Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Σκεψεις στα παλια ξανα

Καλησπερα αγαπητοι αναγνωστες και χρονια πολλα
σε 2 μερες ειναι η μεγαλη γιορτη  15αυγουστος και μιας και θα λειπω με το καλο θελω να πω μερικα πραγματα καταρχην  μαρια παναγιωτη δεσποινα χρονια σας πολλα ολοι εχουμε καποιον να γιορταζει αυτην την μεγαλη γιορτη της παναγιας  και ολοι θα παμε στα χωρια στα κτηματα στα νησια αλλα και αρκετοι στην πολη να ηρεμισουν να ξεκουραστουν να χαλαρωσουνε αυτην την μεγαλη γιορτη της ορθοδοξιας

Παντα αυτες της μερες περνουσαμε καλα και χαλαρα οσα προβληματα και αν εχουμε θα μαζευτουμε με δικους μας ανθρωπους αυτην την ωραια εποχη του καλοκαιριου θα φαμε θα πιουμε θα συζητησουμε θα παρουμε αυτα τα απαιραιτητα που θελει ο ανθρωπος να χαλαρωσει

Βεβαια δεν εχουμε μονο αυτην την γιορτη λιγοι το ξερουνε οτι 4 μερες μετα εχω γενεθλια εγω
στις 19 αυγουστου του 1980 εχω γενηθει εγω αλλος ενας χρονος λοιπον ερχεται και γινομαι επισημος 34

Θα πω αυτο που λεω παντα αυτο που δεν βαριεμαι ποτε και ελπιζω να μην σας κουραζω και εσας
Οταν δεν εχεις παει σε ενα παρτι γενεθλιων δικων μου δεν μπορεις να καταλαβεις τι σημαινει γενεθλια

Τοτε περιμενα πως και πως αυτην την μερα να διασκεδασουμε πραγματικα με την παρεα μου και ολους οσους αγαπαω
Προλαβα πολλα σημαντικα σημια δεκαετιας 80 προλαβα τον χωματοδρομο στο χωριο μετα οταν βαλανε ασφαλτο της ωραιες μας δραχμες που με ενα κατοσταρικο ψωνιζα τρια ειδη
ακουγαμε καλα τραγουδια σε κασετες βλεπαμε καλα εργα στο βιντεο και κυριος ζουσαμε χρονια καλα και ρομαντικα

τα τελευταια χρονια οσο ο ανθρωπος μεγαλωνει μελαγχωλει λενε ειδικα εκεινη την μερα
σκεφτομαι πως ημουν καποτε και πως ειμαι τωρα
ενα μηνυμα για χρονια πολλα σε κανει  χαρουμενο αληθινα

καλα να περασετε οπου και αν πατε προσοχη στους δρομους μην τρεχετε οποιος παει αργα παει ποιο γρηγορα οχι ποτο και τιμονι και κυριος να ειμαστε ανθρωποι σωστοι ανθρωποι καλοι κοινωνικοι και να βοηθαμε οσο μπορουμε

χρονια πολλα και καλα

υ,γ,αρχες σεμπτεμβιου οι καινουργιες ιστοριες

4 σχόλια:

  1. Πολύχρονος, να χαίρεσαι τα 34 χρόνια σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω ναι σε λιγες μερες γινομαι 34 αν και στο μυαλο ακομα ειμαι στα 80s δεν θελω να αλλαξω εποχη αλλα η εποχη δυστυχως εχει αλλαξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστοτελη το προτυπο σου ειναι ο Γαρδελης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή