Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΞΑΝΑ



ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΞΑΝΑ
Η ντινα μια 45χρονη γυναικα παντρεμενη με τον δημητρη και μητερα ενός γιου του νικου 17 ετων κανει ένα από τα ποιο δυσκολα επαγγελματα είναι μητερα συζηγος αυτό τα λεει όλα
Μια καθημερινη μερα είναι η παρακατω,

Ντινα,7,30 ωρα να ξυπνησεις αγαπη μου εχεις σχολειο
Πηγαινε να πλυνεις τα δοντια σου και ελα να πιεις το γαλα σου
Ελα και εσυ ρε δημητρη ξυπνα,
Δημητρης,ενταξει μωρε θα προλαβω φερε καφε να ξυπνησω,
Καθησανε στο τραπεζι και ο γιος αρχισε να γραφει sms στο αιφον του,
Ντινα,ολη μερα με ένα κινητο και έναν υπολογιστη ποια εισαι θα σε πειραξει στο τελος,
Νικος,ελα ρε μανα  αφου ξερεις μιλαμε με τους σημαθητες μου,
Ντινα,δε θα τα πειτε σε λιγα λεπτα?

Νικος,ναι αλλα τα λεμε και από το ιντερνετ αχ ρε μανα αυτά εχει η εξελιξη,
Δημητρης,ειδες τι γιο καναμε ξερει την εξελιξη μπραβο ρε παλικαρι μου από εμενα εσυ πηρες για πες εχεις γκομενα?,
Νικος,ε βεβαια και εχω αλλα λεω να την αφεισω να βρω άλλη,
Ντινα,κοιτα τα μαθηματα λεω εγω και ασε τους ερωτες,
Δημητρης,ασε το γιο μας να κανει ότι θελει γυναικα γλεντα γιε μου,
Εφυγε ο γιος στο σχολειο και ετοιμαζοταν και ο αντρας της,

Ντινα,δε με αρεσει να του μιλας ετσι τι παει να πει να κανει ότι θελει να πληγωνει της κοπελες δηλαδη?
Δημητρης,ετσι πρεπει να κανει ο σωστος αντρας να αλλαζει γυναικες όταν δεν μενει ευχαριστημενος,
Ντινα,ότι εκανες εσυ δηλαδη ε?
Δημητρης,ασε εμενα αλλα τα χρονια τοτε,
Ντινα,ναι εντελως αλλα,
Δημητρης,μην με θυμιζεις τα νειατα μου γιατι εκανα μαλακιες τοτε τελος παντων φευγω τι θα φαμε το μεσημερι γυναικα?
Ντινα,ελεγα να επαιρνα κιμα να καναμε κεφτεδακια,
Δημητρης,φτιαξε μουσακα καλυτερα είναι ποιο καλο
Α και το βραδυ εχει ματς θα φερω τον αποστολη και τον ντινο φτιαξε κανενα γλυκο να τους κερασουμε

Α και περνα από την εφορια να δωσεις το χαρτι που σε ειπα και στο δρομο κανε μια σταση στην τραπεζα να παρεις μια καινουργια καρτα γιατι αυτή θα καταργηθει ε και περνα και από την μανα μου να πας ένα κομματι φαι όταν γινει,

Η ντινα πηγε στα μαγαζια ψωνισε εκανε το φαγητο της και μετα εκανε της άλλες δουλειες που της ειπε
Το μεσημερι γυρισε ο γιος της,
Ντινα,πως πηγε το σχολειο?
Νικος,καλα μπαινω στο ιντερνετ εχουμε αγωνα σε ένα παιχνιδι όταν γινει το φαι φωναξε,
Ντινα,ε κατσε να μιλησουμε λιγο,
Νικος,δε μπορω ρε μανα,

Ντινα,μαλιστα ωραια ζωη ντινα μου κανεις μπραβο,

Λιγο μετα γυρισε και ο αντρας της,
Δημητρης,γυναικα βαλε να φαω γιατι ειμαι πολύ κουρασμενος ειχαμε μια αλλαγη σημερα σε κατι βιβλια
Πηγες φαι στην μανα μου?
Ντινα,ναι 2 κομματια αφησα,
Δημητρης,ωραια πηγες εφορια ετσι?
Ντινα,ναι ετοιμα τα χαρτια σου,
Δημητρης,μπραβω στην τραπεζα πηγες?
Ντινα,όχι δε προλαβα,



Δημητρης,ε τι εκανες ολη μερα ρε γυναικα πως θα παω να βγαλω  λεφτα αυριο? πες ότι τυχαινει μια δουλεια να λειψω λιγες ωρες από πού θα βγαλω λεφτα αν χρειαστει κατι?

Ντινα,ε δε θα γινουν όλα αυτά αυριο και ποσα λεφτα ποια πρεπει να εχεις?
Δημητρης,δεν εχει σημασια πρεπει παντα να ειμαστε ετοιμοι για όλα
Τελος παντων φτιαξε και τυροπιτακια φτιαξε και γλυκο για την παρεα,
Ντινα,ορεξη που ειχα τωρα να μου φωναξεις αυτους τους τεμπελιδες,

Δημητρης,σε παρακαλω είναι παρεα μου χρονια με αυτους φαγαμε ψωμι και αλατι εξαλου εγω τους ειπα να ερθουνε δεν μπορω να βλεπω ματς μονος μου βαριεμαι θελω να εχω παρεα να μηλαμε,

Ντινα,ναι και πρεπει εγω να τους περιπιουμε μην θυμωσουνε ετσι?

Δημητρης,είναι ζητημα αρχης αν μας βλεπουν ετσι θα καταλαβουν ότι εγω ειμαι ο αντρας του σπιτιου και θα παιρνω πολλα μπραβω βρε,
Ντινα,ενταξει θα τα φτιαξω,





Εφτασε το βραδυ βλεπανε το ματς και η ντινα ηταν στην κουζινα και βαριοταν περιμενε να τελειωσει για να φυγουνε στο μεταξυ χτυπαει το τηλεφωνο το σηκωσε ο γιος της,

Νικος,παρακαλω? Ναι εδώ είναι ντινα σε ζητανε στο τηλεφωνο,
Ντινα,ευχαριστω αλλα να σου θυμησω ότι δεν ειμαι φιλεναδα σου για να με λες ντινα μπορεις απλα να με λες μαμα
Παρακαλω?
Σοφια,μην παρακαλας πολύ κουνελενια,
Ντινα,σοφια?????????
Σοφια,με θυμηθικες ε?
Ντινα,σοφια μου εσυ πω ρε τι χαρα μου εδωσες που με βρηκες όμως?
Σοφια,οποιος ψαχνει βρισκει ετσι δε λενε?
Ντινα,που εισαι πες μου?

Σοφια,μετακομισα μονιμα στην αθηνα από χτες και το πρωτο πραγμα που ειπα ότι θα κανω είναι να βρω την παλια μου κολλητη
Λοιπον εχεις ωρα να βρεθουμε?
Ντινα,για τωρα λες?
Σοφια,φυσικα εχεις να κανεις κατι καλυτερο?
Σκεφτικε ξαφνικα την παρεα μεσα το γραψιμο του αντρα της και ετσι αποφασισε να βγει μαζι της,

Ντινα,φευγω εχω μια δουλεια κοιμησου σε μιση ωρα,
Νικος,σε μια γινεται?
Ντινα,σε 45 λεπτα
Δημητρη με συγχωρεις μου ετυχε μια δουλεια πρεπει να φυγω,
Δημητρης,που πας τετοια ωρα?
Ντινα,θα στα πω όταν γυρισω,

Δεν αρεσε στον αντρα της αυτό αλλα δεν ειπε κατι η ντινα βγηκε από το σπιτι της περπατησε και βρεθηκε με την σοφια εξω από το παλιο τους στεκι η χαρα τους  όταν βρεθηκανε ηταν απιστευτη,

Σοφια,φιλεναδααααααααααα,
Ντινα,αγαπη μουυυυυυυυυυυ,

Αφου αγγκαλιαστικαν δωσανε φιλια και περπατησαν λιγο καθησανε σε ένα μπαρ εκει κοντα να πιουνε ένα ποτο,

Σοφια,γυρισα χτες όπως ειπα αθηνα  λεω παει τελος εγω εδώ θα μεινω και όπως ξερεις κραταω ημερολογιο εψαξα λοιπον να δω τι ονοματα και τηλεφωνα ειχα από της παλιες μου σημαθητριες 1-2 αλλαξανε και με την τριτη πετυχαινει το δικο σου η χαρα μου ητανε πολύ μεγαλη ακομα δε μπορω να το πιστεψω ότι σε βρηκα κουνελιανια μου αχχχχχ,




Ντινα,αν σου πω ότι ειχα χρονια  να παρω τετοια χαρα  τι θα πεις? ασε ρε σοφακι αλλιως μας τα ελεγαν παλια γονεις και δασκαλοι ο κοσμος είναι τελειως διαφωρετικος,

Σοφια,εκανες οικογενεια λοιπον ωραια αλλα εχεις προβληματα με τον αντρα σου να φανταστω και εισαι καπως?

Ντινα,φυσικα και με όλα γενικα
Παντρευτικα εχω έναν γιο ένα σπιτι αλλα νιωθω σκλαβομενη,
Σοφια,ετσι ενιωθα και εγω και ευτυχως χωρισα και της 2 φορες δικαιουμε έναν ακομα γαμο όμως,

Ντινα,ναι θυμαμαι παντρευτικες έναν αμερικανο ειχαμε μαθει πριν χρονια όταν το εμαθα ειχα ειδη παντρευτει και δε μπορουσα να σε βρω ειχες αλλαξει και διευθινιση,

Σοφια,ναι ασε ειχα φαει κολημα με τον τομ ωραιος αντρας με μεγαλο πεος αλλα τι να το κανεις αυταρχικος πολύ
Αλλα επρεπε να παντρευτω όπως ελεγε η μανα μου και να βρω την τυχη μου και όταν καταλαβε και η ιδια τι μαλακας ητανε με ελεγε εγω στα ελεγα εσυ ηθελες να φυγεις από εμενα,

Ντινα,και μετα τι εκανες?

Σοφια,γυρισα για λιγο και αμεσος με προξενιο γνωρισα έναν εμπορο που εμενε θεσσαλονικη ουτε μια βδομαδα δεν εμεινα αθηνα και δεν ειχα χρονο να ψαξω να σας βρω πηγαμε αμεσως  εκει παντρευτικα εκει περα  καλος ανθρωπος αλλα πολύ συντηριτικος ηθελε να με τρεχει σε δεξιωσεις πλουσιον στο μεγαρο μουσικης να μην ντινομαι όπως θελω να μην ξοδευω πολλα οσο για το σεξ αστο μια στο τοσο 2,5 χρονια αντεξα και μετα τον ειπα αντε γεια

Ε υστερα εκανα ταξιδια εμεινα για μεγαλο διαστημα στο παρισι στο λονδινο στο βερολινο στην ρωμη και τελικα ειπα δε παει άλλο θα γυρισω στην πολη μου να δω και τους γονεις μου που ολο παραπονα ητανε 45 εφτασα και με φερονται όπως τοτε,

Ντινα,σε θαυμαζω αγαπη μου εισαι ανεξαρτητη όμως αυτό τα λεει όλα εγω δεν ειχα την δυναμη σου,

Σοφια,ναι σε θυμαμαι πολύ σεμνη πολύ συντηριτικη επρεπε να παρεις αδεια για να ερθεις σε παρτυ μαζι μας και ολο σε μαλωνανε οι δικοι σου,


Ντινα,ναι αυτό γινεται και τωρα και οι γονεις μου ακομα με ελεγχουν και ολο να προσεχω τα παντα λενε για να μην πει τιποτα ο κοσμος και ο αντρας μου που με θελει υπηρετρια  για αυτό ειπα δεν εχω την  δυναμη σου να φτιαξω χαρακτηρα διαφωρετικο,

Σοφια,ποτε δεν είναι αργα,

Ντινα,τωρα? ασε και πολύ αργα ειμαι ποια παντρεμενη και μητερα,
Σοφια,και τι με αυτό?

Ντινα,ότι δε μπορω να αλλαξω τωρα χαρακτηρα και γενικα ζωη καλη μου

Δε λεω πως δεν αγαπω τον γιο μου και τον αντρα μου αλλα με εχουν στην κοντρα συνεχεια  ο ενας με θελει σκλαβα οσο για τον αλλων  ασε  ολο με το κινητο και τον υπολογιστη στα χερια είναι πως εγινε ετσι αυτή η γεννια ουτε βγαινουν ουτε διασκεδαζουν μονο χαζομηλανε στα φεισμπουκ,

Σοφια,ασε ξερω γενικο το κακο αυτή η γεννια είναι εντελως για τα πανυγιρια,


Ντινα,αχ και οσο θυμαμαι τα δικα μας χρονια  ανεμελες διασκεδαζαμε γυρνουσαμε ολη μερα εξω ζουσαμε την ζωη γενικα,

Σοφια,ναι ηταν τα ομορφοτερα χρονια της ζωης μας μαζευομασταν στα σπιτια ποτε της μιας ποτε της αλλης τα λεγαμε ακουγαμε μουσικη στα γουοκμαν πηγαιναμε τα καλοκαιρια μαζι διακοπες κουτσομπολια για αγορια βολτες στις καφετεριες στις ντισκοτεκ παιρναμε την κατερινα την μανινα μαθαιναμε συμβουλες για σχεσεις κολουσαμε της αφισες του γαρδελη και του μιχαλοπουλου στα δωματια μας
 ανεμιλια ασε τι να θυμομαστε από το 80 όλα τελεια ητανε,

Ντινα,αχ ασε τι να λεμε τωρα θα μελαγχωλισουμε πανε περασαν αυτά,

Σοφια,όχι απαιραιτητα,
Ντινα,τι εννωεις?
Σοφια,ξερεις εκει στο εξωτερικο που εζησα γνωρισα καποιον επιστημονα που μελεταει μια νεα επιστιμη εντελως απορητη στον κοσμο μας,
Ντινα,και εσυ πως την ξερεις?

Σοφια,όταν κοιμασαι με έναν αντρα μπορει να σου εμπιστευτει πολλα,

Ντινα,δε σε πιστευω και με επιστημονα?
Σοφια,ναι αλλα δεν είναι εκει το θεμα μας
Αυτος που λες εχει ξεκινησει μερικες ερευνες υπαρχει η μαλλον φτιαχνεται μια χρονομηχανη που μπορει να σε γυρισει πισω στο χρονο σε οποια εποχη θελεις,

Για 1 λεπτο η ντινα εμεινε αγαλαμα και η σοφια απλα την κοιτουσε σοβαρα,
Ντινα,δηλαδη τι γινεται?

Σοφια,μπαινεις στο μηχανημα πατας μια ημερομηνια που θελεις και εξαφανιζεσαι πας ακριβως εκει που διαλεξες εισαι ο εαυτος σου αλλα αρκετα χρονια νεοτερη και ξανα ζεις της καταστασεις που εζησες,
Ντινα,και το πιστευεις εσυ?
Σοφια,γιατι όχι αν δεν ηταν γιατι να κανουν τοσες ερευνες χρονια?

Ντινα,μαλιστα και δηλαδη αν μπορουσες να γυρισεις πισω στο χρονο θα το εκανες?

Σοφια,ασφαλος αλλα όχι μονη μου θα επαιρνα και εσενα και θα ξανα ζουσαμε ολες μας εκεινες της τρελλες,


Ντινα,ναι θα ηταν πολύ καλα να ζουσαμε και παλυ την εφηβια μας οσο και αν με καταπιεζαν οι γονεις μου εβρισκα τον τροπο και περνουσα καλα με εσας
 αλλα μην ξεχνας ότι ειμαι παντρεμενη και μητερα,

Σοφια,ναι με έναν αντρα αυταρχικο και με έναν γιο που σε εχει γραμμενη
Κουνελενια μου στο παρελθον παμε με σκοπο να κανουμε και μια νεα αρχη αν δεν παντρευοσουν τον αντρα σου θα εβρισκες αλλων αντρα και προφανος θα εκανες έναν αλλον γιο να σε αγαπαει



Για σκεψου τι θα γινοτανε αν γυρισες ξανα στο παρελθον και γνωριζες αλλον αντρα θα εκανες άλλη οικογενεια και θα ηταν πολύ καλυτερη η ζωη σου  από αυτην που τωρα ζεις

Εγω δεν θελω να σε επιρεασω εσυ θα κατσεις και θα σκεφτεις εισαι πραγματικα ευτυχισμενη?,

Δεν ειπες πολλες φορες μεσα σου πως θα ηταν καλυτερα αν γνωριζες αλλων αντρα?
Ασε που θα ξανα ζουσες από την αρχη εκεινα τα υπεροχα χρονια

Μακαρι να εβρισκα τον τροπο και θα γυρνουσα τον χρονο πισω αυριο και ολας κουνελενια μου,

Προβληματιστικε αρκετα η ντινα επεστρεψε στο σπιτι της αργοτερα  την αλλη μερα θα εβγαινε ξανα με την σοφια οταν γυρισε ο αντρας της την εκανε παρατηριση,

Δημητρης,δηλαδη θα φευγεις βραδιατικα ενώ εχω κοσμο? Και εγω δε ξερω πως συγκρατηθηκα για να σε εμποδισω εχεις χαρη που δεν ηθελα να καταλαβει τιποτα η παρεα,

Ντινα,α πες ετσι ότι μονο για την παρεα νοιαζεσαι αδιαφωρεις για εμενα χρονια τωρα,
Δημητρης,κανουμε και παραπονα από πανω?
Φευγεις μεσα στην νυχτα σαν την αλητισα και μου την λες και ολας?

Ντινα,βγηκα με την φιλη μου που ειχα να δω χρονια εχω να βγω μονη μου με δικες μου παρεες παρα πολλα χρονια,

Δημητρης,φενεται δε καταλαβες ακομα ότι εισαι μια παντρεμενη γυναικα,
Ντινα,παντρεμενη όχι σκλαβα,

Δημητρης,ντινα πρωτη και τελευταια φορα που κανεις ότι αποφασισεις εσυ στο εξης θα κανεις ότι πω εγω γιατι εγω ειμαι ο αντρας σου,



Ντινα,τοτε και εσυ πριν κανεις ότιδηποτε θα με ρωτας και πριν δινεις την διαταγη τι να παρω και τι να κανω μπορεις να λες και την φραση αν μπορεις,

Δημητρης,σε εβαλε λογια αυτή η φιλεναδα σου και δε ξερεις τι λες μου φενεται σημερα,
Ντινα,δεν εχει καμια σχεση αυτό επιτελους αγανακτισα να με φερεσαι σαν να ειμαι σκλαβα σου,
Τσακ την εδωσε ένα μπατσο,

Δημητρης,για να μαθεις να μου αντιμηλας κανε και παραπανω να δουλευω ολη μερα σαν τον ΜΑΛΑΚΑ και να με λες ότι σε φερομαι και ασχημα,
Ντινα,αυτό θα μου το πληρωσεις,
Δημητρης,σκασε τσακ
Βγαζεις και γλωσσα αντι να πεσεις να μου ζητησεις συγγνωμη,

Νικος,γιατι κανετε τοση φασαρια θελω να κοιμηθω αυριο εχουμε διαγωνισμα α μανα δε φτανει που φευγεις βραδιατικα φωναζεις και ολας?

Δημητρης,βλεπεις ακομα και ο γιος μας σε καταλαβε πανε για υπνο αγορι μου μην σε νοιαζει η μανα σου δε θα ξανα κανει φασαρια μαζι μου και ουτε θα μας αφησει βραδιατικα,
Ντινα,σας βαρεθηκα ποια μονο για υπηρετρια με θελετε,
Δημητρης,σκασμος λεμε ελα να ξαπλωσεις αμεσος και θα ξεχασω το σημερινο,


Η ντινα δεν ειπε τιποτα καθησε στην κουζινα μονη της για λιγο και μετα πηγε να ξαπλωσει ο αντρας της ειχε ειδη κοιμηθει σκεφτικε πολύ καλα  όλα οσα την ειπε η σοφια ποσο καλα θα ηταν αν μπορουσε να γυρισει το χρονο πισω και να εκανε μια νεα καλυτερη ζωη,
Ντινα,τον μαλακα με βαρεσε για όλα τον ειχα εικανο αλλα όχι και να με βαρεσει
Και ο γιος μου αμεσος να υποστηριξη τον πατερα του επειδη βγηκα μια φορα και εγω εξω
Καλα τα ελεγε η σοφια δεν είναι αυτοι για εμενα μακαρι να γυριζα τον χρονο πισω στα παλια και να εκανα καινουργια ζωη,


Εντελως ξαφνικα ενιωθε καπως παραξενα το στομαχι της την ενωχλουσε ενώ φωναζε το ονομα της φιλης της σοφιας
Ξυπνησε και ειχε τρομαξει
Όταν ξαφνικα μια νοσοκομα ηταν από πανω της,

Νοσοκομα,ηρεμισε κοπελια ονειρο εβλεπες,
Ντινα,τι ονειρο που βρισκομαι ποια εισαι?

Νοσοκομα,ηρεμα θα συνελθεις ηταν φυσικο να χασεις της αισθησεις σου τοσο πολύ που ηπιες,


Ξαφνικα η ντινα βλεπει το σωμα και το προσωπο της εντελως διαφωρετικο όπως όταν ητανε πολύ νεα βρισκεται σε ένα νοσοκομειο και δεν ξερει τι να πει,

Ντινα,συγγνωμη που βρισκομαι τι εγινε?
Νοσοκομα,σας φερανε τα ξημερωματα ειχες πιει παρα πολύ νεαρη μου και εμεις στην ηλικια σας πηγαιναμε σε παρτι αλλα προσεχαμε το αλκοολ,
Ντινα,ποιο παρτυ τι λετε που είναι ο αντρας μου ο γιος μου?

Νοσοκομα,α μαλλον βλεπατε καποιο ονειρο ισως ακομα δεν ηρεμισατε από το ποτο θα φωναξω το γιατρο α να και οι γονεις σας τους ειδοποιησαμε από ωρα,

Τοτε η ντινα τρελλαθηκε ειδε μπροστα της τους γονεις της που ητανε νεοι ειχαν αρκετα αυστηρο υφος ενώ ψηλα στην κοριφη του θαλαμου υπηρχε μια κορδελα που εγραφε ευτυχισμενο το 1985,

Πατερας,συνηλθες ετσι?
Ντινα,πατερα?????

Πατερας,γιατι τοση απορια θα με πεις λογικο είναι να ντρεπεσαι να μας κοιταξεις μετα από όλα αυτά,
Μητερα,εμεις θα τα πουμε όταν θα ειμαστε μονες μας εχεις πολλα να μου πεις ντινακι μου ετσι?
Ντινα,μαμα?????

Μητερα,εισαι σιγουρα καλυτερα κορη μου γιατι εχεις αυτό το υφος?
Ντινα,ειμαι καλα απλα λιγο απορημενη,
Μαμα,λογικο να θελεις να ζητησεις κατι σαν συγγνωμη και να μας αγκαλιαζεις,
Ντινα,ναι το βρηκατε ακριβως αυτό,

Νοσοκομα,ενταξει είναι καλυτερα οι εξετασεις είναι καλες μπορειτε να την παρετε σπιτι σας

Και μια συμβουλη νεαρη μου άλλη φορα όταν πας σε παρτι με αγορια μονο κοκα κολα θα πινεις γιατι το αλκοολ σε πειραζει και τα αγορια θελουν να σε μεθησουν για να σε εκμεταλευτουν
Ευτυχως τωρα δεν εγινε κατι κακο αλλα την άλλη φορα δε ξερεις αν εισαι τυχερη,

Πατερας,δεν θα υπαρξει άλλη φορα θα ξεχασει μια για παντα παρτυ και παρεες ευχαριστω δεσποινις,
Ντινα,ότι και αν πειτε εχετε δικαιο τα εχω εντελος χαμενα,

Φορεσε το τζιν της και την μπλουζα με την μαντονα καθος και το δερματινο μπουφαν και της μποτες της
Όταν πηγαν με το αμαξι σπιτι επαιζε μια κασσετα με ξενα τραγουδια και ακουγε το I know want love is,

Ντινα,πολύ ωραιο αυτό το τραγουδι το ξερω είναι υμνος στην αγαπη,
Πατερας,φυσικα και το ξερεις λιγους μηνες εχει που παιζει παντου για αυτό το εγραψα μαζι με τα αλλα,
Μητερα,εμενα παλυ με αρεσουν μονο τα ελληνικα τα ξενα είναι μονο για εσας τους νεολαιους,
Ντινα,μην το λες μαμα σε λιγα χρονια ολοι θα ακουνε αυτό το κομματι και γενικα ξενη μουσικη,
Μητερα,και εσυ που το ξερεις εγινες και μεντιουμ η ακομα εισαι επιρεασμενη από το ποτο?

Όταν εφτασαν σπιτι η μητερα της εκανε ένα τσαι με μελι να πιει ενώ την εβαλε στο πιατο μελομακαρονα και κουραμπιεδες,

Μητερα,θα σου κανει καλο το τσαι και φαε και κατι μιση εμεινες,
Ντινα,α ρε μανα τα ιδια μια ζωη,
Μητερα,για μιλα λιγο ποιο καλα τι παει να πει α ρε μανα?
Ντινα,συγγνωμη μητερα,

Πατερας,α μπραβο ζητα και καμια συγγνωμη εκανες πολλα λαθη τελευταια ντινα μου,
Ντινα,ναι εχω κανει με συγχωρειτε,
Πατερας,λοιπον οσο τρως θα σου πω τι θα συμβει από εδώ και περα ακουσε καποιους κανωνες μας
Κομμενες οι πολλες παρεες με καποια ατομα κομμενα τα παρτι κομμενα τα ξενυχτια και θα μελετας περισσοτερο,

Ντινα,καμια αντιριση μπαμπα θα κανω ότι μου πεις θα σεβαστο τους κανωνες σου,


Πατερας,παλυ καλα περιμενω όμως εργα και όχι λογια ενταξει? Λοιπον φαε και ξαπλωσε μια βδομαδα ακομα εχετε διακοπες μετα αρχιζει ξανα το σχολειο φετος θα παρεις καλυτερο βαθμο από περσυ και του χρονου θα τελειωσεις με αριστα το λυκειο
Δε μπορει η κορη η δικια μας να μην τα παει καλα,

Εφυγε ο πατερας της πηγε σε κατι φιλους του,
Μητερα,λοιπον και τωρα που μειναμε μονες θα μιλησουμε ανοικτα όπως μηλαμε
Λοιπον ντινακι εκτος από ποτο δεν εκανες τιποτα άλλο κακο στο παρτυ ετσι?

Ντινα,όχι μητερα δε θυμαμαι βασικα και πολλα αλλα όχι μονο ποτο ηπια πολύ εκεινη την νυχτα 4-5 ποτηρια τζιν με τονικ ειχα πιει,

Μητερα,σε πιεσε το αγορι σου μηπως να ολοκληροσεται?
Ντινα,η αληθεια είναι από οσα θυμαμαι πως μου την επεσε ο δημητρης μιας και με συνοδεψε στο παρτι  εκεινο το βραδυ αλλα τον απεριψα
Με εδωσε και άλλο να πιω να χαλαρωσω αλλα τελικα μεθησα αλλα όχι δεν καναμε τιποτα αυτό το θυμαμαι,
Μητερα,ο δημητρης?ο γιος του φουρναρη τι ζηταει αυτος από εσενα μην μου πεις ότι σου αρεσει?
Ντινα,και όμως μου αρεσε τοτε,


Μητερα,τοτε? Α ναι μεχρι χτες γιατι από σημερα μετα από αυτό που σου εκανε δηλαδη να στα ριξει ενώ σε ειχει μεθησει θα παψει να σου αρεσει ετσι?

Ντινα,ναι μαμα το μονο σιγουρο αυτό θα κανω μια καινουργια ζωη για ένα καλυτερο μελλον για εμενα,


Μητερα,μπραβο ντινακι μου σε εμπιστευομαι αποδειξε πως εισαι κορη μου και μην ξανα μιλησεις σε αυτόν τον αχρηστο που ηθελε να σε εκμεταλευτει και τωρα αφου εφαγες ξαπλωσε λιγο να κοιμηθεις σου χρειαζεται ξεκουραση το μεσημερι θα φαμε την γαλοπουλα φιλακια,

Μεσα στην χαρα η ντινα μετα από χρονια ξανα ζουσε την εφηβια της κοιμηθηκε με το γουοκμαν της ακουγοντας πολλες μεγαλες επιτυχιες όπως το last Christmas μιας και ηταν εποικαιρο λογο ημερων

Αλλα και τον υμνο στην αγαπη I wanna know what love που λιγους μηνες πριν ειχε κυκλοφορισει
Όταν ξυπνησε πηρε από το σταθερο τηλεφωνο στην σοφια να δει τι κανει,

Σοφια,ελα κουνελενια μου,
Ντινα,σοφια εγινε ένα θαυμα ειμαι ξαφνικα στην εποχη την παλια 30 χρονια πισω γυρισα,

Σοφια,γιατι εγω που νομιζεις ότι ειμαι?
Ντινα,δηλαδη γυρισαμε μαζι πισω στο χρονο ετσι ξαφνικα?

Σοφια,όχι ακριβως ξαφνικα εκανα και εγω καποια κολπα
Όταν καταλαβα ότι εισαι χαλια από την ζωη σου αποφασισα να σε βοηθησω

Εριξα στο ποτο σου το ειδικο χαπι που χρειαζεται αυτό που ηπια και εγω κοιμηθηκαμε και ξυπνησαμε πισω στο παρελθον 30 χρονια πριν και ζουμε τα ιδια γεγονοτα από την αρχη
Στο χερι μας είναι να φτιαξουμε ένα καλυτερο μελλον για εμας,

Ντινα,από οσα θυμαμαι ο δημητρης θα αρχισει να με παρακαλαει,


Σοφια,ναι και εσυ θα πρεπει να του το κοψεις από την αρχη να ξερεις δεν εχετε σχεση ότι εγινε πριν τελειωσε γυρισαμε ξανα στο 1985 όταν θα σου την πεσει αποριψε τον εντελος  θυμησου ποσο χαλια περνουσες και κανε μια νεα αρχη εχουμε πολλα χρονια μπροστα μας από σημερα ζουμε ξανα της παλιες καλες μερες φιλεναδα μου,

Τοτε η ντινα χαμογελασε μετα καθησε να φανε στο πρωτοχρονιατικο τραπεζι τους,
Πατερας,μια ευχη ας είναι η νεα χρονια γεματη ευτυχια για την οικογενεια μας αλλα και για ολο τον κοσμο,
Μητερα,υγεια και χαρες να εχουμε,
Ντινα,και μεγαλες αλλαγες,
Πατερας,ευτυχισμενο το 1985,


Φαγανε την γαλοπουλα και καθησανε στην τηλεοραση ειχαν παρει μια κασετα με χριστουγεννιατικη ιστορια και την βλεπανε στο βιντεο μεχρι να κοιμηθουνε ολοι τους στους καναπεδες στο σαλονι
Αυτές οι οικογενιακες στιγμες που ολοι νοσταλγουμε τα παλια καλα χρονια

Περασαν οι γιορτες και αρχισαν ξανα τα μαθηματα όταν πηγαν στο σχολειο η ντινα με την σοφια ειδανε της άλλες φιλες τους αγκαλιες φιλια οι άλλες τα εχασαν δε μπορουσαν να ξερουν ότι τα κοριτσια ειχαν να της δουνε χρονια

 και ξανα γυρισαν στην εποχη τους τα ειπανε λιγο και μπηκαν στην ταξη καθησαν μαζι στο ιδιο θρανιο ενώ ο δημητρης προσπαθησε να της μιλησει και η ντινα τον απεφευγε,

Καθηγητης,λοιπον καλη επιστροφη οι γιορτες τελειωσαν και πρεπει να αφωσιοθειτε τωρα στο διαβασμα
Θα αρχισουμε με ένα διαγωνισμα να δω και πως τα πατε,

Οι περισσοτεροι ητανε δισαρεστιμενοι αλλα η ντινα με την σοφια η χαρα τους που θα ξανα ζουσανε ακομα και αυτές της στιγμες γραψανε με αριστα κατι που αρεσε πολύ τον καθηγητη τους,
Καθηγητης,συγχαριτιρια κοριτσια τα πηγατε θαυμασια συνεχιστε ετσι και θα τα πατε πολύ καλα,
Ντινα,σας ευχαριστουμε κυριε καθηγητα,
Μετα το διαγωνισμα ο δημητρης την πλησιασε ξανα,
Δημητρης,πρεπει να σου μιλησω,
Ντινα,ναι αλλα εγω δεν θελω,
Δημητρης,είναι σημαντικο,
Ντινα,ενταξει σοφια περιμενε σε 5 λεπτα ερχομαι
Σε ακουω δημητρη πες,

Δημητρης,ολες αυτές της μερες σε πηρα 4-5 φορες και δεν το σηκοσες παω να σου μιλησω και με αποφευγεις μπορω να μαθω τι εγινε?
Ντινα,ασφαλος δεν σε θελω άλλο για παρεα μου βρες άλλη κοπελα να κανεις το παιχνιδι σου,
Δημητρης,γιατι μου μηλας ετσι εχουμε σχεση,
Ντινα,ειχαμε τωρα όχι καταλαβα τι ανθρωπος εισαι και ξερω και πως θα καταλιψεις,
Δημητρης,δηλαδη που θα καταλειψω?

Ντινα,θελεις να εχεις μια κοπελα να περνας την ωρα σου να διασκεδαζεις και μετα από χρονια  να την παντρευτεις να εχεις μια γυναικα για βιτρινα στην παρεα σου ε λοιπον αυτό το λαθος δε το ξανακανω τελος,

Δημητρης,πας καλα τι λες τωρα?
Ντινα,με μεθησες για να με ριξεις στο κρεβατι εισαι εικανος για όλα το ιδιο λαθος δεν τον ξανακανω αντιο δημητρη,
Ο δημητρης απορουσε η ντινα πηγε με την φιλη της και την ελεγε τα οσα ειπε,
Σοφια,λοιπον τελειωσατε?
Ντινα,ελπιζω οριστικα και να μην με ξανα ενωχλησει παρακαλω,

Σοφια,ωραια και τωρα παμε μια βολτα στα μαγαζια εχουμε λιγο χρονο,
Κανανε μια βολτα ειδανε κατι ωραια ρουχα και καποια παπουτσια,

Σοφια,μολυς μαζεψω λεφτα θα παρω αυτές της γοβες και αυτό το φορεμα,

Ντινα,εμενα δε θα με αφησουν ποτε να βγω με αυτό το φορεμα αλλα δε με πειραζει καθολου μια χαρα ειμαι με τα σταρακια και το τζιν,

Σοφια,μου φορας και μπλουζα iron maiden ντινεσαι πολύ αγωριστικα φιλεναδα,
Ντινα,ετσι ημουν παντα και χερομαι που ξανα ζω την εφηβια μου φιλεναδα,
Σοφια,και επισης δεν χρειαζεται να μου λες για το πριν ειμαστε στο παρελθον κανουμε μια αρχη,
Ντινα,ενταξει ναι ειμαι ποιο ροκ στιλ ισως όταν γινω 18 να φορεσω καποια μινι φουστα,

Γυρισαν σπιτια τους μετα από λιγο,
Μητερα,καλος την πως ηταν η πρωτη μερα στο σχολειο?
Ντινα,καλυτερα από ότι νομιζα,
Μητερα,ωραια πανε να ξεκουραστεις λιγο σε μιση ωρα θα φαμε,

Η ντινα φορεσε το walkman της και ακουγε τα αγαπημενα της τραγουδια ειδικα το words το οποιο τραγουδουσε συνεχεια
Ντινα, Words –don come easy to me
Hom can I find a way
To make you see I love you?
Words-don came easy,
Μητερα,ελα ντινακι το φαγητο είναι ετοιμο μας κανεις την τραγουδιστρια άλλη ωρα να σε ακουμε και ολας,
Ντινα,μακαρι καποτε να γινω τραγουδιστρια μαμα,
Περασε και ο χειμωνας και εφτασε ο καιρος για της εξετασεις στο μεταξυ όμως ειχαμε στην ελλαδα εθνικες εκλογες για κυβερνιση,

Πατερας,θα ψηφισουμε νεα δημοκρατια ο μητσοτακης φενεται πολύ σοβαρος και μπροστα από την εποχη του 4 χρονια πασοκ ηταν αρκετα μας ειπανε ότι θα κανουνε αλλαγη αλλα τελικα μονο οι δημωσιοι πηραν αξια εμεις οι απλοι εμποροι πληρωσαμε πολλους φορους,

Μητερα,συμφωνω μια ζωη δεξιοι εξαλου ειμαστε,
Ντινα,εγω δεν ασχολουμε με πολιτικα δε θα ψηφισω ποτε κανεναν,
Στις εκλογες τις 2 ιουνιου το πασοκ κερδισε με μεγαλη διαφωρα για δευτερη συνεχομενη φορα την εξουσια ο κοσμος πανυγιριζε στους δρομους,

Πατερας,πανυγιριστε προβατα τον χειμωνα να σας δω τι θα κανετε,
Μητερα,είναι αυτος ο ενθουσιασμος και τα ωραια συνθηματα που λενε και τους ξεσικονουνε,
 Ντινα,με συγχωρειτε μπορω να παω αυριο το βραδυ στο σπιτι της σοφιας θα εχει ένα μικρο παρτι,

Πατερας,γιατι πασοκτσιδες είναι?
Ντινα,καμια σχεση απλα μιας και το σχολειο τελειωσε θελει να κανει ένα παρτυ ετσι για εμας,
Μητερα,εγω λεω να την δωσουμε την αδεια μιας και ολο το χειμωνα ητανε και σωστη μαθητρια και καλη κοπελα,
Πατερας,ενταξει ντινα μπορεις να πας αλλα στις 1 την νυχτα να εισαι πισω,

Ντινα,αχ σας ευχαριστω πολύ σας αγαπαω πολύ,
Πηγε στο παρτι της σοφιας πολύ κεφι πολύ χορος και η ντινα χορευε το
She is a maniac και το αγαπημενο της κομματι words με έναν νεαρο τον κωστα και όταν τελειωσανε καθησανε με ένα ποτο να μιλησουν,

Κωστας,παει και αυτή η χρονια μια ακομα και τελος σχολειο,
Ντινα,ναι όλα τα καλα τελειωνουν γρηγορα,
Κωστας,όχι και καλα περιμενω ποτε θα τελειωσει το σχολειο να χαλαροσω,
Ντινα,μην το λες αυτό γιατι μετα από χρονια θα το νοσταλγεις και θα θες οσο τιποτα να ξανα γυρνουσες στα θρανια,

Κωστας,μηλας σαν φιλοσοφη ε?
Ντινα,σκεφτομαι τα παντα και πριν πω κατι μελεταω ολες της εκδοχες,
Κωστας,λοιπον εσυ θα πας πολύ ψηλα,
Ντινα,αν εχω διπλα μου έναν σωστο αντρα ναι θα παμε μαζι,

Και αρχισαν να φιλιουνται καθος επαιζε το I wanna know what love
Η ντινα περνουσε υπεροχα και χεροταν για αυτην και η σοφια
Μολυς τελειωσαν το λυκειο η ντινα εφυγε με τον κωστα για σπουδες στο παρισι εκει παντρευτικαν και για κουμπαρα ειχανε την σοφια που ειχε και αυτή σχεση με καποιον και αποφασισαν να μεινουνε στο παρισι για καποια χρονια τουλαχιστων
Και ετσι ξανα ζουσανε την ζωη από την αρχη μετα την εφηβια ο γαμος και μια καινουργια ζωη στα ωραια εκεινα χρονια,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου