Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Η ΠΑΡΕΑ



Παρασκευη μεσημερι και η γνωστη παρεα πηγαινει σε καποιο ερημικο ξενοδοχειο για να περασει ένα σαββατοκυριακο
Ο εμπεροχαρτ κερδισε καποια λεφτα στο κινο και αποφασισε να πληρωσει όλα τα εξοδα
Ειχε παρει μαζι τον τζακ τον ζεγλιδη τον παπαγαλιδη τον μυστιδη και τον μπουλη,
Εμπεροχαρτ,φτασαμε διαλεξτε ότι δωματιο θελετε οριστε και οι ταυτοτητες μας,
Ξενοδοχος,πολύ ωραια μπορειτε να περασετε αργοτερα ελατε στην τραπεζαρια να σας ετοιμασουμε να φατε,
Αφου ετοιμαστηκαν καθησαν στο τραπεζι,
Εμπεροχαρτ,παρτε ότι θελετε παρακαλω εγω κερναω λεμε,
Πηρανε ολοι διαφωρα φαγητα,

Τζακ,εγω εχω λιγο αγχος με την δουλεια δεν θα φαω θα τσιμπισω μονο
Παρακαλω φτιαξτε μου μια μακαροναδα με σαλτσα
Και ένα μπουτι κοτοπουλο
Και μια μεριδα κεφτεδες με πατατες
Και ένα λουκανικο και μια σαλατα αχ,
Ξενοδοχος,αυτά μονο?
Τζακ,ναι σου ειπα δεν θα φαω σημερα θα τσιμπισω μονο αχ αυτές οι δουλειες πώς να χαρεις της διακοπες,

Παπαγαλιδης,βρηκες τζαμπα φαι και το εκμεταλευσαι με το παραπανω και το παιζεις και θυμα μετα λαδα χα,

Τζακ,εχεσε κανεις?
Μπουλης,τι λες ρε τζακ τρωμε τωρα,
Τζακ,δεν εχεσε?
Α μιλησε ο παπαγαλιδης που είναι το ιδιο,
Παπαγαλιδης,με την καλη κουβεντα,
Τζακ,αν σε αρεσει πουλι,
Μυστιδης,ελα μην μαλωνεται λεμε,
Εμπεροχαρτ,αντε μπραβο δε μαλωνουμε τωρα τρωμε,
Αφου φαγανε πηγανε στα δωματια τους να ξεκουραστουνε και να ηρεμισουνε διαφωρετικα ολοι τους,

Τζακ,παμε σε εκλογες χμ μαλιστα δεν με ενδιαφερει ποιος θα βγει αρκει να μην πειραξει το συστημα γιατι ειμαι μερος του συστηματος και εγω,

Μυστιδης,α ρε λαμπρο που εισαι να παιζαμε ένα νβα τζαμ στο πλειστεσον δεν πειραζει θα παιξω μονος μου,

Μπουλης,ναι αγαπη μου μεχρι αυριο θα ειμαστε πισω και θα παμε οπου θες την άλλη εβδομαδα ελα σε αγαπαω,
Παπαγαλιδης,ουτε μια πιπα δεν βρισκεις σε αυτά τα μεροι θα αναγκαστω να καπνισω πουρο,
Ζεγλιδης,αντε να παμε να βγουμε καμια φωτογραφια στην φυση να με θαυμασει το κοινο μου,

Εμπεροχαρτ,ειμαι ευτυχισμενος εχω λεφτα εχω την παρεα μου τι με λειπει?
Α ναι μια γυναικα περασε μεσα τζορτζια,

Ειχε παρει μια επαγγελματια συνοδο στο δωματιο του ο χαρτ και περασε καποιες πολύ καλες και καυτες στιγμες
Με αυτά και με αυτά περασε το σαββατοκυριακο ευχαριστα και γυρισανε σπιτια τους την δευτερα αφου ευχαριστισαν τον χαρτ για αυτό το ευχαριστω διαλλημα που χρειαζομαστε ολοι για να ηρεμουμε την ζωη μας

Δευτερα πρωι μολυς εχει γινει γνωστο πως θα γινουν εκλογες σε λιγοτερο από ένα μηνα και οι περισσοτεροι ανηκουν πολιτικα καπου
Ο ζεγλιδης όμως θα είναι εφορευτικη επιτροπη τον εστειλαν το γραμμα και μονο καλα δεν του ηρθε αυτό το νέο εβγαλε την παρεα για καφε να μιλησουνε,

Ζεγλιδης,μαλακες παλουκι που θα φαω ολη μερα εκει θα ειμαι γαμω της εκλογες σας,
Παπαγαλιδης,πρεπει να εισαι χαρουμενος που θα προσφερεις στην πατριδα μας είναι υποχρεωση μας στον θεσμο τον εκλογων,
Τζακ,γιατι δε πας εσυ στην θεση του πουλι?
Παπαγαλιδης,εσυ αν δε πεις την κακια σου δε μπορεις ε?

Τζακ,ξουτ ρε που θα με την πεις
Αλλα ξεχασα ποια εφορευτικη εσυ εισαι στελεχος της νδ και θα εισαι από νωρις σε όλα τα τμηματα να δεις αν σας κλεψουν καμια ψηφο χα,
Παπαγαλιδης,η νεα δημοκρατια είναι η παραταξη που πηγε την χωρα μπροστα,
Τζακ,εσενα σε βολεψε? Όχι αρα μην πανυγιριζεις,

Ζεγλιδης,ρε μαλακες εγω σας λεω τον πονο μου εσεις μαλωνεται καλα θα φαω ένα χοτ ντοκ να ηρεμισω,


Εφτασε η μερα τον εκλογων ο ζεγλιδης πηγε από της 7 και εφτιαχνε τα ψηφοδελτια
Κατά το μεσημερι ειπανε να τους κερασουνε,

Ζεγλιδης,εγω δε θα φαω πολύ φερτε μου έναν γυρο σε πιτα από όλα
Και ένα μπιφτεκι γεμιστο από όλα
Κανωνικα πανσετες τρωω αλλα ας φαω λιγο ποιο λαιτ σημερα,
Επιασε τα σαντουιτς τα ετρωγε όπως τα τρωει κλασσικα,
Εφορος,ηρεμα ρε λαδωσες τα ψηφοδελτια ακυρα θα πανε ρε,
Ζεγλιδης,όταν τρωνε δεν μηλανε αλλα τρωνε,

Εκατσε μεχρι τα ξημερωματα να βγαζει τα ψηφοδελτια και κοιμηθηκε μεχρι της 12 την άλλη μερα συναντηθηκε με την παρεα να μιλησουνε,

Ζντραφκιδης,τι εγινε παπαγαλιδη συνηλθες από την ηττα?
Κυβερνιση ε ναααααααααα
Συριζα ρε επιτελους να κυβερνισουμε και εμεις οι αριστεροι,
Παπαγαλιδης,ο ελληνικος λαος για άλλη μια φορα εμπιστευτικε αυτό που ηθελε να ακουσει και όχι αυτό που είναι ευχομαι να μην το μετανιωσουνε,
Τζακ,ναι ραλλη
Ασε ρε πουλι σαν να φαγαμε 5αρα από τον γυφτο κανεις,

Ζεγλιδης,μαλακες πολύ κουραση ολη μερα να δινω ψηφοδελτια και μετα να τα μετραμε δεν αντεχω άλλο
Κοπελια μαζι με τον φραπε βαλε και ένα κλαμπ να συνελθω,

Μυστιδης,κλασσικος ζεγλιδης ο αιωνιος εφηβος α ρε λαμπρο που εισαι να παιζαμε κανενα νβα τζαμ τωρα που εχω και την κονσολα μαζι,
Ζντραφκιδης,εσκασε και αυτος από την ηττα συριζα ρεεεεεεε,
Τζακ,ουτε λεφτα να επαιρνες και εσυ ρε χαλαρωσε,
Μυστιδης, Παμε στο μαγαζι του μπουλη ετσι? Θα παιξουμε κανενα παιχνιδι να γελασουμε λιγο,
Παπαγαλιδης,ναι παμε το εχω αναγκη,
Πηγανε και παιζανε νβα τζαμ και τοτε ειδανε τον φωτη που ειχε ερθει,

Μυστιδης,καλος τον γοη της παρεας
Τι εγινε ρε πως εισαι?
Φωτης,ειμαι καπως χαλια και θελω την συμβουλη σας,
Ζντραφκιδης,τι ψηφισαμε φωτη?
Φωτης,συγα μην παω να ψηφισω στης 5 ξυπνησα εφαγα ειδα μια ταινια και μετα βγηκα για ποτο,
Ζντραφκιδης,αναρχικε μπολσεβικε,
Φωτης,ελα σκασε τωρα και πειτε μου τι να κανω μου συνεβη κατι σοβαρο,
Παπαγαλιδης,αμαν ειπε σκασε στον ζντραφκιδη?

Τζακ,εσυ μωρη πονηρη σουπια ολο σπιουνιες θες να βαζεις για να τσακονονται?

Ζντραφκιδης,δεν παρεξυγω τους υποτακτικους ειδικα τωρα που πανυγιριζω την νικη της αριστερας,

Μυστιδης,ενταξει ηρεμιστε εχει θεμα το αλανι να μας πει λοιπον παμε εκει διπλα να μην μας ακουνε  πες μας,
Φωτης,χτες το βραδι που λετε ειχα παει στο χρωμα,

Τζακ,ε βεβαια που αλλου θα πηγαινες,
Φωτης,πηγα λοιπον και ειδα την παρεα ηπια ένα μαρτινι και ακουγα κλασσικη μουσικη ξερετε δημακη παντελιδη τετοια,
Τζακ,λες κλασσικα αυτά τα σκουπιδια ρε?

Φωτης,τζακ σταματα να τρολαρεις και ακου τι θελω να πω,
Τζακ,δεν τρολαρω σου την λεω γιατι μας λες μαλακιες,
Φωτης,λοιπον αφηστε με να συνεχισω,
Γυριζουμε μια μερα πισω το χρονο να δουμε τι ακριβως ειχε γινει στο κλαμπ χρωμα οπου ο φωτης επινε το μαρτινι του και ακουγε την μουσικη του,

Φωτης,ωραια περναμε αλλα μονος δε λεει χμ ωραια γκομενα αυτή εκει διπλα ας παω να την μιλησω
Καλησπερα κοπελια μονη?
Τζεσικα,ναι μονη,
Φωτης,να σου κανω παρεα?
Φωτης,
Τζεσικα,τζεσικα κανε ότι θες,
Φωτης,δεν ερχεσαι συχνα από τα μερη μας ε?
Τζεσικα,όχι μαλωσα με τον δικο μου και ηρθα να πιω ένα ποτο,
Φωτης,ηρθες στο καταληλο μερος και γνωρισες τον καταληλο
Αλλα δεν είναι κριμα να μηλαμε και όχι να κουνιομαστε?

Επαιζε ένα λαικο και την πηρε στην πιστα χορευανε μαζι και όταν τελειωσε το κοματι την αγκαλιασε και καθησανε στο μπαρ με τα ποτα τους,

Τζεσικα,μπραβο χορευεις ωραια,
Φωτης,όλα επανο μου ωραια είναι κοπελια,
Τζεσικα,εχεις πολλα καλα χαρισματα?
Φωτης,πολλα και μεγαλα προσοντα,

Αυτό ητανε μετα από λιγο την πηγε στης γυναικιες τουαλετες και την γαμουσε όταν εντελως ξαφνικα χτυπαει το τηλεφωνο της εκεινη τον σμπροχνει να το σηκωσει γιατι την επαιρνε ο δικος της,
Τζεσικα,με συγχωρεις πρεπει να φυγω,
Φωτης,πλακα με κανεις ελα να τελειωσουμε,
Τζεσικα,δεν γινεται ο δικος μου είναι πολύ αγριος εξαφανισου καλυτερα μην ψαχνει να σε βρει,

Ξενερωσε εντελως ο φωτης μετα από λιγο βγηκε εξω εκει βλεπει μια  βλαχα όπως ειχε καυλες και ηταν στην σουρα πανω πηγε να την μιλησει την εψησε να πανε σε ένα ξενοδοχειο εκει κοντα,
Βλαχα,θα με προσεχεις?
Φωτης,ναι αγαπη μου ειμαι ειδικος,

Τελικα το κανανε και σε μιση ωρα τελειωσανε εφυγε ποιο μπροστα αφου την ευχαριστησε για την ωραια βραδια που περασανε
Όμως ξεχασε την καρτα του την οποια καρτα του την ειχε δωσει και στην τζεσικα και ετσι ξερανε ποιος ητανε

Το πρωι όπως ετοιμαζοτανε να παει στην δουλεια τον περιμενε στην εισοδο ο γκομενος της τζεσικας ο μπομπι,

Μπομπι,καλησπερα ρε μαγκα ειμαι ο μπομπις ο αντρας της τζεσικας,
Φωτης,ποια είναι η τζεσικα?
Μπομπι,μαγκα μην ξανα πεις τετοιο ψεμα γιατι δε θα σεβαστο ουτε το σπιτι ουτε τους δικους σου και θα σε σπασω τα μουτρα γκεγκε?
Φωτης,ενταξει κυριε ηρεμιστε,
Μπομπι,ασε τα κυριλικια και ακου τι θα σου πω εκανες φαση με την τζεσικα ε?
Φωτης,ε την γνωρισα στο κλαμπ ητανε μονη και μιλησαμε,

Μπομπι,μονο μηλησατε επειδη ειπαν πως πηγες τουαλετα μαζι της,
Φωτης,όχι μονος μου ημουν ένα ποτο μονο ηπια με την κοπελα ουτε καν το ονομα της ξερω,
Μπομπι,καλος φενεσαι ενταξει παλικαρι και δε θα το συνεχισω φυσικα αν ποτε την ξανα δεις ουτε καλημερα θα πειτε γκεγκε?
Φωτης,μαλιστα,

Τρομαξε ο φωτης και δεν ηξερε τι να κανει μετα από λιγο όμως ειχε και άλλη συναντηση μολυς κατεβηκε ειδε την βλαχα με έναν ακομα,
Βλαχος,ελα εδώ εσυ να πουμε 2 λογια
Ειμαι ο πατερας της νιτσας χτες βγηκες μαζι της το βραδυ?
Φωτης,όχι την συναντησα απλα στο παρκο και ειπαμε 1-2 κουβεντες,
Βλαχος,και αυτή γιατι λεει πως κανατε σεξ μεχρι και καποτα ειχε στο εσωρουχο της
Την εξεθεσες την ντροπιασες και τωρα θα πρεπει να την αποκαταστησεις,

Φωτης,όχι δεν φορουσα καποτα για αυτην,
Βλαχος,και τοτε πως βρεθηκε στο εσωρουχο της?
Φωτης,φορουσα καποτα γιατι ειχα κανει φαση  στο κλαμπ και όπως εφυγα βιαστικα την πεταξα στο παγκακι ε εκατσε εκεινη φενεται όπως τα λεγαμε και κολησε,
Όμως όταν τα ελεγε αυτά ο μπομπι τα ακουγε,
Μπομπι,εκανες φαση με την τζεσικα ρε και με κοροιδευες? Θα σε σκισω,

Φωτης,όχι δεν εκανα φαση με την τζεσικα,
Βλαχος,τοτε εκανες με την κορη μου αρα θα πρεπει να την παντρευτεις για να μην σε σκισω εγω,
Μπομπι,με την τζεσικα ρε εκανες φαση η με την κορη του κυριου?
Βλαχος,με την κορη μου  ρε η με την κοπελα του νεαρου εκανες φαση?
Φωτης,και ποιος σας ειπε ρε ότι εκανα φαση με γυναικα?
Βλαχος,οριστε?
Μπομπι,τι λες ρε?
Φωτης, Χαθηκανε οι αντρες βρε? με αντρα εκανα φαση ειμαι γκει και θελω αντρες
Φερτε μου ναυτες φερτε μου λοκατζιδες,

Βλαχος,μαζι με εσενα βρηκε να βγει ρε? ου να χαθεις φτου σου πουστη,
Μπομπι,α τωρα ειμαι ηρεμος μια συκια δε μπορει να καλιψει την τζεσικα παρ όλα αυτά φτου σου πουστη θα πρεπε να ντρεπεσαι ακου να γινεις πουστης,

Φωτης,και ετσι την γλυτωσα,
Παπαγαλιδης,χα χα χα χα χα λιωνωωωω,
Ζεγλιδης,τι εγινε ρε φωτη το παιξαμε αδελφαρα για να γλυτωσουμε το ξυλο?

Ζντραφκιδης,χα αν δεν αντεχεις το ξυλο να μην μπλεκεις σε τετοιες περιπαιτιες αλλα ειχε πολύ χαβαλε η ιστορια σου επρεπε να ημουν εκει να σε εβλεπα να κουνιεσαι χα,

Μυστιδης,ελα ρε μαλακες χαλαρωστε προβλημα ειχε το αλανι και βρηκε αυτό το κολπο για να γλυτωσει,
Τζακ,να μην γυρνας κάθε βραδυ και με άλλη για να μην εχεις τετοια προβληματα αρκεσου επιτελους σε μια βρε φωτη,

Φωτης,δε μπορω με μια ρε ειμαι τυπος πολύ σεξ θελω πολλες γυναικες,
Παπαγαλιδης,ναι αλλα τωρα θα μπαινεις στο χρωμα και θα σε λενε συκαααααα χα,
Τζακ,εμ βεβαια εσυ ξερεις από συκα,
Παπαγαλιδης,θες να πεις κατι λαδα?
Τζακ,εγω γενικα το ειπα εσυ γιατι ταραχτικες πουλι?

Παπαγαλιδης,αφησες μπιχτι ότι ειμαι πουστης?
Τζακ,γιατι εισαι και θιχτικες?


Ζντραφκιδης,ελα ηρεμιστε μην μαλωνεται ρε τωρα μηλαω εγω
Ενταξει φωτη καλα κανεις και γυρνας με γκομενες αλλα να προσεχεις για να μην γινονται καυγαδες,
Μυστιδης,εισαι εναντιων του καυγα ξαφνικα?
Ζντραφκιδης,τωρα που ειμαι κυβερνιση πρεπει να βοηθαω να μην γινονται καυγαδες,

Μυστιδης,ωραια και τωρα να παιξουμε κανενα παιχνιδι ολοι μαζι?
Φωτης,ναι θα παιξω και εγω για να χαλαροσω λιγο,
Τζακ,ωραια και εγω δεν θα επαιζα αλλα ετσι για την παρεα θα παιξω μαζι σας
Α και επειδη μπουλη εισαι καλος ανθρωπος κερασε με εμενα  κανενα καφε κανενα σαντουιτς κανενα αναψηκτικο ότι θελεις ε αν θες και κανενα γλυκο ευχαριστως,

Μπουλης,ενταξει θα σας φερω από όλα,
Φωτης,αληθεια ο χαρτ τι γινεται?
Μυστιδης,ε θα γλενταει ακομα με τοσα λεφτα που εχει πλεον,
Παπαγαλιδης,καλα κανει το χαρικα για αυτόν ας γλεντισει λιγο,

Ζντραφκιδης,ναι αλλα δεν είναι ωρα για γλεντια τωρα αλλα για αγωνες για καλυτερη ελλαδα με αναπτηξη με κυβερνιση συριζα,
Και ετσι καπως η ζωη της παρεας συνεχιζεται,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου