Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ



Εφτασε ο καιρος που ο μιχαλης αντιδις θα παντρευοτανε την εκλεκτη του μονικα μια ελληνοιταλιδα που γνωρισε σε μια συναυλια τον χελοκροτς αγαπηθηκανε ειδανε ότι εχουνε πολλα κοινα όπως μουσικη μπιρες χιουμορ και παναθηναικο και δωσανε λογο ότι θα παντρευτουνε στις 10 μαιου μερα σαββατο
Αφου ειχαν κανει ολες της ετοιμασιες παρασκευη βραδυ θα εκανε το μπατσελοτ παρτι με την παρεα του που ηρθαν ολοι στην αθηνα για την μεγαλη στιγμη του αντιδι
Ζουνης μυστιδης τζακ παπαγαλιδης κολλημενιδης μπουλης ζεγλιδης πινανε μπιρες και ακουγανε μουσικη στο τερμα,
Αντιδις,αντε ρε μαλακες στην υγεια μου,
Ζουνης,στην υγεια σου αδελφε μου και από αυριο σοβαροτητα πολύ γιατι γινεσαι παντρεμενος,

Μπουλης,και μετα από μερες θα κοπουν και τα γλεντια και όλα,
Μυστιδης,ο αντιδις δεν είναι σαν εσενα να φοβαται την γυναικα του ρε,
Μπουλης,γελασαμεεεεε,
Μυστιδης,αληθεια πως σε εδωσε αδεια να ερθεις μεχρι αθηνα?
Μπουλης,εγω ειμαι σκληρος αντρας ρε,
Κολλημενιδης,χα να μπει στα ανεκδοτα ξερεις κλασσικα πηρε αδεια 2-3 μερες αλλα ολο το καλοκαιρι θα παει οπου θελει η γυναικα και θα κανει και της δουλειες στην βιλα τους στην χαλκιδικη,

Μπουλης,φτησε το σαλιο σου μην δηλλητιριαστεις εσυ,
Κολλημενιδης,να λεμε της αληθειες,

Τζακ,α βιλα στην χαλκιδικη ε?μετα εμενα λετε ότι εχω λεφτα με φαγατε ολοι με το ματι,
Παπαγαλιδης,όχι να κλαιγεσαι και εσυ ρε λαδα χα,
Τζακ,εχεσε κανεις? Α ο παπαγαλιδης ειπε την γνωστη μαλακια του,
Παπαγαλιδης,προσεχε πως μιλας σε εμενα γιατι σε σπαω στο ξυλο,
Τζακ,για ελα να δουμε αντρα χα,
Αντιδις,ηρεμα ρε μαλακες μην μαλωνεται σημερα σοβαρευτειται μια μερα χα,
Ζεγλιδης,καλα σας λεει ρε ιχα,
Ζουνης,καλα λεει ο αδελφος και τωρα το δωρο μου,
Μπαινει μεσα μια ξανθια γυναικαρα και αρχιζει το στριπ τιζ ο αντιδις μενει με το στομα ανοικτο,
Ζουνης,πρωην μου είναι την εφερα ειδικα για εσενα ολη δικια σου αδελφε μου,
Αντιδις,αδελφε μου σε ευχαριστω κοπελια ερχομαι,
Τζακ,τι εγινε αυτος θα το κανει με αυτην και εμεις θα κραταμε το φαναρι?
Παπαγαλιδης,ασε τον ανθρωπο να χαρει ένα βραδυ ρε τοσο κακος εισαι?
Τζακ,παπαγαλιδη εσυ μιλησες?
Νομιζα ότι ξανα εχεσε καποιος,
Παπαγαλιδης,με την καλη κουβεντα στο στομα λαδα,
Τζακ,με τους καλους ειμαι καλος με τους μαλακες ειμαι σκληρος,
Παπαγαλιδης,δηλαδη με ολους μας,
Αφου συνεχισαν τον καυγα τους ολοι και αφου  ο αντιδις περασε το βραδυ του με την κοπελα στο δωματιο που νοικοιασανε για εκεινον  περασε η νυχτα ομορφα μεχρι το ξημερωμα και ξαφνικα,

Αντιδις,ρε μαλακες που βρισκομαι?
Τζακ,τι συμβαινει οι λιρες μου τα λεφτα μου αχ τι επαθα,
Ζεγλιδης,ρε μαλακες που ειμαστε?
Κολλημενιδης,ρε εσεις που βρισκομαστε?

Παπαγαλιδης,τι εγινε ρε?
Μπουλης,αμαν τι παθαμε?
Ζουνης,νιωθω σαν να υπαρχει ένα κενο?

Μυστιδης,ηρεμια κυριοι ηρεμια
Δεν γνωριζω τιποτα αλλα νομιζω ότι κατι μας εχει συμβει με φωνες δε θα βγει ακρη πρεπει να συνεργαστουμε,

Αντιδις,τι να συνεργαστουμε βρισκομαστε ολοι σε ένα χωρο και κανεις δεν ξερει τιποτα
Μετα την φαση με την γκομενα κοιμηθηκα και δεν καταλαβα τιποτα,

Μυστιδης,μαλακες δεν εχουμε ουτε κινητα ουτε λεφτα και ειμαστε σε αγνωστο μερος πρεπει να ειμαστε ψυχραιμοι,
Παπαγαλιδης,σωστα να βγουμε να ρωτησουμε τους περαστικους,
Βγηκανε από το σπιτι αυτό και περπατησαν στο  στον δρομο  ειδανε αρκετους να περπατανε τοτε σταματησαν έναν να τον ρωτησουν,
Μυστιδης,συγγνωμη κυριε μπορειτε να μου δωσετε το κινητο σας να παρω καποιον για 1 λεπτο?

Αγνωστος,οριστε?κινητο? τι σημαινει το κινητο κυριε?
Μυστιδης,ενταξει καταλαβαινω πως θα φανει σαν τρακα τηλεφωνιμα αλλα είναι μεγαλη αναγκη να τηλεφωνισω,

Αγνωστος,υπαρχει τηλεφωνικος θαλαμος λιγο ποιο κατω τι το ζητατε από εμενα? λες και κραταω τηλεφωνο μαζι μου
Πλακα εχει ο κοσμος σε λιγο θα ζητησουν να εχουμε και τηλεορασεις επανω μας χα,

Μυστιδης,κατι περιεργο συμβαινει,
Κολλημενιδης,ελα ρε μαλακα απλα πεσαμε σε τσιγγουνη,
Μυστιδης,ναι ε τοτε για ριξε μια ματια γυρο σου σε φενονται συνηθισμενα όλα οσα βλεπεις αυτην την στιγμη?
Αντιδις,κατσε γιατι νομιζω ότι εχει δικαιο κατι περιεργο συμβαινει,



Ηταν στο κεντρο της ομονοιας ειχε αρκετο κοσμο αλλα δεν ειχε πολλους αλλοδαπους όπως συνηθος ο κοσμος φορουσε λιγο εκεντρικα ρουχα ορισμενοι ειχαν μακρια μαλια και τα αστικα φενοντουσαν παλια περπατησαν λιγο και βρηκανε ένα συνεμα,

Ζεγλιδης,ρε μαλακες τι λεει η καινουργια ταινια του γιαννη μιλωνα φυλακες ανηλικων τωρα σε ντιτζινταλ?
Αντιδης,μαλακες κατι γινεται,
Παπαγαλιδης,ομολογω ότι αρχιζω να φοβαμαι,
Τζακ,εγω που δεν εχω μαζι τα λεφτα μου και της λιρες μου τι να πω τοτε?
Παπαγαλιδης,αντε παρατα μας και εσυ ρε λαδα δε κοιτας τι μπλεξιμο εχουμε ακομα τα λεφτα σου σκεφτεσαι,

Μυστιδης,σκασμος νομιζω καταλαβα να ένα περιπτερο περιμενετε,
Περιπτερας,παρε κοσμε να μαθεις τι γινεται στον κοσμο νεα εθνος  πες μου παλικαρι μου τι θελεις?

Μυστιδης,μισο λεπτο να δω την επικεφαλιδα
Όπως το φανταστικα τριτη 10 μαιου 1982
Κυριοι γυρισαμε στην δεκαετια 80 εχουμε 1982 και ειμαστε στην αθηνα,
Ζεγλιδης,δηλαδη γυρισαμε στα αληθεια πισω στα λατρεμενα χρονια του 80 τα οποια τα εζησα σαν μαθητης λυκειου?

Μυστιδης,από οσα καταλαβαινω ναι,
Παπαγαλιδης,και πως εγινε αυτό?
Μυστιδης,η δυναμη της επιστημης είναι μεγαλη χωρις να εχω ασχοληθει αρκετα με το θεμα εχω ακουσει ότι υπαρχει μια χρονομηχανη που μπορει να σε γυρισει πισω το πώς και το γιατι και γιατι εμας είναι κατι που δε μπορω να το ξερω ένα είναι σιγουρο ειμαστε στο 1982,
Ζεγλιδης,τοτε εμενα δε με χαλαει καθολου θα ξανα κανω της ιδιες τρελλες που εκανα τοτε ζητω,
Τζακ,τι λες βρε και τα λεφτα μου οι λιρες μου τι θα γινω εγω,
Ζεγλιδης,συγα να μην λυπηθω εσενα συχαμενε λαδα,
Τζακ,πως με ειπες?
Ζεγλιδης,λαδα τσιγγουναρε
Μεινε στην φτωχια τωρα και την μυζερια χα είναι σαν να σε ριξανε μπουνιες στο στομαχι ε?εκτος αν εχεις μυαλο να ξανα βγαλεις από την αρχη την περιουσια σου τοκογλυφε χα,
Τζακ,ετσι είναι βγαινει το κομπλεξ ξαφνικα που εχετε για εμενα αχ τι επαθα τα λεφτα μου της λιρες μου αχχχχ,


Παπαγαλιδης,χα αυτό ητανε το καλυτερο νέο για σημερα να βλεπω αυτόν τον λαδα φτωχο,
Τζακ,καθαρμα χερεσαι για την στεναχωρια μου,
Παπαγαλιδης,ναι χερομαι γιατι δικαιωθηκα όταν ελεγα μια ζωη την εχουμε γλεντα και εσυ μαζευες λυρες λαδια κρασια μεινε τωρα στον ασσο χα,

Τζακ,γιατι για εσενα νομιζεις ότι θα είναι ευκολο τωρα που γυρισαμε στο παρελθον?


Παπαγαλιδης, εμενα δε θα με πειραζε να ζουσα σε αυτην την εποχη ημουν φτωχος και ειμαι φτωχος απλα θα πρεπει να κανω μια νεα αρχη να δειξω το ταλεντο μου  για να με ξανα παρουνε στην αστυνομια,

Κολλημενιδης,ουτε εμενα με χαλαει που γυρισαμε σε αυτην την εποχη  θα ζησουμε από την αρχη την μεγαλη ομαδα του αυτοκρατορα ρε μαλακες το συζητατε ακομα το καλυτερο δωρο πηραμε,
Μυστιδης,ναι αυτό ομολογω δε το σκεφτικα και εμενα θα με αρεσε πολύ να δω ξανα σε λαιφ μαλιστα την μεγαλη ομαδα μας ασε που θα ακουμε επισης λαιφ τα τραγουδια της εποχης,
Ζουνης,σωστα αδελφεια ναι και εμενα θα μου αρεσε θα κανω κανουργιες γνωριμιες οι γκομενες είναι ποιο ευκολες σε αυτην την εποχη καλος ηρθαμε λοιπον στην εποχη του 80,

Μπουλης,ναι αλλα ξεχνατε κατι βασικο εσεις ειστε ολοι ρεμπελοι εγω ειμαι παντρεμενος,
Αντιδις,και εγω σημερα επρεπε να παντρευτω ρε μαλακες την μονικα,

Ζεγλιδης,θα βρειτε νεες γυναικες τελος δε ξανα γυρισω στην εποχη μας,
Κολλημενιδης,ακριβως παμε ρε μια βολτα να δουμε πως διασκεδαζαν οι ανθρωποι τοτε οσο για τον μπουλη δυσκολα να βρει άλλη γυναικα να τον αντεξει αλλα υπομονη,

Και ετσι ολη της παρεας ζουσανε το τοτε βγαινανε σε μαγαζια ψωνιζανε πινανε προσπαθουσαν να διασκεδασουν
Εκτος από τον αντιδι τον τζακ και τον μπουλη που προσπαθουσαν να βρουνε τροπο να γυρισουν στην εποχη τους,

Ζεγλιδης,παμε σε αυτό το μαγαζι
Συγγνωμη το καταστημα εχει γουαι φαι για να μπω στο ιντερνετ?

Αφεντικο,οριστε? κατι να φας ζητησες και την ιντερ?
Ζεγλιδης,α ναι συγγνωμη κομπιουτερ εχετε υπολογιστη δηλαδη?

Αφεντικο,υπολογιστη? Ναι εχω έναν στο γραφειο και κραταω σημιωσεις  του καταστηματος αλλα γιατι ρωτατε να παιξετε παιχνιδια?τοσα ηλεκτρονικα εχουμε σε υπολογιστη θελετε να παιξετε?χα μαλλον δεν ειστε της εποχης πρεπει να ηρθατε από την επαρχια ε?

Ζεγλιδης,τι του λες τωρα δηλαδη οι επαρχιοτες δεν ξερουν να παιζουνε ηλεκτρονικα παιχνιδια?

Αφεντικο,ε βεβαια όταν μου λες με 30 βιντεοπαιχνιδια να παρεις υπολογιστη να παιξεις τι να πω και εγω,
Ζεγλιδης,σωστα ενταξει θα παιξω από αυτά εχω επανω μου 20 ευρω δωστε μου για 100δραχμες 10αρικα,
Αφεντικο,τι νομισμα είναι αυτό?

Ζεγλιδης,20 ευρω νομιζα της ευρωπαικης ενωσης,
Αφεντικο,ε πειτε ότι ειστε ευρωπαιοι ντε για αυτό με ζητατε περιεργα πραματα και δινεται τετοια λεφτα
Μηλατε τελεια παντος τα ελληνικα και αυτό είναι αρκετα καλο αληθεια από ποια χωρα ερχεσται?

Κολλημενιδης,από την ιταλια,
Αφεντικο,απιστευτο ιταλοι και μηλανε τοσο καλα τα ελληνικα
Α για αυτό ειπατε για την μεγαλη ιντερ πριν επρεπε να το καταλαβω,
Ζεγλιδης,ωραια θα μας δωσετε τωρα να παιξουμε μαρκες?
Αφεντικο,καλοι μου ιταλοι μιας και σας συμπαθησα  θα σας το πω απλα
Εμεις μονο δραχμες δεχομαστε αν θελετε συναλαγμα πατε σε καποιο γραφειο στην ομονοια εχει να σας κανει δραχμες τα λεφτα σας,

Κολλημενιδης,συγγνωμη παρτε ένα 100ρικο και δωστε μου 10 δεκαρικα,
Αφεντικο,ωραιος ειδατε που βρηκατε και ελληνικα λεφτα οριστε οι μαρκες σας α και από μια κοκα κολα δωρο από εμενα,
Ζεγλιδης,καλα ρε που βρηκες το 100αρικο?

Κολλημενιδης,το βρηκα κατω από το μπιλιαρδο θα επεσε από κανενα πορτοφολι,
Ζεγλιδης,μπραβο αλανι αντε να παιξουμε λιγο εχω να παιξω παρα πολλα χρονια,

Παιξανε αρκετη ωρα και μετα βγηκαν εξω,
Ζεγλιδης,πεινασα αδελφε αλλα δεν εχουμε δραχμη για να μιλησουμε με την εποχη μας τι θα κανουμε?
Κολλημενιδης,και αυτό αστο σε εμενα,


Πηγανε σε ένα ψητοπολειο παραγγειλανε από 2 σαντουιτς και από μια μπιρα αφου φαγανε τοτε ο λαμπρος ειχε μια ψευτικη κατσαριδα στην τσεπη του και την εβαλε στο τραπεζι,

Κολλημενιδης,κατσαριδα στο φαι αμαν και φαγαμε κατσαριδες βαζετε ρε?
Ψητοπολης,δε ξερω πως εγινε αυτό το καταστημα μας είναι πεντακαθαρο,
Κολλημενιδης,δεν με ενδιαφερει τιποτα εγω θα σας καταγγειλω στην υγεονομικη,

Ψητοπολης,τι είναι παλυ αυτό? Αλλα σιγουρα όχι κατι καλο σας παρακαλω ας μην γινει θεμα σας κερναω το γευμα,
Κολλημενιδης,αυτό ελειπε να μην το κερασεις τελος παντων εχεις μεγαλη χαρη παμε ζεγλιδη αρκετα φαγαμε,

Ζεγλιδης,ρε μαλακα πως τα καταφερες μπραβο,
Κολλημενιδης,όχι παιζουμε ειπαμε ειμαι ειδικος,

Λιγο ποιο περα ο μυστιδης με τον παπαγαλιδη κανανε βολτα και βγηκανε στην νεα σμηρνη που ειχε αγωνα μπασκετ ειδε καποιους οπαδους του πανιωνιου και τους σταματισε,
Παπαγαλιδης,συγγνωμη κυριε τι αγωνα εχει σημερα ο πανιωνιος?

Πανιωνιος,χα καλο αστειο σε πυθαρι εμενες αραγε εσυ?
Μυστιδης,η αληθεια είναι ότι εκει που ειμασταν ητανε σαν πυθαρι και εχουμε καιρο να μαθουμε νεα,
Πανιωνιος,τοτε εχετε πολλα να μαθετε
Λοιπον σημερα παιζουμε με τον αρη ένα σημαντικο ματς και τωρα με συγχωρειτε θα πρεπει να παω να πιασω θεση,

Μυστιδης,μαλακα ακουσες?
Παπαγαλιδης,θα δουμε μπασκετικο αρη λαιφ με γκαλη?
Μυστιδης,αυτό ηταν το ονειρο μου παμε,
Παπαγαλιδης,και πως θα μπουμε μεσα χωρις λεφτα?

Μυστιδης,όταν εχεις τον μυστιδη διπλα μην φοβασαι τιποτα
Συγγνωμη κυριε ειμαστε από το καταστημα που ντινει την ομαδα μας ειπαν να περασουμε να παρουμε της φορμες,
Θυρωρος,εγινεεεεεε,

Παπαγαλιδης,τοσο ευκολο ηταν?γιατι τοτε στο παλε δε το λες αυτό το κολπο?
Μυστιδης,γιατι θελω να ενισχυω οικονομικα την αρειαναρα,
Παπαγαλιδης,ετσι μεγαλε μυστιδη σε όλα αλεπου και αρειανος που στηριζεις την ομαδα,


Μπηκανε στην κεντρικη κερκιδα και ειδανε τον αγωνα τα λογια ηταν περιτα ειδικα για τον μυστιδη που εβλεπε ζωντανα τον νικο γκαλη να παιζει και να κερδιζει ο ΑΡΗΣ σχετικα ευκολα,

Την ιδια στιγμη ο τζακ με τον μπουλη και τον αντιδι κανανε βολτες και ψαχνανε τροπο να γυρισουν στην εποχη τους,

Αντιδις,θελω να γυρισω σπιτι σημερα παντρευομαι θελω την μονικααααα,
Μπουλης,και εγω θελω να γυρισω σπιτι θελω την γυναικα μου και ασε διαταζει,
Τζακ,θελω και εγω να γυρισω σπιτι μου
Θελω της λιρες μουυυυυυυυυυυυ,

Αγνωστος,τι παθατε κυριοι?
Μπουλης,τωρα αν σου πω ότι ειμαστε από το μελλον δηλαδη το 2014 και ηρθαμε στην εποχη σας από καποιο λαθος τι θα πειτε?

Αγνωστος,λιγο ποιο κατω είναι ενας καλος ψυχιατρος πατε να σας δει,
Αντιδις,μαλακα δε θα μας καταλαβει κανεις ότι και αν λεμε,
Τζακ,σταθητε ρε καλα ειπε ο αγνωστος πρεπει να παμε να μιλησουμε σε καποιον ειδικο,
Μπουλης,στον ψυχιατρο?
Τζακ,σε καποιον επιστημονα ρε παπαρα,
Μπουλης,σου απαγορευω να με λες ετσι,


Αντιδις,σκαστε ρε ναι δικαιο εχει ο λαδας πρεπει να παμε να βρουμε έναν επιστημονα πυρινικης φυσικης ισως να γνωριζει κατι για αυτό που παθαμε ισως να μας βοηθησει,

Τζακ,στο περιστερι από οσο ξερω μενει ενας καλος επιστημονας,
Αντιδις,ναι το 2014 το 1982 δηλαδη τωρα θα είναι ενας απλος φοιτητης,
Τζακ,όχι 60 ετων ηταν αρα τωρα θα είναι 28 ξερω την οδο του γιατι εκει κοντα εμενε καποιος που μου χρωστουσε,
Μπουλης,και εκει ειχες πελατες ρε λαδα?
Τζακ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ?
Αντιδις,σκαστε λεμε ναι θα πρεπει να παμε εκει είναι ισως η μονη λυση,

Περπατησαν αρκετα μιας και δεν ειχανε λεφτα για ταξι τελικα βρηκαν την περιοχη που εμενε ο επιστημονας,

Επιστημονας,καλησπερα σας,
Τζακ,καλησπερα κυριε κωστα γουσια χρειαζομαστε την βοηθεια σας,
Επιστημονας,ευχαριστως αλλα τι βοηθεια μπορω να σας δωσω εγω?
Τζακ,ξερουμε ότι ειστε πυρηνικος επιστημονας και μας συμβαινει κατι τρελλο για την εποχη κανεις δε θα μας πιστεψει μονο ενας επιστημονας σαν εσας κυριε,

Επιστημονας,καταρχην δεν ειμαι επιστημονας τελειωσα της σπουδες μου αλλα ακομα βλεπω μαθηματα,
Τζακ,θα τελειωσετε με αριστα και στον κατω οροφο της πολικατικοιας θα εχετε το δικο σας γραφειο
Ακουστε ερχομαστε από το μελλον  σας ξερω εχουμε μιλησει καποιες φορες βαση μιας θεωριας της χρονομηχανης επιστρεψαμε στην εποχη αυτην από το 2014 ηρθαμε να σας βρουμε γιατι ξερουμε ότι ασχολισται με το θεμα,

Επιστημονας,καταλαβαινεται τι μου λετε τωρα?
Αντιδις,παρα πολύ καλα σας λεμε ερχομαστε από το μελλον ειστε επιστημονας πρεπει να μας ακουσετε,



Επιστημονας,περαστε μεσα παρακαλω
Ακουστε όχι ότι δεν σας πιστευω αλλα θελω καποια στοιχια για να πειστω περισσοτερο,

Αντιδις,πειτε μου κατι να σας πουμε,
Επιστημονας,κατι για την πολιτικη?
Μπουλης,τον παπανδρεου που τωρα τον λατρευεται μετα από χρονια θα τον βριζεται γιατι θα καταστρεψει με την πολιτικη του την οικονομια,

Επιστημονας,αρκει ειμαι από τους πρωτους που λεω ότι το μοντελο του σωσιαλισμου στην ελλαδα θα φερει την οικονομικη καταστροφη

Δηλαδη όμως για να μεινω στο θεμα σας εσεις ξυπνησατε ξαφνικα και γυρισατε στην εποχη μας?

Τζακ,ακριβως εντελως ξαφνικα,
Επιστημονας,καταπληκτικο είναι αληθεια ότι έναν ολοκληρο χρονο μελεταω το θεμα με την χρονομηχανη
Σε λιγους μηνες εχουμε ένα συνεδριο στην ισπανια με αλλους συναδελφους φυσικα μυστικα από τους απλους πολιτες
Μονο εσεις οι 3 ειστε?

Αντιδις,όχι αλλοι 5 μονο που αυτοι ενθουσιαστικαν από την εποχη και θελουν να μεινουνε να ζησουνε και ισως να αλλαξουν καποια πραγματα από την ιστορια,

Επιστημονας,ΟΧΙ αυτό δε πρεπει να γινει ποτε δε πρεπει ουτε μια στιγμη να αλλαχτει από το παρελθον το βασικο που μαθαμε για αυτό το θεμα
Φυσικα μην περιμενετε να σας πω λεπτομεριες πως ηρθατε και γιατι αλλα απλα πρεπει να βρουμε την παρεα σας και να κανουμε κατι να γυρισετε στην εποχη σας,

Τζακ,κανουνε βολτες στην αθηνα δεν εχουμε κινητα να τους βρουμε,
Επιστημονας,κινητα τι είναι αυτο?
Τζακ,τηλεφωνα που τα εχεις μαζι σου και σε παιρνουν τηλεφωνο οπου και αν εισαι,

Επιστημονας,χα δηλαδη εχει τετοια κολπα η εποχη σας ε?
Τζακ,και πολλα αλλα παμε λοιπον όμως να τους βρουμε να δουμε τι θα γινει δε μπορει να πηγαν πουθενα αλλου σε ουφαδικα η σε ντισκο,
Επιστημονας,ενταξει θα παρουμε το αμαξι μου και θα τους ψαξουμε ξερω μια ντισκο που σιγουρα θα εχουν παει,
Τζακ,ναι καντε γρηγορα να τους βρουμε και να γυρισουμε στην εποχη μας να εχω της λιρες μου,
Επιστημονας,λιρες? Δηλαδη στο μελλον η χωρα μας θα εχει ξανα σαν νομισμα την λιρα?
Μπουλης,όχι μην σας μπερδευει ο λαδας απλα όλα τα λεφτα του σχεδον τα εκανε χρυσες λιρες γιατι φοβαται μην χασει το ευρω την αξια του,
Επιστημονας,ευρω? Τι είναι παλυ αυτό?
Μπουλης,ένα κοινο νομισμα που το εχουνε ολες οι ευρωπαικες χωρες,
Επιστημονας,πολλα και τρελλα πραγματα θα γινουν στην εποχη σας δηλαδη
Και γιατι φοβασαι εσυ να μην χασει την αξια της το νομισμα και εχεις ακομα λιρες?

Τζακ,γιατι οι πολιτικοι μας καταστρεψανε την ελλαδα και φοβομαστε για το αυριο,
Αντιδις,μην τον ακουτε ενας τοκογλυφος είναι που το μονο που ζηταει είναι να βγαζει λεφτα,
Τζακ,τι λες σε πλακωνω μπροστα στον ξενο ανθρωπο?

Επιστημονας,παρακαλω ηρεμια ενδιαφερων η κουβεντα σας αλλα πρεπει να βρουμε την παρεα σας τωρα και να δουμε τι θα γινει


Πηρανε το αμαξι και ψαχνανε βρηκανε την ντισκο μπηκαν μεσα και  ειδανε τον ζουνη,
Ζουνης,όχι ότι σας κανω καμακι κοριτσια αλλα αφου ειστε τοσο υπεροχες είναι κριμα να ειστε μονες και να μην ερθετε στο τραπεζι μαζι μας,
Κοπελα1,δικαιο εχεις ερχομαστε,
Αντιδις,ο κλασσικος μαλακας ζουνης εδώ ο κοσμος χανεται και αυτος τρεχει πισω από μουνια,

Κοπελα1,αντε να χαθεις βλακα τσακ
Λυπαμαι κουκλε αλλα η παρεα σου είναι απαραδεκτοι για εμας,

Ζουνης,παλιο μαλακα θα σε σπασω τα μουτρα μου εκανες σπασιμο,
Αντιδις,βρηκαμε έναν επιστημονα πρεπει να μας μιλησει ολους παμεεεεεεεεε,
Ψαξανε λιγο ποιο μερα ειδανε τον ζεγλιδη με τον κολλημενιδη να πινουνε και να θαυμαζουν της κοπελες που χορευανε,
Μπουλης,ελατε φευγουμε βρεθηκε επιστημονας μιλησαμε για το προβλημα μας και πρεπει να μας μιλησει,
Ζεγλιδης,ας μιλησει σε εσας εμεις καλα περναμε στα 80αρια,
Μπουλης,ελατε πρεπει να μιλησει σε ολους μας,

Κολλημενιδης,ενταξει ρε μπουλη αλλα να ξερεις εγω δεν ερχομαι στην εποχη μας ξανα χιλλιες φορες ντισκο καμακι και να βλεπεις λαιφ αρειαναρα παρα την οικονομικη κριση και εσενα να τρως παντοφλα συνεχεια,
Μπουλης,ο κλασσικος κολλημενιδης,

Βγηκανε από την ντισκο ψαξανε στο δρομο και ειδανε σε ένα παρκο τον μυστιδη με τον παπαγαλιδη να πινουν κοκα κολα σε γιαλινο μπουκαλι και να βλεπουν τον κοσμο,
Τζακ,ελατε μαζι μας βρηκαμε έναν ανθρωπο μορφομενο μιλησαμε για εμας και πρεπει να μας μιλησει,
Παπαγαλιδης,μπραβο λαδα παντου βρισκεις λυσεις για εσενα ε?

Τζακ,φευγουμε τωρα να μας μιλησει θα τα πουμε μετα εμεις πουλι,
Πηγανε ολοι στο σπιτι του επιστημονα και μιλουσανε ολοι μαζι,

Επιστημονας,ΣΚΑΣΤΕ ΣΚΑΣΜΟΣ
Δε το πιστευω ότι μιλησα ετσι αλλα με σκασατε ολοι σας
Ακουστε εγω ξεκινησα τα μαθηματα με την χρονομηχανη μπορω να σας ξανα στειλω στην εποχη σας αλλα θα παρει λιγο χρονο γιατι ακομα δεν ξερω όλα τα βασικα πρεπει να κανω μερικα τηλεφωνα σε καποιους συναδελφους μου,

Τζακ,καντε σας παρακαλουμε κατι θελω να γυρισω σπιτι μου στις λιρες μου,
Παπαγαλιδης,αντε γαμησου και εσυ και οι λιρες σου λαδα,
Τζακ,τι ειπες μωρη μπατσινα σε σκιζω,
Μυστιδης,κοφτε το ρε μαλακες ηρεμιστε μην μαλωνεται,

Επιστημονας,πολύ φοβαμαι ότι αν είναι ετσι η νεα εποχη δε θα υπαρξει ελπιδα για το καλο τον ανθρωπινων σχεσεων,
Εκανε 2 τηλεφωνιματα σε καποιους γνωστους του επιστημονες τρελλαθηκαν και αυτοι με το νέο αλλα τον ειπανε τι ακριβως πρεπει να κανει,

Τζακ,προσεξε κυριε να μην ακουνε τι λες στο τηλεφωνο,
Επιστημονας,επι χουντας μονο μας παρακολουθουσανε τα τηλεφωνα,
Τζακ,μην το λες αυτό όλα τα τηλεφωνα τα παρακολουθουνε,
Επιστημονας,ναι ε?θα με μαθετε πολλα ακομα για την εποχη σας και θα με βοηθησετε να πετυχω πολλα και να γινω δυνατος στην εποχη μου
Θα είναι το ανταλαγμα για να σας βοηθησω να γυρισετε στον τοπο σας

Αληθεια κατι ασχετο η ομαδα μου ο ατρομητος πως θα τα παει στο μελλον?
Αντιδις,θα παει στην γ,εθνικη για πολλα χρονια ενώ το 2006 θα συγχωνευτει με την χαλκιδωνα εραστιτεχνικη ομαδα και θα βγαινει ευρωπη καποια χρονια ενώ το σταδιο θα γεμιζει,
Επιστημονας,τοσες εξελιξεις ε ωραια και η ομαδα μας του μπασκετ το περιστερι?

Μυστιδης,Οσο για την ομαδα μπασκετ του περιστεριου σε μερικα χρονια θα ξανα ανεβει θα παιζει καμια 15αρια χρονια στην αλφα ένα θα βγαινει ευρωπη θα παιξει ακομα και με  την μπαρτσελονα αλλα μετα θα παει για διαλληση β’εθνικη δηλαδη κατι σαν γ’εθνικη,

Επιστημονας,μαλιστα πολλα ωραια και συναρπαστικα πραγματα,
Ζεγλιδης,να σας πω εγω δε θελω να γυρισω στην εποχη μου θελω να μεινω για παντα στα ωραια χρονια αυτά,
Επιστημονας,περιμενετε να τελειωσω και θα σας πω στο τελος τι θα γινει,
Παπαγαλιδης,και εγω θελω να κατσω μαζι με τον λαδα να τον βλεπω να γυριζει φτωχος και να χερομαι,

Τζακ,και υστερα εμενα λενε κακο κοιταξτε κομπλεξ που εχει το πουλι,
Επιστημονας,ο παπανδρεου δε με ειπατε θα κερδισει και την άλλη τετραετια?
Παπαγαλιδης,ναι το 1989 θα συνεργαστει η νδ με το κκε για να κανει κυβερνιση συνασπισμου οπου θα σημετεχει και το πασοκ για λιγο και μετα από λιγο στις εθνικες εκλογες η νδ θα κερδισει,
Επιστημονας,ενδιαφερων συνεχιζουμε εμεις της μελετες,

Μετα από μελετες πολλων ωρων φτασαμε στις 5 τα ξημερωματα,
Επιστημονας,λοιπον κυριοι νομιζω ότι τα καταφερα εφτιαξα την χρονο μηχανη αυτό το σχεδιο θα παρουσιασω στο συνεδριο μας σε λιγους μηνες και εσεις θα ειστε η απαντηση στην θεωρια μας
Δεν ειμαι μονος εχω αλλους 2 συνεργατες μεγαλητερους και σοφοτερους μαζι θα τα καταφερουμε και θα βοηθησετε σε πολλα και εσεις για το καλο της επιστημης θυμηθειτε παντα ότι δε πρεπει ουτε 1 λεπτο να αλλαξουμε κατι από το παρελθον ότι εγινε δε μπορει να αλλαξει και ενωειται πως δε θα μιλησετε σε κανενα για το ταξιδι σας,

Αντιδις,ερωτιση φευγουμε οκ? πως θα μαθετε ότι γυρισαμε στην εποχη μας πως θα το παρουσιασεται?
Επιστημονας,θα παρετε ένα τηλεφωνο στο νουμερο μου και θα είναι το σημα φυσικα άλλη φορα δε θα ξανα τηλεφωνισεται δε θα κρατησουμε επαφες δε μπορει το παρελθον να εχει επαφη με το μελλον,

Τζακ,ωραια και πως θα γινει?
Επιστημονας,αυτό το κουτι θα το βαλουμε στο αμαξι μου θα παμε σε μια ερημια είναι ευκαιρια τωρα που είναι ξημερωμα,
Τζακ,ναι αλλα δε χωραμε ολοι στο αμαξι,
Παπαγαλιδης,παρε ταξι ρε λαδα,
Κολλημενιδης,μια στιγμη ειπαμε εγω δε θελω να φυγω από την εποχη αυτή,


Επιστημονας,κυριοι θα τα πουμε αυτά εχω και δευτερο αμαξι είναι του αδελφου μου που λειπει μπαινουμε και παμε στην ερημια εκει θα σας πω λεπτομεριες,

Πηγανε σε ένα πολύ απομακρισμενο δασος κατεβασαν το κουτι και κοιτουσανε ολοι με αγωνια,

Επιστημονας,ότι ειδατε δε θα πειτε ποτε τιποτα και σε κανεναν,
Μπουλης,ενταξει σε κανεναν ορκιζομαστε τωρα μπορουμε να φυγουμε?
Επιστημονας,ναι σε 5 λεπτα ξεκιναει το πειραμα όμως πρεπει να σας πω και κατι ακομα ειστε 8 δε χωρατε θα μπουνε 5,
Μυστιδης,δεν θελουμε να φυγουμε ολοι μονο αυτοι οι τρεις ας φυγουν αυτοι,
Επιστημονας,ουτε αυτό μπορει να γινει αν είναι τρεις μονο πεντε πρεπει να είναι μην ρωτατε το γιατι από τα παραξενα πραγματα της επιστημης μας είναι αυτά,

Παπαγαλιδης,ενταξει ο τεταρτος θα ειμαι εγω θα γυρισω στην υπηρεσια μου για το καλο της πατριδας και της επιστημης,
Τζακ,για να με σπας τα νευρα πουλι αλλα καλυτερα για να σε τυραναω και εγω,
Επιστημονας,ωραια απλα ο χρονος περνα,

Μπουλης,μυστιδη αδελφε μου ελα,
Μυστιδης,δε θα σε καλα που θα χασω λαιφ γκαλη γιαννακη για  διαμαντιδη σπανουλη,
Μπουλης,και θα χασεις την παρεα μας?
Μυστιδης,συγα την παρεα μια στο τοσο για καφε η φαι και ολο με το ρολοι στο χερι και να μιλαμε για την οικονομικη κριση θελω να ζησω ξενιαστα χρονια,

Αντιδις,αδελφε μου ζουνη εσυ δε θα ερθεις μαζι μου?
Ζουνης,όχι αδελφε μου θα μεινω στα 80αρια  για να ριχνω περισσοτερες γκομενες πηγαινε μονος σου στους χελοκροτς εγω θα τρεχω στους μειντεν,
Κολλημενιδης,μην με κοιτατε εμενα εγω ειμαι ευχαριστημενος θελω να ζησω και εγω τα ωραια χρονια αυτα,

Ζεγλιδης,και εγω θελω να ξανα ζησω την εποχη μου,
Επιστημονας,κυριοι δε θελω να σας πιεσω αλλα σε 30 δευτερολεπτα τελειωνει ο χρονος η μπαινετε η μενετε ολοι στην εποχη μου,

Τοτε ο μπουλης με τον τζακ αρπαζουν τον κολλημενιδη με το ζωρι και τον βαζουν στο κουτι το κλεινει ο επιστημονας και ξαφνικα αφου γινεται ενας θορυβος ξαφνικα εξαφανιζονται ανοιξε το κουτι και δεν ηταν κανεις μεσα,

Επιστημονας,ΠΕΤΥΧΕ ΝΑΙ ΠΕΤΥΧΕ
Επιτελους η θεωρια μου εγινε πραγματικοτητα ειμαι επιστημονας ναι ζητω ειμαι επιστημονας,
Μυστιδης,πηραν με το ζωρι τον λαμπρο ρε μαλακες,

Ζουνης,τι να γινει θα μεινουμε μονοι μας,
Ζεγλιδης,εμεις οι τρεις αρκουμαστε να κανουμε της τρελλες μας,
Μυστιδης,ναι αλλα καποιος πρεπει να μας βοηθησει,

Επιστημονας,ειμαι πολύ χαρουμενος χα ναι κυριοι θα σας βοηθησω εγω θα σας βρω δουλεια και θα βγαινουμε μαζι θα μου λετε καποιες λεπτομεριες για την εποχη σας να ξερω  και θα παρω μεγαλο βαθμο στην σχολη μου,
Ζεγλιδης,ναι αλλα δεν ειπατε ότι δε πρεπει να αλλαξει κατι στην εποχη?


Επιστημονας,το ειπα για εσας όχι για εμενα εγω σαν επιστημονας μπορω να κανω πειραματα και αν ξερω καποια γεγωνοτα που θα συμβουν αυτό θα με κανει και διασημο και πλουσιο

Αυτή θα είναι η συνεργασια μας
Θα σας δωσω σπιτια δουλεια και εσεις θα μου λετε καποια γεγωνοτα που θα συμβουν για να τα γνωριζω
Αυτό θα το ξερουμε μονο εμεις δε θα το πειτε σε κανεναν και σε καμια δε θα τολμησετε να αλλαξετε τιποτα από το παρελθον εσεις αυτό μονο εγω ισως θα το κανω όταν καταλαβω ότι χρειαζεται το καταλαβατε?

Μυστιδης,μαλιστα θα γινει ότι ειπατε,

Και ετσι οι αλλοι γυρισαν στην εποχη της ρουτινας και αυτοι μεινανε στην εποχη αυτή να ζησουνε τα γλεντια που δεν κανανε παλια και να θυμηθουνε ζωντανα ολες της καλες στιγμες αυτης της υπεροχης δεκαετιας του 80,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου