Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

ατυχιες

ΑΓΑΠΗΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
καλα αστο αγαπητοι αναγνωστες η γκαντεμια ειναι μεγαλη 
αντε πες στο στοιχημα και στο κινο οποιος παιζει κλασσικα χανει αλλα και στην υγεια?

εφαγα 2 κομματια παστιτσιο χτες και με επιασε το στομαχι με επεσε βαρυ με επιασαν και ζαλαδες και ετρεχα σε γιατρο σημερα που με εγραψε μια διαιτα για να στροσει το στομαχι μου 
καλα εχω και αγχος γενικα αρκετο και απο αυτο μπορει να ειναι οι ζαλαδες αγχος στεναχωριες αχ ζουμε σε δυσκολες εποχες δεν ειναι σαν την δεκατια 80 που ζουσαμε στον ρομαντισμο τι να πεις ασ συνεχισουμε με της γκαντεμιες μου της φετινες ομως

μια αλλη φορα πριν μερες παλυ με το στομαχι ειχα ενα θεμα με ενα κομματι πιτσα που εφαγα
μια αλλη φορα παλυ με πιτσα[θα της κοψω αν και τρελλενομαι για πιτσες] με επιασαν τα λαιμα μου
 ενω πριν κανα δυο μηνες χτυπησα στο ματι μου και κατα τρομαξα λιγο πριν βγω απο το σπιτι
τοσες ατυχιες τοσες γκαντεμιες ρε αδελφε σε εμενα ολα θα συμβαινουν?

29 απριλιου 2013 μπηκαμε στην μεγαλη εβδομαδα σημερα μεγαλη δευτερα 
καλο πασχα καλη ανασταση σε ολους μας και να ερθει η ανασταση στην ελλαδα και να εχω και εγω καπως περισσοτερη τυχη στο θεμα υγειας οπως και ολοι μας σαν την υγεια δεν υπαρχει ασ ειμαστε καλα και ασ μην γκρινιαζουμε για τα αλλα   

4 σχόλια: