Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΣΗΜΙΩΣΗ

Καλησπερα σας κυριες και κυριοι
Ναι εγω ειμαι δεν χαθηκα ακομα δεν τελειωσα ακομα θα με υποστειτε και αλλο
το καλοκαιρι παντα ηταν η αγαπημενη μου εποχη περιμενα πως και πως να παω στο χωριο μου της νεες φωκαιες χαλκιδικης να δω τους συγγενης τους φιλους την παρεα μου να πηγαινουμε στην θαλλασα να κανουμε βολτες να γυρναω ολη μερα

δυστυχως τα χρονια περασαν και πηγαινω στο χωριο σαν τουριστας ενα σαββατοκυριακο και αντε μια βδομαδα τον αυγουστο
Γνωριζω ομως οτι αρκετοι απο εσας βγαινεται συχνα διακοπες ειτε με την παρεα σας ειτε με τους δικους σας συγγενης ειτε με την δικια σας οικογενεια και πραγματικα ευχομαι να περνατε καλα και να θυμασται καμια φορα και εμας που δε κανουμε διακοπες

το καλοκαιρι ο κοσμος συνηθος δε διαβαζει ιστοριες και θελησα να μην βαλω της επομενες που εχω οταν θα ερθει το φθινοπορο που παντα ηταν μια απο της χειροτερες εποχες για εμενα θα αρχισω να βαζω ξανα της ιστοριες που αγαπησαμε της ιστοριες που διαβαζοντας ξεχαστικαμε απο την καθημερινη ρουτινα

Εχω κανει αρκετες διασκευες με καποιες κλασσικες ταινιες παντα ελληνικες με καποια αλλαγη που ελπιζω να σας αρεσουν οπως και αρκετες αλλες απλες με τον χαρακτηρα αρκετων γνωστον της παρεας μου

να ειστε ολοι καλα καλο καλοκαιρι υγεια παν απ ολα και μακαρι να ερθει η εποχη που ο ελληνικος λαος θα ειναι ξεγνιαστος χωρις πολλα προβληματα οπως τα παλια καλα χρονια
ευχαριστω μετα τιμης αρης γαμβετα

2 σχόλια:

  1. βαζε και το καλοκαιρι ειδικά άρθρα, πιο χαλαρά και ανάλαφρα

    να τα διαβάζει ο άλλος στο κινητό στη παραλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οτι θα εφτανε η μερα που καποιος θα πηγαινε παραλια θα ειχε μαζι λαπτοπ η κινητο καλο θα εμπαινε στο ιντερνετ και θα διαβαζε τα δικα μου αρθα δε το φανταζομουνα ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή