Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

ΕΡΩΤΕΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ

 

Μια ακομα φανταστικη ιστορια στον κοσμο μας παμε λοιπον να χαλαρωσουμε και να ηρεμισουμε παμε πισω στην παλια καλη εποχη μας

 

Ειμαστε στον Ιαννουαριο του 1984 Σε ένα διαμερισμα στον πρωτο οροφο εμενε μια οικογενεια μητερα πατερας 35αρηδες γιος στα 15

Κλασσικη οικογενεια με τα γνωστα θεματα όπως ολοι καθημερινα

 

Στον τριτο οροφο εχει λιγες μερες που ηρθε μια νεα οικογενεια μητερα πατερας και μια κορη γυρο στα 17

 

Απ την πρωτη στιγμη τους βοηθησαν να μαθουν καλα την οικοδομη να τους βοηθησουν σε ότι χρειαστουν και ετσι γινανε φιλοι και τα παιδια τους η Λιτσα και ο Τελης,

 

Λιτσα,και δε με λες τι μουσικη ακους?

Τελης,ε να δεν πολύ ακουω ότι βαζουν οι δικοι μου λαικα τετοια,

Λιτσα,ελα ρε είναι δυνατον νέο παλικαρι να ακους λαικα δε σου αρεσει η cyndi lauper?

Τελης,ποια είναι αυτή?

Λιτσα,αα εχουμε πολύ δουλεια να κανουμε μαζι

Εχω μια κασετα με διαφορα το πρωτο είναι δικο της για ακου,

 

Βαζει την κασετα που ειχε επανω της στο κασετοφωνο του και επαιξε το πρωτο τραγουδι ηταν το time after time

Όταν το ακουσε ο Τελης κατι σαν να ενιωσε σαν να του αρεσε

Το δευτερο ηταν το I want to know what love is επισης του αρεσε καταπληκτικα,

 

Λιτσα,λοιπον τι λες είναι καλυτερος ο Καζαντζιδης και τα αλλα λαικα που ακους?

Τελης,εννωειται πως όχι τι τραγουδαρες είναι αυτές αλλα όταν δεν ειχα καποιον να με τα μαθει πως θα τα ξερα αυτά τα τραγουδια εγω καλε?

Λιτσα,για αυτό εχεις εμενα τωρα θα στα μαθω όλα

Χμ και πρεπει να κανουμε κατι στο δωματιο σου να βαλουμε μερικες αφισες να θυμιζει λιγο εφηβικο δωματιο,

 

Την άλλη μερα αφου τον εφερε καποιες αφισες της Λοπερ τον αλφαβιλ και μερικα αλλα ενώ τον ειχε γραψει και σε μια κασετα διαφορα τραγουδια την οποια εμελε να την ακουει για πολύ καιρο και να θελει να μαθαινει και για αλλα τραγουδια,

Λιτσα,λοιπον κάθε τριτη εχει μια εκπομπη στην τηλεοραση το μουσικοραμα από εκει μαθαινω τα παντα και εγω,

Τελης,ναι απλα εκεινη την ωρα ειμαι συνηθως απογευματινος,

 

 

Λιτσα,και εγω πολλες φορες από φροντιστιριο ειμαι και τρεχω να προλαβω την εκπομπη θα δινουμε ραντεβου απ εξω και θα ερχομαστε μαζι,

 

Η παρεα τους σιγα σιγα γινοταν σε καθημερινη βαση πηγαινε στο σπιτι της ερχοταν στο δικο του ενώ βγαινανε και μαζι εξω όταν ηταν να σχολασουν μαζι αλλα και σε καποια απλη  βολτα λιγο λιγο τα σχολια που παιρνανε ηταν αρκετα και από την γειτονια και από τους φιλους αλλα κυριος από τους γονεις τους,

 

 

Γειτονισσα,χμ ειδατε τα πουλακια μου παλυ μαζι βγηκαν εξω ας φωναξουν και ένα ειμαστε ζευγαρι χα χα χα,

Γειτονισσα,στα χρονια μας αν ενας εβγαινε μαζι μας επρεπε να μας παντρευτει τωρα τα βλεπεις γυρνανε σαν αλητες και δε τρεχει τιποτα,

 

Φιλος,μαλακες ο Τελης παλυ με αυτην την από πανω του βγηκε να δεις τα εχουνε,

Φιλος2,ελα ρε μαλακα αμεσος να τους βγαλεις ζευγαρι,

Φιλος,λοιπον θα τον κανω μια πλακα,

 

Φιλη,η Λιτσα από τοτε που μιλα με αυτόν τον νέο της γειτονα μας εχει γραψει μωρη λες να τα εφτιαξαν χα χα,

Φιλη2,εισαι ηλιθια αυτος είναι μικροτερος της,

Φιλη, ασε να την κανω μια πλακα,

Πατερας λιτσας,πολύ παρεα δε κανει με τον τελη η κορη μας γυναικα ειπαμε να γινουν φιλοι αλλα όχι και τοσο κολλητοι,

 

Μητερα λιτσας,πες μας ότι ζηλευεις και ολας δε χερεσαι που αντι να βγαινει με κανεναν αλητη βγαινει με αυτό το ησυχο αγορι?

Πατερας λιτσας,ενας πατερας δεν είναι ποτε ησυχος οσο η κορη του βγαινει με αγορια,

Μητερα λιτσας,ε τοτε καντην καλογρια,

Πατερας λιτσας,αυτό το χιουμορ σου παγωτο χωνακι παγωτο χωνακι,

 

 

 

Μητερα τελη,εχεις προσεχει πως ο γιος μας είναι αρκετα προσεκτικος στο τι ρουχα θα βαλει και ολο με την λιτσα βγαινει?

 

Πατερας τελη ,όχι δεν αλλα αφου εχει μια παρεα κατι είναι απ το να γυριζει μονος,

Μητερα τελη,ναι αλλα οσο να ναι φιλια μεταξυ αγοριου και κοριτσιου δεν υπαρχει οσο ξερουμε λες να την ερωτευτει και να τον πληγωσει εκεινη?

 

Πατερας τελη,γυναικα εχω δουλεια αυριο πρωι δε μπορω να ασχολουμε με το τι σκεφτεται εκεινος ασε να χαλαρωσει λιγο γιατι αργοτερα όταν θα τον παρω στην δουλεια θα ξεχασει ολες αυτές της ανεμελες στιγμες του τωρα,

 

Αυτές ηταν οι αποψεις ολων οσοι σχολιαζανε την ζωη τον 2 αυτων εφηβων

 

Ένα απογευμα η Λιτσα με της φιλες της ηταν στο σπιτι καποιας και σχολιασανε και τοτε μια άλλη αρχισε την πλακα,

Φιλη1,κοριτσια μαθατε τα νεα θα εχουμε αρραβωνες το καλοκαιρι που κλεινουν τα δημοτικα εεε συγγνωμη τα γυμνασια ηθελα να πω

Η φιλεναδα μας η Λιτσα αποφασισε να αρραβωνιαστει έναν μαθητη γυμνασιου πρεπει να περιμενουμε όμως να γινει 18 και μετα ο γαμος χα χα χα,

Φιλη2,με γυμνασιου μαθητη πηγες να τα φτιαξεις μωρη και μετα εδινες και συμβουλες για της σχεσεις της δικες μας?

 

Η Λιτσα εγινε κοκκινη απ την ντροπη της αλλα μιας και παντα ηταν επαναστατρια αποφασισε να απαντησει,

 

Λιτσα,πρωτων με ποιον θα ειμαι εγω ζευγαρι η όχι το αποφασισω μονη μου και δεν χρειαζομαι κανεναν και καμια να μου πει τι θα κανω

Δευτερων εσυ που τοσα χρονια σε νομιζα φιλεναδα εισαι ένα υπουλο φιδι που το μονο που ζητας είναι πώς να πληγωσεις τους αλλους

Φευγω και δε θα με ξανα δειτε,

Φιλη2,ελα ρε Λιτσα είναι δυνατων να θυμωσεις για κατι τετοιο αλλα πώς να γινει είναι τρελο μια 17χρονη να τα εχει με έναν 15χρονο,

 

Λιτσα,πρωτων δεν ξερει κανεις αν τα εχουμε

Δευτερων αφυσικο είναι το αγορι σου να τα εχει ταυτοχρονα με την φιλεναδα σου από εκει χωρις να παρεις χαμπαρι,

Φιλη2,με το αγορι μου τα εχεις μωρηηηη,

 

Της εκανε να μαλωσουνε και αποχωρισε από το σπιτι

Ο Τελης πηγαινε σπιτι του όταν στο δρομο τον κοιταξαν οι γειτονισσες καλα το εχουν ξανα κανει ναι άλλες φορες δεν αντεξε και πηγε διπλα τους,

 

Τελης,παρακαλω θελετε κατι σαν να με φωναξατε είναι όπως με κοιτατε,

 

Γειτονισσα1,τι θα γινει με εσενα ολο με αυτην την κοπελια από τον τριτο θα βγαινεις εισαι μικρος ακομα για να εχεις κοριτσι δεν στο ειπανε οι δικοι σου?

 

Τελης,μωρη κουτσομπολα τι σε νοιαζει τι κανω εγω αντε κοιτα την δουλεια σου και ασε εμενα,

 

Γειτονισσα1,οριστε ειδες μια γλωσσα που μου εβγαλε πιο μεγαλη απ το μποι του αλλα που θα παει θα το πω στους γονεις σου να σε μαθουν τροπους εμεις στην ηλικια σου σεβομαστε τους μεγαλους κλπ,

 

Μολυς ειχε συναντηθει με την Λιτσα τον ειπε το θεμα της του ειπε το δικο του γελασανε και αποφασισαν να συνεχιζουν

Λιγη ωρα μετα αφου μαζευτηκαν στα σπιτια τους ειχανε συζητηση με τους γονεις τους,

 

Πατερας λιτσας,δε με λες Λιτσακι σαν πολύ παρεα δε κανεις με τον γειτονα από κατω?

Λιτσα,ταιριαζουμε σε πολλα μενουμε στην ιδια πολυκατοικια και κανουμε παρεα δε καταλαβα ποιο το προβλημα?

 

Πατερας λιτσας,όταν ένα αγορι κανει παρεα με ένα κοριτσι αρκετα συχνα καταλαβαινεις τι λενε ολοι ετσι?

Λιτσα,ότι θα ησουν τοσο συντηριτικος και θα φοβοσουν οσους μιλαω δεν το περιμενα,

Πατερας λιτσας,Λιτσακι σταματα την ειρωνια μην πεσει κανα χαστουκι αλλα παλαια τα πολλα πολλα με αυτόν θα τα κοψεις και γενικα θα αφοσιωθεις στα μαθηματα σου την ανοιξει δινεις πανελληνιες δε φανταζεσαι ποσο γρηγορα περνα ο καιρος,

 

Στο άλλο σπιτι την ιδια ωρα,

Μητερα τελη,δε μου λες τι συμβαινει με την λιτσα πολύ παρεα κανετε,

Τελης,ναι ταιριαζουμε και βγαινουμε,

Μητερα τελη,ναι αλλα δε πρεπει τοσο πολύ συχνα γιατι παν απ όλα τα μαθηματα σου,

Τελης,δε νομιζω να παραταω τα μαθηματα τον λιγο ελευθερο χρονο μου όμως μπορω να τον περναω όπως εγω θελω,

Μητερα τελη,παρα σηκωσες κεφαλι ξαφνικα μικρε ετσι και βγαζεις και λιγο παραπανω γλωσσα για κοψε λιγο φορα,

 

Τελης,μαμα μην ανυσηχεις ειμαι μια χαρα με την Λιτσα περναμε ωραια με εμαθε πολλα πραγματα και μαθαινω πολλα κοντα της,

Μητερα τελη,πες μου τι νιωθεις για εκεινη την αγαπας μηπως?

 

Τελης,ειμαστε απλοι φιλοι καλε,

Μητερα τελη,καλα με συγχωρεις απλα ειχα καποιες αποριες για την τοσο συχνη παρεα που κανεις μαζι της,

 

Την επομενη μερα στο σχολειο του ο φιλος ειπε να του κανει μια πλακα

 

Όπως καθοταν στο διαλλημα εξω τον πλησιασε με αλλους 2 και φωναζαν,

 

Ο τελης αγαπαει μια μεγαλητερη τραλαλα τραλαλο συντομα γαμους εδώ,

Αρκετοι γελουσανε αλλα εκεινος νευριασε πλησιασε τον φιλο του και τον εριξε 2 μπουνιες τον εριξε πως λεμε νοκ αουτ

 

Φυσικα το ειδανε οι καθηγητες και τον διωξανε απ το σχολειο για 5 μερες φυσικα το ειπε αμεσος όταν γυρισε,

 

Μητερα τελη,τι? Οστε θα τσακωνεσαι τωρα σαν να εισαι κανενας αλητης?

Τελης,με κοροιδευε γελουσε μαζι μου με αρκετους αλλους ειχα νιωσει απιστευτη ντροπη δε κρατηθηκα,

 

Μητερα τελη,επρεπε να το πεις στον διευθιντη να τον τιμωρησει εκεινων όχι να τον χτυπησεις εσυ δεν εχεις καμια δικαιολογια

 

Και εγω αν ημουν στην θεση του την ιδια τιμωρια θα σου εβαζα ασε που θα σε βαλω δηλαδη και εγω μια

Για της 5 αυτές μερες απαγορευεται να βγαινεις εξω θα εισαι εδώ θα διαβαζεις και θα βοηθας στις δουλειες,

 

Τελης,όχι μαμα σε παρακαλω όχι αυτό,

Μητερα τελη,μονο ετσι ισως καταλαβεις ότι τα νευρα μας τα ελεγχουμε

Και δε με λες τι ακριβως σου ειπανε αυτοι και σε τσατισανε τοσο?

 

Τελης,ε να κατι επι προσωπικου δε λεγεται με βρισανε παντος,

 

Ο τελης δεν μπορουσε να βγει και δεν ηξερε πως θα το πει στην Λιτσα που ειχανε δωσει ραντεβου το απογευμα

Το μεσημερι μετα το φαγητο πηρε στο σταθερο της τηλεφωνο,

Μητερα λιτσας,παρακαλω?

Τελης,ναι μου δινεται την Λιτσα ειμαι ο τελης από κατω,

 

Μητερα λιτσας,ναι αμεσος Λιτσα σε ζηταει ο φιλος σου,

 

Λιτσα,ελα τελη τι εγινε?

Τελης,εδειρα έναν φιλο δηλαδη δηθεν φιλο μου στο σχολειο εφαγα 5 μερες εκτος σχολειου απ τον διευθιντη και δεν εφτανε αυτό όταν το ειπα με τιμωρησε και η μανα μου με 5 μερες να μην μπορω να βγαινω οποτε δε μπορω να σε δω,

 

Λιτσα,αχ καλε μου σε νιωθω εχω φαει και εγω αναλογες τιμωριες πιο παλια

Τι πλακα σε κανανε οι αλητες?

 

Τελης,αρχισαν να τραγουδανε και να χορευουν ότι τα εχω με μια μεγαλη γελουσανε τσατιστικα και ετσι τον εδειρα,

Λιτσα,καλα τον εκανες λοιπον κατσε μεσα αυτές της μερες θα κοιταξω να σε επισκεφτω τωρα αυριο,

 

Την άλλη μερα τον επισκεφτηκε μαζι με την μητερα της οι μαμαδες τα λεγανε στο σαλονι και εκεινοι στο δωματιο του,

 

Τελης,η μαμα λεει πως πρεπει να ελεγχουμε τα νευρα μας αλλα εγω δεν μετανιωσα καθολου που εδειρα αυτόν τον μαλακα

Πρωτων γιατι με κοροιδεψε και δευτερων γιατι ηθελα να υπερασπιστω εσενα δε θα αφησω κανεναν να πει κατι εναντιων σου,

 

Λιτσα,με συγκινεις με αυτό που ειπες ναι πρεπει τα νευρα μας να τα ελεγχουμε αλλα ειμαστε και ανθρωποι παντα υπαρχουν οι στιγμες που ένα σπιρτο είναι αρκετο όταν αναψει να γινει ο καυγας

 

Λοιπον ελα να χαλαρωσουμε σε εφερα καινουργια κασετα με διαφορα τραγουδια ακου αυτό που εγραψα πρωτο,

 

Παιζει στο κασετοφωνω το wordls όταν ακουγε τα λογια ενιωθε στο στομαχι του κατι εβλεπε την Λιτσα χωρις να της μιλαει και ξαφνικα εντελως τυχαια δωσανε ένα φιλι,

Λιτσα,τι εκανες Τελη?

Τελης,σε φιλησα ισως?

Λιτσα,το εχεις ξανα κανει?

Τελης,όχι,

Λιτσα,τοτε θα με θυμασαι για παντα

Και τον αρπαζει ξανα και τον δινει ένα πιο μεγαλο φιλι

Εκεινη την στιγμη οι μαμαδες τους ηταν στην πορτα και ακουγαν τα παντα απ οσα γινοντουσαν,

 

Η συνεχεια στο δευτερο μερος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου