Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΟΙΚΟΓΕΝΙΕΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 1



ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Ν1

Να που θα εχουμε και κοινωνικες ιστοριες στο μπλογκ μας να που θα βαλουμε και ιστοριες μεσα από την ζωη που θα ητανε ανετα αληθινες

Τα συμπερασματα παντα θα είναι δικα σας εγω απλα σας δινω της ερμηνιες,

Η ελενη μια 45αρα παντρεμενη γυναικα ζει με τον 50χρονο αντρα της τασο εχουνε έναν γιο τον αλκη 20 ετων και μια κορη την νατασα 22 ετων
Σαν μητερα δεν μπορουμε να πουμε ότι αγαπαει καποιον περισσοτερο απλα με τον γιο της εχει ας πουμε μια πιο καλη σχεση
Βγαινουνε συχνοτερα συμφωνουνε στα περισσοτερα και γενικα είναι λιγο πιο κοντα,

Ελενη,νατασσα μου θα με βοηθησεις να φτιαξουμε μια πιτα?
Νατασσα,δε μπορω μαμα πρεπει να βαψω τα νυχια μου τωρα σε μια ωρα εχω ραντεβου με τα κοριτσια,
Ελενη,τοσο νωρις θα βγειτε?
Νατασσα,ναι θα παμε για έναν καφε στην αρχη και αργοτερα στο κλαμπ,

Ελενη,και για να εχουμε καλο ερωτιμα τι ωρα θα γυρισεις?
Νατασσα,γιατι τοσο ενδιαφερων?
Ελενη,με συγχωρεις απλα τυχαινει σε αυτό το σπιτι εγω να ειμαι η μαμα,
Νατασσα,ναι αλλα σε θυμιζω ότι ειμαι 22 και μπορω να γυριζω ότι ωρα θελω λοιπον παω να κανω τα νυχια,

Ελενη,και υστερα σου λενε πως τα κοριτσια μας νοιαζονται
Αλκη εχεις δουλεια?
Αλκης,όχι μαμα πες,
Ελενη,αγαπη μου μπορεις να με βοηθησεις λιγο θελω να φτιαξουμε μια σπανακοπιτα,
Αλκης,ναι πες μου τι να κανω,

Την βοηθησε καπως και εκανε την πιτα την εβαλε στο φουρνο,
Ελενη,σε καμια ωρα τωρα θα γινει,

Νατασσα,ωραια εγω φευγω,
Ελενη,να μην αργησεις πολύ και να φας κατι απ εξω,

Νατασσα,ελεος ρε μαμα αν πεινασω θα φαω,
Ελενη,αχ αυτό το κοριτσι εμιασε στον πατερα σας
Εσυ όμως εμιασες σε εμενα  ετσι? και με ακους παντα,
Αλκης,ναι μαμα
Μπορω να παω και εγω μια βολτα στις 9 το πολύ 9,30 θα εχω γυρισει,
Ελενη,ναι αγαπη μου σε ευχαριστω και για την βοηθεια ετσι τελειωσαμε πιο γρηγορα,

Τασος,τι λεει βαλε κατι να φαω γιατι ειμαι πολύ κουρασμενος,
Νατασα,ναι θα σε βαλω εχουμε ρυζι με κοτα από το μεσημερι και φτιαχνω και σπανακοπιτα,

Τασος,ότι να ναι βαλε εχω μια κουραση που δε σε βλεπω,
Νατασα,ενταξει καταλαβαινω
Αλλα αυριο θα με πας στο σπιτι της ρενας που εχουνε δεξιωση ετσι?
Τασος,μην μου ζητας τετοια  σχολαω κάθε μερα αργα και μετα ειμαι κομματια δεν εχω διαθεση για βολτες,
Νατασα,ναι ρε αγαπη μου αλλα καταλαβαινεις πως εχουμε να βγουμε μερες,

Τασσος,τα εχουμε πει νομιζω θα βγαινουμε οποτε ειμαστε ξεκουραστει γιατι αν ξερω ότι αυριο εχω δουλεια η αν ερθω από δουλεια και ειμαι κουρασμενος δεν μπορω να παω καπου,

Δεν ειπε κατι η νατασα και δεν πηγε στην δεξιοση της φιλης της
Περασαν μερικες μερες και ειπε πως θα θελε να πανε μια επισκεψη το βραδυ,

Νατασα,αυριο το βραδυ τραγουδανε καποιοι παλιοι καλλιτεχνες στο ακροαμα θα  θελα να βγουμε να διασκεδασουμε λιγο τι λες θα με πας?
Τασσος,τα εχουμε πει νομιζω όταν γυριζω σπιτι από την δουλεια ειμαι κομματια,

Νατασα,ναι ρε τασσο αλλα τι θα γινει ολη την ζωη μας θα την περασουμε ετσι μυζερα?

Τασσος,και τι να σου κανω που εγω ολη μερα δουλευω από το πρωι?
Νατασα,και εγω νομιζω δουλευω καθαριζω μαγειρευω πηγαινω σε εξωτερικες δουλειες και θελω λιγο να διασκεδαζω,

Τασσος,για διασκεδασεις ειμαστε όταν εχουμε να πληρωσουμε ενφια λογαριασμους εφοριες
Αλλα βεβαια εσενα μονο η διασκεδαση σε νοιαζει
Με νευριασες παω να ξαπλωσω,

Νατασα,και υστερα σου λενε γιατι απατανε τους αντρες τους τελος παντων ωραια περασαμε και σημερα,
Μετα από λιγο ο αλκης ηρθε να την πει ένα νέο,

Αλκης,μαμα εχω να σου πω κατι,
Νατασα,ναι αγορι μου πες εχω αναγκη να μιλησω καπου,
Αλκης,βρηκα κοπελα,
Νατασα,ναι ε μπραβο την γνωριζω?
Αλκης,όχι από έναν γνωστο παρεας την γνωριζα βγηκαμε μια φορα τα ειπαμε και τα φτιαξαμε,
Νατασα,χερομαι για εσενα απλα προσεξε να μην ενθουσιαστεις πολύ και να μην σε κανει ότι θελει
Στις σχεσεις πρεπει να υπαρχει ισοροπια ότι ακριβως δεν εχω εγω με τον πατερα σου δηλαδη,
Αλκης,η αληθεια είναι πως σε κανει ότι θελει αυτό ευκολα μπορει να το καταλαβει καποιος,

Νατασα,ναι είναι αληθεια αυτό και κατι πρεπει να κανω να του κοψω το βηχα
Τελος παντων θα θελες να μου γνωρισεις την κοπελα σου?

Αλκης,ναι θα στην φερω καμια μερα  να φαμε να γνωριστειτε καλυτερα,
Νατασα,πολύ ωραια ιδεα,


Μετα από 7 μερες ένα  απογευμα ειχε παει ο αλκης με την κοπελα του την λενα εκεινη φορουσε κοντο σορτς και ένα λευκο μπλουζακι που ολη η πλατη ηταν απ εξω ενώ ειχε χαλκα στην μυτη της όταν την ειδε η μητερα του την κοιταξε με υφος αυστηρο από αυτό που κοιτανε οι πεθερες της νυφες,

Αλκης,η λενα η κοπελα μου η νατασα η μαμα μου,
Λενα,χαρικα πολύ κυρια,
Νατασα,και εγω το ιδιο καθησε,

Την κοιτουσε με υφος αυτό το φορεμα της δεν την αρεσε καθολου ητανε πολύ κοντο,
Νατασα,με τη ασχολισαι λενα?
Λενα,εργαζομαι σε ένα μπαρ δηλαδη μπαργουμαν που λενε,
Νατασα,μαλιστα είναι δυσκολη αυτή η δουλεια για μια κοπελα δε νομιζεις?
Λενα,τι να γινει το μεροκαματο να βγαινει ευτυχως οι πελατες αφεινουν καλο μπουρμπουαρ,

Νατασα,μαλιστα εχεις σπουδασει κατι?

Λενα,όχι με το ζορι εβγαλα ένα γυμνασιο και αυτό για να μην με πριζουν οι δικοι μου αν εισαι εξυπνη πας μπροστα χωρις να σπουδασεις,

Αλκης,να βαλω κατι να πιουμε?
Νατασα,ΣΕ ΛΙΓΟ θα σερβιρω εγω
Και δε μου λες πως βλεπεις την ζωη δε μπορεις να δουλευεις παντα σε μπαρ σωστα?

Λενα,αν βρω καποιον αντρα θα παντρευτω να κανω το σπιτι μου και τοτε θα το σταματησω το μπαρ αλλιως δεν ξερω τι άλλη δουλεια μπορω να κανω,
Νατασα,κανεις δε χανετε λενε αλλα αν εχεις ορεξη βρισκεις καλυτερη δουλεια,
Λενα,και τι να γινω λαντσερισα η μοδιστρα δεν εχω σκοπο να φαω τα νειατα μου για το τιποτα,
Νατασα,μαλιστα είναι μια γνωμη και αυτή
Παω να σας σερβιρω,

Αλκης,πως σου φανικε η μαμα μου?
Λενα,λιγο αδιακριτη  αλλα ετσι είναι με ολες της μανες,

Η νατασα στην κουζινα πηρε τηλεφωνο την κολλητη της την ελενη,
Ελενη,ελα τι εγινε?
Νατασα,ειμαι να σκασω με την γκομενα που μου κουβαλησε ο αλκης
Εχει ένα υφος κατι αποψεις και σε συνδιασμο με το ντισιμο της είναι καρα πουταναρα σου λεω
Αχ τι ειπα,

Ελενη,ηρεμισε μια γνωριμια είναι κατσε να την γνωρισεις καλυτερα,
Νατασα,θα σε παρω μετα μην φυγεις,

Εβαλε να φανε το κοτοπουλο ρολο και πιασανε ξανα κουβεντα,

Αλκης,πως σου φενετε το φαγητο μας?
Λενα,καλο είναι αρκετα νοστημο,
Αλκης,η μαμα παντα φιμιζεται για το καλο φαγητο της,

Νατασα,όπως ολες οι μητερες ξερουν να μαγειρευουνε κριμα που δεν είναι ο πατερας σου το λατρευει αυτό το φαγητο αλλα ετυχε να εχει αρκετη δουλεια σημερα και θα αργησει,
Αλκης,δε πειραζει θα τον γνωρισει μια άλλη φορα,
Νατασα, αληθεια λενε από πού είναι η καταγωγη σου?
Λενα,από αθηνα,
Νατασα,ναι από αθηνα ολοι ειμαστε τωρα αλλα ολοι από καπου ηρθαμε
Εγω ειμαι από χαλκιδα ο αντρας μου από σπαρτη,

Λενα,εγω γεννηθηκα στα τυραννα  και ηρθαμε τοτε που ανοιξαν τα συνορα στην ελλαδα πηραμε την υποικοτητα,
Νατασα,α μαλιστα από τα τυραννα ε?
Λενα,ναι δηλαδη από την αλβανια δεν σας αρεσει,
Νατασα, ολες οι χωρες καλες είναι τι λετε
Να σερβιρω το γλυκο?
Αλκης,ναι νομιζω ένα γλυκο ταιριαζει,

Νατασα,βοηθαει σε παρα πολλα ξερω τι λεω ερχομαι,

Η νατασα πηγε στην κουζινα,

Νατασα,ποσο να αντεξω ποια σημερα η ελληνιδα μανα? ασχετη καραπουταναρα και αλβανιδα μου εφερε για νυφη? Μα δεν πηρε τιποτα από το γουστο μου?,

Φαγανε και το γλυκο μια παστα σοκολατα ειπανε 2-3 ακομα κουβεντες και θα φευγανε,
Λενα,χαρικα πολύ που σας γνωρισα,
Νατασα,και εγω καλο βραδυ,
Αλλα το υφος και τον δυο ητανε φανερα δισαρεστιμενο,
Αλκης,παω την λενα στο σπιτι της,

Όταν βγηκανε εξω από το σπιτι τα λεγανε,
Αλκης,λοιπον πως σου φανικε?

Λενα,όπως το φανταστικα ητανε ολο μπιχτες αλλα όταν εμαθε και την καταγωγη μου η δισαρεσκια της ητανε μεγαλυτερη,

Αλκης,μα τι λες καμια σχεση ενταξει πρωτη φορα την γνωριζω κοπελα μου ειχε μια αμηχανια,

Λενα,τι αμηχανια ρε αλκη δεν ειδες πως με κοιτουσε δεν της αρεσε αυτά που φορουσα και όταν εμαθε πως ειμαι αλβανιδα χαλαστικε παρα πολύ,
Αλκης,τωρα λες μαλακιες ρε λενα η μαμα μου δεν είναι ρατσιστρια κανεις στο σπιτι βασικα δεν είναι ρατσιστης,

Λενα,ναι ετσι λενε ολοι δεν ειμαι ρατσιστης αλλα μακρια οι ξενοι από εμενα
Ασε ρε αλκη μπορω να καταλαβω ποιος με συμπαθει και ποιος όχι,

Αλκης,τελος παντων εγω σε θελω και κανενας άλλος εμεις ειμαστε μαζι,

Λενα,θα ειμαστε όμως?
Αλκης,γιατι τι λες ότι θα αλλαξει?
Λενα,πιστευω πως η μανα σου θα σε επιρεασει αρνητικα να με αφησεις και ετσι θα μεινω παλυ μονη,
Αλκης,όχι καμια σχεση,

Λενα,καλα ετσι λετε ολοι,
Αλκης,οι αλλοι όχι εγω,
Λενα,και κατι ακομα αρνητικο για εσενα  αυτό το η μαμα μου και η μαμα μου πρεπει να το κοψεις? αντρας εισαι η μανα μου θα λες,
Αλκης,ενταξει ρε την εχω μια αδυναμια,
Λενα,ναι αυτό ακριβως φοβαμαι εσεις τα αγορια αγαπατε την μανα σας και αυτή σας αγαπαει πολύ και για αυτό εχετε απαιτησεις εσεις να βρειτε μια γυναικα να σας προσεχει όπως αυτή και αυτές μια γυναικα να σας φερεται ωραια όπως εκεινες,
Αλκης,ε κακο είναι αυτό?

Λενα,για εμας ναι λοιπον πρεπει να παω στην δουλεια τα λεμε,
Πηγε στο μπαρ να δουλεψει και ο αλκης πηγε στο σπιτι του ακομα ο πατερας και η αδελφη του δεν ειχανε γυρισει,

Αλκης,τι εγινε δεν ηρθανε ακομα οι αλλοι? λοιπον πως σου φανικε η λενα?

Νατασα,αλκη εχω φαει 3 κομματια τουρτα σοκολατα  να συνελθω και τρωω τουρτα για να μην πιω ένα μπουκαλι ουισκι και γινουμε θεαμα εχω σκασει απιστευτα σημερα με εχεις απογοιτευση με την επιλογη σου αυτή,
Αλκης,γιατι καλε μαμα δεν σου αρεσε η κοπελα μου?
Νατασα,τι να μου αρεσει αγορι μου από αυτην?

Από τα ρουχα της φανικε πως είναι του δρομου μου φοραει και τον χαλκα στην μυτη λες και είναι σε μπαρ πας σε σπιτι για γνωριμια ρε κοπελια  και μου ερχεσαι σαν αντε να μην το πω

Αμ το άλλο ο τροπος της όπως μιλουσε σαν να γνωριζομασταν χρονια και το κερασακι της τουρτας  είναι και αλβανιδα ε όλα λαθος τα εκανες αλκη μου,

Αλκης,αντε ότι μιλουσε λιγο χημα και ότι ντιθηκε καπως προκλητικα να το καταλαβω αλλα να εχεις προβλημα και για την καταγωγη της εσυ που δεν εισαι ρατσιστρια?

Νατασα,δεν είναι ρατσισμος να θελεις ο γιος σου να παντρευτει καποια από την χωρα σου
Το ότι δεν εχουμε προβλημα με τους ξενους που ζουνε στην χωρα μαζι μας δεν σημαινει ότι τους θελουμε να τα φτιαξουμε και ολας,

Αλκης,τελος παντων εμενα η λενα μου αρεσει και εχουμε μια καλη σχεση,
Νατασα,αλκη μου αν σου ελεγα να χωρισεις μαζι της τι θα ελεγες?

Αλκης,γιατι να χωρισω ρε μανα αφου σου λεω μαζι της περναω καλα,

Νατασα,γιατι αυτή η γυναικα δεν κανει για εσενα,
Αλκης,αφου εμενα μου αρεσει εσενα τι σε νοιαζει μου λες εγω θα ειμαι μαζι της,

Νατασα,να το με μιλας αγρια αχ αυτή θελει να μας κανει να μαλωσουμε,
Αλκης,συγγνωμη μαμα μιλησα λιγο αποτομα αλλα και εσυ αμεσος από τα μουτρα την αρπαξες,

Νατασα,ενταξει θα στο πω λιγο ομα
Για να κανεις σεξ μαζι της ναι καλη είναι αλλα όχι και να μου την φερνεις για νυφη μου τοσες κοπελες υπαρχουν με αυτην κολλησες?
Αλκης,αφου τα εχουμε και περναμε καλα,

Νατασα,καλα θα κανω μια ερευνα για εκεινη και θα σου πω αν μαθω νεα,


Γυρνουσε στα μεροι που εμενε η λενα ρωτουσε στα μαγαζια αν την ξερουνε και μονο καλα λογια δεν λεγανε εμαθε ότι ηθελε να μαθει και γυρισε στο σπιτι να πει τα νεα,

Νατασα,μια πουτανα είναι
Συγγνωμη που μιλησα ετσι αλλα αγανακτισα
Σε μπαρ γυριζει συνεχεια το πρωι την βλεπουνε και παντα ολο καποιος άλλος την φερνει,
Αλκης,μαμα το ηξερα ότι γυριζε στα μπαρ παλια από εκει την γνωρισα και εγω όμως τωρα εχει αλλαξει,

Νατασα,την τυχη της θελει να κανει να βρει ένα κοροιδο να την παντρευτει για να εχει να λεει πως εχει έναν αντρα,

Δεν συνεχισαν την κουβεντα η νατασα πηγε να βρει την φιλη της την μαιρη,

Νατασα,αλβανιδα αγενεστατη και πουτανα
Δεν αντεξα το ειπα πετυχαμε διανα μαζι της αχ αυτος ο γιος μου πιαστικε κοροιδο κριμα και παλυ κριμα για την επιλογη του,
Μαιρη,τι να γινει βρε νατασα αφου αυτος την θελει εσενα δεν σε πεφτει λογος,


Νατασα,βαλτη εισαι και εσυ? ε λοιπον όχι με πεφτει λογος δε μπορω να αφησω το αγορι μου να εχει δεσμο με αυτην την τσουλαρα συγγνωμη και ολας δηλαδη,

Μαιρη,και τι σκεφτεσαι να κανεις?
Νατασα,η γιαννα μια γνωστη μου εχει μια κορη στην ηλικια του την λιτσα θα τους γνωρισω λοιπον και ελπιζω να τα βρουνε,

Μαιρη ,προξενιο δηλαδη?

Νατασα,ναι προξενιο θα κανω τα παντα για να τον χωρισω με αυτην την τσουλα που θελει να μπει στο σπιτι μας να το κανει μπουρδελο,

Πηρε τηλεφωνο την γνωστη της και συμφωνισανε να ερθουνε για καφε,
Νατασα,καλησπερα περαστε
Γιαννα,γεια σου νατασα σε εφτιαξα ένα γλυκο κεικ,
Νατασα,δεν ητανε αναγκη ευχαριστω,
Γιαννα,την ξερεις την λιτσα ετσι?
Νατασα,βεβαια τι κανεις χρυση μου?
Λιτσα,καλα κυρια νατασα,
Νατασα,νατασα σκετο να σου γνωρισω και τον γιο μου τον αλκη,
Αλκης,χαρικα,
Νατασα,λοιπον παρε την λιτσα να της βαλεις κανενα cd από αυτά που ακουτε και αφηστε να πουμε δυο κουβεντα εμεις οι μεγαλες,

Πηγανε στο δωματιο του και ο αλκης εβαλε ένα cd της σελιν ντιον,
Λιτσα,α σου αρεσει αυτή η μουσικη?
Αλκης,ναι σελιν ντιον είναι η αγαπημενη μου και γενικα ακουω μπαλαντες,

Λιτσα,και εγω τρελλενομαι για μπαλαντες και ποπ και κάθε φορα που ακουω τετοια ο μπαμπας λεει τι εγινε ερωτευτικες καποιον?
Αλκης,μηπως ειχες ερωτευτει όταν ακουγες ένα τετοιο τραγουδι?
Λιτσα,ναι είναι αληθεια πως όταν αγαπας ακους τετοια μουσικη αλλα και όταν χωριζεις τα ιδια βαζεις η μουσικη γενικα σε δινει δυναμη
Τι λες να χορεψουμε?

Αλκης,γιατι όχι,
Επαιζε το the power of love και οι δυο νεοι χορευανε και όταν τελειωσε η γιαννα εκανε μια κινηση και φιλησε τον αλκη,

Λιτσα,συγγνωμη ηταν τυχαιο,
Αλκης,ποτε δεν ζητας συγγνωμη στο φιλι,
Και την φιλησε και αυτος φιληθηκανε με παθος και η νατασα που με τροπο κοιτουσε στο δωματιο ητανε μεσα στην χαρα,

Νατασα,επιτελους επιασε το σχεδιο μου ερωτευτικανε,
Γιαννα,χερομαι που τα φτιαξανε μακαρι να ταιριαξουνε,
Νατασα,θα ταιριαξουνε γιατι εμεις θα τους βοηθησουμε,

Αρχισαν να βγαινουνε συχνα μαζι περνουσανε πολύ ωραια και τελικα ολοκληρωσανε την σχεση τους μετα από μια εβδομαδα οι μητερες τους το ξερανε μονο για τον δεσμο τους αυτό και ητανε μεσα στην χαρα,

Αλκης,αληθεια εσυ κανωνισες να γνωρισω την λιτσα για να τα φτιαξουμε ετσι?
Νατασα,ναι αγορι μου γιατι ξερω πως η λτισα σου ταιριαζει,
Αλκης,ενταξει νιωθω καλα για αυτην την κοπελα αλλα από την άλλη απαταω την λενα και δεν είναι καλο,
Νατασα,πολύ απλα την λενα θα την χωρισες
Δεν ειπαμε ότι δεν είναι για σενα?
Αλκης,ενταξει αλλα πώς να της το πω ετσι απλα θελω να χωρισουμε?

Νατασα,ετσι απλα γινονται αυτά λες ένα δε ταιριαζουμε δεν συμφωνουμε άλλη ζωη κανεις εσυ άλλη εγω και κοβεις
Εξαλου δε θα την πεις και τιποτα ψεματα,


Ο αλκης αρχισε να τα σκεφτεται όλα καλα και πηγε στο μπαρ να δει την λενα και τοτε ειδε πως εκεινη φλερταρε με έναν αλλον αντρα τοτε βγηκε εξω από το μπαρ και περιμενε αρκετη ωρα μεχρι που την ειδε να βγαινει μαζι του μπηκανε στο αμαξι του και φυγανε τοτε εκεινος την ακολουθησε με ένα ταξι που ηταν εκει περα,
Ταξιτζης,γκομενα σου είναι?
Αλκης,ναι ειχα καποιες υποψιες και τωρα το καταλαβαινω καλυτερα με κερατωνει η πουτανα,
Ταξιτζης,ετσι είναι με αυτές μεγαλε δεν βγαζεις ακρη οσο εχουμε λεφτα και ξοδευουμε για αυτές ειμαστε καλοι όταν βρουνε κατι καλυτερα μας παρατανε,


Όταν το αμαξι τους σταματησε ειχε σταματησει και το ταξι τους ειδε να βγαινουνε μαζι αγκαλιασμενους και καταλαβε πια πως τον απαταει,

Ταξιτζης,φενετε η γυναικα πως είναι του δρομου
Εσυ μια χαρα παλικαρι φενεσαι τι δουλεια εχεις μαζι της?
Αλκης,ελα ντε τι δουλεια θελω εγω με αυτην παμε στο σπιτι μου σε παρακαλω σημερα καταλαβα πολλα,

Και ετσι αποφασισε να την χωρισει το ειπε στην μητερα του πρωτα,
Νατασα,επιτελους καταλαβες πως είναι μια του δρομου και επισημα ετσι?
Αλκης,ναι θα την χωρισω αφου πρωτα την κανω έναν καυγα,
Νατασα,δεν αξιζει να χαλιεσαι για αυτην,

Την άλλη μερα  τον πηρε η λενα και τον ειπε να βγουνε και αυτος  ειπε πως θελει να χωρισουνε,
Λενα,να χωρισουμε ε? ε βεβαια ετσι είναι καταφερε να μας χωρισει η μανα σου,
Αλκης,μην την ανακατεβεις την μανα μου δεν εχει καμια σχεση η αποφαση είναι καθαρα δικη μου,

Λενα,αλλα ελεγες όμως στην αρχη,
Αλκης,ναι και εσυ ησουν διαφωρετικη αλλα μετα,
Λενα,τι μετα?
Αλκης,μην το ανοιξω το ριμαδι αστο να παει λεμε ξεχασε με γιατι σε ειδα που χαμορευοσουνα με τον τυπο στο μπαρ,

Λενα,δηλαδη με παρακολουθεις?
Αλκης,μπηκα να σε δω και ειδα να φιλιεσαι με αλλων εκατσα απ εξω και σας ειδα να φευγεται μαζι σε καταλαβα τι εισαι μωρη ξεφτιλησμενη,

Λενα,τι θες να πεις ρε πως ειμαι πουτανα?
Αλκης,όχι οι πουτανες γαμιουνται για ένα μεροκαματο ένα απλο γαμησι και τελος
Εσυ εισαι χειροτερη γιατι παιζεις με ολους και σε γαμανε μονο αν σε δωσουνε  ότι μπορει ο κάθε ενας,

Λενα,εισαι μεγαλος πουστης,
Αλκης,και εσυ μεγαλη καργιολα αντε στα τσακιδια και μην με ξανα μιλησεις ποτε βλαμενη,

Και ετσι χωρισε με την λενα,
Νατασα,μπραβο αγορι μου εκανες το καλυτερο για εσενα
Οριστε παρε ένα 50ευρω να βγεις αποψε με την λιτσα και μην φερεις ρεστα θα το ξοδεψεις ολο θα βγειτε σε διαφωρα μεροι να την καταπληψεις πρεπει,

Και ετσι ο αλκης τα εχει επισημα με την λιτσα και η μανα του είναι χαρουμενη γιατι ξερει ότι αυτή η κοπελα θα τον κανει χαρουμενο η ελληνιδα μανα παντα ξερει,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου