Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Να τα λεμε ολα

Καλησπερα φιλοι μου χριστος ανεστη καλο μηνα χρονια πολλα οτι ευχες θελετε και υπαρχουν να της εχετε με βασικο την υγεια και την θετικη σας ενεργεια

Παντα ημουν της αποψης να τα λεμε ολα ισως εγινα ενωχλητικος σε πολλες περιπτοσεις ισως οταν καποιος εκανε προπαγανδα για κατι και του ελεγα και την αλλη αποψη γινομουν εγω ο κακος και ο κολλημενος ενω αντιθετα ο ιδιος ειναι οταν λεει μονο την μιση αληθεια

Δεν αλλαξα ουτε θα το αλλαξω αυτο ομως αποφασισα να μην ασχολουμε ξανα με θεματα πολιτικα κοινωνικα θρησκευτικα γιατι υπαρχουν κολλημενοι με της ιδεες τους που ενας φανατικος οπαδος ομαδας ειναι τιπτοα μπροστα σε εναν και καλα μορφομενο σοβαρο κυριο που κανει 20 αναρτησεις την ημερα για να κραξει καποιον συγκεκριμενο απο πολιτικη κοινωνια θρησκεια

Κατι αλλο τωρα σχετικα με της ιστοριες που ελπιζω να σας κρατησαν συντροφια ολα αυτα τα χρονια
μετα απο μια κοντρα με ορισμενους φιλους και φιλους μεσα σε εισαγογικα εχω καταλαβει πως εχουνε αρχισει  να μην εχουνε ενδιαφερων οπως στην αρχη και ετσι θα μπουνε αυτον το μηνα καποιες απο οσες εχω και πολυ πιθανων να μην ξανα μπει ποτε καμια αλλη
ναι μπορειτε να χαρειτε κυριοι δε θα κουρασω αλλο τους σοβαρους φιλους σας που με διαβαζουνε μεινετε στις αντικοινωνικες σας θεσεις χρονια τωρα με τους λιγους φαν που εχετε 

Βεβαια ποτε μην λες ποτε μπορει να αλλαξει αυτη η αποφαση αλλα αυτο θα γινει με βαση την συνομιλια με τους αλλους δημιουργους αυτου του μπλογκ οπως και οσους θελουνε να πουνε την αποψη τους στο θεμα

Εγω προσωπικα εχω θυχτει με καποιους φιλους σε εισαγογικα που μου επιτεθηκαν φραστικα πριν λιγο καιρο και που ειχανε την μονιμη ατακα γελανε μαζι μας οι αλλοι η εισαι κουραστικος και ενωχλεις οταν γραφεις οσα γραφεις σας εκανα την χαρη λοιπον να μην γραφω πολλα για να ειστε ευχαριστημενοι

Ξερω πως δεν ειναι λογος να χαλιεσαι για κατι τετοιο ομως οταν νομιζεις καποιους φιλους η εστω ατομα που θα σε στηριξουνε και σου φερονται ασχημα λες για να μην τους την χαλασω ασ χαλαστω εγω να τελειωνουμε

Δεν θελω να συζητησω ομως για αυτο το θεμα θα δουμε τι θα γινει με το μελλον και τον ιστοριων και του μπλογκ στην πορεια δε με αρεσει να κανω σχεδια για το μελλον ασ εχουμε την υγεια μας και ολα γινονται

Ξεχναμε της κοντρες και συνεχιζουμε οι ιστοριες θα μπαινουνε αυτο το μηνα και περιμενω σχολια σας
Την αγαπη μου και την θετικη μου ενεργεια σας στελνω και ευχομαι να περνατε καλα οτι και αν κανετε
Μετα τιμης αρης γαμβετα

4 σχόλια:

  1. Γαμβι συνεχισε να γραφεις οποτε αισθανεσαι οτι εχεις κατι να πεις. Ειτε σοβαρο ειτε ασοβαρο
    Οι ιστοριες που γραφονται και δημοσιευονται εδω ειναι πλεον κομματι της ιστοριας μας. Ποτε δεν ξερεις ποιος και ποτε θα διαβασει καποιος μια ιστορια και ποσο θα τον κανει να γελασει/σκεφτει/βοηθησει. Πολλες φορες εχω πεσει σε αρθρα σε διαφορες ιστοσελιδες που δεν εχουν ανανεωθει εδω και πολλα χρονια και ηταν σπουδαιες και αναρωτιωμουν γιατι αραγε σταματησε ο ιδιοκτητης της ιστοσελιδας να γραφει?

    Περι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σταλινικοι εμπεροριστεςΤετ Μαΐ 04, 03:56:00 μ.μ. 2016

    Θα στο καψουμε το μαγαζακι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω πολυ περι το μπλογκ θα υπαρχει με της ιστοριες θα δουμε πως θα γινει

    για τον απο κατω δεν αξιζει να κανω καποιο σχολιο την αγαπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γαμβι φιλε κανε αυτο που σε ευχαριστει ασχετα αν το διαβαζει η οχι κοσμος.Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις καθε φορα σχολια απο κατω.
    Το σημαντικο ειναι να μπορεις να εκφραζεις τον εαυτο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή