Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ




Ο τζακ εχει ανοιξει μια δικια του εταιρια εχει ανθρωπους να δουλευουνε για αυτόν και εκεινος κοιταζει οσο μπορει να γλενταει την ζωη του μιας και δουλεψει πολύ όλα αυτά τα χρονια
Στον οροφο που εχει το γραφειο του εχει διπλα 2 υπαλληλους την ντορα την γραμματεα και τον μητσο τον συμβουλο
Με την ντορα ειχανε καποτε σχεση και την εχει εκει τιμητικα ενώ ο μητσος αν και κομμουνιστης βολευτικε καλα σε αυτην την θεση με μεσων και κανει καλα την δουλεια του ο τζακ είναι ευχαριστημενος αρκετα μαζι του
Στην ιδια εταιρια δουλευει και ο περι αλλα σε άλλο τημα

Ο περι είναι για ολες τους δουλειες που λεμε και στην εισοδο και στις εξωτερικες δουλειες και φυσικα ο μισθος είναι πολύ ελαχιστος σε σχεση με τους αλλους 2

Ένα συνηθισμενο πρωινο,
Περι,τι λεει πως τα πατε?
Μητσος,πώς να τα παμε δουλευουμε για το καλο της εποιχηρισης και το αφεντικο ακομα δεν εχει ερθει αλλα τι αναγκη εχει αυτος όταν αλλοι δουλευουν για εκεινων,
Ντορα,παλυ σε πιασανε τα κομμουνιστικα σου?

Μητσος,ναι με πιασανε γιατι δηλαδη δεν είναι αδικο να βγαζουμε εμεις ολη την δουλεια και να παιρνουμε τοσα λιγα?
Περι,ε μεταξυ μας συντροφε δεν παιρνετε και λιγα αλοιμονο σε εμενα,

Μητσος,ενταξει συντροφε εσυ παιρνεις λιγοτερα αλλα το ιδιο είναι να εισαι θυρωρος και το ιδιο συμβουλος?
Εσυ το πολύ να αφησεις να μπει κανενας πλασιε εγω αν κανω ένα λαθος μπορει να στοιχησει εκατομμηρια,

Περι,ναι αλλα εγω δεν ανοιγω μονο της πορτες καθαριζω σκουπιζω ψωνιζω ότι ζητησετε πηγαινω στην τραπεζα πολλες φορες και όλα αυτά για  500 ευρω ενώ εσεις παιρνετε 2 χιλλιαδες και εχετε και παραπονα,

Ντορα,καλα σου λεει σε αυτό ο μητσος άλλη η δουλεια η δικια μας άλλη η δικια σου απλα ο μητσος νομιζει πως είναι ακομα στην κνε και βγαζει λογους,

Μητσος,ειδαμε και εσενα που ησουνα στην οννεδ τοσα χρονια επρεπε να σε πιασει γκομενα ενας πλουσιος για να παρεις αυτην την θεση,
Ντορα,τιμη μου,

Περι,τωρα θα μαλωσετε η θα βρειτε μια λυση για εμενα?
Ενταξει καλη και αγια η δουλεια μου αλλα θελω να παρω αυξιση δε μπορειτε να πειτε καμια ιδεα πώς να το πω στο αφεντικο μας?

Ντορα,αυτην την εποχη αδυνατων εχει τοσα εξοδα ασε να μπει το καλοκαιρι και του το λες τοτε,
Μητσος,ναι γιατι ο περι θα πληρωσει τα εξοδα του τζακ?
Πηγαινε πιασε τον ιδιο σημερα και ολας και πες αφεντικο θελω αυξιση γιατι με 500 ευρω δε τα βγαζω περα,

Μετα από λιγο ειχε ερθει ο τζακ,
Τζακ,καλημερα σας σε λιγη ωρα θα ερθει μια κοπελα με το ονομα νικη αφηστε την να περασει οποιος άλλος με ζητησει πειτε του πως ειμαι εχω πολύ δουλεια,

Περι,αφεντικο μηπως μπορω να σας μιλησω λιγο?
Τζακ,όχι στις εργασιες σας παρακαλω,
Μητσος,ειδες ουτε να σε δεχτει θελει φαντασου ποσο σε εχει γραμμενο
Αν ημουνα στην θεση σου θα τα πετουσα όλα και θα εφευγα,

Περι,ναι και μετα φτου και απ την αρχη από το τιποτα καλα είναι και τα 500 αλλα να δουλευω και σαν 500 όχι να μου βγαινε το λαδι για τοσα λιγα λεφτα,
Μετα από λιγο ειχε ερθει η νικη φορουσε ψηλοτακουνες μποτες κοντη φουστα και μπλουζα κοντη ενώ από πανω ειχε μια γουνα,
Νικη,καλησπερα μεσα είναι ο κυριος τζακ? Ειμαι η νικη,

Μητσος,ναι σας περιμενε περαστε,

Τζακ,καλως ηρθες στο γραφειο μου,
Νικη,λυπαμαι που ειπα να ερθω στην δουλεια σου το πρωι αλλα ο αντρας μου είναι πολύ ζηλιαρης φοβαμαι πως με παρακολουθει,

Τζακ,κανενα απολυτος προβλημα θα παρεις κατι τωρα η μετα?
Νικη,καλητερα μετα δεν εχουμε πολύ χρονο,
Βγαλανε τα ρουχα τους φιλιοντουσαν και κανανε σεξ στον καναπε του γραφειο του,

Τζακ,πως σου φανικα?
Νικη,κάθε φορα ολο και καλυτερα εσυ εισαι αντρας όχι αυτος που παντρευτικα,
Τζακ,ο πετρος ασχολιται μονο με το χρηματιστηριο σε αυτό είναι ειδικος,
Νικη,ναι μονο σε αυτό σε λιγο θα ξαπλωνουμε και θα μου λεει βγαλε τον δεικτη,

Τζακ,μην δινεις σημασια εγω ειμαι για εσενα οποτε θελεις,
Νικη,σιγουρα δεν ενωχλω αν ερχομαι τα πρωινα?
Τζακ,κάθε άλλο βαριεμαι πολύ στο γραφειο κάθε μερα τα ιδια ενώ με εσενα τα πρωινα αποκτανε ενδιαφερων,
Νικη,ωραια και τωρα να φευγω,
Τζακ,δε θα κερασω πρωινο?
Νικη,όχι ευχαριστω θα παω μια βολτα στα μαγαζια,
Τζακ,τοτε επετρεψε μου να κερασω δωρο παρε 200 ευρω να ψωνισεις ότι θελεις όταν ο τζακ εχει γυναικα την πληρωνει,
Νικη,σε ευχαριστω ρε αγαπη μου,
Δωσανε ένα τελευταιο φιλι και βγηκε από το γραφειο,

Τζακ,να πατε στο καλο ευχαριστω για όλα
Περι ελα ένα λεπτο να σου πω,
Περι,παρακαλω τι θελετε?
Τζακ,πηγαινε να μου φερεις κατι να τσιμπισω
Ένα τσαι 2 κουρασαν με μερεντα  μια τυροπιτα και μια σπανακοπιτα,

Περι,να φερω τιποτα άλλο?
Τζακ,όχι δεν εχω πολύ ορεξη σημερα θα τσιμπισω μονο,

Ο περι πηγε και του τα εφερε,
Περι,μαλιστα κυριε τζακ φατε και τα γλυκα και τα αλμοιρα σας και εγω να σκεφτομαι πώς να παρω ένα κουλουρι,

Μητσος,εσυ φταις που δεν του μηλας πανε να του ζητησεις εκεινη την αυξιση ρε τον βλεπεις οσα ξοδευεις εσυ την βδομαδα αυτος τα ξοδευει για ένα πρωινο,
Περι,ναι αλλα αυτος τοσο καιρο δε με κερασε μια τυροπιτα ένα κουρασαν θα μου δωσει αυξιση?
Μητσος,άλλο το ένα άλλο το άλλο ρε,
Περι,χμ σωστα το κουρασαν θα το στεριθει θα το φαω ενώ η αυξιση δεν είναι τιποτα για αυτόν,

Ο περι μετα από λιγο μπηκε στο γραφειο του τζακ,
Περι,με συγχωρειτε αφεντικο θελω να σας μιλησω,

Τζακ,τι θελεις ρε δε βλεπεις που τρωω?
Περι,να με συγχωρειτε και παλυ αλλα  ηθελα να σας μιλησω μερες  και ολο ειχατε δουλεια,
Τζακ,ωραια πες με 2 λογια,
Περι,θα θελα μια αυξιση,


Τζακ,ναι και ο παοκ θελει να περασει τον ΑΡΗ ο φτωχος να γινει πλουσιος και εγω θα θελα  γκομενα την μπελουτσι και ένα διαρκειας για την λιβερπουλ
Όμως κανεις δεν ονειροπολοι ουτε ζηταει περισσοτερα από οσα αξιζει εκτος από τους βρωμερους γυφτους που νομιζουν πως κατι είναι
Θα γινεις ένα μαζι τους και εσυ ρε?

Περι,μα τι σχεση εχουν αυτά με μια αυξιση που επιτελους δικαιουμε,
Τζακ,περι σου θυμιζω πως εισαι με συμβαση την οποια μολυς προχτες ανανεωσα
Μην εχεις μεγαλες απαιτησεις γιατι την επομενη φορα μπορει να μην ειμαι τοσο καλος,
Περι,δηλαδη δε θα μου την δωσετε θα συενχιζει ο μισθος μου ο ιδιος?

Τζακ,ναι και εισαι και πολύ καλα πληρωμενος 500 ευρω είναι μια χαρα την σημερινη εποχη
Και στο φιναλε τι κανεις ρε αραχτος στην εισοδο εισαι και το πολύ να κανεις 2 δρομολογια
Αντε πηγαινε τωρα στην δουλεια σου και ασε με να φαω μια μπουκια με την ησιχια μου αχαριστε ε αχαριστε
Και να ξερεις πως αυτά τα 5 λεπτα που ξοδεψες θα τα δουλεψεις γιατι πολύ στην λουφα εισαι τελευταια και ειμαι υπερβολικα καλος μαζι σου,


Περι,ενταξει αφεντικο ενταξει συνεχισε να τρως το πλουσιο γευμα σου και ασε με εμενα να πειναω,
Τζακ,μετρας και της μπουκιες μου ρε αχαριστε?αντε πηγαινε λεμε

Οριστε μας εμ τον εχουμε μονιμη δουλεια εμ εχει και απαιτησεις α τζακ παρα εισαι καλος μαζι τους νομιζω για βαλε καμια φωνη γιατι η αχαριστια είναι πολύ μεγαλη στις μερες μας επειδη με βλεπουνε ηρεμο με νομιζουνε μαλακα αντε από εκει με νευριασε θα φαω το κουρασαν με την μερεντα να γλυκαθω,

Το μεσημερι αφου σχολασανε πηγανε στα σπιτια τους ο τζακ αφου ειχε φαει ένα κοτοπουλο τον ειχε παρει τηλεφωνο μια κοπελα που ειχανε σχεση η νασια,
Νασια,καλησπερα τζακ,
Τζακ,καλως την τι γινεται χαθηκες,
Νασια,αστα να πανε τζακ ο αντρας μου βρηκε ένα μηνυμα στο κινητο μου που ελεγε πως θα βρεθουμε και μου εκανε ολοκληρη φασαρια αναγκαστικα να πω ότι ειχαμε σχεση,

Τζακ,μαλιστα δηλαδη πας να με καψεις?
Νασια,δε μπορουσα να κανω αλλιως θα με εσπαζε στο ξυλο,
Τζακ,και τωρα τι γινεται?

Νασια,ειπε πως θα ερθει αυριο από το γραφειο σου να σε βρει,
Τζακ,με εχει δει πως ειμαι με ξερει?
Νασια,όχι μονο ότι εισαι το αφεντικο και το ονομα σου αυτά ξερει,
Τζακ,καλα θα δω τι θα κανω με υποχρεωσες παντος νασια αντε να χαθεις ηλιθια
Και τωρα τι κανω πλακονομαι μαζι του και γινομαστε ρεζιλι?
Όχι δε μπορει θα υπαρχει καποια άλλη λυση
ΝΑΙ αυτό είναι μονο ο περι θα με σωσει
Περι ελα αμεσος στο γραφειο μου,

Ο περι πηγε χωρις να ξερει τον λογο,
Τζακ,λοιπον καλε μου και πιστε υπαλληλε ηρθε η ωρα να μου αποδειξεις πως αξιζεις την αυξιση που μου ζητησες,
Περι,πολύ ευχαριστως πειτε μου τι πρεπει να κανω,

Τζακ,καθησε στο γραφειο μου για λιγη ωρα θα εισαι εσυ το αφεντικο σημερα και αν τα καταφερεις θα παιρνεις 100 ευρω εξτρα το μηνα,

Περι,ναι αλλα δε ξερω τι ακριβως θα κανω?
Τζακ,τιποτα θα σηκωνεις το τηλεφωνο θα λες πως λειπω και να παρουν αυριο
Και αν ερθει καποιος και ζητησει εμενα θα κανεις πως εισαι εσυ αυτό μονο
Στο χερι σου είναι να χειριστης καλα την κατασταση και να δειξεις πως εισαι αξιος για να εισαι αφεντικο
Εμενα όμως να με συγχωρεις πρεπει να φυγο αραξε στο γραφειο καπνισε πουρα βαλε ουισκι παραγγειλε να φας και ότι θελεις ε και στο μεταξυ θα ερθω και εγω,

Περι,πηγαινετε αφεντικο και ελατε οσο ποιο αργα γινεται αν θελετε ελατε και την ωρα που θα τελειωσουμε,
Τζακ,πολύ ωραια ιδεα ευκαιρια να λουφαρω και εγω λιγο σημερα θα ερθω στις 2,30 λιγο πριν σχολασουμε

Εφυγε ο τζακ μεσα στην χαρα  ενώ ο περι ο καημενος που νομιζε πως εχει καταλαβει το ταλεντο του πανυγιριζε που επιτελους καθεται σε γραφειο και που τον νομιζουνε αφεντικο,
Τζακ,ωραια θα αραξω σε αυτό το σινεμα θα δω 2 ταινιες θα φαω σαντουιτς μια χαρα θα την περασω καλυτερα αραχτος παρα να φοβαμαι έναν τραμπουκο της νυχτας και άλλη φορα δε θα στελνω γραμματα σε παντρεμενες,
Την ιδια στιγμη στο γραφειο,

Μητσος,βλεπω καλα? Καθεσαι στο γραφειο του τζακ αραχτος?
Περι,ναι κυριε μητσε και πηγαινετε στην εργασια σας σημερα εγω ειμαι το αφεντικο και όχι ασχετες ερωτισεις γιατι θα σας κανω μειωση μισθων,

Δε μπορουσε ακομα να πιστεψει αυτό που εβλεπε ο μητσος ο περι ητανε ολο μεσα στην χαρα μεχρι που τον επισκεφτικε ο αντρας της νικης,

Βαγγελας,καλησπερα λεγομαι βαγγελας ειμαι ο αντρας της νικης,
Περι,καλησπερα τι θελετε από εμενα?
Βαγγελας,εσυ εισαι ο τζακ το αφεντικο αυτου του μαγαζιου ετσι?
Αλλα τι ρωταω φενεται από τα μουτρα σου και το γραφει και η ταμπελα,

Περι,εγω ειμαι ναι για πειτε μου όμως τι θελετε?

Βαγγελας,αρχικα ερχομουν να σε σπασω τα μουτρα αλλα όπως σε βλεπω σε λυπαμαι για αυτό θα σου δωσω μια ευκαιρια
Μην τολμησεις να ξανα βγεις με την γυναικα μου γιατι θα σε σκισω παλιοκαπιταλιστη ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
Μην με αναγκασεις να ξανα ερθω να σε σπασω τα μουτρα σου πουστη ενταξει?

Περι,ενταξει αλλα πριν φυγεις να σου πω και εγω θελω κατι,
Φαπ,

Τον βαρεσε ο περι τον εριξε κατω και τοτε ηρθανε οι αλλοι υπαλληλοι να τους χωρισουνε ο περι αν και φενοτανε ηρεμος και ησυχος εδειρε έναν αρκετα αγριο αντρα,

Περι,άλλη φορα να μην ξανα πατησεις στο γραφειο μου και αν με δεις ποτε στο δρομο αλλαξε στενο αμεσος
Δε φταιω εγω αν σε κερατωνει η γυναικα σου να ησουν σωστος,

Μετα από λιγο ηρθε ο τζακ και του ειπανε τα νεα,
Τζακ,μπραβο τον εδειρες ρε? Αυτος είναι μπραβος σε μπαρ,
Περι,και εγω εχω δυναμη τι να λεμε
Αλλα αν καταλαβα καλα αφεντικο με εβαλες στο γραφειο λιγες ωρες για να αντιμετοπισω αυτόν τον τυπο ε?

Τζακ,ναι αλλα επειδη με γλυτωσες όχι μονο θα κρατησω τον λογο μου για την αυξιση αλλα θα σε βαλω εσενα στο διπλανο γραφειο και ο μητσος θα κανει την δουλεια την δικη σου,
Μητσος,μα αφεντικο εγω εχω μια καριερα χρονια μπορει ενας απλος υπαλληλος να τα καταφερει?


Περι,ναι ρε μαλακα τι νομιζεις ότι εισαι τοσα χρονια αραξες στο γραφειο και κανεις μονστρα πως κατι εισαι ένας μαλακας εισαι και τωρα θα καταλαβεις τι σημαινει κανωνικη δουλεια και ποσο ευκολη είναι,
Τζακ,ετσι είναι υποτιμουσαμε την δουλεια του περι τοσο καιρο και τωρα που αξιζει αυτος θα πιασει καλυτερο ποστο για το καλο της εταιριας μας,

Ο μητσος ανελαβε όλα τα δυσκολα ενώ ο περι ειχε γινει ποια γραμματεας και όλα του πηγαινανε μια χαρα,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου