Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Οικογενειακες ιστοριες 4


Οικογενειακες ιστοριες 4
Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΞΑΝΘΙΑΣ
Η 30χρονη ελπιδα είναι μια γυναικα πολύ κοινωνικη και ευαισθητη εχει μια καλη σταθερη παρεα με την κολλητη της την μελινα και σχεση με τον σακη εδώ και περιπου δυο χρονια μια από της καθημερινες τους συνηθειες ένα απογευμα στο σπιτι της μελινας,

Μελινα,ειδες ρε με εκανε και άλλο λαικ αυτος ο νικος δεν αφησε σχολιο και φωτογραφια μου που να μην κανει λαικ νομιζει πως θα του κατσω χα,
Ελπιδα,ελα και εσυ ρε γιατι εισαι τοσο σκληρη με ολους,
Μελινα,φτιαξτα εσυ μαζι του τοτε,
Ελπιδα,εισαι τρελλη ρε?
Μελινα,ειδες που δεν θελεις?
Ελπιδα,εγω εχω τον σακη μου εσυ ψαχνεσαι απεγνοσμενα για γκομενο,
Μελινα,για γκομενο όχι για αποτυχημενο που θα παει θα βρω έναν καλο,

Ελπιδα,καλα αν περιμενεις από το ιντερνετ να βρεις αντρα καλα κρασια
Μισο τηλεφωνο ελα αγαπη μου?

Σακης,ελα να σου πω σε πειραζει να μην βγουμε σημερα?
Ελπιδα,γιατι ρε αγαπη?



Σακης,με ειδε ο λαμπρος και ειπε πως θα μαζευτουνε σε ένα καφε να δουνε το βραδυ τσαμπιονς λιγκ και όταν ειπα πως εχω να βγω αρχισε της καζουρες περι παντοφλα και ετσι δεχτικα να παω μαζι τους για να μην με κραξουνε,

Ελπιδα,ενταξει καταλαβα πανε με την παρεα για να μην σε κραξουνε και ασε εμενα να βγω μονη μου,

Σακης,ελα μην εχεις νευρα θα τα πουμε σιγουρα αυριο,
Ελπιδα,μην το εχεις και τοσο σιγουρο καλα να περσεις
καταλαβες να κανω σχεδια για σημερα και ξαφνικα να με λεει δε μπορω γιατι θα βγω με την παρεα για να μην με κοροιδεψουνε,

μελινα,αντρες φιλεναδα ετσι είναι δεν μπορεις να κανεις κατι με την μανα τους και με το ποδοσφαιρο είναι κολλημενοι,

ελπιδα,θες να βγουμε οι δυο μας?
Μελινα,θα το ηθελα αλλα είναι τριτη και δε θελω να δωσω δικαιωμα στους δικους μου βγαινω που βγαινω παρασκευες και σαββατοκυριακα μεχρι αργα,

Ελπιδα,λες και εισαι μαθητρια,
Μελινα,όταν δεν δουλευεις δεν μπορεις να κανεις και πολλα εξοδα για αυτό θελω να βρω έναν αντρα να με αναλαβει αυτος τα εξοδα μου,

Ελπιδα,καλα ενταξει θα βγω μονη,
Βγηκε η ελπιδα μονη της εκανε μια βολτα καθησε να πιει ένα φρεντο χαλαρωσε λιγο και πηγε να περπατησει στην παραλια της πολης με παρεα τα ακουστικα ακουγοντας μουσικη και ειχε χαλαρωσει μεχρι που τρομαξε
Ξαφνικα ειδε στον απεναντι δρομο τον σακη με την φιλη της την μελινα πιασμενους αγκαζε να πηγαινουν στο αμαξι του,

Ελπιδα,απιστευτο ο σακης με απαταει με την φιλεναδα μου?
Ταξι ταξι ακολουθησε αυτό το μαυρο αμαξι,

Ταξιτζης,μην ανυσηχεις θα τους φτασουμε ποιος είναι ο αντρας σου?
Ελπιδα,αυτος που θα γινοταν αντρας μου ειπε πως θα παει να δει με παρεα ματς και τον ειδα ξαφνικα με μια φιλη μου,

Ταξιτζης,κλασσικη περιπτοση,
Φτασανε στο σπιτι του το ταξι περιμενε λιγο πιο κατω όταν παρκαρανε τοτε κατεβηκε και η ελπιδα ευτυχως η πορτα της πολυκατικοιας δεν εκλεινε και ετσι μπηκε μεσα ανεβηκε στον τριτο οροφο στο διαμερισμα του σακη και ακουγε της ομιλιες τους,
Σακης,μπιρα η ουισκι?
Μελινα,μετα θα πιουμε ελα δεν εχουμε πολύ χρονο,
Σακης,γιατι ρε καυλακι θα σε μαλωσει η μαμα αν αργησεις?
Μελινα,τωρα λες μαλακιες δε θελω να δινω δικαιωματα όταν βγαινω εξαλου μπορει να με παρει τηλεφωνο η ελπιδα,

Σακης,μην τρομαζεις ξερει πως τωρα βλεπω μπαλα θα μπει στο φβ κατά της 12 παρα όταν τελειωσει το ματς  να μιλησουμε εχουμε χρονο,
Τα οσα εγιναν μετα καταλαβαινεται ότι είναι ακαταλληλα,

Η ελπιδα εφυγε αρκετα νευριασμενη,

Ελπιδα καθαρματα με πουλησατε με κοροδεψατε πισω από την πλατη μου


Αλλα δε θα το αφησω να περασει ετσι αυτό θα δειτε την τιμωρια μου και μαλιστα πολύ συντομα όταν μια γυναικα σαν εμενα θελει να παρει εκδικιση είναι πολύ σκληρη και αλοιμονο σε αυτόν που θα την πληρωσει,

Τι ηταν αυτό το τοσο κακο που σχεδιαζε να κανει η ελπιδα για να τους εκδικηθει?


Την άλλη μερα αρκετα ηρεμη ειχε παει από την δουλεια του σακη,

Σακης,καλως την πως ειμαστε? Μουατς,
Ελπιδα,ωραια δεν τα ειπαμε χτες και ηθελα πολύ να σε δω,
Σακης,με συγχωρεις αλλα ξερεις οι βραδιες μπαλας είναι για την παρεα αλλα σημερα ειμαι ολος δικος σου,
Ελπιδα,ωραια θα τα πουμε το βραδι τωρα εχω δουλεια πρεπει να παω στο ταχυδρομιο,
Σακης,μιας και πας μπορεις να παρεις ένα δεμα που ηρθε για μενα?

Ελπιδα,ναι βεβαια αλλα θα χρειαστει την υπογραφη σου,
Σακης,ναι εχω φτιαξει μια εξουσιαδοτιση οριστε παρε ότι πακετο είναι και με το δινεις το βραδυ,

Ελπιδα,πολύ ωραια,
Το σχεδιο για την εκδικιση της ελπιδας γινεται ολο και πιο ευκολο με την υπογραφη του στα χερια της

Το βραδυ αφου ειχε αγορασει ένα σπρει πηγε εξω από το σπιτι της μελινας και εγραψε μερικα συνθηματα
Το άλλο πρωι όταν τα ειδε τρελλαθηκε,

69….. μελινα κανω πιπες για 20 ευρω γαμιεμαι από παντου με 25 ευρω
Μελινα μπολετσι η μεγαλητερη πουτανα της καλαμαριας με 50 ευρω κανω τα παντα ολο το βραδυ
Παρτε με τηλεφωνο και μιληστε μου βρωμικα είναι το συνθηματικο,

Το τηλεφωνο της αρχισε να χτυπαει την παιρνανε και μιλουσανε προστυχα ειχε τρελλαθει επαιρνε την ελπιδα αλλα δεν το σηκωνε ετσι πηγε από την δουλεια του σακη,

Μελινα,με εχουνε κανει ρομπα γεμισαν ολο το τοιχο μας με συνθηματα με πηραν 20 φορες και με βριζουν,
Σακης,καποιος που σε μισει το εκανε ηρεμισε,

Μελινα,μου λες να ηρεμισω εγινα ρομπα,
Τοτε ηρθε καποιος άλλος στο γραφειο,
Δικηγορος,καλησπερα ο κυριος σακης?
Σακης,μαλιστα ο ιδιος,
Δικηγορος,ειμαι ο κωστας ο δικηγορος μολυς αγωρασα το αυτοκινητο σας,
Σακης,οριστε? Δεν πουλαω εγω το αυτοκινητο μου,
Δικηγορος,μα τι λετε εχω χαρτια μολυς αγωρασα το αυτοκινητο σας για 100 ευρω μεσο από μιας αγγελιας εχω και το χαρτι με την υπογραφη σας οριστε,

Σακης,τι είναι αυτά που λες ρε δε πουλησα εγω το αμαξι μου σε λεω,

Δικηγορος,και όμως τα χαρτια δε λενε ψεματα παρακαλω πηγαινετε με στο αμαξι τωρα που ανηκει το αγωρασα,
Σακης,δεν δινω τιποτα καποιος μου κανει φαρσα,


Δικηγορος,ειμαι νομιμος αγορασα το αμαξι και θα το παρω αν το μετανιωσατε δεν φταιω εγω αν δεν δεχτειτε να μου το δωσετε θα καλεσω την αστυνομια εχω όλα τα χαρτια ειμαι νομιμος,

Καταλαβε ο σακης πως δε μπορει να κανει αλλιως και ετσι εδωσε το αμαξι στον δικηγορο,

Σακης,καποιος μας κανει φαρσα καποιος θελει το κακο μας μας εκδικηθηκανε,
Μελινα,ναι αλλα ποιος?

Ελπιδα,εγω σας εκδικηθηκα καθαρματα γιατι με πουλησατε,


Σακης,εσυ?
Μελινα,εσυ εδωσες το κινητο μου?

Ελπιδα,ναι εγω καθαρματα ωραιο το ματς προχτες ετσι?
Σας ειδα τυχαια στο δρομο οστε ειχατε σχεση ετσι με κοροιδευατε πισω από την πλατη μου καθαρματα αν ηταν άλλη θα εκανε φασαρια
Αλλα σκεφτικα πως δεν είναι λυση να κανω σκινη σαν γυναικουλα ουτε να βαλω τα κλαματα
Για αυτό σκεφτικα αυτόν τον τροπο με την υπογραφη σου να την παρω για να υπογραψω το χαρτι πωλησεις του αμαξιου σου οριστε και τα χρηματα 100 ευρω για αμαξι 2000 ευρω
Οσο για σενα μιας και γαμιεσαι μαζι του ας το κανεις επαγγελμα να βγαλεις και χρημα εχεις πελατια καλη όπως βλεπεις
Αντιο λοιπον καθαρματα η εκδικηση είναι σκληρη ποσο μαλλον από μια ξανθια,

Η ελπιδα εκδικηθηκε και δεν ξανα συναντησε από τοτε κανεναν από τους δυο σημερα ζει μονη της και ψαχνει καλυτερη συντροφια,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου