Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

ΕΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 80



1 ΙΑΝΝΟΥΑΡΙΟΥ 1980 Η ΝΕΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
 ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ
ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΘΑ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ,

Το καλοκαιρι του 1980 συνεβησαν όλα τα καλα και αποκτισε η ζωη ενδιαφερων
Ένα ευχαριστω δεν αρκει που γεννηθηκα τοτε  εζησα από την αρχη την μοναδικη αυτή εποχη
Ρομαντισμος και λογικη ηταν όλα εκει
19 αυγουστου 1980 ιστορικη ημερομηνια δε θα ξεχασω ποτε οσα θυμαμαι και εζησα από την εκπληκτικη επαναλαμβανω αυτην εποχη

Το φθινοπορο του 1981 με την αλλαγη της κυβερνισης όλα οσα ξεραμε αλλαξανε ριζικα και ο μοντερνισμος σαν να ερχοτανε και στην χωρα μας
Ο λαος επιτελους ενιωθε χαρουμενος και με της αυξισεις στους μισθους μπορουσε να διασκεδαζει ανετα χωρις να σκεφτεται το αυριο
Αθλητικα και μουσικη στην κοριφη όλα τοτε ειχαν νοημα όλα ειχανε αξια όλα ειχανε σωστη ιδεολογια


Παμε όμως για την ιστορια μας
Το καλοκαιρι του 1983 ένα καταπληκτικο ετος που γραφτικαν μερικα από τα ποιο διαχρωνικα τραγουδια και ταινιες μια παρεα νεων αποφασιζει να κανει διακοπες πρωτη φορα μακρια από τους γονεις τους
Κανεις δεν το ηξερε αλλα το καλοκαιρι εκεινο θα τους σημαδευε για παντα
Εχοντας παει κατασκινωση χρονια οι 16 ετων τοτε δημητρης και πετρος  πηγανε για διακοπες στην χαλκιδικη ενώ οι γονεις τους μενανε σε μακρινη αποσταση βλεποντας τους μονο κάθε κυριακη
Τριτη πρωι μολυς ειχανε φτασει και ενώ αφησανε τα πραγματα τους στο ξενοδοχειο πηγανε στην θαλλασα κανανε βουτιες  ενώ το κασετοφωνο επαιζε το time after time
Όπως κανανε το μπανιο τους στην θαλλασα ειδανε εκει διπλα να κανουν μπανιο 2 υπεροχες κοπελες η μαρια και η ντινα ηλικια τους και αμεσος αρχισαν να παιζουν οι ματιες,

Πετρος,αμαν κοιτα εχουμε και ωραια κοριτσια,
Δημητρης,εμ τι νομιζες στην χαλκιδικη πηγαινουν οι ωραιοτερες,
Πετρος,να της μιλησουμε?
Δημητρης,ενωειται ρε,
Της πλησιασανε κολυμποντας,

Πετρος,ωραια η θαλλασα σημερα ε?
Μαρια,καλη είναι,
Δημητρης,τιποτα άλλο δε βρηκες να πεις ρε μαπα θα μας περασουν για ξενερωτους τα κοριτσια
Να τον συγχωρειτε είναι λιγο ντροπαλος,

Ντινα,ενώ εσυ από ότι φενεται δεν εισαι ε?
Δημητρης,καθολου ωραια μου κοπελια
Θα μου χαρισεις το ονοματακι σου να εχω να το λεω παντα όταν ειμαι μονος?
Ντινα,δεν χαριζω ευκολα πραματα,
Δημητρης,και όμως δινεις να σου δινουνε ετσι είναι η ζωη
Εμενα με λενε δημητρη ηρθαμε με τον φιλο μου λιγες μερες να κανουμε διακοπες μενουμε θεσσαλονικη,

Ντινα,ωραια ειμαι η ντινα και αυτή είναι η μαρια εμεις ειμαστε από αθηνα και ηρθαμε και εμεις για διακοπες με τους γονεις μας,

Πετρος,εμεις ηρθαμε μονοι μας οποτε εχουμε μια ανεση
Αλλα γιατι να τα λεμε αυτά κολυμποντας και να μην παμε να πιουμε έναν καφε στην καφετερια λιγο ποιο κατω να γνωριστουμε και ολας,
Μαρια,δεν γινεται οι γονεις μας είναι πιο περα και μας βλεπουνε,
Δημητρης,τοτε να παμε λιγο ποιο περα να κανουμε ηλιοθεραπεια και να μιλησουμε?

Βγηκανε από την θαλλασα και καθησανε στις πετσετες τους ο δημητρης  στο κασετοφωνο εβαλε μια κασσετα με ξενες επιτυχιες
Την ωρα που επαιζε το words ο δημητρης μηλουσε με την ντινα την εκανε να χαμογελασει και τελικα δωσανε το πρωτο τους και οι δυο φιλι,
Ντινα,εχεις ξανα φιλησει?
Δημητρης,όχι ηταν το πρωτο μου φιλι,
Ντινα,τοτε θα με θυμασαι για παντα,
Δημητρης,αυτό είναι κατι που θα το ηθελα πολύ,

Το βραδυ δωσανε ραντεβου ολοι μαζι στην ντισκοτεκ οπου όταν επαιζε το karma chameleon αρχισαν να χορευουνε μαζι τοτε ξανα φιληθηκαν η ντινα με τον δημητρη όπως ο πετρος με την μαρια,

Μαρια,κατι η μουσικη κατι η ολη παρεα νομιζω πως ηθελα να το κανω καποια στιγμη και το εκανα τωρα,

Πετρος,μου αρεσε παρα πολύ που με φιλησες και θα ηθελα να γινεις το κοριτσι μου,
Μετα την ντισκο κανανε μια βολτα στην παραλια μια παρεα εκει περα  ειχανε σκινες κανανε παρτι και ακουγαν μουσικη από το κασετοφωνο πολύ ρομαντικη ατμοσφαιρα
 όταν εφτασαν εκει ο δημητρης με την ντινα και τους αλλους  επαιζε το τραγουδι  I wanna know what love is
Ο δημητρης κοιταξε την ντινα και ξανα φιληθηκανε της αρεσε ακομα περισσοτερο της ντινας και ετσι από εκεινο το βραδυ τα φτιαξανε
Κανανε παρεα για 3 ακομα μερες σε θαλλασα καφετερια και ντισκο όμως το τελευταιο βραδυ οι κοπελες θα φευγανε,
Ντινα,αυριο το πρωι φευγουμε για αθηνα τελος οι διακοπες για φετος,

Δημητρης,ναι αλλα πρεπει να κρατησουμε επαφες θελω να μηλαμε,
Ντινα,ακου να δεις δημητρη αν πραγματικα θελουμε κατι θα γινει περασα ένα καταπληκτικο καλοκαιρι,

Εφυγαν μαζι με την μαρια ο δημητρης δακρισε επαιζε στο γουοκμαν του το words και εκλαιγε,
Δημητρης,με αυτό το τραγουδι γνωριστικαμε ερωτευτικα φιλε,
Πετρος,και εγω η μαρια ηταν πολύ καλη κοπελα αλλα όπως ξερεις όλα τα καλα τελειωνουν γρηγορα
Το καλοκαιρι σε λιγο τελειωνει και αρχισει ο χειμωνας πρεπει να ειμαστε δυνατοι να βγαλουμε το λυκειο
Και που ξερεις  το άλλο καλοκαιρι μπορει να ξανα βρεθουμε με της κοπελες μας και να κατσουμε ποιο πολύ καιρο



Την ωρα που σκεφτοντουσαν όλα αυτά και που ειχανε μελαγχωλησει λιγο επαιζε  το total the clips of the heart τοτε ο δημητρης αφου δακρισε λιγο ειπε πως θα κανει το αδυνατων δυνατων να ξανα βρεθουνε με την ντινα
Μπηκε ο σεμπτεμβρης επιστροφη στα σχολια της πρωτες μερες στην ταξη ο δημητρης δεν ειχε πολύ ορεξη για μαθημα σκεφτοτανε την ντινα τοτε ο καθηγητης τον προσεξε και τον σηκωσε,
Καθηγητης,για σηκω δημητρη να μας πεις την συνεχεια στο μαθημα εμπρος σε ακουω,

Δημητρης,ξερετε δεν προσεχα το μαθημα,
Καθηγητης,μαλιστα εγω δηλαδη λεω το μαθημα και εσεις με γραφεται ετσι?
Εξω λοιπον μηδενιζεσαι για σημερα,

Ο δημητρης βγηκε στην εισοδο τοτε ακουσε ένα αυτοκινητο να περναει και να παιζει στο τερμα το carried away  αμεσος το μυαλο του πηγε στην ντινα δε μπορουσε τιποτα άλλο να σκεφτει παρα μονο εκεινη
Όταν σχολασανε πηγανε στο ψηλικατσιδικο πηρε το νέο μπλεκ που μολυς ειχε βγει και μια σοκοφρετα να γλυκαθει,
Δημητρης,δε μπορει να γινετε αυτό κάθε μερα πρεπει να ξαναδω την ντινα,
Πετρος,εχουμε σεμπτεμβριο περιμενε να ερθει ο ιουνιος,

Δημητρης,εκτος αν παω να την βρω στην αθηνα,
Πετρος,τι λες ρε μαλακα εισαι 16 ακομα πως θα πας μονος σου στην αθηνα?
Δημητρης,ο αδελφος μου είναι μεγαλητερος και ασχολιται πολύ με τους συνδεσμους του παοκ θα τον πω να με παρει σε ένα εκτος και να ξαψω να την βρω,

Πετρος,και πως θα την βρεις ρε?δε ξερεις καν που μενει και η αθηνα είναι 3 φορες μεγαλητερη από την θεσσαλονικη,
Δημητρης,όταν καποιος θελει κατι μπορει να κανει τον κοσμο ανω κατω αλλα στο τελος θα τα καταφερει,
Σε μια εβδομαδα επαιζε ο παοκ στην αθηνα και ο μεγαλητερος αδελφος του δημητρη ο στεφανος θα πηγαινε στο ματς τοτε ο δημητρης τον παρακαλουσε να τον παρει μαζι του,
Στεφανος,εσενα σε παρακαλουσα  να ερθεις στην τουμπα και ελεγες πως βαριεσαι και τωρα θελεις να ερθεις στην αθηνα?

Δημητρης,ναι γιατι καταλαβα πως πρεπει να ασχολιουμε με την παοκαρα μας,
Στεφανος,εσυ κατι εχεις στο μυαλο σου αλλα δε ξερω για πες,
Δημητρης,ελα ρε στεφανε παρε με και εμενα στο ματς και ασε την ανακριση,
Τελικα επεισε τους γονεις τους να τον αφησουν να ερθει στον αγωνα,

Χαραματα σαββατου δωσανε ραντεβου στο γηπεδο της τουμπας οπου θα ξεκινουσανε την εκδρομη για την αθηνα,

Στεφανος,σε λιγο ξεκιναμε θα εχεις να το λες παντα αυτή ηταν η πρωτη σου εκδρομη ρε μαγκα σημιωσε την ημερομηνια στο ημερολογια σου που ξερεις μπορει μετα από καμια 30ρια χρονια καποιος χαζος να κατσει να τα κανει ιστοριες,

Δημητρης,το παρων μονο με νοιαζει στεφανε και αυτά τα ωραια χρονια που ζουμε,
Στην διαδρομη για αθηνα κανανε μια σταση στα μαλγαρα για ελεγχο και μετα ξεκινησανε
Στεφανος,χαλαροι να ειστε ενας τυπικος ελεγχος γινεται και συνεχιζουμε,
Και αφου τους ψαξανε και όλα καλα το κεφι της παρεας μεγαλωσε όταν εφυγαν από τα μαλγαρα
Και ενώ επαιζε στο πουλμαν μια κασετα με μεταλ μουσικη και συγκεκριμενα τον iron maiden το the troper και τραγουδουσε ολο το πουλμαν με τους παοκτσηδες
 ο δημητρης ειχε μαζι το γουοκμαν του και ακουγε τα αγαπημενα του ποπ και μπαλαντες
Το μεσημερι φτασανε στην αθηνα,

Παοκτσης,μαγκες αραζουμε λιγο και περιμενουμε τα αδελφια μας από τον πανελινιο σ,φ,παοκ αθηνων να ξεκινησουμε μαζι για την λεοφωρο,

Δημητρης,ωραια λοιπον εμενα με συγχωρειτε,
Στεφανος,που πας ρε?
Δημητρης,να βρω την κοπελα μου για το ματς νομιζεις κατεβηκα?,
Στεφανος,ρε τι λες δεν είναι σαλονικη αυτή η πολη θα χαθεις ελα πισω ρε?

Δημητρης,θα βρω την κοπελα μου και θα ερθω σε αυτό το μερος αργα το βραδυ αν όχι θα παρω το πρωι το τρενο δικαιωλογισε με,
Στεφανος,ρε μαλακα εχω ευθινη για εσενα,
Δημητρης,αδελφε μου κανω ότι νομιζω καλυτερο για εμενα  εκανα όλα αυτό το ταξιδι για να βρω την κοπελα μου θα ψαξω να την βρω και μετα θα ερθω στο σημιο αυτό να με περιμενετε,

Ο στεφανος τρελλαθηκε δε περιμενε πως ο αδελφος του θα εφευγε για να ψαξει να βρει την κοπελα του αλλα όταν εισαι νεος και αγαπας εχεις αρκετη τρελλα μεσα σου

Ειχε φροντισει να παρει τηλεφωνο στο μαγαζι που ψωνιζανε στην χαλκιδικη ρωτησε αν ξερει πως λεγανε στο επιθετο την ντινα και για καλη του τυχη τους ηξερε και πως λεγονται και που μενουν στην αθηνα πηρε λοιπον την διευθινιση και εψαχνε ταξι,

Δημητρης,σε αυτην την διευθινιση θελω να παω,
Ταξιτζης,αγορι μου είναι πολύ μακρια θα εχεις τοσα λεφτα να σε παω εκει περα?
Δημητρης,μην ανησυχειτε εχω χρηματα,

Ταξιτζης,ε τοτε να σε παω
Από πού εισαι νεαρε?
Δημητρης,από θεσσαλονικη πρωτη φορα ερχομαι στην αθηνα για την ακριβια μολυς τωρα ηρθα με το κτελ,
Ταξιτζης,θεσσαλονικη ε? με της ωραιες πιτες που εχετε και αν επιτρεπεται τι σε φερνει στην πολη μας?
Δημητρης,ο ερωτας
Το καλοκαιρι στην χαλκιδικη γνωρισα την πρωτη μου αγαπη δυστυχως η αποσταση ητανε μεγαλη και χαθηκαμε χωρις καν να ανταλαξουμε τηλεφωνα
Ευτυχως ηξερε τους δικους της ενας γνωστος μου εδωσε την διευθινιση και ετσι ηρθα σημερα να την επισκεφτω θα με δει σαν φαντη μπαστουνη,

Ταξιτζης,νεαρε εισαι πραγματικα τρελος και παλαβος μαλιστα που εκανες κατι τετοιο
Αλλα αν δεν ησουνα δε θα αγαπουσες μπραβο ρε μαγκα μου θυμηζεις τα νειατα μου καναμε και εμεις τρελλες για την αγαπη μας,

Μετα από σχεδον μιση ωρα εφτασαν στην διευθινση,
Ταξιτζης,κανωνικα θελω 800 δραχμες εσυ θα μου δωσεις μονο 400 όταν καποιος αγαπαει πρεπει να τον βοηθανε οι αλλοι,
Δημητρης,σας ευχαριστω πολύ μακαρι να ξανα βρεθουμε,

Πληρωσε και μπηκε στην πολικατοικια βρηκε το κουδουνι και περιμενε να μπει καποιος για να μπει μεσα
Ανεβηκε από της σκαλες στο τριτο πατωμα χτυπαει την πορτα και τοτε ανοιγει η ντινα,

Ντινα,ΔΗΜΗΤΡΗ???????????
Δημητρης,ναι εγω ειμαι ντινα μου,

Για καλη τους τυχη εκεινη την στιγμη ητανε μονη της τον αγκαλιασε τον φιλησε και τον εβαλε μεσα,
Ντινα,ακομα δε μπορω να το πιστεψω πως με βρηκες?
Δημητρης,όταν αγαπας και θελεις να βρεις καποιον αληθινα τον βρισκεις,

Ντινα,πραγματικα ενιωσα απιστευτη χαρα τωρα που σε ειδα αλλα καταλαβαινεις δε μπορεις να καθησεις πολύ γιατι σε λιγο θα ερθουν οι δικοι μου,

Δημητρης,το γνωριζω ηρθα με τον αδελφο μου ο οποιος ηρθε με τα πουλμαν του συνδεσμου για το ματς και εγω εφυγα για να ερθω να σε βρω αν τους ελεγα τον λογο που ηρθα δε θα με αφεινανε γιατι οι μεγαλοι δε μπορουνε να μας καταλαβουνε,

Ντινα,περασαν μηνες και όμως νιωθω σαν να ειμαστε ακομα καλοκαιρι δεν ξεχνιουνται αυτές οι στιγμες που ζησαμε μαζι,
Δημητρης,μωρο μου εγω δεν επαψα μερα να μην σε σκεφτομαι ειχα μελαγχωλησει δε προσεχα το μαθημα ηθελα πασι θυσια να σε δω και τωρα που σε βλεπω η χαρα μου είναι πολύ μεγαλη,


Ντινα,τωρα είναι που νιωθω ακομα ποιο χαρουμενη μωρο μου νομιζω πως τωρα σε αγαπω αληθινα,
Φιληθηκανε και ηταν στον καναπε οσο στο ραδιοφωνο επαιζε το sara perche ti ammo οι στιγμες ηταν μοναδικες,

Ντινα,μωρο μου ακουω κλειδια,
Δημητρης,του παραδεισου είναι αγαπη μου μην ανυσηχεις,
Ντινα,οι δικοι μου ερχονται,
Δημητρης,αμαν σωστα,
Τον πηρε και τον εβαλε στο δωματιο της,
Μητερα ντινας,τι εγινε τρομαξες?
Ντινα,όχι μαμα πως ετσι νωρις?
Μητερα ντινας,είναι ωρα να φαμε,
Ντινα,αχ να σου πω μηπως η ελενη εχει κανενα αυγο να φτιαξουμε ένα γλυκο πριν φαμε?

Μητερα Ντινας,πρωτον δεν είναι φιλεναδα σου η ελενη να την λες ετσι θα την αποκαλεις κυρια και δευτερον στις 13,30 το μεσημερι θυμηθηκες να θελεις γλυκο?

Ντινα,αχ ναι μαμα μου θελω γλυκο επαθα ηπογλυκεμια και μονο το υπεροχο κεικ σοκολατας σου μου αρεσει
 μονο αυγα δεν εχουμε αχ ελα μαμα σε παρακαλω πηγαινε στην  κυρια ελενη να παρεις τα αυγα ελα μαμα μου θα σε βοηθησω και εγω να το κανουμε,

Μητερα ντινας,δεν φταις εσυ αλλα εγω που σε εχω κακομαθει βγαλε το βουτηρο και της σοκολατες ερχομαι σε 2 λεπτα,
Μολυς μπηκε στο ασανσερ η μαμα της η ντινα φωναξε τον δημητρη να βγει,
Ντινα,κατεβα της σκαλες προσοχη η μαμα μου είναι στον δευτερο οροφο 2 λεπτα θα κανει μολυς ακουσεις ασανσερ κατεβα της σκαλες,

Δημητρης,αγαπη μου όλα τα καλα τελειωνουνε αμεσος,
Ντινα,το ξερω όμως και που σε ειδα είναι παρα πολύ μεγαλη υποθεση,
Δημητρης,εγραψα το τηλεφωνο μου οριστε από αυριο ότι ωρα θελεις παρε να με ζητησεις,
Ντινα,θα το κανω σιγουρα το δικο μου είναι 6721089,
Δημητρης,το θυμαμαι ειδη δε θα το ξεχασω ποτε σε αγαπω,
Την εδωσε ένα τελευταιο φιλι και εφυγε περιμενε στις σκαλες και όταν ακουσε το ασανσερ ξανα κατεβηκε γρηγορα
Βγηκε από την πολικατικοια και εψαχνε τροπο πως θα παει να βρει τον αδελφο του,

Μητερα ντινας,οριστε και τα αυγα,
Ντινα,σ’αγαπω μανουλα μουατς,
Μητερα ντινας,σε πιασανε τοσο πολύ οι αγαπες?
Ντινα,ναι μανουλα σε αγαπω πολύ,
Μητερα ντινας,ωραια λοιπον ελα να με βοηθησεις να φτιαξουμε το κεικ και μετα να βαλω να φαμε ο πατερας σου ερχεται σε λιγο,

Η ντινα  χαρικε τοσο πολύ σημερα που ότι δουλεια και αν ηταν να κανει θα την εκανε  ειχε το τηλεφωνο του και από αυριο και ολας θα τα λεγανε συχνα ο δημητρης μαλιστα στο τετραδιο που βρηκε εγραψε πως την αγαπαει όταν το ειδε η ντινα συγκηνηθηκε ο δημητρης ητανε ο μεγαλος της ερωτας και κατι μεσα της ελεγε πως  θα περνουσανε καλα

Την ιδα στιγμη ο δημητρης αφου περπατησε και αφου ξανα ειδε από μακρια την πολικατικοια της αγαπημενης του δακρισε γιατι δεν ηξερε ποτε και αν θα την δει ξανα όμως επρεπε να παρει δυναμεις και να συνελθει

Εκανε μια βολτα πηρε ένα ταξι και πηγε κοντα στο σταδιο της νεας σμηρνης εκει αραξε λιγη ωρα τρωγοντας ένα σουβλακι με κοκα κολα μεχρι να τελειωσει το ματς παρακαλεσε τους αστυνομους να τον αφεισουνε να μπει με τους οπαδους του παοκ μιας και ηταν ο αδελφος του μεσα τελικα τον αφεισανε μπηκε μεσα στους παοκτσιδες και ετσι ο στεφανος τον ειδε,


Στεφανος,ρε μαλακα ουτε το ματς χαρικα με κατά τρομαξες μονος σου στην αθηνα?

Δημητρης,ότι και αν πεις εχεις δικαιο ηταν μια τρελλα αλλα ηταν υπεροχη συναντησα την κοπελα της ζωης μου φιληθηκαμε μιλησαμε λιγο και ανταλαξαμε τηλεφωνα,

Στεφανος,μπραβο ρε μαγκα και εγω για να δεις δε θα το πω αυτό στους γονεις μας γιατι αν το πω εχεις να φας μεγαλη τιμωρια για την ανορημοτητα που εδειξες,
Δημητρης,αδελφε μου από εδώ και τωρα ότι χαρη και αν με ζητησεις δε θα σε φερω ποτε αντιριση,

Στεφανος,αντε ξεκολα ρε και εμεις αγαπησαμε και ξερουμε
Κοιμησου λιγο αν μπορεις η διαδρομη είναι αρκετα μεγαλη,

Τα ξημερωματα φτασανε θεσσαλονικη και από εκει ο κάθε ενας πηγε στο σπιτι του με τα πρωτα αστικα που μολυς ξεκινησανε
Αυτή η εκδρομη θα μεινει αξεχαστη για τον δημητρη συναντησε την αγαπημενη του κοπελα και από τωρα και στο εξης θα είναι υποδειγμα σωστου μαθητη να βγαλει με αριστα το λυκειο για να μπορεσει να παει στην αθηνα να την βλεπει συχνα


Η ντινα τον επαιρνε συχνα στο τηλεφωνο λεγανε τα νεα τους σχολιαζανε το αγαπημενο τους σηριαλ τα καθημερινα και εβαζε ο ενας από το τηλεφωνο τραγουδια στον αλλων ενώ λεγανε αναλιτικα που θα παει ο κάθε ενας
Αν εξαιρεσεις τον λογαριασμο του τηλεφωνου που ανεβαινε και στους δυο όλα τα αλλα ητανε καταπληκτικα


Περασε σχεδον ενας υπεροχος χρονος ετσι  μεχρι το άλλο καλοκαιρι που ξανα βρεθηκανε στην χαλκιδικη και ολοκληρωσανε τον ερωτα τους αυτή η μερα ηταν πολύ σημαντικη και για τους δυο και δωσανε ορκο να είναι για παντα μαζι

Τον σεμπτεμβριο του 1984 ο δημητρης περασε στο πανεπιστιμιο της αθηνας εμενε σε ένα διαμερισμα και συναντουσε κάθε μερα την ντινα η οποια ειχε περασει σε άλλη πολη αλλα ζητησε να μεινει αθηνα για να είναι μαζι με τον δημητρη
Τελειωσανε το πανεπιστιμιο τον μαιο του 1989 ο δημητρης εγινε δικηγορος ενώ η ντινα δημοσιογραφος και τον αυγουστο της ιδιας χρονιας παντρευτικανε και μενουνε μεχρι τωρα μαζι σε στο γαλατσι η αγαπη κερδισε και παλυ τα εμποδια,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου