Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΩΡΑ



ΤΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΩΡΑ
Μια παρεα νεων από το σχολειο ητανε φιλοι βγαινανε συχνα μαζι και κάθε μερα κανανε ονειρα για την ζωη
Οι μυστιδης φλετσεριδης ντινα ελενα και περι ητανε μαζι στο γυμνασιο και στο λυκειο από το 1984 μεχρι το 1989 παμε να θυμηθουμε μερικα πραματα από τοτε
Σεμτεμβριος 1983 γνωριζονται οι περισσοτεροι στο γυμνασιο γινονται παρεα και αποφασιζουνε να βοηθανε οσο μπορουνε ο ενας τον αλλων και να στηριζει ο ενας τον αλλων μετα τα μαθηματα ακουγανε στο γουοκμαν της επιτυχιες της εποχης και κυριος το time after time


Δεκεμβριος 1987 γινεται το πρωτο τους παρτι παραμονη χριστουγεννων μονοι τους μιας και πηρανε το ενταξει από τους γονεις τους και πηγανε σε σπιτι αλλων σημαθητων τους  στις 12 και 1 και αφου μπηκε το νέο ετος το 1988 αρχισαν τα πανυγιρια,

Μυστιδης,χρονια πολλα ευτυχισμενο το 1988 με υγεια χαρες και ο ΑΡΗΣ να παρει το ευρωπαικο πρωταθλημα,
Ντινα,βρε μωρο μου ακομα και την πρωτοχρονια για τον αρη λες?

Φλετσεριδης,ε ειπαμε το παθος μας αρειανοι κολλημενοι ειμαστε,
Ελενα,ναι αλλα τετοια μερα γλενταμε ελα βαλτε την κασετα που σας εφερα,
Επαιζε το κασετοφωνο μεγαλες επιτυχιες όπως το παμε για τρελλες στις σειχελες εμπνευση αναμνησεις μωρο μου φαλτσο και άλλες ελληνικες επιτυχιες,

Φλετσεριδης,ε βαλε και λιγο μεταλ όμως ρε ελενα,
Ντινα,πρωτοχρονια δε λεει μεταλ,
Μυστιδης,ε σε αυτό εχουν δικαιο ελα εχω κατι άλλο,
Εβαλε μια κασετα με ξενα τραγουδια ηταν πρωτο το nothing gonna change my love for you ολοι πηρανε από μια νταμα και χορευανε

Τον ιουνιο του 1989 και αφου τελειωσαν ολοι το λυκειο το ιδιο βραδυ κανανε παρτυ σε ένα μπιτς μπαρ,
Μυστιδης,ελατε πιειτε ένα ποτηρι παραπανω σημερα γιορταζουμε τελος τα μαθηματα,

Ντινα,μωρο μου ολο το καλοκαιρι θα το περασουμε μαζι με γλεντι και μουσικη,
Χορεψανε la banda και τα μαθητικα χρονια και ενώ το παρτυ ειχε τελειωσει ενώ ειχαν φυγει οι υπολοιποι η παρεα τους αραχτει στην αμουδια με θεα την σκοτεινη θαλασσα σκεφτοντουσαν,

Περι,αχ φιλαρακια όλα καλα αυτό το παρτυ δε θα το ξεχασω ποτε μου
Όμως κακα τα ψεματα από τωρα αρχιζουν τα προβληματα,
Φλετσεριδης,ελα ρε μαλακα και ειμαστε λιωμα μην αρχιζεις το κυριγμα,

Περι,και όμως πρεπει να το σκεφτουμε μετα το καλοκαιρι ολοι πρεπει να παμε στο πανεπιστιμιο
Θα χαθει η παρεα άλλος θα παει θρακη άλλος κρητη άλλος αθηνα,

Ελενα,θα πρεπει να πιασουμε δουλεια για να βγαζουμε τα εξοδα μας θα πρεπει να διαβαζουμε περισσοτερο να παρουμε το πτυχιο μας γιατι μονο τοτε θα βρουμε δουλεια,
Ντινα,ναι αλλα για αυτό τοσα χρονια δεν αγωνιστικαμε? Βγαλαμε το λυκειο με αριστα για να περασουμε σε μια καλη σχολη,
Μυστιδης,δεν ηθελα να μελαγχωλισουμε αλλα θα γινει
Εσεις θα βρισκεστε καμια φορα εγω όμως,
Ντινα,γιατι μωρο μου το λες αυτό?
Μυστιδης,γιατι εγω θα παω στην γερμανια για σπουδες αυτό ειχαν αποφασισει οι γονεις μου
Με βρηκανε μια καλη σχολη με ευκολο προγραμα αν καταφερνα να περασω με 18 θα πηγαινα  εβγαλα 19 ετσι θα με παρουνε,

Ντινα,και εγω μωρο μου πως θα σε βλεπω θα χαθουμε εντελως?
Μυστιδης,όχι θα κοιταω να ερχομαι καποιες φορες,


Φλετσεριδης,μπορει να κανουμε όμως μεγαλο διαστημα να βρεθουμε και ποιος ξερει μετα από χρονια ισως αλλαξουμε και ιδεες,
Περι,εγω ποτε τα ιδια που πιστευω τωρα τα ιδια θα λεω και μετα από χρονια δεν αλλαζω αποψεις,

Μυστιδης,λεω να δωσουμε μια υποσχεση πως ότι και αν γινει σε 2 χρονια το  καλοκαιρι θα ερθουμε σε αυτήν την παραλια να τα λεμε όπως τωρα λεω σε 2 γιατι ισως το επομενο καλοκαιρι να μην βολεψει επειδη θα είναι η αρχη,
Ντινα,συμφωνω και ελπιζω να μην ξεχαστουμε
Τι λετε όμως θα κανουμε καμια ευχη?

Ελενα,ναι εγω ευχομαι να γινω μια πετυχημενη δικηγορος για να υπερασπιζομαι τον φτωχο λαο,
Περι,εγω θελω να γινω εμπορος να πιασω την καλη γιατι μονο όταν εχεις λεφτα σε μηλανε σωστα,

Ντινα,εγω θελω να γινω γιατρος να μπορω να βοηθαω τους ανθρωπους,
Φλετσεριδης,εγω θα θελα να γινω πιλοτος να ταξιδευω σε ολο τον κοσμο,
Μυστιδης,εγω θελω να σπουδασω για να γινω αυτό που εχω κληση δηλαδη στα κομπιουτερ και γενικα τα ηλεκτρονικα,
Ολοι μαζι,ότι και αν γινει θα ειμαστε για παντα η καλη παρεα που ειμασταν τοσα ωραια χρονια,

Και ετσι αφου κοιμηθηκαν στην παραλια και αφου περασε το καλοκαιρι τους ηρεμα την 1 οκτομβριου ολοι τους εφυγαν για της πολης που τους στειλανε για να σπουδασουνε,

Και ερχομαστε στο σημερα 2010
Η παρεα με τα χρονια χαθηκε δεν βρεθηκανε εκεινο το καλοκαιρι ολοι τους ειχανε νέο προγραμα νεες παρεες και ετσι ειχανε χαθει εντελως
Μηλουσανε ορισμενοι καποιες φορες αλλα λιγα πραματα λεγανε όχι όπως τοτε για να δουμε με τι ασχοληθηκε ο κάθε ενας τους,

Περι,ακους τι σου λεω αν δεν δωσει τα λεφτα που μου χρωσταει θα τον κανω κατασχεση
Τον λουστρο τον δανεισα και όχι μονο δε θελει να μου τα δωσει αλλα παει να με βαλει να εχω τυψεις ποιος εγω ο περι χα,


Ντινα,ρε αγαπη μου δεν θελω αυτό το σαββατοκυριακο να παω στο χωριο σας,
Αντρας της,τι λες ρε ντινα να γινω ρεζιλι στο σοι και την παρεα μου?
Ειχα πει πως θα παμε να ψησουμε στο μπαρμπεκιου  παμε κάθε σαββατοκυριακο είναι οι λεγομενες βραδιες μπαρμπεκιου και θα το χασω επειδη δεν εχεις ορεξη εσυ?
Ντινα,ναι αλλα δε μπορω άλλο τετοιες βαρετες βραδιες εσεις μηλατε για αθλητικα και εγω σας κοιταω,
Αντρας, να πιασεις κουβεντα με της γυναικες Ασε που αν δε παμε θα λενε πως με κανεις ότι θελεις ετοιμασε τα πραματα μας λοιπον το σαββατο το πρωι φυγαμε το θεμα τελειωσε
Και κανε ένα πιατο να φαω γιατι πεινασα αρχιζει και το ματς σε λιγο


Φλετσεριδης,ρε μαλακα ποτε θα μας πληρωσετε δουλευουμε 3 βδομαδες και ολο το σαββατο λετε,

Αφεντικο,με αποκαλεσες δημωσιος μαλακα?
Φταιω εγω τωρα να σου κανω μινηση για αυτην την εξυβριση?
Τα στοιχια σου τα εχω θα τα πουμε με τον δικηγορο μου,

Φλετσεριδης,το μαλακας σε πειραξε που δε μας πληρωνεις ουτε λογος,
Αφεντικο,το κουμαντο το εχω εγω και αν δε σε αρεσει φευγεις ολοι φευγετε αλλα μετα μεροκαματο δεν εχει πουθενα και εσενα θα σε κανω μινηση να ετοιμαζεσαι,

Ελενα,θα παω μια βολτα,
Μητερα της,αντε να δω τι θα κανεις γυρνας μονη σου η με καμια φιλη σου όμως οι φιλες σου ολες παντρευτικαν εσυ τι κανεις?

Ελενα,ρε μανα 40 εγινα ποτε θα σταματησεις το κυριγμα?
Μητερα της,όταν βρεις καποιον να παντρευτεις

Το βλεπεις και μονη σου δεν σε παιρνουν σε καμια δουλεια μονο ενας καλος γαμος θα σε βοηθησει και θα βοηθας και εμενα
Αν παλυ δεν θελεις να κοιταξεις το συμφερον σου κοιτα εμενα και τον πατερα σου εχεις υποχρεωση να μας βοηθησεις 70 γιναμε κανε κατι τωρα εσυ για εμας

Μυστιδης,ετοιμο το κομπιουτερ σου περασε από το ταμειο για τα χαρτια,

Αφεντικο,μυστιδης πανε στο ταμειο δεν εχει κατι για σερβις τετοια ωρα,

Μυστιδης,ναι αφεντικο ενταξει
Βρε πως καταντησαμε εγω από τεχνικος υπολογιστων που ξερω τους υπολογιστες οσο κανεις σε ολη την πολη να κανω τον ταμεια και από εκει που θα ανοιγα δικο μου μαγαζι να δουλευω για αλλους
Ολη την δουλεια βγαζω εγω και τα μπραβο τα παιρνει η εταιρια
Αχ ατιμη είναι η κοινωνια δεν μας τα ελεγαν αυτά στην εφηβια μας,
Αφεντικο,ελα μυστιδη μην μουρμουρας οι πελατες θελουνε να ειμαστε παντα ετοιμοι να τους εξυπηρετουμε τρεχουμε τωρααααα,




Και ενώ η ζωη ολης της παρεας δεν ειχε καμια σχεση με τον τροπο που το φανταζοντουσαν ενας άλλος συμαθητης τους που δεν ειχανε τοσο δεσιμο όμως μιλουσανε καποιες φορες ο δαντε θα παντρευοτανε και τους καλεσε ολους στο γαμο του

Η παρεα ξανα συναντηθηκε μπορει να τα λεγανε κατά καιρους καποιοι όμως ολοι μαζι ειχανε να βρεθουνε από τοτε πριν 21 χρονια,

Μυστιδης,τι εγινε ρε ολοι μαζι ηρθαμε?
Ελενα,μυστιδη μου εχω να σε δω κατι χρονια ο αρης ηταν πρωτη ομαδα και τωρα είναι αστα να πανε,
Φλετσεριδης,ρε αρχηγε τι λεει που χαθηκες?
Περι,δουλειες όπως παντα εσυ?
Φλετσεριδης,ε κατι γινεται αλλα θα τα παρατησω δεν αντεχετε η δουλεια μου,

Ντινα,ολοι ειστε για το γαμο?
Μυστιδης,ντινα? Απιστευτο ρε κοπελια απιστευτο,
Ντινα,ναι ηρεμα όμως γιατι ηρθα με τον αντρα μου,
Μυστιδης,ΠΑΝΤΡΕΥΤΙΚΕΣ?

Ντινα,ναι σταυρο επρεπε να σε περιμενα?
Μυστιδης,την τελευταια φορα που μιλησαμε όμως δε με ειπες τιποτα,
Ντινα,ειχες να μου μηλησεις 5 χρονια και το μονο που ειχες να πεις ητανε τι κανω?
Τι ηθελες να ελεγα πως παντρευτικα?
Φλετσεριδης,δεν είναι το μερος καταλληλο για αντιπαραθεση πρωτεινω αυριο και ολας να κανουμε μια συναντηση και να πουμε πολλα,

Περι,δε ξερω αν θα ερθω ειμαι πλεων ενας μπισνεσμαν και στο γαμο που ηρθα,
Ελενα,ελα πες το και στο γαμο που ηρθες αγγαρια εκανες ε?
Περι,ε τι να γινει δεν μενουμε ολοι μεχρι τα 42 μας με τους γονεις εχουμε και δουλειες,

Ντινα,τωρα νομιζω την προσβαλες
Με συγχωρειτε με φωναζει ο αντρας μου,

Περι,χα τα ειδατε επανασταση εκ του ασφαλους ολοι κανουνε,

Μυστιδης,νομιζω πως πρεπει να τα πουμε ολοι γιατι ολοι εχουμε να δωσουμε καποιες εξυγησεις,

Περασε ο γαμος το γλεντι όλα καλα όμως ολη της παρεας ενιωθανε καπως θελανε οσο τιποτα να τελειωσει για να τα πουνε ανετα
Κανανε την συναντηση τους την επομενη μερα το πρωι η ντινα δεν ηθελε να ερθει αλλα την πιεσε η ελενα και τελικα ηρθε καθησανε σε ένα καφε στην παραλια δεν ειχε κοσμο και ειχανε ολη την ευκαιρια να πουνε πολλα,


Φλετσεριδης,μιας και η ιδεα ητανε δικη μου θα θελα να κανουμε μερικες ερωτισεις ολοι μας κατά σειρα να δουμε τι εφταιξε και χαθηκαμε ολοι μας χρονος απεριοριστος και ερωτισεις ελευθερες,

Μυστιδης,εγω θελω να πω μερικα πραματα στην ντινα όταν ειχα παει γερμανια την εστειλα 5 ολοκληρα γραματα την ελεγα αναλιτικα πως είναι η ζωη μου και ότι το καλοκαιρι θα ερχομουν να την ξανα δω,

Ντινα,ναι θα ερχοσουν μετα από 10 μηνες για 2 βδομαδες να εριχνες μερικα πηδηματα και μετα ξανα πισω στην γερμανια σωστα?,
Μυστιδης,μηπως θυμασαι τι με ειπες στο τελευταιο γραμμα σου?
Ντινα,πως δε θυμαμαι αν θες γυναικα σιγουρα θα εχει πολλες πουτανες εκει περα θα σε ερχεται και φτυνοτερο από ότι να ερθεις σε εμενα,

Μυστιδης,ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ?
Ελενα,δεν είναι αλλα και εσυ μυστιδη εξαφανιστικες,
Μυστιδης,την ξανα εγραψα την ειπα να βρουμε μια λυση και δεν απαντησε
Εχω και  έναν εγωισμο και στην τελικη δεν πηγα για διακοπες σπουδαζα,

Περι,ναι σπουδασες χρονια στην γερμανια για να εισαι ενας απλος υπαλληλος στα μιντια μαρκ,

Μυστιδης,εγω τουλαχιστων κομπιουτερ φτιαχνω δεν κανω κατασχεσεις σε σπιτια φουκαραδων αν δεν εχουνε να πληρωσουνε,

Περι,αν θες να πεις κατι πες το,
Μυστιδης,ολος ο κοσμος το ξερει ο περι ο αρχιτοκογλυφος που παιρνει τα σπιτια του λαου,
Ελενα,μεταξυ μας ολοι στο λενε εισαι από τους χειροτερους τοκογλυφους πηρες ετοιμη δουλεια από τον πατερα σου και ξεπερασες και τον σκρουτς στην τσιγγουνια και στην σκληροτητα,
Φλετσεριδης,όταν οι κομμουνιστες παρουνε εξουσια γινονται ποιο καπιταλιστες ακομα και από τους πιο σκληρους φιλελεδες,


Περι,ναι αλλα δεν ζω από τα χαρτσιλικια του πατερα μου ουτε ειμαι υπο σε έναν γαμο ουτε φοβαμαι μην με απολισουνε ουτε κανω τον  εργατη απληρωτος με φοβουνται και με ζηλευουνε ολοι επειδη ειμαι ο καλυτερος
Και ξερετε κατι? αντε γαμηθειτε ρε αντε γαμηθειτε ολοι σας,
Ελενα,για προσεχε πως μηλας λιγο,
Περι,γιατι θα με δειρεις?,
Μυστιδης,μην πουλας μαγκια ρε μαλακα και κυριος κοψε αυτό το να μας βριζεις ολους,

Περι,γιατι εσεις δε με βρισατε πριν ε το παιζετε ολοι σας σωστοι αλλα ξερετε τι ειστε ε ξερετε?

Και ακριβως εκεινη την στιγμη παιζει στο ραδιο τα μαθητικα τα χρονια
Αμεσος ολοι κοιτουσαν ο ενας τον αλλων με παραπανω και με μελαγχολια,

Φλετσεριδης,πως ειμασταν τοτε και πως τωρα ρε μαλακες,

Περι,συγκινηθηκα ρε τωρα
Συγγνωμη που σας εβρισα ρε δε ξερω τι με επιασε δεν ενωουσα τιποτα από οσα ειπα
Είναι αληθεια πως τα τελευταια χρονια εγινα ενας σκληρος καπιταλιστης αλλα δε φταιω εγω μετα το σχολειο δεν ειχα παρεες κανενας δεν βρεθηκε να μου μιλησει σωστα μονο ένα πραμα εμαθα να κανω να βγαζω λεφτα εστω και με σκληρο τροπο νομιζα πως ο κοσμος πλεων είναι κακος και μονο αν εχεις λεφτα σε σεβονται  τωρα καταλαβαινω πως ειχα λαθος σας ζηταω συγγνωμη,
Μυστιδης,και από εμενα δεν επρεπε να σου μιλησω ετσι αχ γιατι γιναμε ολοι ετσι γιατι αλλαξαμε τοσο πολύ γιατι δεν μας ειπε κανεις τοτε ποσο δυσκολα και ποσο διαφωρετικα θα ηταν τα πραγματα στον κοσμο?

Ντινα,μας ξεγελασανε ολοι οι τοτε μεγαλοι μας ελεγαν μονο τα καλα αυτου του κοσμου και πως με το διαβασμα και την μελετη θα καταφερουμε να πετυχουμε δεν μας ειπανε όμως ποσο διαφωρετικα θα ηταν όλα,

Ελενα,σπουδασαμε και ειδαμε ποσο καλα πηγαμε άλλος εφυγε στο εξωτερικο άλλος κανει τον σερβιτορο άλλος τον ντελιβερα και άλλος παρακαλαει για μια θεση ότι να ναι για να βγαινει ένα κομματι ψωμι,

Φλετσεριδης,οι πολιτικοι φερανε την χωρα μας σε αυτην την θεση αυτοι μας κανανε ζημια και τωρα τα πληρωνουμε και εμεις και οι επομενες γεννιες,

Περι,γιναμε αυτά που κοροιδευαμε όλα αυτά τα χρονια
Ε λοιπον όχι εγω θα βγω μπροστα θελω πισω την εφηβια μου θελω να κανουμε ξανα της τρελλες που καναμε ολοι τοτε,
Φλετσεριδης,πως όμως ο χρονος πισω δε γυριζει όπως ξερουμε καλα,

Μυστιδης,ναι αλλα στο χερι μας είναι να κανουμε αλλαγες να ξεχασουμε ολη την ζωη μας μεχρι τωρα και να ζουμε όπως παλια με της τρελλες μας,
Ντινα,εχετε δικαιο και εγω πηρα μια αποφαση
Θα χωρισω από τον αντρα μου θα κανω μια αλλαγη σωστη κατι που επρεπε να κανω χρονια πριν,

Μυστιδης,δεν θελω να σε κανω να αλλαξεις για εμενα αλλα για εσενα
Και αν ακομα νιωθεις μεσα σου κατι για εμενα θα θελα να μου το πεις να καναμε μια νεα αρχη γιατι εγω δεν επαψα λεπτο να σε σκεφτομαι,
Ντινα,ναι μυστιδη μου θελω να γινουμε ξανα ζευγαρι όπως τοτε,
Ελενα,και εγω νομιζω φλετσεριδη πως πρεπει να κανουμε την δικια μας επανασταση ξερω έναν γνωστο που δουλευει σε ξενοδοχειο μπορω να σε βαλω να δουλεψεις εκει,
Φλετσεριδης,θα το θελα πολύ και εσυ αν θελεις κατι μπορω να σε βοηθησω και αν παντρευτεις θα ηταν χαρα μου να γινω ο κουμπαρος σου,

Περι,για την χαρα και την συγκινηση που ενιωσα θα σας παω ολους μια βδομαδα διακοπες τα εξοδα δικα μου θελω να ζησουμε τα παλια μας ανεμελα χρονια,

Και ετσι η παρεα ξανα βρηκε τον παλιο καλο της δρομο και ηταν ολοι τους ευτυχισμενοι βγαινανε ολοι μαζι διασκεδαζανε ειχανε της δουλειες τους και ακουγανε τα παλια κλασσικα τραγουδια με τα οποια μεγαλωσανε,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου