Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

ΕΡΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 1

Καλησπερα πριν βαλω την επομενη ιστορια μας και πριν μπουμε στον καταπληκτικο κοσμο της φαντασιας μας θα θελα να πω δυο πραματα

Να ειμαστε κοινωνικοι να αγαπαμε τους ανθρωπους που μας στηριζουν και μας αγαπανε δεν χρειαζεται να  κοιταμε την πορσε οταν εχουμε ντατσον αλλα να κοιταξουμε να παρουμε ενα καλυτερο με την αξια μας και με τα κυβικα μας

Παμε λοιπον στον κοσμο μας παμε λοιπον σε ενα ακομα σεναριο



Η ελενη εχει γνωρισει τον τακη τα εχουν φτιαξει και ετοιμαζονται για τον γαμο τους
Ο τακης είναι 43 ενώ η ελενη 37 θελουνε ο γαμος τους να είναι κατι το απλο αλλα οσο να ναι υπαρχει μια διαδικασια,


Τακης,στις 27 του μηνος ο γαμος και μετα στην κοσμικη ταβερνα για το τραπεζι,

Ελενη,μηπως να πηγαιναμε σε καποιο ξενοδοχειο οσο να ναι πιο καλα θα μας εξυπηρετισουνε και θα χωρεσουν και ολοι οι καλεσμενοι μας,
Τακης,ρε αγαπη μου είναι πανακριβα αυτά τα λεφτα δε τα τρωμε μονοι μας?
Ελενη,καλα εγω μια κουβεντα ειπα,
Τακης,μην σε νοιαζει θα περασουμε τελεια και στην ταβερνα
Το απογευμα ερχεται και ο ξαδελφος μου ο κωστας ζουνης από την λαρισα μονο και μονο για να σε γνωριζει
Αγαπημενος ξαδελφος και είναι πιο μικρος και από εσενα τα 34 κλεινει,

Το απογευμα πραγματι ειχε ερθει ο ξαδελφος του τακη από την λαρισα,

Τακης,καλος τον,
Κωστας,ξαδελφε να ζησεις
Μολυς εμαθα για την αποφαση για το γαμο σου λεω θα παω να τον δω μην τυχον κανει χαβαλε ιχα,

Τακης,όχι είναι αληθεια θα με κρεμασουνε επισημα στις 27 του μηνος,
Κωστας,τοτε χερομαι η γυναικα σου?
Τακης,μεσα είναι ελενη,

Και τοτε μπηκε η ελενη φορουσε τα καυτα της εσορουχα μονο,
Ελενη,καλησπερα εισαι ο κωστας ετσι?
Κωστας,ναι χαρικα πολύ,
Από μεσα του ελεγε τι γκομεναρα είναι αυτή αλλα ηταν γυναικα του ξαδελφου του και δεν το ειπε,

Τακης,δεν εχεις προβλημα που είμαστε με τα εσορουχα και οι δυο σημερα αλλα κανει απιστευτη ζεστη όπως βλεπεις,
Κωστας,τι λες τωρα σαν στο σπιτι σας που λεμε ιχα
Αλλα ρε ξαδελφε τι θα γινει καμια μπιρα θα πιουμε?

Τακης,μονο μια οσες θελεις ελενη της μπιρες και φτιαξε και κανενα μεζε ξερεις εσυ τωρα,
Ελενη,αμεσος θα σας ετοιμασω
Πολύ καλος ο ξαδελφος εχει χιουμορ,
Κωστας,ότι μπορουμε κανουμε,
Τακης,όχι ξαδελφος ο αδελφος να λες
Πραγματικα σαν αδελφο σε εχω ρε μπαγασα ουτε στον αληθινο μου αδελφο δεν εχω τοσο θαρρος οσο σε εσενα,

Κωστας,τι λεει ο θανασης κλασσικα γκρινιαζει για όλα ε?
Τακης,αυτος επρεπε να ειχε γεννηθει στην σκοτια πριν 100 χρονια όλα τα μετραει όλα τα λογαριαζει όλα τον πειραζουνε
Της προαλες φωναζε επειδη ειδε στο σπιτι κατι τσοντες χα,

Κωστας,τι ακομα μαλακιζεσαι ρε?

Τακης,όχι ρε μεγαλε παλια τα καναμε αυτά αλλα οσο να ναι μας κρατησανε συντροφια στις μοναξιες δε με παει να πεταξω ολες αυτές της κασετες
Ο σωστος αντρας λεει δεν αυνανιζεται κανει ερωτα στην γυναικα του αφου την εχει παντρευτει,

Κωστας,ιχα φτανει λεμε οσο τον σκεφτομαι να τα λεει γελαω,

Ηπιανε της μπιρες τους φαγανε και ο κωστας θα εφευγε,
Τακης,δε θες να μεινεις μαζι μας?
Κωστας,όχι ηρθα μονο για να σας δω αυριο πρεπει να παω στην δουλεια θα ξανα ερθω όμως λιγο πριν το γαμο σας,

Τακης,ωραια θα σε περιμενουμε
Ρε μωρο μου μιας και εγω ηπια λιγο παραπανω δεν τον πετας εσυ μεχρι τα κτελ?

Κωστας,όχι ρε να μην σας βαζω σε κοπο,
Ελενη,κανενας κοπως εξαλου και εσυ εχεις πιει φοβαμαι πως θα κοιμηθεις στο αστικο και θα χασεις το κτελ θα σε παω εγω,

Μπηκανε στο αμαξι του τακη και τον πηγαινε στο κτελ,
Ελενη,λοιπον πως σου φενομαι?
Κωστας,εγω ξερεις μου αρεσει όταν μιλαω να τα λεω όλα χημα,

Ελενη,αυτό θελω και εγω να μου λενε,
Κωστας,εισαι γκομεναρα εκπληκτικη και για σενα σιγουρα τον παιξανε πολύ
Συγγνωμη ηπια και καταλαβαινεις,

Ελενη,οποιος πινει λεει σοφα λογια,
Κωστας,ναι ετσι είναι,
Ελενη,και εσυ όμως εισαι πολύ ωραιος αντρας και σιγουρα εκανες πολλες γυναικες να σε καψουρευτουνε,

Κωστας,κατι καναμε και εμεις
Αλλα μηπως να ξεκινουσαμε γιατι θα χασουμε το λειοφωρειο?

Ελενη,θα σε πειραζε να εμενες σημερα στην θεσσαλονικη?
Κωστας,γιατι να εμενα?
Ελενη,για εμενα,

Και τοτε η ελενη τον φιλησε στο στομα και του επιασε τον πουτσο,

Κωστας,αχ τι κανεις εισαι γυναικα του ξαδελφου μου,
Ελενη,ναι αλλα δεν ειμαι συγγενης με εσενα ειμαστε δυο εντελως αγνωστοι

Ενώ ειμαι σιγουρη όμως  πως εσυ με θελεις και εσυ  το βλεπω και στο βλεμα σου και στο τεραστιο πουτσο σου,


Αυτό ηταν κανανε φαση μεσα στο αυτοκινητο δε λεω λεπτομεριες αλλα καταλαβαινεται,
Κωστας,τι απιστευτη γκομενα εισαι ρε μανα μου με ρουφηψες,
Ελενη,η κανουμε σεξ η όχι και δε μου λες μονο σε αυτά θα μεινουμε?
Κωστας,θες να ολοκληρωσουμε?
Ελενη,ναι σαν τρελλη αλλα όχι στο αμαξι ξερω καπου ένα φτηνο ξενοδοχειο παμε εκει εξαλου και εσυ πρεπει να κοιμηθεις,
Κωστας,μωρο μου εχω τοσο ορεξη που μπορω να το κανω μαζι σου ολο το βραδυ,
Πηγανε στο ξενοδοχειο και περασανε μια ερωτικη βραδια ο κωστας εμεινε να κοιμηθει εκει και η ελενη επεστρεψε στο σπιτι της,

Τακης,που πηγες και αργησες τοσες ωρες?
Ελενη,συναντησα μια παλια κολλητη ειχαμε να τα πουμε καιρο και ξεχαστικα,
Τακης,ο κωστας όλα καλα?
Ελενη,ναι μπηκε κανωνικα στο κτελ λογικα θα εχει φτασει,

Τον πηρε τηλεφωνο,

Κωστας,ελα ξαδελφε ναι εχω φτασει τα λεμε την επομενη φορα,
Ο κωστας αν και ειχε πολλες γυναικες σαν αυτην δεν ειχε καμια
Εφυγε την άλλη μερα για την λαρισα αφου πρωτα η ελενη ειχε παει στο κτελ να τον ξαναδει,

Ελενη,εχω παθει την πλακα μου μαζι σου,
Κωστας,εγω να δεις εισαι πραγματικα γυναικα ηφαιστιο και για σενα θα εκανα τα παντα,
Ελενη,μην λες μεγαλα λογια,

Κωστας,και όμως και μπορω να στο αποδειξω
Ελα μαζι μου στην λαρισα παρατα τα όλα και ελα μαζι μου δε με νοιαζει ο ξαδελφος δε με νοιαζει τι θα πουνε σε θελω για εμενα από την πρωτη στιγμη που σε ειδα χτες λεω αυτή είναι γυναικα για εσενα,
Ελενη,αυτό ξερεις πως δεν μπορει να γινει σε λιγες μερες παντρευομαι
Αλλα μην σε νοιαζει οποτε με θελεις θα με εχεις δικια σου,

Κωστας,ενταξει αλλα να το θυμασαι οποτε σε χρειαζομαι θα ερχεσαι σε εμενα οσο για τον τακη μην σε νοιαζει θα κοιταξω να τον βοηθησω εγω,

Εγινε ο γαμος όλα καλα μετα στο τραπεζι ευχες φαγανε ηπιανε όλα ωραια
Την άλλη μερα όμως ο τακης επρεπε να παει στην δουλεια του,

Τακης,αγαπη μου δε μπορεσα να παρω αδεια όπως ξερεις και πρεπει να παω να δουλεψω στο γραφειο,
Ελενη,μην σε απασχολει θα σε περιμενω οσο για το γαμηλιο ταξιδι το κανουμε και το καλοκαιρι δεν εγινε τιποτα,

Τακης,όχι θα βρω ευκαιρια θα παρω μια αδεια πριν το χειμωνα να παμε καπου,

Πηγε ο τακης στην δουλεια στις 8 το πρωι και η ελενη πηρε τηλεφωνο τον κωστα που ειχε μεινει θεσσαλονικη και στις 8,15 ηρθε στο σπιτι τους,

Ελενη,μου ελειψες αγαπη μου,
Κωστας,εμενα να δεις,

Κανανε σεξ στο νυφικο κρεβατι τους ακριβως μια μερα μετα τον γαμο,
Ελενη,ηπιε τοσο πολύ χτες ο τακης και κοιμηθηκε ειχα αναγκη από σεξ
Μπορει να ειμαι επισημα γυναικα του αλλα θελω να ξερεις πως εσυ μονο μου αρεσεις,

Κωστας,το ξερω και εσυ πραγματικα με εχεις τρελλανει θα κανω ότι μου πεις,
Ελενη,θα ζησουμε τον ερωτα μας οσο παει οσο χρειαστει θα βρισκω αφορμες δικαιολογιες και θα ερχομαι να σε βρισκω και όταν εκεινος λειπει θα ερχεσαι από το σπιτι εσυ,

Κωστας,πρεπει να ερθω να μεινω θεσσαλονικη για να σε βλεπω συχνα  θα ζητσω από την εταιρια μου να με μεταθεσουνε και θα νοικιασω ένα σπιτι,

Ελενη,εχω έναν γνωστο που νοικοιαζει σπιτια θα του πω να σε βρει καποιο με καλη τιμη,
Κωστας,πολύ ωραια και ετσι θα βλεπομαστε συχνα,

Μετα από μερικες μερες και αφου ο κωστας μετακομισε στην θεσσαλονικη ειχε παει στο σπιτι τους να δουνε έναν αγωνα,

Τακης,λοιπον ξαδελφε φαε κανενα γλυκο γιατι θα σκασεις από την ηττα σας,
Κωστας,οι αρειανοι μονο νικανε αυτό εχω να σου πω εγω ξαδελφε,

Στο ημιχρονο όταν η ελενη ετοιμαζε ένα πιατο να τους φερει ο κωστας πηγε να παρει της μπιρες και μεσα στην κουζινα την φιλησε,

Ελενη,αχ αχορταγε αν μας παρει ειδηση θα μας κρεμασει,
Κωστας,μην φοβασαι οσο ειμαι διπλα σου  ελα αυριο  στο σπιτι εχω μια βδομαδα να σε δω,
Την άλλη μερα πραγματι πηγε στο σπιτι του και κανανε ερωτα άλλη μια φορα,

Κωστας,μωρο μου παιρνω αδεια τον νοεμβριο για 5 μερες που δεν με της δωσανε το καλοκαιρι θελεις να παμε μαζι ένα ταξιδι στο εξωτερικο?

Ελενη,το καλυτερο νέο που ακουσα αλλα πως θα το δικαιολογησω στον τακη?

Κωστας,αυτό αστο σε εμενα,
Ο κωστας ειχε αγωρασει μερικα dvd από καποιες ξενες σειρες και καποια ντοκιμαντερ και τα εφερε στο σπιτι του τασου,

Κωστας,ξαδελφε θα μου επιτρεψεις να σου κανω ένα δωρο αυτές οι συλλογες είναι για εσενα,
Τακης,αμαν ρε ξαδελφε δεν εχω λογια αλλα γιατι να κανεις τοσα εξοδα για εμενα?


Κωστας,έναν σωστο ξαδελφο εχω εσενα και θελω να βλεπεις συχνα ολες αυτές της σειρες ετσι και χαλαρωνεις και περναει ευχαριστα η ωρα σου,

Την άλλη μερα ενας γνωστος του κωστα πηρε τηλεφωνο τον τασο και τον ειπε πως η γυναικα του θα παει ένα ταξιδι στην πατρα θελει να μαθει καποια πραγματα για την πολη και γενικα εκεινα τα μεροι και αν ηθελε να πει την γυναικα του να πανε μαζι να της κανει την ξεναγιση μιας και είναι από την πατρα εκεινη φυσικα θα πληρωθει ετσι ο τακης το ειπε στην ελενη,

Ελενη,θα ηθελα να παω στην πολη μου αλλα να σε αφησω και μονο?

Τακης,μην σε απασχολει αυτό αγαπη μου εγω εχω τωρα τοσες σειρες να δω στην τηλεοραση ο κωστας με εφερε καμια 20αρια dvd πηγαινε στα μεροι σου να χαλαρωσεις και εσυ λιγο,

Ελενη,σε ευχαριστω αγαπη μου εισαι πολύ καλος ενταξει πες τον ότι δεχομαι οποτε θελει θα παω με την γυναικα του στην πατρα,

Μετα από 2 μερες ητανε να φυγουνε ο τακης πηγε την ελενη στο σπιτι του ζευγαριου θα φευγανε με το αμαξι τους,

Τακης,λοιπον καλα να περασετε παρε τηλεφωνο μολυς φτασετε,

Μπηκανε στο αμαξι και οι τρεις τους και φυγανε πηρε και ο τασος το δικο του αμαξι και γυρισε στο σπιτι του,

Ηλιας,ότι θα καναμε τετοιο σεναριο ουτε που το φανταζομουνα,
Βουλα,και εχω λιγες τυψεις εγω,
Ελενη,θα σας φυγουνε μολυς δειτε τον κωστα,

Την πηγανε μεχρι το αεροδρομιο εκει τους περιμενε ο κωστας,
Κωστας,όλα καλα?
Ελενη,όπως τα ειπες,
Κωστας,ωραια λοιπον ευχαριστω για αυτην την εξυπηρετιση οριστε 50 ευρω,

Μπηκανε στο αεροπλανο και πηγανε στην αυστρια μεσα στο αεροπλανο φιλιοντουσαν συνεχεια αρκετοι τους κοιτανε και λεγανε να ένα ευτυχισμενο ζευγαρι,

Κωστας,αυτην την στιγμη ο τακης βλεπει τα ντοκιμαντερ και εμεις πεταμε για αυστρια βλεπεις που όλα γινονται?
Ελενη,μωρο μου ειμαι τοσο χαρουμενη μαζι σου που μπορω να κανω ότι τρελλα μου ζητησεις και νομιζω πως αυτή είναι μια πολύ μεγαλη τρελλα,

Κανανε της βολτες τους περασανε υπεροχα και ζουσανε εκει τον ερωτα τους


Αυτή θα ηταν η ζωη τους για παντα όταν εβρισκαν κενα θα βγαινανε μονοι τους θα κανανε συχνα ερωτα και ο αντρας της θα κοιμοταν τον υπνο του δικαιου

Να λοιπον γιατι πρεπει πριν παντρευτουμε να ειμαστε 100 της 100 σιγουροι ότι η γυναικα η ο αντρας που θα παρουμε θα ξερουμε ότι τον αγαπαμε μας αγαπαει και δε θα μας απατησει ποτε όταν δει έναν ωραιο πειρασμο,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου