Κυριακή 30 Ιουνίου 2024

ΟΙ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ

 Μια φανταστικη καθαρα ιστορια στην παρεα μας καλη αναγνωση


Σε μια μεγαλη φυλακη της χωρας κρατουμενος είναι ο φλετσεριδης που τον πιασανε για παρανομο τζογο

Εφαγε 5 χρονια φυλακη και στην πρωτη βδομαδα ζητησε να δει τον δικηγορο του τον μυστιδη,

 

Φλετσεριδης,φιλε μου βοηθησε με δεν αντεχω ουτε μια ωρα ακομα εδώ,

Μυστιδης,κανε λιγο υπομονη ετσι νιωθεις παντα το πρωτο καιρο μετα συνηθιζεις,

 

Φλετσεριδης,εχεις κανει φυλακη?

Μυστιδης,όχι αλλα,

Φλετσεριδης,αλλα δε ξερεις τιποτα με απειλουνε με εχουν χτυπησει το κελι είναι απαισιο το φαι δε τρωγεται και ειμαι να σκασω,

 

 

Μυστιδης,φιλε ξερεις ότι εισαι ενοχος τα ηξερες όλα αυτά πως αν σε ανακαληψουνε θα τιμωρηθεις αλλα συνεχιζεις

 

Εστυνες αγωνες ειχες φρουτακια χωρις αδεια εβαζες συνδρομιτικη χωρις να πληρωνεις εφερνες λαθραιο ουισκι και που εφαγες μονο 5 χρονια είναι επιτυχια κανε λιγο υπομονη τωρα δειξε καλη συμπεριφορα ισως μπορεσεις ένα χρονο να στον χαρισουνε,

 

Φλετσεριδης,μαλιστα ωραιο το κυρηγμα σου δικηγορε της συμφορας αλλα τωρα θα τα ακουσεις και από εμενα,

Μυστιδης,σε παρακαλω,

 

 

Φλετσεριδης,θα τα ακουσεις όλα και μετα αποφασιζεις

 

Λοιπον σε 5 λεπτα που θα φυγεις από αυτό το μπουρδελο εσυ ξερεις τι θα κανεις?

 

Θα μπεις στο αμαξι σου θα κανεις μια σταση θα παρεις καφε θα ακουσεις μουσικη  μετα ακομα μια σταση θα μπεις στο σουπερ μαρκετ θα ψωνισεις φαγωσιμα θα κατσεις στο σπιτι θα αραξεις στον καναπε θα φας θα πιεις μπιρα και θα βλεπεις τα αγαπημενα σου σηριαλ

 

Εγω όμως σε 5 λεπτα θα παω στο κελι μου και θα ειμαι εκει και το μεσημερι και το απογευμα και το βραδυ και αυριο και κάθε μερα 

 

Εσυ θα εισαι με την γυναικα σου και με την παρεα σου θα περνας καλα ενώ εγω θα ειμαι με όλα αυτά τα αποβραζματα θα κανουμε μαζι μπανιο θα φοβαμαι κάθε λεπτο

 

Μην μου ξανα πεις ότι με νιωθεις λοιπον και φροντισε να με βγαλεις εξω συντομα αλλιως,

 

Μυστιδης,αλλιως τι?

 

Φλετσεριδης,θα φροντισω να βρεθεις και εσυ πισω απ αυτά τα καγγελα θα ερθει καποιος συνεργατης μου θα ψαξει να βρει τροπο για να φανεις και εσυ το ιδιο ενοχος ότι ηξερες αυτές της παρανομιες και ότι ησουν στο κολπο και τοτε θα σε φερουν και εσενα να σε εχω εδώ παρεα,

 

Μυστιδης,όχι σε παρακαλω μην με εκθετεις μην με καταστρεψεις εγω ειμαι ο δικηγορος σου,

Φλετσεριδης,τοτε κανωνισε να με βγαλεις,

 

 

Ο μυστιδης το σκεφτηκε καλα τελικα βρηκε έναν τροπο μετα από 3 μερες εδωσε καποια χρηματα σε έναν φυλακα που ξερει

Το άλλο πρωι ο φυλακας επιασε τον φλετσεριδη,

 

 

Φυλακας,εσυ θα πας να καθαρισεις μονος σου της τουαλετες ελα να σε παω

 

Ακου δεν εχουμε χρονο στην τελευταια τουαλετα εχει μια σακουλα υπαρχει στολη φυλακα την φορας και φευγεις απ την εισοδο οριστε και το κλειδι

 

Μολυς βγεις εξω πας σε ένα πρασινο αμαξι που είναι παρκαρισμενο μπαινεις μεσα και εξαφανιζεσαι δε σε ξερω δε με ξερεις

 

Ο φλετσεριδης τρελαθηκε απ την χαρα του ντιθηκε φυλακας και βγηκε χωρις κανεις να τον καταλαβει πηρε το αμαξι και εφυγε

 

 

Μετα από μια ωρα ειπε ότι εγινε η αποδραση ειπανε ότι χτυπησε έναν φυλακα όταν πηγε στην τουαλετα του φορεσε την στολη και ετσι μπορεσε να φυγει

 

Το επομενο πρωι ειχε ερθει ο επιθεωριτης του υπουργειου για ερευνες αλλα πρωτα συναντησε τον διευθιντη,

 

Διευθιντης,οριστε 2000ευρω,

Επιθεωριτης,είναι η τριτη φορα που γινεται αποδραση μεσα σε 3 μηνες,

 

Διευθιντης,να της χιλλιασουμε,

Επιθεωριτης,καταλαβαινεις ότι δε μπορω να σε καλυπτω συνεχεια?

 

 

Οι  ανωτεροι μου με την ειπανε την πρωηγουμενη φορα και είναι σιγουρο ότι θα με κραξουνε και τωρα,

 

Διευθιντης,μανωλη εχεις παρει μεχρι τωρα 6 χιλλιαρικα για μια ερευνα μιας ωρας και χαλιεσαι που σε βαλουν μερικες φωνες μερικοι μαλακες?

 

 

Με αυτά τα λεφτα ζεις μια ανετη ζωη και δεν σε λειπουνε τα βασικα που μεχρι χτες δεν ειχες

 

Αν δεν ημουν εγω να σε κανω συνεργατη μας θα πεινουσες και μην ξεχνας ότι δεν εισαι μονος εχεις και οικογενεια από πισω

 

Για αυτό πανε τωρα να κανεις μια ωραια ερευνα να πεις ότι τετοιες αποδρασεις δυστυχως γινονται σε ολο το κοσμο και μετα πανε σπιτι να ψωνισεις κατι καλο για την οικογενεια σου γιατι μεχρι να πληρωθεις από την δουλεια θελει ακομα 3 βδομαδες,

 

 

Εκανε την ερευνα όπως ηθελε χωρις να δωσουν ευθινες σε κανεναν

 

 

Μετα από μερικες μερες ειχανε πιασει έναν μαφιοζο της νυχτας τον τζακ,

 

Αστυνομος1,μεχρι να γινουν οι τελικες ερευνες θα πρεπει να φυλακιστει νομιζω ότι πρεπει να τον στειλουμε στις φυλακες,

 

Διοικητης,εχετε δικαιο όμως θα εχουμε αντιδρασεις νομιζω πως πρεπει να τον κρατησουμε στο τμημα μεχρι να βγει η τελικη δικαστικη αποφαση,

 

 

Ο τζακ όμως ηταν ενοχος και ηθελε να αποδραση ετσι φωναξε τον δικηγορο του,

 

Βκς,την εχουμε ασχημα αφεντικο όλα τα στοιχια είναι εναντιον σου,

 

Τζακ,το ξερω για αυτό και πρεπει να με βγαλεις πριν γινει η δικη,

 

Βκς,θα ρωτησω έναν γνωστο μου ισως αυτό μου δωσει μια λυση,

 

Ο δικηγορος πηρε τηλεφωνο τον διευθιντη της φυλακης και τον ειπε να συναντηθουνε σε ένα μπαρ,

 

Βκς,φιλε μου εχω θεμα με έναν πελατη είναι σιγουρο ότι θα καταδικαστει αλλα αν μπει στην φυλακη σου δε θα μπορεσουμε να τον βγαλουμε ειδη εχεις 3 ατομα που αποδρασανε συντομα,

 

Διευθιντης,είναι αληθεια οποτε η μονη λυση είναι να τον βοηθησουμε να αποδρασει οσο είναι στο τμημα,

 

Βκς,αν καταφερετε κατι τετοιο θα παρετε πολλα λεφτα,

 

Διευθιντης,για τι ποσο μιλαμε γιατι δεν θα ειμαι μονος,

 

Βκς,10 χιλλιαδες σε εσας και αλλα 10 χιλλιαρικα στον συνεργατη σας

 

Απλα πρεπει η αποδραση να γινει πολύ συντομα

Ο κυριος τζακ αν δικαστει θα φαει το λιγοτερο 5 χρονια και αυτό αν ειμαστε τυχεροι αλλιως μια 20αετια και βαλε

Είναι 100 της 100 σιγουρο,

 

Διευθιντης,θα κανω ένα τηλεφωνο και θα σας πω αμεσος,

 

Ο διευθιντης πηρε έναν γνωστο του αστυνομικο τον Νικολαου τον ειπε για την συνεργασια εκεινος τρελλαθηκε απ την χαρα του όταν ακουσε τα λεφτα,

 

Νικολαου,τα λεφτα είναι μια χαρα αλλα δε ξερω αν μπορει να γινει συντομα,

 

Διευθιντης,δεν γινεται να καθηστερισουμε στο τμημα θα μεινει το πολύ 2 μερες θελουν να τον δικασουνε αμεσα και αν μπει στην φυλακη μου δε θα μπορεσω να τον βγαλω γιατι ειδη εχω βγαλει τρεις θα με παρουν χαμπαρι πρεπει να τον βγαλουμε από το τμημα το πολύ αυριο,

 

Νικολαου,ενταξει θα παω μεχρι το τμημα θα σκεφτω μια δικαιολογια και θα τον βγαλω εξω

 

 

Εσυ φροντισε να στειλεις ένα ασχετο αμαξι εκει κοντα το παιρνει εξαφανιζεται και εμεις δεν φερουμε καμια ευθινη τι φταιμε δηλαδη αν στο επισκεπτηριο που ειχε καποιος χτυπησε τον φυλακα και ολως τυχαια οι φρουροι ειχανε το διαλλημα τους?

 

Διευθιντης,ωραιο το σχεδιο κανε ότι θελεις αρκει αυριο ο τζακ να είναι εξω και όταν ποια εξαφανιστει από την χωρα θα μπουνε στο λογαριασμο μας από 10 χιλλιαρικα και με αυτά θα τρωμε για πολύ καιρο ότι μας αρεσει,

 

Το άλλο πρωι ο νικολαου ειχε περισσοτερο αγχος από τον τζακ ντυμενος με πολιτικα πηγε στο τμημα και ζητησε να τον δει μονος του στο κελι του,

 

Τζακ,ποιος εισαι?

 

Νικολαου,καποιος που θελει το καλο σου

Ακου θα σε βοηθησω να δραπετευσεις πρεπει σημερα και ολας να φυγεις από το τμημα,

 

Τζακ,σε βρηκε ο βκς?

 

Νικολαου,με βρηκε ο διευθιντης τον φυλακων που τον βρηκε ο δικηγορος σου μας ειπε ότι πληρωνεις πολλα και ετσι θα σε βγαλουμε σημερα και ολας

 

Ακου παρε αυτό το οπλο και κρυφτω καλα εχει υπνοτικες σφαιρες  παρε και αυτά τα κλειδια λιγο εξω από το τμημα υπαρχει ένα παλιο λευκο αμαξι μαρκας λαντα το παιρνεις και εξαφανιζεσαι,

 

 

Τζακ,όλα καλα αλλα πες πως θα βγω ετσι εξω σιγουρα εχει πολλους μπατσους,

 

Νικολαου,θα ερθω ξανα το απογευμα εκεινη την ωρα θα ερθουν να σε παρουν στην ανακριση εκει μεσα θα δειξεις ποσο παλικαρι εισαι

 

Πυροβολεις τους αστυνομικους και αλλαζεις μπλουζα θα φροντισω να μπω και να σου φερω μια,

 

Ο τζακ αρχισε να εχει και αυτος τωρα αγωνια στις 7 το απογευμα τον πηρανε για ανακριση οι δυο αστυνομικοι που τον ειχανε πιασει,

 

Αστυνομος1,ρε τζακ γιατι δεν δηλωνεις ενοχος θα κερδιζεις πολλα υπερ,

 

Αστυνομος2,οσοι δηλωσαν ενοχοι γλυτωσαν πολλα χρονια αντι για 20 που σιγουρα θα φας μπορει να γλυτωσεις τα 8 ακομα και τα 10 δεν είναι αδικο να φας μια δεκαετια παραπανω?

 

 

Τζακ,δε ξερω εχω λιγο αγχος εχω τρελλαθει λυπαμαι πραγματικα,

 

 

Και όπως παει να σκυψει να κανει ότι θελει να κλαψει βγαζει το οπλο του,

Μπαμμμμμμ,

 

 

Τους πυροβολησε και τους δυο αμεσος σχεδον μπηκε μεσα ο Νικολαου τον εδωσε μια μπλουζα που ειχε στην σακουλα του καθως και ένα ψευτικο μουσι και μαυρα γιαλια τα εβαλε όλα και βγηκε από το τμημα σαν κυριος μιας και ο νικολαου φροντισε να βαλει υπνοτικο στον καφε τον 2 αλλων αστυνομικων που φρουρουσανε εκεινη την ωρα εξω από την ανακριση

 

 

Ο τζακ βρηκε αμεσος το αμαξι το πηρε και εξαφανιστικε σε μια ωρα ειχε συναντηση με τον νικολαου και τον διευθιντη,

 

Τζακ,δεν σας ξερω αλλα από σημερα ειστε οι κολλητοι μου οριστε τα λεφτα σας από 10 χιλλιαδες ο κάθε ενας,

 

Ο βκς ηταν εκει αυτος ειχε φερει τα λεφτα και ειχε και ένα ελικοπτερο για τον τζακ,

 

Βκς,λοιπον εξαφανιζεσαι,

Ετσι γλυτωσε την φυλακη ο τζακ στις ανακρισεις που κανανε δεν βρηκαν πως υπαρχουνε ευθινες βεβαια ο διοικητης του αστυνομικου τμηματος τιμωρισε ολους τους αστυνομους με μειωση μισθου,

 

 

Επιθεωριτης,εσυ ησουν πισω από την αποδραση του τζακ?

 

Διευθιντης,ναι όπως και για κάθε αποδραση που γινεται

Πας καλα ρε?

 

Επιθεωριτης,ακουσε στο ειπα ξανα δε μπορω να σε καλυπτω συνεχεια ξερω πως μονο εσυ εχεις τοσο δυναμη και πληρωνεσαι για να βοηθας οποιον πληρωνει να βγαινει,

 

Διευθιντης,ενταξει ρε οριστε παρε 1000ευρω ετσι να πιεις ένα καφε,

 

Επιθεωριτης,δεν τα θελω τα λεφτα δεν σε εκβιαζω απλα πρεπει να προσεχεις,

 

Διευθιντης,αν δεν παρουμε ρισκα δε μπορουμε να βγαλουμε λεφτα και κρατα τα λεφτα μην το παιζεις δυσκολος συνεργατες ειμαστε αν πεσω εγω πεφτεις και εσυ για αυτό φροντισε να μην πεσει κανεις μας,

 

 

Μετα από μερικες μερες θα πηγαιναν στις φυλακες ο ταξιαρχος της αστυνομιας με τον αστυνομο που ειχε πιασει τον τζακ,

 

Διευθιντης,καλημερα τι μπορω να κανω για εσας κυριοι?

 

 

 

Ταξιαρχος,να ομολογησεις ότι βοηθησες τον βαρονο της νυχτας τον τζακ να το σκασει από το τμημα και να μας πεις που εχει κρυφτει,

 

Διευθιντης,αν κανετε κρυο χιουμορ να ξερετε ότι δεν εχω πιει ακομα καφε και δεν εχω κεφι,

 

 

Αστυνομος1,ακου να σου πω καθαρμα ξερουμε ποιος εισαι εχεις βοηθησει πολλους να το σκασουν από εδώ μεσα ειμαι σιγουρος ότι εσυ βοηθησες να το σκασει και ο τζακ από το τμημα αν δεν ομολογησεις θα την πληρωσεις ασχημα,

 

 

Ταξιαρχος,ο κυριος γεωργιου τον κινηγουσε έναν ολοκληρο χρονο και μολυς καταφερε να τον πιασει εμαθε ότι το εσκασε από το τμημα οποτε καταλαβαινω πως νιωθει

 

Αν λοιπον δε θελεις μπελαδες πες μας τωρα που βρισκεται ο τζακ,

 

 

Αστυνομος1,ομολογησε πες που βρισκεται με τι τροπο τον βοηθησες και όταν τον πιασουμε θα φροντισουμε να μην τιμωρηθεις αυστηρα

 

Οσο περναει η ωρα είναι χειροτερα για εσενα οσο πιο γρηγορα ομολογησεις τοσο καλυτερα κυριε διευθιντα,

 

Ταξιαρχος,ομολογησε η ωρα περναει πες μας που βρισκεται ο τζακ,

 

Διευθιντης,α δε παμε καλα

Ειστε τρελλοι σιγουρα από το τμημα σας το εσκασε και πρεπει εγω να τον εχω βοηθησει?

 

Αστυνομος1,ΑΚΟΥΣΕ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ,

 

Τον επιασε από το γιακα αλλα ο διευθιντης τον εσπροξε,

 

 

Διευθιντης,ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΡΕ

 

ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΛΩΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΟΒΗΘΩ?

 

ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΤΑΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΥΟ ΚΥΒΕΡΝΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝΕ

 

 

ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΩ ΑΝ ΞΑΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΒΟΗΘΗΣΑ ΤΟΝ ΤΖΑΚ Η ΕΣΤΩ ΕΝΑΝ ΔΡΑΠΕΤΗ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΑΣΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΩ ΕΞΩ ΜΕ ΤΗΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΟΥ

 

ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΣ ΣΤΟΛΕΣ,

 

Ειδανε ότι μιλαει σοβαρα και φωναζει και ηρεμισανε,

 

Ταξιαρχος,ας μην μαλωνουμε μεταξυ μας καταλαβαινετε ότι εχουμε έναν δραπετη εξω έναν βαρονο της νυχτας?

 

Διευθιντης,αυτό είναι δικο σας θεμα αν οι αντρες σας δεν μπορουνε να ψαξουν να τον βρουνε να σας στειλω δικους μου φυλακες

 

Αλλα εγω δεν εχω καμια σχεση και δε θα το ξανα πειτε αυτό ποτε και σε κανεναν για το καλο σας,

Ταξιαρχος,ενταξει κυριε διευθιντα να μας συγχωρειτε καναμε λαθος,

 

Διευθιντης,ενταξει ας το ξεχασουμε να κερασω καφε?

Ταξιαρχος,δε προλαβαινουμε γινονται ερευνες στελνουμε παντου τους αστυνομικους,

 

 

 

Διευθιντης,τοτε θα μου επιτρεψετε να σας βοηθησω θα στειλω 10 δικους μου φυλακες να σας βοηθησουνε στις ερευνες,

 

Και ετσι ο διευθιντης εκτος ότι πουλησε τζαμπουκα φανικε και ο καλος της υποθεσης,

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου