Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

ΤΑ ΑΝΕΜΕΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ



ΤΑ ΑΝΕΜΕΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ
1985 ιαννουαριος και ενώ οι γιορτες εχουν τελειωσει οι μαθητες της πρωτης λυκειου επιστρεφουν στα σχολια τους

Ορισμενοι από αυτους είναι οι εξης
Ο μυστιδης ο σοβαρος ο μορφομενος που αρκετοι ζητανε να τους βοηθησει
Ο μιχαλος ο αλητης της ταξης που ψαχνει αφορμες και να κοροιδεψει πολλους
Ο αρης3γαμβετα που είναι παντα εκει για ολους και όλα
Η γιαννα η πιο ωραια κοπελα της ταξης που την θελουνε πολλοι
Η ελενη που είναι αρκετα ψωνισμενη και νομιζει πως ολοι είναι για εκεινη
Ο τασσος ο φιλος ολων
Και ο κωστας εμπεροχαρτ ο πρωταγωνιστης

Καλη αναγνωση καλα να περασετε και δυο απλα λογια από εμενα

Θελησα να φτιαξω μια ιστορια με εφηβους εκεινη την ωραια εποχη του 80 μονο για να περασω καποια μηνυματα με καλο σκοπο

Δεν θελω παρεξυγιση δεν θελω κοντρες δεν θελω να θυμωσει καποιος ότι γραφω το γραφω με σκοπο την ηρεμια και να ξεχνιομαστε από την καθημερινοτητα μας

Ευχομαι να ξανα γινουμε ολοι όπως τοτε εκεινα τα παλια τα ανεμελα χρονια που αρκετοι ξεχασανε και ειμαστε για να τους τα θυμιζουμε

Καλη αναγνωση με πολύ καλη ποπ μουσικη

Εχουνε φτασει στο σχολειο ολοι και μπαινουν στην αυλη περιμενουν να χτυπησει το κουδουνι να μπουνε στις ταξης τους ο μιχαλος ο μαγκας φοραει στο λαιμο ένα κασκολ του ΠΑΟΚ όταν τον βλεπει ο λυκειαρχης αντιδραει,

Λυκειαρχης,μιχαλη καταλαβαινω πως κρυωνεις και θελεις ένα κασκολ όμως στο σχολειο απαγορευονται της ομαδας θα σου το παρω τωρα και ελα να το παρεις μολις σχολασεις,
Μιχαλος,τοσο κακο να εισαι ΠΑΟΚ ε?
Λυκειαρχης,αδιαφωρω για της ομαδες στο σχολειο απαγορευονται πηγαινε,
Πηρε το κασκολ του και το εβαλε στο κυλικειο όμως ο μιχαλος βρηκε τροπο και το πηρε
Μεσα στην ταξη γινεται το μαθημα ιστοριας από τον καθηγητη περι,


Περι,το βασικο παντα στο μαθημα δεν είναι να ξερετε λεπτομεριες για της ημερομηνιες αλλα να μπορειτε να καταλαβαινετε με σωστο τροπο τα οσα σας μαθαινουμε γιατι θα σας χρειαστει να εχετε γνωμη σε όλα όχι μονο σε ότι σας μαθαινουμε εμεις πρεπει να εχετε και δικη σας γνωμη με βαση τα οσα σας μαθαινουμε και μαλιστα
Μιχαλε?

Τον βλεπει να φοραει το κασκολ στο λαιμο και να γραφει ασχετα στο τετραδιο,
Περι,ο λυκειαρχης μας το πρωι σου πηρε το κασκολ και εσυ το ξανα πηρες
Αν εδειχνες στην ταξη το ιδιο ενδιαφερων όπως όταν εξαπατας το σχολειο θα πετυχαινες τα παντα,

Μιχαλος,ενταξει παρτε το,

Μυστιδης,μας επριξες πια με τον παοκ,
Μιχαλος,εσενα δεν σου μιλησα,

Περι,ηρεμια
Τωρα κανουμε μαθημα την προσοχη σας λοιπον ολοι και συνεχιζω,
Μετα από λιγο ειχε χτυπηδει το κουδουνι για διαλλημα ο εμπεροχαρτ τα ελεγε με τον τασσο,

Εμπεροχαρτ,με αρεσει πολύ η γιαννα τι να κανω να την πω να βγουμε που ντρεπομαι?
Τασσος,μην ανυσηχεις θα την μιλησω και εγω το βασικο όμως είναι να σε θελει αληθινα και όχι να σε κοροιδευει,

Εμπεροχαρτ,θα προσπαθησω να βρω το θαρρος να την μιλησω,

Τασσος,αλλα αν τελικα τα φτιαξετε να μην ξεχασεις εμενα εγω ειμαι φιλος σου ε?
Εμπεροχαρτ,ενωειται εισαι φιλαρακι ο κολλητος μου,

Τον πλησιασε ο μιχαλος τοτε,
Μιχαλος,α το σκουλικι τι εγινε ετοιμαζεσαι να δεις την ΠΑΟΚΑΡΑ να παιρνει πρωταθλημα?
Εμπεροχαρτ,αυτό το σκουλικι μην το ξαναπεις γιατι θα γινεις της πουτανας,
Μιχαλος,απειλεις εμενα ρε φλωρε?

Τον εδωσε μια μπουνια και τον εριξε κατω τοτε ο τασσος μπηκε μπροστα και χτυπησε τον μιχαλο,
Τασσος,ακου να σου πω αλητη αν θες φασαριες να πας αλλου όχι να πειραζεις τον εμπεροχαρτ καταλαβες?

Μιχαλος,καλα θα σας δειξω εγω θα δειτε τι θα παθετε,

Εμπεροχαρτ,ευχαριστω που με υπερασπιστικες εισαι πραγματικα φιλαρακι σωστο ρε τασσο,

Τασσος,ειμαι απλα φιλος και τωρα ελα πανε να μιλησεις με την γιαννα,
Ο εμπεροχαρτ πλησιασε την γιαννα,
Εμπεροχαρτ,καλησπερα,
Γιαννα,καλησπερα θελεις κατι?
Εμπεροχαρτ,ναι είναι λιγο νωρις αλλα μηπως θα θελες το σαββατο να πηγαιναμε στα μπιλιαρδα μαζι?
Γιαννα,ναι θα το ηθελα,
Εμπεροχαρτ,με κανεις πολύ χαρουμενο στις 5 είναι καλα να ερθω από το σπιτι σου?

Γιαννα,ναι μονο που για να μην ερχεσαι στο σπιτι ελα στο σχολειο μας απ εξω,

Εμπεροχαρτ,ωραια ανυπομονο να ερθει το σαββατο,
Γιαννα,και εγω και χερομαι που ειχες το θαρρος να με πεις τι πραγματικα θελεις τα περισσοτερα αγορια για να μας μιλησουνε λενε ένα σωρο ασχετα,
Εμπεροχαρτ,α εγω δεν ειμαι ετσι αν θελω να πω κατι το λεω γιαννα μου,

Γιαννα,ωραια τα λεμε και μετα  και τωρα παμε το κουδουνι θα χτυπησει σε λιγο,

Μεσα στην ταξη ο τασσος του μιλουσε,
Τασσος,τι εγινε τι σε ειπε?

Εμπεροχαρτ,ενταξει δεχτικε να βγουμε μαζι,
Τασσος,ποτε και που?
Εμπεροχαρτ,το σαββατο στις 5 θα παμε στα μπιλιαρδα,

Τασσος,μπραβο μεγαλε και μην διστασεις αφου δεχτικε να βγειτε αρα σε γουσταρει ριξτα τις στα ισα φιλησε την και όλα τα αλλα θα ερθουν μονα τους,
Όταν σχολασανε και φευγανε για τα σπιτια τους τον εμπεροχαρτ τον πλησιασε ο αρης3γαμβετα ηθελε να του μιλησει,

Αρης3γαμβετα,εμπεροχαρτ μην ακους τι σου λεει ο τασσος δεν είναι φιλος σου μην τον εμπιστευεσαι,
Εμπεροχαρτ,τι λες ρε  ο τασσος είναι φιλαρακι με νοιαζεται και με βοηθαει,

Αρης3γαμβετα,εγω μια κουβεντα ειπα ελπιζω να μην δικαιωθω καλο μεσημερι,

Εμπεροχαρτ,παει να με βαλει σπιουνιες για το φιλαρακι μου ο τασσος με αγαπαει ρε σαν αδελφο του παντα με υπερασπιζεται παντα μου δινει συμβουλες για όλα ας κοιταξει τον εαυτο του και ας αφησει εμενα δεν χρειαζομαι γνωμες αλλων ξερω να ξεχωριζω ποια ατομα με αγαπανε,

Περασε η πρωτη βδομαδα μετα της διακοπες τον χριστουγεννων και εφτασε η μεγαλη μερα που ολοι οι μαθητες περιμενουνε δηλαδη το σαββατο,


Σαββατοκυριακο οι μαθητες θα ξεκουραστουνε θα ξυπνησουνε αργα θα δουνε τηλεοραση και το βραδυ θα ετοιμαζονται για την εξοδο τους ο εμπεροχαρτ ετοιμαστικε για το ραντεβου του από νωρις το πρωι εκανε το μπανιο του φορεσε τα καλα του ρουχα και ετοιμαστικε για το ραντεβου με την γιαννα

Συναντηθηκαν στο σχολειο  ξεκινησαν για το μαγαζι με τα μπιλιαρδα και τα ηλεκτρονικα παραγγειλανε από μια κοκα κολα και κατσανε να τα πουνε οσο επαιζε το time after time,

Εμπεροχαρτ,θα θελα να σου πω καποια πραγματα που ηθελα να στα πω από τον σεμπτεμβριο που σε γνωρισα αλλα παντα δισταζα,

Γιαννα,ποτε να μην δισταζεις αν θελεις να πεις κατι γιατι τα χρονια περνανε ετσι μου λεει η γιαγια μου,

Εμπεροχαρτ,σοφη κουβεντα
Αχ γιαννα ηθελα να σου πω ότι μου αρεσεις από την πρωτη στιγμη που σε ειδα καταλαβα πως εισαι ξεχωριστη κοπελα

Μπορει να εισαι καινουργια στο λυκειο και ετσι να εχεις καποια θεματα με της γνωριμιες που θα κανεις αλλα θελω πραγματικα να με εμπιστευτεις να με κανεις καλο σου φιλο και αν με εκανες αγορι σου σου ορκιζομαι πως θα ειμαι διπλα σου σε κάθε σου στιγμη και θα σε κανω ευτυχισμενη,

Γιαννα,ετσι όπως τα ειπες θα σε ερωτευομουν ακομα και αν σε ηξερα μια μερα όχι σχεδον μισο χρονο δεχομαι,
Και φιληθηκανε στο στομα εκεινη την στιγμη επαιζε το reality οι στιγμες ηταν μοναδικες ηταν το πρωτο φιλη του εμπεροχαρτ,

Γιαννα,εχεις ξανα φιλησει κοριτσι?
Εμπεροχαρτ,ε ναι άλλες 2 φορες,
Γιαννα,σιγουρα?????
Τοτε ο εμπεροχαρτ καταλαβε ότι δε μπορει να πει ψεμματα,

Εμπεροχαρτ,εισαι το πρωτο κοριτσι που βγαινω γενικα και νιωθω παρα πολύ καλα,

Γιαννα,τοτε θα με θυμασαι για παντα θα θυμασαι ολες αυτές της στιγμες,
Και ξανα φιληθηκανε οσο η μουσικη επαιζε

Όμως εκεινη την στιγμη ο τασσος με αλλους δυο φιλους του ηταν εκει και αρχισανε την κοροιδια,

Τασσος,χα φιλιεται το ζευγαρι θα εχουμε γαμους χα,
Νικητας,τι εγινε γιαννα βγαινεις και με χαζους?
Παυλος,καποιο προβλημα θα εχει σιγουρα για να θελει αυτόν τον λαπα,

Τασσος,α μην λετε τετοια ο εμπεροχαρτ είναι αντρακλας δυνατος και τρομερος θελει να πηδηξει την τυπισα ολη την βδομαδα το σχεδιασε και τελικα τα καταφερε,

Εμπεροχαρτ,σκαστε ρεεε,
Γιαννα,θα επρεπε να ντρεπεσαι με τους φιλους που εχεις αντιο,
Τασσος,κατσε ρε κοπελια κατσε να διασκεδαζεις  μαζι μας χα,

Εμπεροχαρτ,μην φυγεις γιαννα,
Τασσος,κατσε ρε αντρας εισαι αστην να φυγει δε τρεχει ποτε ενας αντρας πισω από μια γυναικα μονο αυτές τρεχουν για εμας,

Εμπεροχαρτ,εσυ φταις μου την εσπασες,
Τασσος,στο φιλαρακι σου μηλας ετσι ρε σε εμενα που εχω κανει τοσο πολλα ρεεεεε?

Νικητας,οι γυναικες είναι σκαρτες οι φιλοι θα είναι παντα διπλα σου,

Παυλος,καλα σε λεει ρε μαλακα καναμε μια πλακα συγα επρεπε να φυγει?

Εμπεροχαρτ,τι να πω ρε μαλακες,

Τασσος,ελα να πιουμε μια μπιρα να χαλαρωσεις ασε της γκομενες τωρα ειδικα αυτην δεν αξιζε για εσενα,

Ο εμπεροχαρτ ηπιε 2 μπιρες εγινε καπως χαλια γυρισε στο σπιτι στις 11 το βραδυ,

Πατερας χαρτ,τι ωρα είναι αυτή ρε?
Εμπεροχαρτ,αργησα λιγο συγγνωμη,

Πατερας χαρτ,τι παει να πει συγγνωμη στις 9 ειπαμε θα γυρισεις και είναι 11,

Εμπεροχαρτ,ειπαμε συγγνωμη τι άλλο να κανω?

Πατερας χαρτ,το άλλο σαββατοκυριακο εισαι τιμωρια δε θα βγεις και αυριο θα ερθεις να με βοηθησεις στο συνεργειο να δεις πως βγαινει το μεροκαματο,

Μητερα χαρτ,ε αστον αυριο που είναι κυριακη να κανει τα μαθηματα του και να ξεκουραστει,
Πατερας χαρτ,μην ανακατευεσαι γυναικα εγω δουλευω κάθε μερα ας μαθει και αυτος την δουλεια να δει πως βγαινουν τα λεφτα,

Μετα από μια δυσκολη κυριακη την δευτερα πηγε στο σχολειο ο χαρτ όταν ειδε την γιαννα πηγε να την χερετισει,
Εμπεροχαρτ,καλημερα γιαννα,

Γιαννα,να πας στους φιλους σου τους αλητες να τους λες καλημερα,
Εμπεροχαρτ,εισαι ακομα θυμωμενη?

Γιαννα,ειπες στους φιλους σου τα παντα για εμενα τους καλεσες όταν ειμασταν μαζι για να γελασετε πρεπει να ειμαι χαρουμενη που με εκανες ρεζιλι?

Εμπεροχαρτ,δεν εγιναν ετσι τα πραματα δεν ηξερα πως θα ερθουνε στο ορκιζομαι ηρθαν να μου κανουν ένα αστειο ητανε χαζο το ξερω αλλα εγω δεν φταιω,

Γιαννα,ωραια τοτε αν θελεις να ειμαστε μαζι πρεπει να διαλεξεις η εμενα η αυτοι,

Εμπεροχαρτ,με βαζεις δυσκολα τωρα ρε γιαννα άλλο εσυ που με αρεσεις σαν κοπελα και άλλο η παρεα μου,
Γιαννα,εσυ θα αποφασισεις η αυτους η εμενα εχεις μια ωρα διωρια γεια σου,

Αμεσος πηγε να τα πει στον τασσο,

Τασσος,α την σκυλα θελει να σε κοψει από την παρεα μας ρε να σε κανει φλωρο να τρεχεις πισω της σαν το σκυλακι

Αυτό δε πρεπει να το αφησεις ετσι πρεπει να την εκδικηθεις να την κανεις μια φαρσα να σε θυμαται και μετα να δεις θα τρεχει διπλα σου,

Εμπεροχαρτ,ναι αλλα τι να κανω?
Τασσος,αστο σε εμενα αναλαμβανω εγω,

Όταν σχολασανε την ακολουθησαν σε καποια φαση όταν εμειναν μονοι σε καποιο στενο ο τασσος αρχισε να την στολιζει,


Τασσος,μωρη ηλιθια μωρη βλαμενη ποια νομιζεις πως εισαι και εχεις τετοια μουτρα?

Γιαννα,αντε παρατα με ρε μαλακα,

Τασσος,τι ειπες μωρη τσουλα αυριο θα μαθει ολη η ταξη για τον χαζο ερωτα που εχεις με τον εμπεροχαρτ και που θες να τον βαλεις στο βρακι σου βλαμενη ο εμπεροχαρτ είναι φιλαρακι μας και δεν είναι για τα μουτρα σου  ηλιθια μαλακισμενη τσουλα τσουλακι σκροφα γελοια χα,

Ετρεξε η γιαννα για το σπιτι της οσο εκεινος με τους αλλους δυο την ακολουθησανε γραψανε με μαρκαδορο σε ένα παγκακι διπλα ότι η γιαννα είναι ηλιθια και τσουλα,

Γιαννα,τους αλητες ρεζιλι με κανανε πως θα παω αυριο στο σχολειο?


Το άλλο πρωι ο εμπεροχαρτ ειχε παει πιο νωρις και περιμενε τους αλλους,

Τασσος,τι λεει φιλαρακι μου?
Εμπεροχαρτ,τι εγινε με την γιαννα?

Τασσος,όλα καλα όταν ερθει πανε να την μιλησεις πες σου αρεσει η χτεσινη μου εκπληξη?
Τωρα θα εχεις και την γκομενα και εμας την παρεα σου και αυτό χαρη σε εμενα,

Εμπεροχαρτ,ευχαριστω ρε φιλαρακι,

Εφτασε στο σχολειο η γιαννα και αμεσος ο εμπεροχαρτ πηγε να την μιλησει,

Εμπεροχαρτ,σου αρεσε η χτεσινη εκπληξη με την παρεα μου εγω τα κανωνισα όλα,

Γιαννα,ΕΙΣΑΙ ΑΛΗΤΗΣ τσακ,
Τον εδωσε ένα χαστουκι ολοι οσοι ηταν εκει τους ειδανε αλλοι γελασαν αλλοι απορισανε,
Γιαννα,να μην σε ξαναδω μπροστα μου,
Τοτε ο τασσος πηγε διπλα του και κατι του ειπε στο αυτι,
Τασσος,σε εκανε ρεζιλι η σκροφα αλλα ελεγε χτες και τωρα τα αλλαζει βαλτην στην θεση της αλλιως θα σε περασουν για φλωρο,

Εμπεροχαρτ,μωρη τσουλα ποια νομιζεις πως εισαι και φερεσαι ετσι ξερεις ποιος ειμαι εγω?
Αρχισαν να φωναζουν ηρθανε και αλλοι και τοτε τους χωρισε ο καθηγητης περι,

Περι,ηρεμα σταματηστε δεν ειστε σε διαδηλωση
Ελατε στο γραφειο του λυκειαρχη,

Πηγανε στον λυκειαρχη και τους ειπε τι εγινε ο περι,

Λυκειαρχης,γιατι μαλωνατε?
Ελληνικα το ειπα γιατι μαλωνατε?

Γιαννα,με ρεζιλεψε κυριε  αυτος και η παρεα του με βριζανε χτες εξω από το σπιτι μου γραφανε για εμενα στα παγκακια βρισιες και τωρα ηρθε να μου πουλησει και εξυπναδα,

Εμπεροχαρτ,ψεματα όλα ηταν καλα μεχρι χτες και ξαφνικα αρχισε να το παιζει δυσκολη και να με κανει ρεζιλι σε ολο το σχολειο,

Λυκειαρχης, ειστε πρωτη λυκειου και φερεστε εντελως ανωριμα  αυριο θα ερθετε με τους κηδεμονες σας  σημερα φευγετε παιρνετε 2 απουσιες και οι δυο
Για βαλτε μυαλο γιατι σας βλεπω να καθεστε στην ιδια ταξη,

Ο εμπεροχαρτ δεν την μιλησε καθολου εφυγε πηγε μεχρι τα μπιλιαρδα,

Φουφυτος,α παει κανας φουρνος γκρεμιστικε ο εμπεροχαρτ εκανε σκασιαρχειο?

Εμπεροχαρτ,όχι ρε φουφυτε απλα με διωξανε από το σχολειο γιατι μπλεχτικα σε καυγα και το χειροτερο είναι που θα πρεπει να φερω τον πατερα μου αυριο,

Φουφυτος,μπα κανεις και φασαριες?για φλωρο σε ειχα χα,

Εμπεροχαρτ,με προσβαλε μια γκομενα που γουσταρα αλλιως με τα ειπε τα πραματα και αλλιως τα εκανε οσο να ναι αντρας ειμαι ναπουμε δε μπορει να με προσβαλεις και να το αφεινω να περναει ετσι,
Φουφυτος,σωστος ελα να κερασω μια κοκα κολα να χαλαρωσεις,

Εμπεροχαρτ,στον πατερα μου πως το λενε τωρα όμως?

Φουφυτος,εχω φωναξει τον δικο μου απειρες φωρες στο τελος δεν ερχοτανε ελεγε βαλτον τιμωρια δικαιο θα εχεις για αυτό και μετακομισαμε ιταλια για να μην εχω αυτό το χαλι με τους καθηγητες αλλα μετα ειχαμε αλλα δε φτανει που εκανα την χαρη στους γονεις μου να παω σχολειο στην μπολονια ξερεις τι άλλη απαιτηση ειχανε? Να το τελειωσω και ολας χα,

Εμπεροχαρτ,ναι και για αυτό εφτασες τα 40 και ακομα γυριζεις σε ντισκοτεκ και καφετεριες αχ εγω τι κανω αυτό είναι το θεμα μας,

Μολυς πηγε σπιτι ειπε τα νεα στους γονεις του,
Πατερας χαρτ,γαμω το κερατο μου αχρηστε ρεζιλι μας εκανες,

Μητερα χαρτ,μηπως εισαι λιγο υπερβολικος μπορει να μην φταιει,
Πατερας χαρτ,ναι ετσι είναι παντα εσεις οι μανες να υπερασπιζεσται τους κανακαριδες σας
Πως θα παω στο καφενειο αυριο να δω τον πατερα της γιαννας αν με πει καμια κουβεντα με το δικαιο του δε θα ξερω τι να πω αχρηστε ε αχρηστε μονο σε μπελαδες μας βαζεις,

Εμπεροχαρτ,ακου να σου πω πατερα ότι εγινε είναι δικη μου υποθεση με προσβαλε και απαντησα σαν αντρας,
Πατερας χαρτ,αν θες να λεγεσαι αντρας να βγεις στο μεροκαματο όχι να μου πουλας μαγκια από τον καναπε,

Πηγανε στο σχολειο οι γονεις και αφου τους κανανε παρατιρησει ειπανε πως θα παρουνε 2 απουσιες ο κάθε ενας τους για την φασαρια που κανανε και τελειωσε εκει το θεμα

Το μεσημερι η γιαννα με της φιλες της τα λεγανε στο δωματιο της καθως επαιζε στο ραδιοφωνο  η τεραστια επιτυχια της εποχης το crazy for you,
Γιαννα,είναι απαισιος όλα τα αγορια είναι απαισια,
Μαρια,σε καταλαβαινω γιαννα μου,
Ελενη,αυτά παθαινετε για να τα μπλεκεται με αγορια της ηλικιας μας ο αντρας αν θελει να λεγεται αντρας και να σε κανει να νιωθεις γυναικα πρεπει να είναι μεγαλος,

Μαρια,ναι δε το ξερα να τα φτιαξω με έναν φιλο του πατερα μου,


Ελενη,ρε μαλακα αντε και βγαινεις με καποιον της ηλικιας μας τι μπορει να σου προσφερει μια κοκα κολα η μια σοκολατα?

Ενώ ο μεγαλος και με το αμαξι του θα σε κανει βολτα και σε εστιατορια θα σε γυρισει και δωρα θα σε κανει

Αφου είναι να δωσεις την παρθενια σου σε καποιον να την δωσεις σε καποιον που θα σε βοηθησει όχι να ξαπλωσεις μαζι του για το τιποτα,

Γιαννα,δε το πιστευω μονο οι πουτανες στις ταινιες που βλεπουμε στα κρυφα λενε τετοια πραματα είναι δυνατων να τα πιστευεις?

Ελενη,φυσικα και τα πιστευω
Εγω την παρθενια μου θα την δωσω σε οποιον μου δωσει πολλα και σιγουρα αυτος δε θα είναι ενας της ηλικιας μας,

Μαρια,προσεξε μονο για να μην πληγωθεις,
Γιαννα,ναι αλλα κοριτσια τωρα λεμε για εμενα τι να κανω με εκανε ρεζιλι ο εμπεροχαρτ θα μηλανε για εμενα σε ολο το σχολειο,

Ελενη,αγνωησε τον μωρε τον μαλακα,
Γιαννα,ε μην τον βριζεις,
Ελενη,γιατι μην μου πεις ότι μετα από όλα αυτά σε αρεσει ακομα?
Γιαννα,όχι απλα δε θελω και να τον βριζουνε
Και εσυ να βρεις έναν της ηλικιας μας ο μεγαλος εχει και κινδινους,
Ελενη,καλα με πεισατε θα το σκεφτω,

Το αλλο πρωι στο διαλλημα ο εμπεροχαρτ όπως περπατουσε ειδε τον τασσο να μηλαει με τον μιχαλου και τους αλλους ετσι πηγε να τους ακουσει διχως να τον δουνε,


Τασσος,δεν εχεις παραπονο σας εκανα να γελασετε πολύ αυτές της μερες,

Μιχαλος,χα ναι τι βλαμενος αυτος ο εμπεροχαρτ ρε ότι του ελεγες το πιστευε,

Τασσος,μα είναι εντελως βλακας ρε πώς να μην γελασω μαζι του αν του ελεγα πανε γυμνος μεχρι το λευκο πυργο θα το εκανε,
Νικητας,επρεπε να του το πεις χα,

Μιχαλος,και με την γκομενα γιατι τοσο κραξιμο την εριξες?

Τασσος,αντε μωρε την τσουλα 4 φορες την ειπα να βγουμε και ολο όχι ελεγε και μολυς την ειπε αυτος ο φλωρος αμεσως να βγουνε της το χρωστουσα,

Νικητας,και τωρα με αυτόν τι γινεται?
Τασσος,θα εξακολουθω να τον κοροιδευω ρε δεν σας αρεσει να εχουμε έναν κλοουν να γελαμε?
Και εκεινη την στιγμη βγηκε μπροστα τους ο εμπεροχαρτ,

Τασσος,επ καλως τον φιλο μου,

Εμπεροχαρτ,ΣΚΑΣΕ
Τα ακουσα όλα εισαι ενας ελεινος ένα φιδι κολοβο ενας ατιμος,

Τασσος,ακου να σου πω σκατοφλωρε αν νομιζεις ότι μπορεις να με προσβαλεις στην παρεα μου εισαι γελασμενος,

Εμπεροχαρτ,εχεις μουτρα να μηλας ακομη?





Τασσος,ε λοιπον ναι γελουσα μαζι σου σε εκανα ότι ηθελα και εσυ τα πιστευες γιατι εισαι ενας ρομαντικος φλωρος δηλαδη ενας βλακας,
Εμπεροχαρτ,σε σκιζω ρεεεε τσακ,

Τον βαρεσε μια μπουνια τον εριξε κατω,

Τασσος,τωρα θα σε λιωσω για αυτό που εκανες,

Μιχαλος,ηρεμα ρε στο σχολειο εισαι μην τον πειραζεις εχει και αυτος τα δικαια του,

Τασσος,σκασε ρε τωρα σε πηρε ο πονος για αυτόν όταν σχεδιαζαμε μαζι να τον κοροιδευουμε γελουσες,

Και τοτε εμφανιστικε ο μυστιδης,
Μυστιδης,αν πειραξεις τον εμπεροχαρτ θα εχεις να κανεις μαζι μου,

Τασσος,μπα όλα τα σκουλικια ενωθηκανε?
Τοτε ο μυστιδης τον εδωσε μια μπουνια τον εριξε κατω και τον βαρουσε μαζευτικαν ολοι οι μαθητες και οι καθηγητες τους χωρισανε,

Καθηγητης2,παλυ φασαριες κανετε ελατε στον λυκειαρχη ολοι σας να δωσετε εξυγησεις,

Μυστιδης,ας μην ερθουν οι αλλοι εγω και αυτος μονο μαλωσαμε με εβρισε προσβαλε την ομαδα μου και τον χτυπησα,

Καθηγητης2,ετσι εγινε τασσο?
Τασσος,ναι τον εκανα χαβαλε και με χτυπησε,

Καθηγητης2,ειστε για λυπηση δεν θα σας παω στον λυκειαρχη   αλλα  αυριο θα ερθετε μιση ωρα νωριτερα να καθαρισετε την ταξη σας

Και αν ξανα μαλωσετε τοτε θα τα πω όλα στον λυκειαρχη να σας τιμωρισει περισσοτερο και τωρα φυγετε,

Αφου σχολασανε  ο εμπεροχαρτ μιλησε με τον μυστιδη,


Εμπεροχαρτ,σε ευχαριστω για ότι εκανες,
Μυστιδης,δε κανει τιποτα φιλοι ειμαστε ολοι αν εχεις χρονο περνα απ τα μπιλιαρδα στις 6 θα παμε για καμια ωρα με την παρεα,

Μεσα στην χαρα ο εμπεροχαρτ που τον καλεσανε

Και μετα από λιγο ειδε και τον αρη3γαμβετα να φοραει τα ακουστικα από το γουοκμαν του και να τον κοιταει με υφος,

Εμπεροχαρτ,πες μου κατι πως ηξερες ότι με κοροιδευε ο τασσος και εγω δεν το ειχα καταλαβει?

Αρης3γαμβετα,εχω ενστικτο μπορω να καταλαβω ποιος φερεται σωστα και ποιος όχι
Όταν το καταλαβεις αυτό θα μπορεις ευκολα να ξεχωριζεις τι είναι καλο και τι όχι για εσενα,

Εμπεροχαρτ,μηλας σαν φιλοσοφος,
Αρης3γαμβετα,απλα καταλαβαινω εσυ  μπορεις να καταλαβεις ποιος σε αγαπα και ποιος σε δουλευει?

Εμπεροχαρτ,δεν το μπορω πες μου τον τροπο να το ξερω,

Αρης3γαμβετα,ένα βλεμα μια λεξη ακομα και ο τροπος που θα σχολιασει εσενα καποιος μπορεις ευκολα να καταλαβεις αν θελει την παρεα σου η όχι

Τα αλλα θα τα βρεις εσυ και τωρα ασε με να ακουσω το αγαπημενο μου τραγουδι
Words dont come easy,



Ο αρης 3γαμβετα τραγουδουσε οσο ακουγε μουσικη και ο εμπεροχαρτ από εκεινη την στιγμη και μετα καταλαβε πως αυτή ητανε οι σωστη η παρεα για αυτόν και όχι αυτή που πιστευε

Την άλλη μερα πηγε βρηκε την γιαννα την εξυγησε τι ακριβως ειχε γινει και την ειχε ζητησει συγγνωμη,

Γιαννα,ενταξει καταλαβαινω τωρα αλλα καταλαβε και εσυ πως ενιωσα εγω,
Εμπεροχαρτ,τι λες να δωσουμε άλλη μια ευκαιρια σε αυτό που ειχαμε?

Γιαννα,λυπαμαι θελω να μεινω λιγο μονη όμως θα ειμαστε φιλοι,

Εμπεροχαρτ,ενταξει κατι είναι και αυτό τα λεμε στο επομενο διαλλημα το κουδουνι χτυπησε,

Τελη μαιου δωσανε εξετασεις σχεδον ολοι περασανε,

Λυκειαρχης,συγχαρητηρια μυστιδη ησουν ο καλυτερος της ταξης 20,
Μυστιδης,ευχαριστω παρα πολύ,
Λυκειαρχης,του χρονου ελπιζω να τα πας το ιδιο καλα το αξιζεις

Συγχαρητηρια αρη3γαμβετα εστω και δυσκολα περασες 17,
Αρης3γαμβετα,σας ευχαριστω πολύ,


Λυκειαρχης,συγχαρητηρια εμπεροχαρτ τα πηγες πολύ ωραια στο τελος 17,


Εμπεροχαρτ,ευχαριστω σας ευχαριστω παρα πολύ,

Λυκειαρχης,συγχαρητηρια τασο τα καταφερες σπουδαια και εσυ 18,

Τασος,ευχαριστω πολύ κυριε,
Λυκειαρχης,συγχαρητηρια γιαννα ησουν πολύ καλυτερη 19,
Γιαννα,ευχαριστω πολύ κυριε,
Λυκειαρχης,συγχαρητηρια ελενη εστω και δυσκολα περασες 17,
Ελενη,σας ευχαριστω πολύ,

Μιχαλος,συγγνωμη κυριε εμενα δε με μηλησατε,
Λυκειαρχης,εσυ μιχαλε θα ξανα ερθεις το σεμπτεμβριο να ξανα δωσεις και αν τα καταφερεις θα περασεις και εσυ,

Μιχαλος,μα μεχρι το σεμπτεμβριο θα ξεχασω και αυτά που ξερω,

Λυκειαρχης,λειπαμε αλλα δεν φταιω εγω για αυτό όταν οι καθηγητες λεγανε το μαθημα εσυ αδιαφωρουσες 9 παιρνεις βαθμο και δεν στο ειπα για να μην σε εκθεσω στην ταξη μαθε λοιπον πιο καλα τα μαθηματα και ελπιζω το σεμπτεβριο να τα καταφερεις και να περασεις,



Εμπεροχαρτ,εχω να δηλωσω κατι στην παρεα σας
Ευχαριστω πολύ που μου μαθατε τι σημαινει φιλος και ετσι μπορω να ξεχωρισω καλα ποιοι είναι αυτοι που μας νοιαζονται και ποιοι όχι,


Και ετσι η ζωη τους κυλουσε στα υπεροχα εκεινα χρονια της εφηβιας και στην καλυτερη δεκαετια,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου