Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ



Την εποχη της οικονομικης κρισης ολοι οι ανθρωποι θελουνε να εχουνε δουλεια ότι δουλεια και αν είναι και ζουνε με τον φοβο μην αυριο τους απολυσουνε
Ετσι και ο κωστας χαρτ που δουλευει σε ένα λογιστικο γραφειο παιρνει λιγοτερα χρηματα από οσα αξιζει και ανυσηχει μηπως και αποληθει
Ένα συνηθισμενο του πρωινο,

Χαρτ,καλημερα κυρ νικο έναν ελληνικο,
Κυρνικος,να σου βαλω καμια τυροπιτα καμια μπουγατσα?
Χαρτ,ποσο κοστιζουνε?
Κυρνικος,η τυροπιτα 1,80 η μπουγατσα 2,
Χαρτ,όχι ευχαριστω μονο τον καφε στειλε μου στο γραφειο,
Όταν μπηκε ειδε τους συναδελφους του λαμπρο κολλημενιδη και μπετυ να μηλανε,

Χαρτ,καλημερα σας,
Κολλημενιδης,καλος τον λαικο ρομαντικο και καλυτερο υπαλληλο της εταιριας,
Χαρτ,με δουλευεις αδελφε ε?
Κολλημενιδης,την αληθεια λεω εχεις ξελασποσει το αφεντικο πολλες φορες δουλευεις καλυτερα από ολους μας,

Χαρτ,ναι και ειδαμε ποσο το αναγνωρισε με την μειωση που μου εκανε,
Μπετυ,σε αυτό φταιες εσυ βγηκες ποτε στους δρομους εκανες μια φορα φασαρια για την μειωση μισθου που σε γινεται
Ειπες μια φορα αφεντικο φτανει δεν ειμαστε σκλαβοι σου όταν σε προσβαλει οποτε εκεινος εχει νευρα?

Χαρτ,τι να κανω ρε τι να κανω πειτε μου αν βαλω της φωνες θα με απολυσει δεν φτανει που εχω ολες της ατυχιες αν δεν εχω και δουλεια πως θα ζησω μου λετε?
Μπετυ,ε τοτε θελεις και τα τραβας όταν σε προσβαλουνε και καθεσαι και δεν μηλας σημαινει ότι θα συνεχισουν να σε προσβαλουν συνεχεια,

Κολλημενιδης,ελα ρε μπετυ επαναστατρια εσυ μια φορα δεν βγηκες να τον πεις τιποτα όταν σε προσβαλε,

Μπετυ,εμενα ετσι όπως προσβαλει τον χαρτ η εσενα δεν με εχει προσβαλει ποτε ετσι και το κανει την άλλη μερα κανω καταλιψη φερνω τους συντροφους από τον συριζα και τον κανουμε ρεζιλι σε ολη την πολη,

Κυρνικος,εφτασαν οι παραγκελιες σας έναν γαλικο με γαλα και μια τυροπιτα στον λαμπρο έναν καπουτσινο και μια μπουγατσα με τυρι στην μπετυ και έναν ελληνικο στον κωστα,

Κολλημενιδης,γιατι δεν πηρες να φας?
Χαρτ,γιατι μια τυροπιτα κανει 1,80 δηλαδη κοντα στα 2 ευρω δηλαδη περιπου 700 δραχμες
δηλαδη αν βαλω κατι ακομα παιρνω το μεσημερι έναν γυρο και συνδιαζω και πρωινο και μεσημερινο,

κολλημενιδης,κοροιδο εισαι αδελφε δεν ξερεις να ζεις την ζωη σου η ζωη δεν θελει θυσιες αλλα διασκεδαση,
χαρτ,ναι με τρεις και εξυντα διασκεδαση,
και τοτε μπηκε στο γραφειο ο διευθιντης κυριος τζακ και ο κυρνικος τον ειχε στο δισκο την παραγγελια του,
τζακ,καλημερα σας,
ολοι,καλημερα σας κυριε τζακ,

όταν βγηκε ο κυρ νικος ο κολλημενιδης τον εκανε ερωτισεις,

κολλημενιδης,τι πηρε ο διευθιντης ρε?
Κυρνικος,μια σοκολατα ζεστη 2 τυροπιτες και 2 λουκουμαδες με σοκολατα,

Χαρτ,τα ακους εγω να μην μπορω να παραγειλω μια τυροπιτα και άλλος να τρωει τοσα πολλα ατιμη κοινωνια,
Κολλημενιδης,είναι ευκαιρια να μιλησεις όμως τωρα πανε και ζητα του αυξιση ετσι όπως θα τρωει τους λουκουμαδες με την σοκολατα θα είναι ποιο γλυκος και μπορει να σου την δωσει,
Μπετυ,καλα σου λεει πηγαινε,
Χαρτ,καλα θα παω,

Χτυπαει την πορτα διστακτικα ο τζακ του λεει να περασει,

Χαρτ,καλημερα κυριε διευθιντα,
Τζακ,τι θες και με διακοπτης την ωρα που τρωω ρε ζωων?

Χαρτ,συγγωμη αλλα θα ηθελα να σας πω κατι συμαντικο,
Τζακ,ενταξει λεγε,
Χαρτ,θα ηθελα να μου δωσετε μια αυξιση,
Τζακ,και εγω θελω ένα διαρκειας στο αμφιλτ να βλεπω την ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ κάθε 2 εβδομαδες
Ρε πατε καλα δεν φτανει που εχετε μια δουλεια σταθερη ζητατε και αυξιση?
Εισαι αχαριστος αυτό εχω μονο να σου πω αντι να λες ένα ευχαριστω μου ζητας και από πανω και αλλα λεφτα,

Χαρτ,ξερετε εχω μεγαλη αναγκη να παρω μια αυξιση γιατι,

Τζακ,δεν ακουω τιποτα αχαριστε ε αχαριστε
Πηγαινε και τα 2 λεπτα που λουφαρες για να μου πεις αυτην την βλακεια θα στα κρατησω πηγαινε να δουλεψεις με διακοψες από το φαι μου για να με πεις ότι θες αυξιση,

Χαρτ,ενταξει κυριε διευθιντα συνεχιστε να τρωτε της 2 τυροπιτες και τους 2 λουκουμαδες με σοκολατα,
Τζακ,μετρας και της μπουκιες μου βρε ζωων? ε μετα πώς να με πανε καλα οι δουλιες όταν με σχολιαζουν ακομα και το τι θα φαω,
Ο χαρτ απογοιτευμενος εκατσε στο γραφειο του,
Τζακ,ακους εκει να σχολιαζουν και το τι θα φαω με ζηλευουνε ολοι
Ελα ρε αλεκο τι λεει θα παμε για φαι το μεσημερι?ναι στην κρηνη θελω να δω θαλλασα,

Όταν σχολασανε πηγαινε να παρει το αστικο εκανε όμως μια σταση σε ένα πρακτορειο προπο επαιξε μερικα κινο μελοντικα μηπως εχει τυχη και κερδισει κατι,

Χαρτ,παντα παιζω μελοντικα ειδικα όταν ειμαι στο λειοφωρειο να λεω εγω ταξιδευω και η τυχη μου δουλευει,
Πηρε το λειοφωρειο ητανε ορθιος μιας και πολυς ο κοσμος στριμογμενος και ταλεπορημενος περιμενε να φτασει σπιτι του να ξεκουραστει

Όταν μπηκε μεσα ο ελεγκτης ο δαντε,
Δαντε,τα εισιτηρια σας παρακαλω,
Χαρτ,οριστε δε μου λετε όμως εχω μια απορια περιμενουμε καθημερινα πολλα λεπτα να περασει το λειοφωρειο ερχεται παντα γεματο ειμαστε στριμογμενοι σαν της σαρδελες και αντι να βαλετε ένα λειοφωρειο παραπανω εσεις το μονο που κανετε είναι αυξιση στα εισιτηρια?

Δαντε,κυριε εγω την δουλεια μου κανω τα παραπονα σας στους υπευθινους
Τα εισιτηρια σας παρακαλω,
Επιβατης,ξερετε δεν εχω,
Δαντε,τα στοιχια σας θα πληρωσετε προστιμο,
Επιβατης,σας παρακαλω αφηστε με να κατεβω,
Δαντε,ΟΧΙ δεν κατεβαινεις συναδελφε ελα εχουμε έναν χωρις εισιτηριο,
Επιβατης,σας παρακαλω δεν εχω εισιτηριο ωραια αφηστε με να κατεβω,

Ελεγκτης2,τι λες ρε μαγκα οι αλλοι είναι κοροιδα που πληρωνουν εισιτηρια να πουμε?
Επιβατης2,μπραβο κυριε ελεγκτα κατι τετοιοι νομιζουν ότι αυτοι είναι οι εξυπνοι και εμεις τα κοροιδα

Αλλα επρεπε να ζησετε στα χρονια τα δικα μας να ειχαμε άλλες εποχες να δουμε θα τολμουσατε να μπαινατε σε λειοφωρειο χωρις εισιτηριο?
Λουφαδοροι και τζαμπατζηδες ολοι εισαστε και για αυτό δεν παει η χωρα μας μπροστα,

Οι γεροι υποστηριζαν τους ελεγκτες ενώ οι νεοι πηραν το μερος του επιβατη τοτε ο χαρτ αποφασισε να ανακατευτει ξανα να βοηθησει έναν συναθρωπο του,
Χαρτ, το παλικαρι μπορει να μην ειχε λεφτα αυτό κανενας δεν το σκεφτικε από ολους εσας τους συνταξιουχους του δημωσιου και τους δημωσιους υπαλληλους

Μονο αν παιρνεις το μηνα 400 ευρω μπορεις να νιωσεις αυτόν τον ανθρωπο
Και ναι εμεις ειμαστε και κοροιδα και μαλακες γιατι δεχομαστε να πληρωνουμε πολλα λεφτα σε εισιτηρια σε σαραβαλα λειοφωρεια τα οποια αργουνε και ειμαστε σαν σαρδελες,

Επιβατης1,εισαι αναρχικος εσυ ε?
Επρεπε να ειχαμε χουντα να δουμε θα τολμουσες να ελεγες οσα λες τωρα?
Χαρτ,εχουμε δημοκρατια και ο κάθε ενας μας λεει ότι θελει,

Αυτος που δεν ειχε εισιτηριο τελικα τον αφεισαν να κατεβει στην επομενη σταση μετα την φασαρια στο αστικο
και όταν εφτασε για το σπιτι του ο χαρτ οι ελεγκτες κατεβηκαν μαζι του,

Ελεγκτης2,εσυ εγινες η ετοια να μην κοψουμε προστιμο σημερα,
Χαρτ,τοτε εχω έναν ακομα λογο να χερομαι χα,

Δαντε,καλα σε ειπε ο γερος εισαι αναρχικος επαναστατη αναρχικε,

Ο χαρτ ητανε μεσα στην χαρα που γλυτωσε έναν ανθρωπο και πηγε στο σπιτι του να φαει μακαροναδα με κοκκινη σαλτσα και τυρι και να πιει μια κοκα κολα,
Χαρτ,μετα από μια καλη πραξη ένα καλο φαι
Και τωρα ας ξεκουραστω να δω λιγο τηλεοραση
Α μια στιγμη να μπω να δω τα αποτελεσματα του κινου που επαιξα,

Ο χαρτ επαιξε 21,27,31,37,43,45,69
4 ευρω από 2 ευρω η κληρωση
Και διαβαζει ότι επιασε τα νουμερα κατι που σημαινει πως κερδισε 10,000,
Χαρτ,ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΕΦΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ,



Αφου πανυγιριζε ετρεξε αμεσος στο πρακτορειο της γειτονιας πραγματι ειχε κερδισει ο προποτζης τον εδωσε συγχαριτιρια και ένα χαρτι να παει στην τραπεζα την άλλη μερα να πληρωθει
Μολυς πηρε τα λεφτα τα πηγε στο σπιτι του πηρε κατι λιγα αγωρασε γλυκα και τα πηγε στο γραφειο που δουλευει
Ηταν φανερα χαρουμενος και ολο χαμογελο και μελι,
Χαρτ,καλημερα σας παρτε γλυκο οποιος τρωει ξανα τρωει,
Μπετυ,αργησες κωστα ο τζακ σε εψαχνε,
Χαρτ,ειμαι τοσο χαρουμενος που ας λεει ότι θελει ο τζακ δεν με νοιαζει,
Κολλημενιδης,γιατι ρε κερδισες κανενα λαχειο?

Χαρτ,κοντα επεσες κερδισα στο κινο 10 χιλλιαδες ευρω,

Κολλημενιδης,οριστε?
Μπετυ,10 χιλλιαδες ευρω?
Χαρτ,ναι παρα κατι μιας και μπαινει σε όλα φορος αχ
Αλλα όχι δεν θα γκρινιαξω σημερα κερδισα λεφτα και σας κερναω,
Κολλημενιδης,μπραβο ρε αδελφε επιτελους μια φορα κερδισες και εσυ,
Μπετυ,συγχαριτιρια κωστα,
Χαρτ,σας ευχαριστω και μην νομιζεται ότι θα την βγαλω με ένα γλυκο το βραδυ θα σας βγαλω σε ταβερνα εγω κερναω,
Τοτε ηρθε ο τζακ,

Τζακ,τι εγινε ρε θα ερχεσαι ότι ωρα θες στο γραφειο?εγω σε πληρωνω για να δουλευεις 8ωρο,

Χαρτ,με συγχωρεις αφεντικο αλλα μιας και σημερα κερδισα καποια λεφτα πηγα να τα παρω και για αυτό καθηστερισα εφερα και γλυκα να σας κερασω,
Τζακ,κερδισες λεφτα?
Χαρτ,ναι κατι κερδισα 9 χιλλιαρικα και κατι στο κινο οριστε ένα γλυκο,
Τζακ,α ωραια τοτε ευχαριστω για το κερασμα σε καλη μερια και τωρα στην δουλεια σας εμενα με συγχωρειτε παω λιγο εξω να περπατησω λιγο,


Κολλημενιδης,τον ειδες πως μουτρωσε αντι να πει έναν καλο λογο αληθινο αυτος εκανε σαν να τα πηρες από αυτόν τα λεφτα αλλα ετσι είναι αν εισαι μαντζιρης και γερολαδας,

Μπετυ,για αυτόν αυτά τα λεφτα δεν είναι τιποτα απλα δεν θελει κανεις από εμας να εχουν πολλα χερεται όταν μας προσβαλει και ξερει πως εχουμε την αναγκη του,

Ο τζακ ετρωγε μπουγατσα με κρεμα σε καποιο μαγαζι,
Τζακ,ακους εκει τον κωλοφαρδο 9 χιλλιαρικα λεει και κατι ψηλα
Ποιος εισαι ρε ο κοκκαλης και λες ψηλα αλλα ετσι είναι τα λεφτα πανε στους γκαντεμιδες και όχι στους τζογαδορους
Ακομα μια μπουγατσα θελω να γλυκαθω σημερα λεμε
Το βραδυ θα παω ξανα στην λεσχη σημερα θα κερδισω δεν γινεται ολο να χανω,

Ο τζακ επαιζε χαρτια σε μια λεσχη συχνα
Ο χαρτ τωρα αφου τους πηγε στην ταβερνα τον κολλημενιδη και την μπετυ το βραδυ σκεφτοτανε τι να κανει με οσα κερδισε,
Χαρτ,τα λεφτα πανε σε λεφτα λενε και εγω πρεπει αυτά να τα πολαπλασιασω ετσι οστε να μην χρειαστει να ειμαι υπαλληλος αλλα αφεντικο τι να κανω όμως?
Χμ το βρηκα θα παω να βρω τον φιλο μου τον τιμο τον χαρτοπαικτη,
Πηγε σε μια λεσχη εκει συχναζε ο τιμος τον ειδε αραχτω να πινει φυσικο χημο φρουτων,

Χαρτ,καλησπερα τιμο,
Τιμος,α ο χαρτ τι εγινε πηρε ο αρης το πρωταθλημα και εμφανιστικες?
Χαρτ,όχι χαβαλε με τα του ΑΡΗ μας αρχικα,
Τιμος,χα ξεχασα ότι εσεις οι αρειανοι ειστε φανατικοι και σας πειραζει η καζουρα χα,
Χαρτ,ναι μας πειραζει
Ηρθα για άλλο λογο σε εσενα καλε μου τιμο θελω να μου μαθεις να παιζω χαρτια εχω καποιες οικονομιες και θελω,

Τιμος,ασε την κουβεντα και ελα να σου μαθω να παιζεις χαρτια να γινεις ανθρωπος κανωνικος και να βγαλεις λεφτα
Το βασικοτερο στον παικτη είναι η καλη εμφανιση μην σε ξαναδω με μπλουζα αθλητικια η τζιν
Θα φορας μονο πουκαμισα όταν ερχεσαι στην λεσχη
Λοιπον τωρα παρε ένα χαρτι και σημιωνε τι θα σου πω,

Χαρτ,σαν να γραφω σημιωσεις για το μαθημα στο λυκειο,
Τιμος,τι είναι λυκειο?
Χαρτ,α δεν εχεις βγαλει το λυκειο ε?
Τιμος,εγω σχολειο δεν εχω παει γιατι τα γραμματα δεν τα επαιρνα γενικα
Αλλα ολοι της παρεας μου που σπουδασανε ειτε δουλευουνε για 2 ευρω την ωρα ειτε είναι ανεργοι
Και εγω εχω μια καλη περιουσια,

Χαρτ,μπραβο ρε αδελφε και θα με μαθεις να παιζω χαρτια να κερδιζω και εγω ετσι?
Τιμος,ειπαμε ναι επειδη σε συμπαθω λοιπον σημιωσε ότι σου λεω,

Καθησανε καμια ωρα εμαθε καποια βασικα και καθησανε να παιξουνε χαρτια με καποιους αλλους,
Τιμος,κανωνας νουμερο2 μετα την εμφανιση είναι το χαμογελο όταν είναι να παιξεις με αλλους

Αλλα όταν πιασεις τα χαρτια ειτε εχεις καλα φυλλα ειτε όχι μενεις ψυχραιμος σαν να πινεις το νερο το κρυο το καλοκαιρι με καταλαβες?

Χαρτ,βεβαιος αδελφε,
Τιμος,τιποτα δε καταλαβες αλλα συνεχιζουμε
Ρε μητσο παρε τον ντινο και ελατε να παιξουμε μια παρτιδα,
Τον ειχε μαθει τον χαρτ πώς να κρυβει τους ασσους στο μανικι του ο χαρτ το καταλαβε και ετσι κερδισανε 120 ευρω,

Τιμος,μπραβο ρε μαγκα μαθαινεις ευκολα εσυ θα πας μπροστα,
Χαρτ,θα συνεργαστουμε μαζι και θα βγαλουμε λεφτα αδελφε,
Τιμος,ωραια παμε τωρα για φαι,
Χαρτ,ναι αλλα είναι 2 την νυχτα,

Τιμος,και λοιπον?
Θα σε παω σε ένα μαγειριο εξαιρετικο,
Πηγανε σε ένα μαγειριο φαγανε από μια μεριδα πατσα και από μια κεφτεδακια ενώ ηπιανε μπιρες,
Χαρτ,ωραια φαγαμε αλλα περασε η ωρα και ξερεις εχω δουλεια αυριο,

Τιμος,α αδελφε μου αν θελεις να παιζεις χαρτια πρεπει να ξενυχτας
Το πρωι παιζουνε μονο οι γεροι ψηλα το καλο παιχνιδι γινεται μονο την νυχτα,
Χαρτ,καλα τι να γινει θα ξενυχτισω καποιες φορες να πληρωσω να φυγουμε,
Τιμος,όχι αδελφε μου όχι
Όταν ο τιμος σε βγαζει βολτα κερναει παντα αυτος
Θα τα ξανα πουμε αυριο σε περιμενω από νωρις το βραδυ,

Πηγε ο χαρτ σπιτι τους στις 4,30 επεσε για υπνο ξυπνησε στις 8
Αμεσος ετρεξε πηρε ταξι πηγε στο γραφειο στις 8,30 οπου τον περιμενε ο τζακ,

Τζακ,ακουσε χαρτ εγω πληρωνω υπαλληλο να ερχεται στις 8 στο γραφειο όταν δεν μπορεις να εισαι στην ωρα σου σημαινει πως αδιαφωρεις
Μην σε πιασω να αργησεις ξανα γιατι θα σε απολυσω αυτό να το ξερεις στην δουλεια σου τωρα,

Μπετυ,τον μαλακα αμεσος να στην πει επειδη αργησες λιγο,
Τζακ,ΜΑΛΑΚΑΣ Ε? δεσποινις μπετυ απολιεσται,
Κολλημενιδης,αν απολισεται την μπετυ φευγω και εγω κυριε διευθιντα,
Χαρτ,και εγω θα φυγω αργησα λιγα λεπτα σας ζητησα συγγνωμη μην ξεσπατε σε αλλους κυριε διευθιντα,

Τζακ,ετσι ε καλα θα σας δειξω εγω θα δειτε τι θα παθετε δε θα περασει το δικο σας,
Πηγε στο μαγαζι με της μπουγατσες εφαγε μια και τα ελεγε με τον γνωστο του εκει τον δημητρη,

Τζακ,καταλαβες επαναστατουνε και με βριζουν οι υπαλληλοι μου
Δεν με εφτανε η γκαντεμια μου χτες εχω και ολους αυτους τους τεμπελιδες,

Δημητρης,χασατε πολλα?
Τζακ,500 ευρω αλλα τι να γινει ετσι είναι ο τζογος μου ειπανε για μια καινουργια λεσχη που ανοιξε θα παω εκει μηπως παρω πισω οσα εχασα,

Το ιδιο βραδυ ο χαρτ συνεχιζε να μαθαινει χαρτια από τον τιμο και τοτε ειδε τον τζακ να ερχεται,
Χαρτ,αμαν ο διευθιντης μου δε πρεπει να με δει πως παιζω χαρτια,

Τιμος,καλα αστον θα παιξω εγω μαζι του,
Ο τιμος σαν χαρτοκλεφτης τον πηρε αλλα 500 ευρω τον τζακ ο οποιος τοτε ειχε πολλα νευρα
Το άλλο πρωι δεν μιλιωτανε,

Τζακ,που θα παει θα κερδισω μια μερα πολλα και θα καλιψω και την ζημια,
Περασαν μερικες μερες και ο τζακ ξανα πηγε στην λεσχη ο χαρτ τον εβλεπε που εχανε και τοτε εμφανιστικε,

Χαρτ,καλησπερα κυριε διευθιντα,
Τζακ,εσυ? παιζεις και εσυ?
Χαρτ,ακριβως τα βραδια ειμαι εντελως διαφωρετικος από ότι με ξερεις
Δεν σε βλεπω και πολύ καλα όμως εσενα μαλλον εχασες πολλα ε?

Τζακ,ασε η γκινια μου αυτές της μερες ηταν το κατι άλλο ηρθα μηπως παρω κατι από οσα ειχα χασει αλλα τελικα σημερα εχασα παρα πολλα,
Χαρτ,ποσα?
Τζακ,100 χιλλιαδες ευρω,
Χαρτ,τοσα λιγα? Θα τα παρουμε πισω,

Επαιξε ο χαρτ στο τραπεζι του τζακ ειχε μαθει όλα τα κολπα από τον τιμο και καταφερε να κερδισει και να παρει πολλα λεφτα,

Χαρτ,οριστε τα 100 χιλλιαρικα που εχασες σημερα συν και αλλα 5 χιλλιαρικα για της άλλες μερες που εχανες αλλα και για να παρεις καποια λεφτα παραπανω,

Τζακ,χαρτ πασα μου δεν ξερω πώς να σε ευχαριστησω ζητα μου ότι θελεις,
Χαρτ,ετοιμασε εκεινη την θεση του υποδιεθιντη στην εταιρια τα λεμε αυριο,
Τζακ,ότι θελεις πασα μου ότι θελεις,

Το άλλο πρωι ο χαρτ κλασσικα αργησε να παει στο γραφειο εφτασε στις 9,30,
Μπετυ,που εισαι ρε κωστα 3-4 φορες σε ζητησε ο τζακ,
Κολλημενιδης,μαλακα πες μια καλη δικαιολογια,

Χαρτ,καλα θα του πω,
Τζακ,ηρθες λατρεμενε μου χαρτ?
Α κακος επρεπε να ερθεις λιγο αργοτερα μετα το χτεσινο ξενυχτι θα εισαι κουρασμενος,

Χαρτ,ειπαμε η δουλεια είναι δουλεια,
Τζακ,αυτος εισαι πασα μου
Λοιπον ακουστε από σημερα ο χαρτ θα παει στο διπλα γραφειο γινεται υποδιευθιντης της εταιριας
Τον αλλον τον απολησα ειδη ηταν ενας αχριστος αυτή η θεση είναι μονο για έναν σπουδαιο σαν τον χαρτ
Να του δειξετε τον καταλληλο σεβασμο που δειχνετε σε εμενα να κανετε ότι σας λεει και να τον μηλατε στον πληθιντικο
Και τωρα κολλημενιδη πανε να φερεις μπουγατσες λουκουμαδες και ότι άλλο βρεις εγω κερναω για τα καλα νεα της εταιριας μας,

Κολλημενιδης,αμεσος
Κατι ηπια και με πειραξε είναι αυτος ο τζακ πηρε τετοια θεση ο χαρτ?
Μπετυ,συγχαριτιρια κυριε υποδιευθιντα,

Χαρτ,σας παρακαλω θα μου επιτρεψετε να μου μηλατε κανωνικα στον ενικο ειμαι ενας απλος λαικος υποδιευθιντης μονο τον τζακ θα μηλατε στον πληθιντικο,

Τζακ,παντα λαικος παντα καλος ότι θελεις λατρεια μου αντε ρε κολλημενε φερε να φαμε εγω κερναω λεμε,
Και ετσι ο χαρτ εγινε υποδιευθιντης και όλα αυτά επειδη ο τιμος τον εμαθε να παιζει χαρτια και να μπορει να κερδιζει επιτελους δικαιωθηκε και εγινε σπουδαιος,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου