Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

8 χρονια ιστοριες

Καλησπερα και χρονια πολλα καλη χρονια με υγεια το 2017 να ειναι καλυτερο

Σαν σημερα φτιαχτικε η ιδεα του μπλογκ της παρεας σαν σημερα αρχισαν να διαβαζουν ολες της ιστοριες που εχω γραψει

Ηταν ενα κρυο βραδυ στο παλε μετα τον αγωνα ειχαμε καθησει εκει σε ενα καφε να μιλησουμε ειπα στους δυο φιλους και υδριτες του μπλογκ μας για καποια μυθηστοριματα που εχω γραψει και μου ειπανε να τα βγαλω να τα διαβασουνε
αρχικα τα εγραφα σε ενα φορουμ μετα φτιαχτικε το μπλογκ της παρεας και ετσι διαβαζουμε οσο μπορουμε της θελω να πιστευω ωραιες ιστοριες μας

Θα συνεχισω οσο γραφω σε αυτον τον υπολογιστη να γραφω ιστοριες αλλες μια φορα την βδομαδα αλλες μια φορα το μηνα ακομα και αν εχω εναν μονο αναγνωστη

Η αγαπη του κοσμου ειναι που σε δινει δυναμη ενα σχολιο ενα μπραβο μια παρατιρηση σε κατι θα ηταν πολυ καλο για εμενα να το λετε
συνεχιζουμε της ιστοριες μας

1 σχόλιο:

  1. Ετσι μπραβο γαμβι. Να συνεχιζεις να γραφεις , και εμεις να διαβαζουμε.Οποτε μπορω αλανι υα αφηνω σχολίο ,αλλα και να μην το κανω ,εγω οι οι αλλοι,εσυ ποτε να μην σταματησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή