Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ Α ΜΕΡΟΣ



Ο κωστας ζουνης αθλητης πλεων του μπασκετ εχει παρει μεταγραφη πριν ένα χρονο στον ΑΡΗ είναι από τους καλυτερους παικτες και ολοι περιμενουνε πολλα από αυτόν
Ένα συνηθισμενο πρωι στην προπονιση,
Κολλημενιδης,αντε ρε μαλακες παιξτε καλα να τελειωνουμε ποιο γρηγορα,
Περι,θελεις να πας σπιτι να πλενεις τα πιατα?
Κολλημενιδης,γελασαμεεεεε τετοια λεμε στην καταψηξη και βγαζει παγακια να τελειωσουμε να παμε να αραξουμε κάθε μερα τα ιδια κανουμε τα ξερουμε,


Προπονιτης,κολλημενιδη μην διαμαρτιρεσαι γιατι θα σε  βαλω να τρεξεις τον γυρο του παλε 5 φορες στο τελος της προπονισης τωρα προπονουμαστε το καταλαβατε?
Περι,ΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΑΡΗΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕΕΕ,
Προπονιτης,ετσι μπραβο σας θελω παντα ετοιμους,

Ζουνης,αντε λιγο ακομα και ειμαστε ετοιμοι για ευρωλιγκα,
Προπονιτης,αυτος είναι παικτης ρε αργησε να ερθει αλλα ηρθε στην σωστοτερη ομαδα και στον σωστοτερο προπονιτη εχει στοχους ρε ο ανθρωπος,

Πολύ αγαπητος ο ζουνης αρκετοι περιμενανε αυτογραφα και στις προπονισεις και στα ματς ητανε ο νουμερο ένα παικτης τη ομαδας αυτην την εποχη

Βεβαια ειχε και αρκετους ακομα και μεσα στην ομαδα να μην τον συμπαθουνε όπως τον προεδρο του αρη καθως και τον τζακ τον μανατσερ αλλα αυτό δεν τον ενοιαζε και τοσο γιατι ο ιδιος ητανε ο σταρ της ομαδας

Το σαββατο ηταν το ντερμπι με την αεκ στο γεματο παλε ο αρης πηρε μια ευκολη νικη με τον ζουνη να βαζει 31 ποντους ολο το παλε φωναζε το ονομα του την άλλη μερα εδινε συνεντεκυση,
Φλετσεριδης,γεια πες μας κωστα πως σου φανικε ο χτεσινος αγωνας?
Ζουνης,αυτά τα ματς δεν θεωρουνται ντερμπι δε θελω να μιλησω οπαδικα αλλα όταν ξερεις από μπασκετ καταλαβαινεις πως η διαφωρα τον δυο ομαδων είναι τεραστια,
Φλετσεριδης,εισαι ο καλυτερος παικτης της ομαδας αυτην την εποχη και ο ποιο αγαπητος της κερκιδας πως αισθανεσαι για αυτό?

Ζουνης,μεγαλη συγκινηση παιζω στην ομαδα που υποστηριζω από παλια ουτε στα ποιο τρελλα μου ονειρα δε φανταζομουν πως θα ειμαι αθλητης αυτης της ομαδας όμως τα καταφερα και θελω να ειμαι ο καλυτερος για να νικαμε,
Φλετσεριδης,μιλησε μου για τα πρωτα σου βηματα πως ετυχε και επαιξες μπασκετ και εισαι τωρα στον αρη?

Ζουνης,ζουσα σε ένα σπιτι διπλα σε μαντρι ολη μερα αρμεγα προβατα στην στανη και τα απογευματα πηγαινα στο σταδιο της λαρισας εβλεπα την προπονιση εκει ειχα γνωρισει και έναν που δουλευε εκει τον παρακαλεσα να με αφεινει να βαραω κανενα σουτ όταν τελειωνουν οι παικτες μετα γνωρισα και καποιους αλλους και μου ειπανε να προπονουμε μαζι με τους αθλητες

Πριν 2 χρονια ο προεδρος της ομαδας με ειπε αν θελω να παιξω σε αυτην φυσικα δεχτικα


Στα πρωτα ματς ημουν στον παγκο αργοτερα επαιξα σε 2-3 αγωνες και ολος τυχαιος ειχα πετυχει καποια σημαντικα καλαθια για την ομαδα
Αργοτερα επαιζα συνεχεια και τελικα περσι ηρθα στον αρη κατι που με εκανε διπλα χαρουμενο γιατι παντα ηταν η ομαδα που υποστηριζα,

Φλετσεριδης,τα ονειρα σου σταματανε στον αρη?
Ζουνης,κοιταξτε αυτή η ερωτιση είναι λιγο δυσκολη για την ωρα ειμαι καλα στην ομαδα μου και θελω να μεινω οσο το περισσοτερο γινεται
Ο στοχος μου είναι ενας να νικαμε σε κάθε ματς ενας για ολους και ολοι για έναν το συνθημα μου,

Βγηκε η συνεντεκυση στις εφημεριδες και την διαβασε ο τζακ στον προεδρο,
Τζακ,ηταν απαραιτητο να πει για το μαντρι αυτος ο βλαχος?
Ασε που εγινε ξαφνικα η βεντετα και θελει να είναι παντα ο καλυτερος,

Προεδρος3,ναι πηρανε τα μυαλα του αερα αλλα ο κοσμος όπως ξερεις ανεβαζει και κατεβαζει τους παντες,
Τζακ,τους παντες εκτος από εμας,
Προεδρος3,ακριβως εμεις ποτε δεν παιρνουμε την δοξα τον αθλητων αλλα ποτε δε θα ειμαστε και τα κοκκινα πανια
Για την ωρα κανει την δουλεια μας βαζει καλαθια και νικαμε οποτε το στυλ του μας είναι αδιαφωρο,

Τζακ,ναι αλλα αν αυριο ξαφνικα πει η μου δινεται τα τριπλα η φευγω τι γινεται?
Προεδρος3,δε θα τολμησει να κανει κατι τετοιο
Τον εφερα από το χωριο του και τον εκανα σταρ δε θα τολμησει να μας φερθει αχαριστα

Αλλα για καλου κακου θα εχουμε το νου μας μηπως μπορεσουμε να τον πουλησουμε καποια στιγμη για να παρουμε και εμεις τα λεφτα που δωσαμε είναι καλος παικτης και σιγουρα ολυμπιακος και παναθηναικος θα τον ζητησουν και τοτε θα τον πουλησουμε,

Μετα από μια εκτος εδρας νικη του αρη στην αθηνα με το περιστερι όπως επεστρεψε η ομαδα το βραδυ ο ζουνης ειχε ορεξη να παει να πιει κατι σε ένα μπαρ εκει συναντησε μια κοπελα,

Τζουλια,καλησπερα ζουνη μπορεις να μου χαρισεις ένα αυτογραφο?
Ζουνης,με μεγαλη μου χαρα,
Εβγαλε μια φωτογραφια που ειχε και υπογραψε,
Ζουνης,στην αγαπημενη μου τζουλια με αγαπη ζουνης,
Τζουλια,ευχαριστω θα το βαλω διπλα από το κρεβατι μου,

Ζουνης,θα μου επιτρεψεις να σε κερασω και εγω ένα ποτο?
Τζουλια,θα ηταν απιστευτη η χαρα μου να πιναμε μαζι σημερα μιας και ειμαι μεγαλη θαυμαστρια,

Όπως καταλαβαινετε τα 2 ποτα που ειπιανε ηταν αρκετα οστε να πανε στο σπιτι του ζουνη και να κανουν σεξ
Αυτό εγινε και την επομενη μερα και τελικα τα φτιαξανε

Η τζουλια πηγαινε και εβλεπε στα επισημα τον αγαπημενο της να βαζει καλαθια αρκετοι σχολιασανε το νέο αυτό ερωτα όμως δεν ενοιαζε κανεναν από τους δυο τους,

Ζουνης,ειμαστε λιγο καιρο μαζι όμως σε νιωθω πολύ δικη μου,
Τζουλια,και εγω ξερω πως ισως δεν σου ειμαι αρκετη όμως πραγματικα σε εχω ερωτευτει,

Ζουνης,μου εισαι υπερ αρκετη μωρο μου,
Την άλλη μερα και ολας η τζουλια θα εμενε στο σπιτι του ζουνη και περνουσανε υπεροχα μαζι
Στο επομενο ματς ο αρης θα επαιζε στην πατριδα του ζουνη την λαρισα και το μισο γηπεδο ητανε στα κιτρινομαυρα ντιμενο υποστηριζαν φανατικα ΑΡΗ αλλα και τον πατριωτη τους τον ζουνη λιγο πριν το ματς ο φλετσεριδης που πηγε μεχρι την λαρισα να γραψει για το ματς ειχε παει να δει τον ζουνη λιγο πριν αρχισει ο αγωνας,


Φλετσεριδης,αδελφε θελω μια χαρη επαιξα νικη αρη μεχρι 20 ποντους αν δεις πως παει να φυγει η διαφωρα κανε κανενα λαθος περιμενω αυτό το ματς να πληρωθω,
Ζουνης,ενταξει αδελφε θα κανω ότι μπορω,
Ο αρης ηταν μπροστα με 20 ποντους και ειχε μια επιθεση ο ζουνης εκανε ένα αστοχο σουτ και αμεσος εκανε φαουλ στον αντιπαλο παικτη εβαλε της βολες η διαφωρα πηγε στους 18 και στα τελευταια δευτερολεπτα ο ζουνης ζητησε  την μπαλα από τον κολημενιδη αλλα  δεν εκανε επιθεση όπως ζητησε ο πρωπονιτης του,
Προπονιτης,ωραια παιξαμε και πηραμε την διαφωρα αλλα γιατι στο τελος δεν εκανες επιθεση?
Ζουνης,δε θελω να ξεφτιλησω την ομαδα της πατριδας μου,
Προπονιτης,ενταξει αλλα να μην ξανα συμβει όταν εγω λεω κατι θα το κανετε,

Γυρισε στο σπιτι του το βραδυ και αν και κουρασμενος εκανε αγριο ερωτα με την τζουλια
Η νεα βδομαδα περιμενε το ντερμπι μεταξυ αρη και ολυμπιακου θελανε παρα πολύ αυτην την νικη για να παρει η ομαδα την δευτερη θεση
Την τεταρτη ο ζουνης συναντηθικε με τον κολλητο του αντιδι και πηγανε να φανε,

Ζουνης,φαε και πιες ότι θελεις αδελφε μου εγω πληρωνω,
Αντιδι,με σκλαβονεις αδελφε να εισαι καλα,

Τοτε εφτασε και ο φλετσεριδης,
Φλετσεριδης,καλησπερα σας τι λεει το αστερι μας το ριξαμε λιγο στο φαι?


Ζουνης,ε ναι να παρουμε και λιγες δυναμεις να σας συστησω ο αντιδις είναι σαν αδελφος μου και αυτος είναι ο καλος μας δημοσιογραφος ο φλετσεριδης,

Φλετσεριδης,χαρικα
Ζουνη θελω μια δηλωση για την εφημεριδα μου τι πιστευεις για το ματς της κυριακης με τον ολυμπιακο?

Ζουνης,αν μας παιξουνε 50 50 στο γεματο παλε δε φοβομαστε τιποτα,
Φλετσεριδης,ωραια και κατι για την νεα σου σχεση με την τζουλια?
Ζουνης,περναμε πολύ καλα μαζι αλλα αυτό δεν ενδιαφερει τους οπαδους μας,

Εκατσε στο τραπεζι του ο φλετσεριδης εγραψε την δηλωση αυτή να την γραψει στην εφημεριδα  του και λιγο  μετα ειχε ερθει ο τζακ στο εστιατοριο,

Τζακ,ζουνη? Τι θες τετοια ωρα εξω?
Ζουνης,να με συγχωρεις άλλη φορα θα παιρνω την αδεια σου,
Τζακ,εφαγες κρεατικα ηπιες κρασι  εισαι τοσο αργα εξω και εχεις ακομα μουτρα για να μηλας?
Εμεις θελουμε  παικτες στην ομαδα μας όχι αλητες,

Ζουνης,τζακ δεν επιτρεπω σε κανεναν να με ελεγχει όταν φοραω την φανελα της ομαδας παιζω καλα και οποτε εχω ελευθερο χρονο βγαινω,
Τζακ,καλα αυτό δε θα περασει ετσι θα τα πω όλα στην διοικηση,

Ζουνης,πες τα ρε ρουφιανε,
Τζακ,τσιλ ρε που θα με την πεις και ολας,
Ζουνης,ο ζουνης θα κανει ότι γουσταρει το καταλαβες?

Στο ματς με τον ολυμπιακο ο ζουνης στην αρχη εκανε καποια λαθη και αρκετοι ειχαν αρχισει να γκρινιαζουν,

Τζακ,βλεπεται που σας τα ελεγα με τετοια ζωη που κανει πώς να παιζει καλα?
Προεδρος3,ενταξει θα του βαλω προστιμο και θα τους μαζευω σε ξενοδοχεια,

Είναι το σκορ 55-63 για τον ολυμπιακο και τοτε ο ζουνης ξυπνησε και αρχησε να πετιχαινει καλαθια
Βαζει 2 τριποντα σερι και στην επομενη επιθεση κλεβει την μπαλα δινει ασιστ και ο αρης ισοφαριζει
Βαζει αλλα 8 συνεχομενα διποντα και ο αρης περναει μπροστα με διαφωρα

Στην επομενη επιθεση όμως του ολυμπιακου ο ζουνης κλεβει την μπαλα παει για τον αφνιδιασμο αλλα δε παταει καλα και πεφτει στο πατομα του παλε

Ο ζουνης τραυματιας ολο το παλε ανυσηχει  βγαινει από το γηπεδο κατά χειροκροτουμενος και παει στο ιατρειο,
Γιατρος,ασχημο χτυπημα στον αστραγαλο θα πρεπει να κανουμε καποιες θεραπειες,


Ζουνης,γιατρε πες μου ποτε θα μπορεσω να ξανα παιξω?


Γιατρος,ότι και αν πω είναι λογια με την εμπειρια μου τοσα χρονια ένα τετοιο χτυπημα με μια καλη θεραπεια και ξεκουραση σε 7 με 8 μηνες θα μπορεις να παιζεις ξανα,

Ζουνης,7 μηνες εκτος?????
Γιατρος,ναι και τωρα βοηθηστε με να τον παμε στο σπιτι του θα ερχομαι ο ιδιος κάθε μερα να τον κοιταω,
Ζουνης,καταστραφικα 7 μηνες εκτος καταστραφικααααααααα,
Γιατρος,ηρεμισε και παλυ καλα να λες θα μπορουσε να ηταν χειροτερο κοιτα να συνελθεις και να κανεις ότι θα σου πω κυριοι βοηθηστε να τον παμε στο αμαξι,

Τα νεα εφτασαν παντου ο προεδρος αμεσος μετα τον αγωνα που ειχε κερδισει ο ολυμπιακος εκανε δηλωση στους δημοσιογραφους,

Προεδρος3,δυστυχως ο αρχηγος της ομαδας τραυματιστικε θα μεινει εκτος γηεπεδων τουλαχιστων για 8 μηνες φυσικα θα του συμπαρασταθουμε ολοι περαστικα από ολη την διοικιση της καε αρης,
Μετα από λιγο στα γραφεια μηλουσε με τον τζακ,
Τζακ,τον τυροβλαχο μας καταστρεφει είναι λογικο να τραυματιζεται με την ζωη που κανει,


Προεδρος3,ναι μας εκανε ζημια τωρα ουτε ολυμπιακος ουτε ο παναθηναικος θα τον θελουνε δε μπορουν να δινουν τοσα λεφτα για έναν τραυματια,

Τζακ,ενταξει αν συνελθει θα μπορει να παιξει,
Προεδρος3,ναι θα παιζει αλλα δε θα τον θελουνε οι δυο μεγαλες ομαδες  και ετσι δε θα παρουμε λεφτα και μετα από την ζημια που μας κανει δεν τον θελω στην ομαδα μου
Πληρωνω τα εξοδα νοσηλιας του και μια αποζημιοση και τελειωνει το συμβολαιο του αμεσος,
Τζακ, ουτε εγω τον παω  αλλα μηπως να καναμε λιγο υπομονη να τον πουλουσαμε το καλοκαιρι?

Προεδρος3,όχι την ζημια που μας εκανε θα την πληρωσει χασαμε του κοσμου τα λεφτα από την μεταγραφη που σκεφτομουν να τον εδινα αυριο και ολας θα πας να του πεις πως δεν ανηκει στην ομαδα μας,
Τζακ,όχι αυριο μετα από μια βδομαδα,

Μετα από μια εβδομαδα ο τζακ τον πηρε τηλεφωνο να του πει τα νεα,
Τζακ,γεια σου ζουνη,
Ζουνης,καλως τον τι λεει πηρες να δεις τι κανω?
Τζακ,η αφορμη ηταν αυτή αλλα θελω να σου πω και το νέο,
Ζουνης,ωραια πες το νέο,


Τζακ,Θα σε πληρωσουμε  της επισκεψεις που θα σου κανει ο γιατρος θα παρεις και στο χερι 3 χιλλιαδες ευρω και όταν συνελθεις κοιτα να βρεις άλλη ομαδα,

Ζουνης,κατσε δηλαδη με διωχνετε?
Τζακ,ακριβως το συμβολαιο μας τελειωνει το εσκισα πριν λιγο δεν εισαι ποια παικτης του αρη δεν θελουμε στην ομαδα μας αλκοολικους ξενυχτιδες όπως εσυ,
Και του κλεινει το τηλεφωνο,
Ζουνης,μου εκλησε το τηλεφωνο?
ΘΑ ΤΟΥ ΣΚΙΣΩ ΤΟΥΣ ΑΤΙΜΟΥΣ,

Το νέο ακουστικε στις ειδησεις ο ζουνης δεν είναι πλεων παικτης του αρη,

Φλετσεριδης,ζουνη είναι αληθεια αυτό που ακουστικε διακοπηκε το συμβολαιο σου με τον αρη?

Ζουνης,ναι με πηρε τηλεφωνο ο τζακ και μου ειπε το νέο ετσι σαν να ειμαι υπαλληλος τους αλλα αυτό δε θα περασει ετσι θα τους σκισω,
Φλετσεριδης,ενταξει θα γραψω πως σου φερθηκαν με ασχημο τροπο,

Το ιδιο βραδυ ειχε παει στο σπιτι του προεδρου ο ζουνης με πατιριτσες,
Προεδρος3, γεια σου ζουνη τι με ηθελες?



Ζουνης,να σας κοιταξω στα ματια και να σας πω ότι μου φερθηκατε πολύ ασχημα κυριε προεδρε εμενα που ειμαι ο αρχηγος της ομαδας και που προσφερα τοσα ένα μιση χρονο στην ομαδα,

Προεδρος3,αναγνωριζουμε την προσφορα σου αλλα ειμαστε επαγγελματικη ομαδα τραυματιστικες και πρεπει να βρουμε αντικαταστατη,

Ζουνης,ωραια μεχρι να συνελθω καλα κανατε αλλα γιατι να με διωξετε?

Προεδρος3,γιατι ενας τραυματιας παικτης θα είναι παντα τραυματιας και δε μπορω να ρισκαρω έναν μελοντικο τραυματισμο σου ξανα ειδικα με την ζωη που εμαθα πως κανεις,
Ζουνης,κυριε προεδρε δεν σας επιτρεπω,

Προεδρος3, ηρεμισε και προσεχε πως μηλας σε εμενα ενταξει?
Ζουνης,με  βγαζετε εκτος ομαδας χωρις να μου μηλησετε  και μου λετε να ηρεμισω?

Προεδρος3,ακριβως να ηρεμισεις ξερεις κατι ζουνη? στην θεση σου θα αραζα αυτό το καιρο και θα σκεφτομουν σοβαρα να παρατησω το μπασκετ προσφερες πολλα φτανουνε,

Ζουνης,ετσι λετε εσεις εγω όμως δεν ξοφλησα και την προσβολη που μου δωσατε θα την πληρωσετε,

Προεδρος3,σου πληρωνουμε τους γιατρους σε φερθηκαμε καλα τελειωσε η συνεργασια μας φυγε σαν φιλος και τελος,

Ζουνης,ειστε ατιμοι αυτό να το ξερετε ειστε ατιμοι και σας το λεω ξανα θα πληρωσετε την προσβολη που μου κανατε θα παιξω ξανα μπασκετ,

Εφυγε ο ζουνης θυμωμενος η τζουλια ηταν μαζι του τον βοηθησε πολύ ολες αυτές της μερες,
Προεδρος3,ελα ειχα μια επισκεψη από τον ζουνη,
Τζακ,το φανταστικα τι ελεγε?

Προεδρος3,πως θα ξανα παιξει μπασκετ πως ειμαστε ατιμοι και αλλα τετοια,
Τζακ,καλα βγαζει τωρα το κομπλεξ τους εναντιων μας λες και φταιμε εμεις που επινε και ξενυχτουσε,

Την άλλη μερα στην εφημεριδα ο φλετσεριδης ειχε εξοφυλο
Αντι επαγγελματικη κινηση της καε αρης
Όπως σκοτωνουν τα αλογα όταν γερασουν ετσι φερθηκαν στον ζουνη τι λεει ο ιδιος για το διαζηγιο με τον αρη,

Ο ζουνης  δηλωσε πως του φερθηκαν απαραδεκτα και θα απαντησει στα γηπεδα σε ολους αυτους όταν με το καλο ξανα παιξει μπασκετ


συνεχισε να κανει της θεραπειες και ητανε μια χαρα από τον δευτερο μηνα και ολας μπορουσε και περπατουσε ανετα όμως εκανε ολες της εξετασεις να είναι 100 της 100 συγουρος ειχαν περασει 7 μηνες ειμαστε στα τελη ιουλιου,

Τζουλια,μωρο μου εχω να σου ανακοινωσω κατι,
Ζουνης,τι εγινε μωρο μου πες?
Τζουλια,ενας κυριος ζητησε να παμε σε ένα επαγγελματικο δειπνο σημερα το βραδυ στην κρηνη,
Ζουνης,ευχαριστως αλλα ποιος είναι αυτος?
Τζουλια,λεγεται οικονομου και είναι παραγοντας της καε ΠΑΟΚ,

Ζουνης,κατσε δηλαδη με θελουνε στον παοκ?
Τζουλια,ας πουμε ναι,

Ζουνης,όχι δε γινεται εγω ειμαι αρειανος πως θα παω εκει,
Τζουλια,εισαι ακομα αρης? Ξεχνας ποσο σκαρτα σου φερθηκανε?
Ζουνης,ο προεδρος και οι τζακ μονο,
Τζουλια,και οι συμπαικτες σου μια φορα δεν ηρθανε να σε παρουν να πατε για ένα καφε ουτε να σε επισκεφτουνε
Οσο για τον κοσμο σε ξεχασανε πολύ συντομα ειδες κανεναν να σε σκεφτεται?
Ζουνης,και είναι αυτος λογος να παω στον μισσητο συμπολιτη?
Αλλα για πες μου κατι ασχετο εσυ που ξερεις πως μπορει να με θελουνε?

Τζουλια,ειχα αποφασισει να μην σου πω τιποτα αλλα δε μπορω σε αγαπησα και σε αγαπαω αληθινα,
Ζουνης,το ξερω και σε αγαπαω αλλα πες τι ξερεις εσυ τζουλια πες μου τωρα,

Τζουλια,οι ανθρωποι του παοκ με στειλανε να σου μιλησω ξερανε ποσο επιτυχιες εχεις στις γυναικες και ετσι με βαλανε σαν δολομα για να τα φτιαξουμε και να σε ψησω να πας στην ομαδα του παοκ βλεπεις ειμαι μια οπαδος του παοκ και εγω,
Ζουνης,πεφτω κατω από τα συνεφα
Δηλαδη η ολη σχεση μας ητανε στημενη,

Τζουλια,ΟΧΙ αυτό είναι το μονο σιγουρο όταν τα φτιαξαμε τους το ειπα χαλαει η συνεργασια μας και πως θελω να περναμε καλα μαζι και εκεινοι μου ειπανε να ξανα σκεφτω την προταση τους

Λιγες μερες μετα ειχαμε τον τραυματισμο σου και τωρα που εγινες καλα με ξανα μηλησανε και μου ειπαν να σε κλεισω ραντεβου με έναν παραγοντα

Τοτε καταλαβα πως ειχανε ένα δικαιο ισως ο τροπος που σε γνωρισα να μην ητανε και ο ποιο εντιμος όμως μια μεταγραφη στον παοκ θα σε κανει μεγαλο καλο και θα εκδικηθεις ολους οσους σε φερθηκανε σκαρτα,

Ζουνης,εσυ με αγαπας?
Τζουλια,το ξερεις,
Ζουνης,πες το μου να σε ακουσω πες το μου,
Τζουλια,ναι σε αγαπω ναι,

Κανανε ερωτα στον καναπε τοτε καταλαβε πως ισως ειχε δικαιο η τζουλια,
Ζουνης,ενταξει θα παμε το βραδυ να μιλησουμε μαζι τους,
Τζουλια,ετσι μπραβο σε ευχαριστω,

Φορεσανε κατι απλα και πηγανε στην ταβερνα στην νεα κρινη ο ζουνης με την τζουλια και τον οικονομου παραγοντα του μπασκετικου παοκ,


Οικονομου,καλησπερα ζουνη χερομαι που σε γνωριζω από κοντα,
Ζουνης,και εγω χαρικα
Την τζουλια την ξερεις μου ειπε για την συμφωνια ας ξεχασουμε το τι ειπατε τοτε και ας δουμε τι ζητατε τωρα,

Οικονομου,ωραια  ας περασουμε αμεσος στο ψητο
Λοιπον σου προσφερουμε 50 χιλλιαδες ευρω και ένα σπιτι 130 τετραγωνικων στο πανοραμα δικο σου για 2 χρονια συμβολαιο με την ομαδα του παοκ,
Ζουνης,πολύ ωραια δεχομαι,

Οικονομου,τοσο απλα? Δεν εχεις καμια απορια καμια ερωτιση?
Ζουνης,όχι θελω να παιξω ξανα μπασκετ και στον παοκ θα κανω μια καλη αρχη,

Οικονομου,χερομαι πολύ ας πιουμε στην υγεια του μεγαλου παοκ καθως και σε μια καταπληκτικη χρονια δικια σου,
Ζουνης,στην υγεια μας,

Οικονομου,βεβαια πρεπει αυριο πριν υπογραψεις το συμβολαιο να ερθεις σε μια συναντηση με τον προεδρο και  2 οργανομενους οπαδους μας θα σε κανουν καποιες ερωτισεις καθαρα τυπικες είναι ένα ας πουμε τεστ που κανουνε στους παικτες,

Ζουνης,δεχομαι,
Πηγανε την άλλη μερα στο γηπεδο της τουμπας εκει τον περιμενε ο προεδρος του παοκ και 2 συνδεσμιτες ο τσιορτανις4 και ο ναουμε4
Όταν ο ζουνης ειδε το γηπεδο του ποδοσφαιρικου παοκ και τα λαβαρα ενιωσε λιγο ασχημα μια ζωη τους εβρισε και τωρα θα πρεπει να παιζει σε αυτους,

Προεδρος4,καλως ηρθες ζουνη στην ομαδα μας μου ειπε ο μανατζερ τα καλα νεα και από χτες  γιορταζω που θα σε εχουμε στον παοκ,
Ζουνης,και εγω χερομαι,
Προεδρος4, βεβαια  πριν υπογραψεις πρεπει να περασεις από μια δοκιμασια κυριος από τους οργανομενους εγω θα σε ρωτησω μονο ένα πραγμα
Εισαι ετοιμος να ματωσεις την τιμημενη φανελα της μοναδικης μεγαλης ομαδας της θεσσαλονικης και να δωσεις χαρα στους χιλλιαδες παοκτσηδες σε ολο τον κοσμο?

Ζουνης,ναι ειμαι ετοιμος ζητω ο μεγαλος παοκ,
Προεδρος4,ωραιος,

Τσιορτανις4,εγω όμως  εχω μια αμφιβολια  εκανες μεγαλη ζημια στην ομαδα μας περσι και προκαλεσες τον λαο μας όταν παιξεις ξανα με το σκουλικι στο παλε θα μπορεσεις να τους λιωσεις και να τους δειχνεις τα αρχιδια σου?


Ζουνης,ναι θελω να παρω εκδικιση από αυτους θα κανω τα παντα για αυτό θα κερδισουμε και θα τους κοιταω με ειρωνια οσο τους δειχνω τα αρχιδια μου,

Ναουμε4,σκουλικια να τους λες να ουμε και να κανεις τα παντα να νικαμε,
Ζουνης,ενταξει θα κανω τα παντα να νικαμε τα σκουλικια,
Ναουμε4, και μπορεις να τους πεισεις ολους ότι μονο ο παοκ  να ουμε είναι ο αληθινος αυτοκρατορας στο μπασκετ?

Ζουνης,ναι για αυτό θα παιξω στον παοκ θα κανω τα παντα να ειμαστε η καλυτερη ομαδα,


Προεδρος4, αρκουνε  ενταξει ζουνη υπογραψε αυτό το συμβολαιο
Εσεις φερτε το κασκολ και την φανελα του,

Ο ζουνης και επισημα παικτης του παοκ ντιμενος στα ασπρομαυρα με την φανελα με το νουμερο 7 και το κασκολ στο λαιμο ενιωθε επισημα οσο ποτε παοκτσης
Την άλλη μερα η φωτογραφια του  ηταν εξοφυλλο στην εφημεριδα του φλετσεριδη ο οποιος εγραψε
Παικτης ψυχης ο ζουνης υποσχεθικε να κανει τον παοκ αυτοκρατορα της ελλαδας,



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου