουζινα,


Το πρωι κατά της 9 στο άλλο ξενοδοχειο αφου ξυπνησε ο μυστιδης στην αγγκαλια της μελαχρινης και αφου του εκανε καφε χτυπησε το κινητο του ηχος τουρκικος ηταν από την δουλεια του και τον ειπανε πως σε 2 μερες πρεπει να γυρισει γιατι φυγαν ολοι οι υπαλληλοι οι παλιοι και σαν νεοτερος επρεπε να τελειωσει νωριτερα την αδεια του,

Μυστιδης,οι καπιταλιστες οι αλητες τα κανανε πλακακια οι παλιοι για να τυρανισουνε εμας τους νεους ουτε 2 μερες δεν ειμαι στο νησι και πρεπει να φυγω ουτε μια αδεια δε μου δωσανε ατιμα αφεντικα,
Μελαχρινη,ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΣΑΙ?

Μυστιδης,μωρο μου αν σου ελεγα ότι ειμαι υπαλληλος σε πολυκαταστημα θα εκανες σεξ μαζι μου?
Μελαχρινη,ΨΕΥΤΗ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΑΛΗΤΗ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΜΑ,


Μυστιδης,σε τετοιες περιπτοσεις γινεσαι λαγος,
Ντυθηκε στα γρηγορα και εφυγε από το δωματιο της ηταν χαρουμενος βεβαια που εκανε σεξ μαζι της αλλα ακουγοντας ολες αυτές της βρισιες ολοι σχεδον στο ξενοδοχειο ενιωσε λιγο ρομπα
Όταν εφτασε στο δωματιο του ειδε τον κολλημενιδη να κοιμαται με την σπορντει ξυπνησε νωρις πηγε την πηρε εριξε μια ματια και ξανα κοιμηθηκε,

Μυστιδης,ξυπνα μαλακα εχω νεα,
Κολλημενιδης,υπεγραψε ο ντοσαντος?
Μυστιδης,ποιος ντοσαντος ρε μαλακα,


Κολλημενιδης,ε τι νεα εχεις ρε μαλακα?
Μυστιδης, Πηδηξα την μελαχρινη αλλα όταν εμαθε πως δεν εχω λεφτα με εβριζε και με ακουσε ολο το ξενοδοχειο της,

Κολλημενιδης,καλα αν μαθεις κατι για τον ντοσαντος ξυπναμε,

Μυστιδης,α ρε κολλημενιδη α ρε,
Το μεσημερι φαγανε μπριζολες σε μια ταβερνα και στην τηλεοραση ειχε αθλητικες ειδησεις,
Δημοσιογραφος,ο διεθνης ντοσαντος υπεγραψε σε ομαδα του εξωτερικου ηταν φιμες τα οσα λεγανε ότι ενδιαφερεται για την αποκτηση του ο ΑΡΗΣ,

Μετα από αυτό το νέο ο κολλημενιδης ξενερωσε,
Κολλημενιδης,τον μαλακα τον γραβατα κατσε να τον ριξω ένα χεσιμο,
Γραβατας,τι να γινει εκανα λαθος,

Κολλημενιδης,ρε μαλακα ρε γελοιε ρε ψευτη ρε καραγκιοζη μαθε την αληθεια και μετα λεγε για πληροφωριες
Τελος παντων τα λεμε
Λοιπον σταυρο τωρα που δεν εχω την ενοια του παικτη να παμε να διασκεδασουμε σε κανενα κλαμπ?

Μυστιδης,τωρα είναι αργα το πρωι φευγουμε για πειραια με πηραν από την δουλεια και με εκοψαν την αδεια,


Κολλημενιδης,ουτε γκομενα ουτε ηρθε ο ντοσαντος ουτε θα κατσω μερες διακοπες ε ποσα στραβα ακομα θα μας τυχουνε?
Μυστιδης,ελα ρε χαλαροσε λιγο υπαρχουν και χειροτερα,

Κολλημενιδης,εμ βεβαια εσυ πηδηξες την γκομενα σου και πουλας εξυπναδα τωρα,
Μυστιδης,υπαρχουν και χειροτερα,

Και τοτε βλεπουν της 2 κοπελες με κατι μπραβους,
Μελαχρινη,να αυτος είναι με ειπε ψεματα ότι εχει λεφτα το καναμε και εξαφανιστικε,
Ξανθια,και ο κολλητος του μαζι και αυτος στο κολπο λενε ψεματα με σκοπο να βρισκουν γκομενες,

Μπραβος1,θα σας σπασουμε στο ξυλο που ηρθατε να μας παρετε της γκομενες,

Μυστιδης,να τα τα χειροτερα κολλημενιδη μου που ελεγα,
Κολλημενιδης,και τωρα τι κανουμε?
Μυστιδης,εξαφανιζομαστε,

Βρηκαν μια μηχανη εκει διπλα την πηρανε και πηγαν στο λιμανι εκει κρυφτικαν σε καποιο μαγαζι και περιμενανε να ξημερωσει το άλλο πρωι με το πρωτο καραβι πηγανε στον πειραια από εκει το πουλμαν και φτασανε θεσσαλονικη αργα το απογευμα
Μυστιδης,και τωρα συνεχιζουμε την ζωη μας όπως την αφεισαμε,
Κολλημενιδης,δηλαδη εσυ στο καταστημα σαν υπαλληλος και εγω σαν αιωννιος φοιτητης?
Μυστιδης,ακριβος,

Κολλημενιδης,και τι γουστα θα βγαλουμε ρε μεχρι να βγει το καλοκαιρι?
Μυστιδης,θα παρουμε διαρκειας σε ποδοσφαιρο μπασκετ θα παμε σε φιλικα θα παρουμε και φανελες αρης,
Κολλημενιδης,ότι κανουμε κάθε χρονο
Αλλα δε βαριεσαι αρειανοι ειμαστε και εχουμε καθηκον απεναντι στην ιστορια και τον λαο μας ενταξει ρε αντε και καλο χειμωνα να εχουμε,


Δε περασαν και τοσο καλες διακοπες αλλα θα τους μεινουνε αξεχαστες να λοιπον που όταν ενας οπαδος είναι οπαδος ακομα και στις διακοπες του δε παραταει την ομαδα του συνεχιζει να την ακολουθει και νιωθει χαρουμενος όταν ξερει ότι εχει κανει το χρεος του

Εξαλου το να εισαι οπαδος του ΑΡΗ είναι κατι το πολύ ιδιαιτερο διαφερει 

1 σχόλιο: